Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (інтерактивні комплекси для початкових класів та навчальний комп’ютерний комплекс мобільний)
Очікувана вартість
399 726,00 UAH
UA-2019-06-25-000825-b 3f5d39b8fd254ba7b0c878cb0f803ca2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мєчова Галина Анатоліївна

380997442575 glavbuhazov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Бердянська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20510312
Місцезнаходження: 71114, Україна , Запорізька обл., Бердянськ, Степанянця, 13
Контактна особа: Мєчова Галина Анатоліївна
380997442575
glavbuhazov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2019 13:56
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 11 липня 2019 15:41
Очікувана вартість: 399 726,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 399,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Машини для обробки даних (апаратна частина) (інтерактивні комплекси для початкових класів та навчальний комп’ютерний комплекс мобільний)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Інтерактивний комплекс початкових класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71114, Україна, Запорізька область, Бердянськ, Степанянця, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 комплект
Навчальний комп’ютерний комплекс мобільний (ТИП-1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71114, Україна, Запорізька область, Бердянськ, Степанянця, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 комплект
Навчальний комп’ютерний комплекс мобільний (ТИП-2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71114, Україна, Запорізька область, Бердянськ, Степанянця, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 червня 2019 10:08
Дата відповіді: 26 червня 2019 11:17
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на перше питання:
Звертаємо Вашу увагу, що згідно пункту 3 Статті 22 Розділу ІІІ до Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Згідно вимог тендерної документації зазначених в пункті 6 розділу 3 тендерної документації: інформація щодо необхідних технічних, якісних та інших вимог до предмета закупівлі, зазначена у Додатку 3. Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, розміри деталей, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент».

