Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (комплект комп'ютерного обладнання)
Очікувана вартість
23 700,00 UAH
UA-2019-06-25-000692-c 88985217c3ab401a81cdb5421a134088
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сегляник Марина Василівна

(05633)5-35-33 school4persh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Першотравенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4
Код ЄДРПОУ: 19433842
Місцезнаходження: 52800, Україна , Днiпропетровська обл., ПЕРШОТРАВЕНСЬК, вул. Шахтарської Слави, буд. 28
Контактна особа: Сегляник Марина Василівна
(05633)5-35-33
school4persh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2019 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2019 11:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2019 11:40
Початок аукціону: 01 липня 2019 11:48
Очікувана вартість: 23 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комп.
ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (комплект комп'ютерного обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52800, Україна, Днiпропетровська область, ПЕРШОТРАВЕНСЬК, вул. Шахтарської Слави, буд. 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - субвенція з державного бюджету. Згідно ст 23 Бюджетного кодексу України, бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2019 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2019 11:34
оголошення комплект комп 4 школа.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 червня 2019 11:38
Дата відповіді: 26 червня 2019 16:37
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до п.6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. №35, «У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торгівельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Отже, торгова марка або модель може відрізнятися від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації, але залишаємо за собою право відхилити пропозицію, яка містить аналоги, технічні характеристики яких, не відповідають таким, що зазначені в документації 2)Відповідно до. ч.1 ст.5 Закону України про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VІІІ «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Отже, до участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Відповідно до п.9.4 Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. №35, «Договір між Замовником та Переможцем має бути підписаний на суму, що не перевищує ціну останньої пропозиції, поданої Переможцем в Аукціоні» Отже, ціна Пропозиції учасника, який не є платником ПДВ розглядатиметься як остаточна, без додавання ПДВ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Авакумова Любов Олексіївна" 23 670,00
UAH з ПДВ
23 670,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 23 700,00
UAH з ПДВ
23 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Авакумова Любов Олексіївна"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Авакумова Любов Олексіївна"
#2074520906
Переможець 23 670,00
UAH з ПДВ
02 липня 2019 12:52

Документи

02 липня 2019 12:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2019 12:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Авакумова Любов Олексіївна"
#2074520906
23 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 липня 2019 12:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 серпня 2022 13:49
Електронний підпис укладений
08 липня 2019 08:42
93.pdf укладений
08 липня 2019 08:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 23 670,00
UAH