Капітальний ремонт вбиралень та роздаток в головному корпусі дитячого спеціалізованого санаторію «Лісова поляна»
Очікувана вартість
3 009 032,00 UAH
UA-2019-06-25-000535-a 22d044fc71ce4b208c3be8e73e73f24f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) ДИТЯЧИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ САНАТОРІЙ "ЛІСОВА ПОЛЯНА" ТЕРИТОРІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ"У МІСТІ КИЄВІ
Код ЄДРПОУ: 05415817
Місцезнаходження замовника: 03179, Україна, місто Київ обл., м.Київ, Святошинський район, ЖИТОМИРСЬКЕ ШОСЕ 19 КМ
Контактна особа замовника: Бобренко Жанна Василівна
0968713576
lisova_polyana@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 12 липня 2019 12:34
Початок аукціону: 12 липня 2019 12:34
Очікувана вартість: 3 009 032,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 090,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


згідно додатку

згідно додатку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вбиралень та роздаток в головному корпусі дитячого спеціалізованого санаторію «Лісова поляна»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, місто Київ, м.Київ, Святошинський район, ЖИТОМИРСЬКЕ ШОСЕ 19 КМ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 серпня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-11-000017 ● fbcb64a385d44186bb84d7db59579f6c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-11 12:46:29
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.07.2019 № 133
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 10.07.2019 № 133

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-06-25-000535-a
25.06.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

закупівлю було відмінено 17.07.2019р

2019-07-26 15:18:43

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 16 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 31 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Дитячий спеціалізований санаторій "Лісова поляна", 05415817, Україна, м.Київ, Святошинський район, ЖИТОМИРСЬКЕ ШОСЕ 19 КМ
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт вбиралень та роздаток в головному корпусі дитячого спеціалізованого санаторію «Лісова поляна», 3009032UAH, 45400000-1, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 22d044fc71ce4b208c3be8e73e73f24f, 2019-06-25
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 11 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 03.06.2019 № 5). Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та в п. 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 40 000,00 грн, або 1,33 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги абз. 3 ч. 1 ст. 24 Закону, яким визначено, що забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 0,5% очікуваної вартості предмета закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт. Також, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що в пункті 1 Розділу IV Подання та розкриття тендерної пропозиції ТД не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону., 15 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель, оприлюдненні інформації про закупівлю порушень не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні відповідності умов тендерної документації вимогам закону встановлено порушення норм п. 13 ч. 2 ст. 22, абз. 3 ч.1 ст.24 Закону.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2019 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Виробничо-будівельна компанія "Містобуд" 2 949 837,59
UAH з ПДВ
2 949 837,59
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельна компанія "СТРОЙСЕРВІС" 3 006 544,29
UAH з ПДВ
3 006 544,29
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2019 17:37
sign.p7s
11 липня 2019 17:36
Реєстр документів.pdf
11 липня 2019 17:36
витяг з ПДВ.pdf
11 липня 2019 17:36
Витяг з ЄДР.pdf
11 липня 2019 17:36
Статут.pdf
11 липня 2019 17:36
Ліцензія.zip
11 липня 2019 17:36
ліцензія АВК.zip
11 липня 2019 17:36
Акт огляду.zip
11 липня 2019 17:36
ГАРАНТІЯ_229.2019-НГЕ.7z
11 липня 2019 17:36
Довідка НАЗК.zip
11 липня 2019 17:36
Довідка ДФС.zip
11 липня 2019 17:35
договори оренди.pdf
11 липня 2019 17:35
оборотно-сальдова.zip
11 липня 2019 17:35
Довідка обладнання.zip
11 липня 2019 17:35
Тендерна пропозиція.zip

Публічні документи

11 липня 2019 17:14
sign.p7s
11 липня 2019 17:12
Документи.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Виробничо-будівельна компанія "Містобуд"
#42330792
Очікує рішення 2 949 837,59
UAH з ПДВ
12 липня 2019 12:55

Інформація про відміну

Дата скасування
17 липня 2019 13:35
Причина скасування
неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи
17 липня 2019 13:35 протокол.pdf

Актуальні тендери

До пошуку