Відповідь на друге питання:
Згідно пункту 5 розділу 1 тендерної документації: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Критерії та методика оцінки визначаються Замовником відповідно до частини 1 Статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі".
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації (пункт 1 Розділу 5. Тендерної пропозиції) та шляхом застосування електронного аукціону.
Єдиним критерієм оцінки є ціна, з урахуванням податку на додану вартість (ПДВ) (питома вага критерію становить 100%) оскільки здійснюється закупівля товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок. Пропозиція учасника, який не є платником ПДВ, враховується як ціна з ПДВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-25-000825-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 26 червня 2019 12:03
Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник висунув наступні вимоги у ТД:
9. Копії чинного на дату розкриття сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 виробника навчально-комп’ютерних комплексів мобільний (НКК(М)) та інтерактивного комплексу, що є предметом закупівлі), засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення.
10. Копію звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку та/або копія рішення/звіту про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації відповідності ISO 14001:2015, дата затвердження якого, в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників
Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника.
Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити п. 9. Копії чинного на дату розкриття сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 виробника навчально-комп’ютерних комплексів мобільний (НКК(М)) та інтерактивного комплексу, що є предметом закупівлі), засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення.
10. Копію звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку та/або копія рішення/звіту про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації відповідності ISO 14001:2015, дата затвердження якого, в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 липня 2019 14:05
Згідно частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимоги щодо якості та безпеки обладнання, яке буде використовуватися у навчальному закладі, встановлюються замовником самостійно у відповідності до особливостей предмету закупівлі.
Тендерна документація складена у відповідності до закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, наказу №537 від 17.06.2008 року Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України», наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 р. №704 «Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів», та згідно чинного законодавства України.
У зв’язку з тим, що закуповуються комплекти обладнання для кабінетів математики, хімії, фізики, біології з мультимедійними засобами навчання для навчального закладу, замовник згідно статті 22 закону України «Про загальну середню освіту» від 13.05.1999 р. №651-XIV, в якій зазначено, що заклад загальної середньої освіти, забезпечує безпечні та нешкідливі умови навчання, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров’я, формує гігієнічні навички та засади здорового способу життя учнів (вихованців), замовник відповідальний за те що обладнання та засоби навчання, які закуповуються мають бути відповідної якості та не нашкодити здоров’ю користувачів, безпосередньо учнів (вихованців).
У відповідності до наведеного вище Замовник встановив вимогу надати сертифікат на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 та документи, які підтверджують його дійсність.
Стандарт ISO 14001 - це стандарт управління безпекою навколишнього середовища. Він впроваджується з метою мінімізації негативного впливу на навколишнє середовище й з метою постійного покращення технологій безпечного виробництва, та стосується безпосередньо захисту довкілля. Особливість стандарту ISO 14001 у тому, що він може бути застосований до будь-яких підприємств і організацій, незалежно від їх розміру, форми власності та сфери діяльності. Це система добровільної сертифікації і вона носить рекомендаційний характер, та обмеження щодо отримання такого сертифікату відсутні.
Інформуємо, що будь-який учасник будь-якої форми власності та організаційної структури при бажанні може отримати даний сертифікат згідно вимог Тендерної документації та надати його у складі тендерної пропозиції.
На думку замовника, перелік документів, які має надати учасник для підтвердження кваліфікаційних та технічних вимог є достатнім та не підлягає коригуванню.
Номер вимоги: UA-2019-06-25-000825-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 26 червня 2019 12:04
Справжність ISO
Замовник вимагає подати копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні. Згідно наказу Укр НДНЦ № 470 від 26.12.2017 року прийняті національні нормативні документи, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, серед іншого СТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT)Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Акредитація таких органів проводиться НААУ відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» з урахуванням вимог міжнародних та європейських стандартів у сфері акредитації ООВ (Настанови з управління від 25.02.2019 № 261-Я). Просимо Замовника надати роз’яснення з наступного питання: чи вірно ми розуміємо, що Замовником на виконання нормативних вимог будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані виключно акредитованими органами сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 липня 2019 14:07
Тендерна документація складена у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, наказу №537 від 17.06.2008 року Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України», наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 р. №704 «Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів», та іншими діючими нормативно-правовими актами Міністерства освіти і науки України у сфері публічних закупівель.
Відповідно до Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, які встановлено у Додатку 3. Згідно технічних вимог до предмету закупівлі Учасник має надати у складі тендерної пропозиції зокрема копії чинних на дату розкриття сертифікатів на систему якості ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 виробника кабінетів математики, хімії, фізики, біології та інтерактивного комплексу. Для підтвердження дійсності зазначених сертифікатів Учасник має надати копію звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку та/або копія рішення/звіту про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації відповідності ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій.
Номер вимоги: UA-2019-06-25-000825-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 26 червня 2019 16:07
Вимоги до технічної частини
Шановний замовник в тендерній документації в частині Таблиця №3 прописана електрона інформаційно-освітня система. Дану електронну- інформаційну систему в Україні виробляє тільки один виробник. Такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до учасників, так як ЗУ "Про публічні закупівлі" говорить, що повинна бути можливість запропонувати щонайменше 2 виробника з ідентичними характеристиками. Наявність порушення прав обгрунтовується тим фактом, що інші Учасники бажають взяти участь у Тендерній закупівлі та реально претендують на укладання договору із Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмета закупівлі, Учасники не можуть прийняти участь у даній закупівлі.
Виходячи з вищезазначеного та керуючись ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі від №922-VIII 25.12.2015” та Конституцією України. Просимо Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність з вимогами законодавства.
В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України та Державної Аудиторської Служби України, громадських організацій та опублікуємо інформацію стосовно даної закупівлі в “Спільноті реформаторів”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 липня 2019 14:10
Замовник здійснює дану закупівлю на підставі потреб навчального закладу та у відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015р. № 922-VIII. Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація та передбачено, що зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається Замовником.
Тому Замовником самостійно, з урахуванням потреб навчального закладу, було складено технічні вимоги до предмета закупівлі наведені в Додатку 3 до Тендерної документації, а Учасники відповідно до пункту 6 Розділу 3 Тендерної документації повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Інформація щодо необхідних технічних, якісних та інших вимог до предмета закупівлі, зазначена у Додатку 3. Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, розміри деталей, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - читати як вираз «або еквівалент». Щодо електронної інформаційно-освітньої системи - це може бути будь-яка електронна інформаційно-освітня система, яка має зміст, функціональні можливості , які відповідають технічним вимогам, що зазначені у Додатку 3.
Компетенції та завдання, які покладені на Замовника не містять обов’язки або повноваження членів тендерного комітету щодо ведення будь-яких реєстрів виробників продукції, що закуповується. З цього приводу повідомляємо наступне: тендерний комітет не веде реєстр виробників товару (продукції), програмного забезпечення тощо, в тому числі виробників інформаційно-освітньої системи.
Згідно умов тендерної документації: у разі ненадання Учасником підтверджуючих документів технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, така тендерна пропозиція відповідно до п.3 розділу 5 Тендерної документації буде відхилена, як така що не відповідає умовам тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2019 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Семененко Василь Віталійович 399 360,00
UAH з ПДВ
395 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СЕРГЕЄВА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА 399 726,00
UAH з ПДВ
398 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Семененко Василь Віталійович

ФОП СЕРГЕЄВА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Семененко Василь Віталійович
#3014216196
Переможець 395 500,00
UAH з ПДВ
12 липня 2019 12:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2019 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Семененко Василь Віталійович
#3014216196
395 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:45
Електронний підпис укладений
24 липня 2019 09:19
Договір про закупівлю.pdf укладений
24 липня 2019 09:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 395 500,00
UAH