Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пакети для сміття
Очікувана вартість
194 740,00 UAH
UA-2019-06-25-000564-a 881fb8fb54024f69ba67d3aa894f22a2
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гузенко Роман Володимирович

+380445660174 kpuzn_dar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 31722949
Місцезнаходження: 02121, Україна , Київська обл., Київ, вул. Горлівська 220
Контактна особа: Гузенко Роман Володимирович
+380445660174
kpuzn_dar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2019 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 15:49
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2019 15:49
Початок аукціону: 04 липня 2019 15:36
Очікувана вартість: 194 740,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 974,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28000 шт
Пакети для сміття - надміцні та суперміцні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Тростянецька 58А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пакети для сміття Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 червня 2019 09:55
Дата відповіді: 26 червня 2019 10:18
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) В Додатку 2 до оголошення чітко вказано «Посилання на торгову марку бажане, але якщо буде запропонований товар КРАЩОЇ якості, пропозиції будуть розглядатись.»
2) Шановний Учаснику! Під час здійснення закупівель із використанням електронної системи закупівель (далі – ЕСЗ) замовником застосовується «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частині першої стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» 19.03.2019 №10. Відповідно до п.11 розділу ІІ – «На етапі розгляду пропозицій учасників електронна система закупівель (далі ЕСЗ) автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни.» Тому до участі в закупівлі допускаються ФОП-неплатники ПДВ, якщо вони задовольняють перелік документів вказаних в Додатку 1 до Оголошення про проведення закупівлю через систему електронних закупівель. Зауважуємо, що технічні характеристики запропонованого учасником товару повинні відповідати технічним вимогам предмета закупівлі!
забезпечення раціонального та ефективного використання коштів підприємства. ПДВ без ПДВ.
Дата подання: 27 червня 2019 12:06
Шановний замовник. Доводимо до вашого відома що, розгляд пропозиції учасників, а в подальшому визначення переможця торгів, повинен здійснюватися без врахування ПДВ для всіх учасників. Не залежно платник ПДВ або ні. Рекомендовано проводити торги для учасників без врахування ПДВ. Замовник не повинен визначати переможця торгів, не розділяючи учасників на платника податку (ПДВ 20%). Тобто надавати перевагу учаснику не платнику податку (ПДВ). Так як цей податок (20%) в подальшому буде оплачен коштами замовника, що сумарно буде (може) відрізнятися від остаточної запропонованої ціни учасника без ПДВ. "Згідно п.139 Податкового Кодексу України видатки, здійсненні у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) та інших матеріальних і нематеріальних активів у ФОП, що сплачують єдиний податок, Замовник не зможе включити до складу витрат при визначенні податку на прибуток. Це спричинить збільшення суми нарахованого податку на прибуток. Наголошуємо. Основною метою проведення конкурсних торгів є забезпечення раціонального та ефективного використання коштів підприємства. Таким чином, у разі подання пропозиції Учасника, який не зареєстрований як платник податку на додану вартість, оцінка пропозицій повинна здійснюватися по цінам без урахування ПДВ. Просимо внести зміни до тендерної документації, та змінити відношення до учасників торгів, платників ПДВ. Не надаючи перевагу учасникам не платникам единого податку. Тим самим не порушуючи Закон України "Про публічні закупівлі". Податковий Кодекс України. Наказ Про затвердження Плану комплексних планових заходів державного нагляду (контролю) органів державного нагляду (контролю) на 2019 рік з приводу використання державних коштів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо одиниці виміру
Дата подання: 01 липня 2019 09:28
Дата відповіді: 01 липня 2019 09:33
Доброго ранку, шановний замовнику одиниці виміру вказані в штуках? не в рулонах?
Відповідь: Так в штуках, наприклад якщо вказано 2000 шт ( в рулоні по 20шт) то тоді потрібно поставити 100 шт рулонів
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 липня 2019 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПЛАСТ-ЕНЕРГО" 115 800,00
UAH з ПДВ
104 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕКО-ПАК" 180 072,00
UAH з ПДВ
105 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СП "Бегленд" 134 480,00
UAH з ПДВ
129 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Овчаренко Володимир Леонідович " 160 600,00
UAH з ПДВ
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2019 14:38
Довідка с Банку.pdf
03 липня 2019 14:38
Держ. реєстрац..pdf
03 липня 2019 14:38
Цінова пропозиція.pdf
03 липня 2019 14:38
Сертифікат 70х110.pdf
03 липня 2019 14:38
Сертифікат 70х94.pdf
03 липня 2019 14:38
Довідка про товар.pdf

Публічні документи

03 липня 2019 11:37
витяг 06.06.2019.pdf
03 липня 2019 11:37
Гарант лист.pdf
03 липня 2019 11:37
Договір.pdf
03 липня 2019 11:37
Довідка ліцензія.pdf
03 липня 2019 11:37
опис статут.pdf
03 липня 2019 11:37
Довідка про товар.pdf
03 липня 2019 11:37
ВИСНОВОК СЕС 2 1 (1).pdf
03 липня 2019 11:37
ВИСНОВОК СЕС 1 1.pdf
03 липня 2019 11:37
паспорт якості ..pdf
03 липня 2019 11:37
Сертифікат 120 л.pdf
03 липня 2019 11:37
сертифікат 90л.pdf

Публічні документи

03 липня 2019 11:10
паспорт.jpg
03 липня 2019 11:10
паспорт 2.jpg
03 липня 2019 11:10
ІНН.jpg
03 липня 2019 11:10
Витяг.jpg
03 липня 2019 11:10
3. Довідка про товар.pdf
03 липня 2019 11:10
1. Додаток №1 (Цінова).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПЛАСТ-ЕНЕРГО"

ТОВ "СЕКО-ПАК"

ТОВ СП "Бегленд"

ФОП "Овчаренко Володимир Леонідович "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПЛАСТ-ЕНЕРГО"
#39192881
Відхилено 104 900,00
UAH з ПДВ
05 липня 2019 09:23
ТОВ "СЕКО-ПАК"
#31097313
Відхилено 105 000,00
UAH з ПДВ
05 липня 2019 09:24
ТОВ СП "Бегленд"
#32123827
Відхилено 129 900,00
UAH з ПДВ
05 липня 2019 09:26
ФОП "Овчаренко Володимир Леонідович "
#2803308219
Переможець 130 000,00
UAH з ПДВ
05 липня 2019 09:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2019 09:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Овчаренко Володимир Леонідович "
#2803308219
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ1-50-07_04.12.pdf зміни до договору
04 грудня 2019 09:22
Договір укладений
15 липня 2019 15:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зменшенням потреби на весь асортимент товару
Номер договору про закупівлю: 50/07-E
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 96 900,00
UAH