Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пакети для сміття
Очікувана вартість
194 740,00 UAH
UA-2019-06-25-000564-a ● 881fb8fb54024f69ba67d3aa894f22a2
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 31722949 |
Місцезнаходження: | 02121, Україна , Київська обл., Київ, вул. Горлівська 220 |
Контактна особа: |
Гузенко Роман Володимирович +380445660174 kpuzn_dar@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2019 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2019 15:49 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2019 15:49 |
Початок аукціону: | 04 липня 2019 15:36 |
Очікувана вартість: | 194 740,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 974,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28000 шт
Пакети для сміття - надміцні та суперміцні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02099, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Тростянецька 58А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пакети для сміття | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 липня 2019 09:05 |
ОГОЛОШЕННЯ-Пакети для сміття 2.doc |
25 червня 2019 15:45 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx |
01 липня 2019 09:05 |
ОГОЛОШЕННЯ-Пакети для сміття 2.doc
|
||
25 червня 2019 15:45 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 червня 2019 09:55
Дата відповіді: 26 червня 2019 10:18
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) В Додатку 2 до оголошення чітко вказано «Посилання на торгову марку бажане, але якщо буде запропонований товар КРАЩОЇ якості, пропозиції будуть розглядатись.»
2) Шановний Учаснику! Під час здійснення закупівель із використанням електронної системи закупівель (далі – ЕСЗ) замовником застосовується «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частині першої стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» 19.03.2019 №10. Відповідно до п.11 розділу ІІ – «На етапі розгляду пропозицій учасників електронна система закупівель (далі ЕСЗ) автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни.» Тому до участі в закупівлі допускаються ФОП-неплатники ПДВ, якщо вони задовольняють перелік документів вказаних в Додатку 1 до Оголошення про проведення закупівлю через систему електронних закупівель. Зауважуємо, що технічні характеристики запропонованого учасником товару повинні відповідати технічним вимогам предмета закупівлі!
2) Шановний Учаснику! Під час здійснення закупівель із використанням електронної системи закупівель (далі – ЕСЗ) замовником застосовується «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частині першої стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» 19.03.2019 №10. Відповідно до п.11 розділу ІІ – «На етапі розгляду пропозицій учасників електронна система закупівель (далі ЕСЗ) автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни.» Тому до участі в закупівлі допускаються ФОП-неплатники ПДВ, якщо вони задовольняють перелік документів вказаних в Додатку 1 до Оголошення про проведення закупівлю через систему електронних закупівель. Зауважуємо, що технічні характеристики запропонованого учасником товару повинні відповідати технічним вимогам предмета закупівлі!
забезпечення раціонального та ефективного використання коштів підприємства. ПДВ без ПДВ.
Дата подання: 27 червня 2019 12:06
Шановний замовник.
Доводимо до вашого відома що, розгляд пропозиції учасників, а в подальшому визначення переможця торгів, повинен здійснюватися без врахування ПДВ для всіх учасників. Не залежно платник ПДВ або ні.
Рекомендовано проводити торги для учасників без врахування ПДВ.
Замовник не повинен визначати переможця торгів, не розділяючи учасників на платника податку (ПДВ 20%). Тобто надавати перевагу учаснику не платнику податку (ПДВ). Так як цей податок (20%) в подальшому буде оплачен коштами замовника, що сумарно буде (може) відрізнятися від остаточної запропонованої ціни учасника без ПДВ.
"Згідно п.139 Податкового Кодексу України видатки, здійсненні у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) та інших матеріальних і нематеріальних активів у ФОП, що сплачують єдиний податок, Замовник не зможе включити до складу витрат при визначенні податку на прибуток. Це спричинить збільшення суми нарахованого податку на прибуток.
Наголошуємо.
Основною метою проведення конкурсних торгів є забезпечення раціонального та ефективного використання коштів підприємства. Таким чином, у разі подання пропозиції Учасника, який не зареєстрований як платник податку на додану вартість, оцінка пропозицій повинна здійснюватися по цінам без урахування ПДВ.
Просимо внести зміни до тендерної документації, та змінити відношення до учасників торгів, платників ПДВ. Не надаючи перевагу учасникам не платникам единого податку. Тим самим не порушуючи Закон України "Про публічні закупівлі". Податковий Кодекс України.
Наказ Про затвердження Плану комплексних планових заходів державного нагляду (контролю) органів державного нагляду (контролю) на 2019 рік з приводу використання державних коштів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо одиниці виміру
Дата подання: 01 липня 2019 09:28
Дата відповіді: 01 липня 2019 09:33
Доброго ранку, шановний замовнику одиниці виміру вказані в штуках? не в рулонах?
Відповідь: Так в штуках, наприклад якщо вказано 2000 шт ( в рулоні по 20шт) то тоді потрібно поставити 100 шт рулонів
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 липня 2019 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПЛАСТ-ЕНЕРГО" |
115 800,00
UAH з ПДВ
|
104 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕКО-ПАК" |
180 072,00
UAH з ПДВ
|
105 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СП "Бегленд" |
134 480,00
UAH з ПДВ
|
129 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Овчаренко Володимир Леонідович " |
160 600,00
UAH з ПДВ
|
130 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПЛАСТ-ЕНЕРГО" #39192881 |
Відхилено |
104 900,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2019 09:23
|
ТОВ "СЕКО-ПАК" #31097313 |
Відхилено |
105 000,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2019 09:24
|
ТОВ СП "Бегленд" #32123827 |
Відхилено |
129 900,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2019 09:26
|
ФОП "Овчаренко Володимир Леонідович " #2803308219 |
Переможець |
130 000,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2019 09:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ДУ1-50-07_04.12.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2019 09:22
|
Договір | укладений |
15 липня 2019 15:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зменшенням потреби на весь асортимент товару |
Номер договору про закупівлю: | 50/07-E |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |