Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт навчальних класів та кабінетів за адресою: м. Кам’янець-Подільський вул. князів Корітовичів, 27
Очікувана вартість
446 000,00 UAH
UA-2019-06-25-000473-a ● cf9f7bde1c874e83b496a7094f3ade5d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Хмельницький обласний навчально-курсовий комбінат |
Код ЄДРПОУ: | 21332321 |
Місцезнаходження: | 32300, Україна , Хмельницька обл., м Кам'янець-Подільський, вул. Князів Коріатовичів |
Контактна особа: |
Семенов Василь Петрович +380964750739 honkkom@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2019 14:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 12 липня 2019 12:19 |
Очікувана вартість: | 446 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,11% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Джерелом фінансування є кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт навчальних класів та кабінетів за адресою: м. Кам’янець-Подільський вул. князів Корітовичів, 27
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32300, Україна, Хмельницька область, м Кам’янець-Подільський, вул. Князів Коріатовичів, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23 квітня 2014 р. попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються в 2019 році | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Замовник здійснює платежі за надані послуги/виконані роботи на підставі підписаних актів за формою КБ-2 в та довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 протягом 5 робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок замовника | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 червня 2019 12:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 червня 2019 12:23 |
Таблиця змін (1).doc | |
27 червня 2019 12:23 |
ТД поточний ремонт із змінами.doc |
27 червня 2019 12:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 червня 2019 12:23 |
Таблиця змін (1).doc
|
|||
27 червня 2019 12:23 |
ТД поточний ремонт із змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розмір вікон та дверей
Дата подання: 25 червня 2019 17:01
Дата відповіді: 27 червня 2019 12:21
Просимо надати розміри вікон та дверей , або вкажіть хоч би м2 а не штуки, бо штуки неможливо порахувати. В програмному комплексі є варіант коли дефектний акт на основі якого розробляють технічне завдання випускається з матеріалами та обладнанням а не тільки робота. Прошу внести зміни до ТД . Дякую
Відповідь: Добрий день. На ваше звернення будуть внесені відповідні зміни до документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-25-000473-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КМП " Моноліт", Код ЄДРПОУ:21317362
Дата подання: 16 липня 2019 13:01
Лист оскарження
КМП ” Моноліт” оскаржує рішення Уповноваженої особи Скидан Н.М. рішення №4 від 16.07.2019 року про відхилення нашої тендерної пропозиції згідно критеріїв рішення, а саме :
1) Відповідно до вимог пп. 3.5.2 п.3 ( а не п 5.) як зазначено в рішенні №4 від 16.07.2019 року потрібно було надати : Довідка в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників), предмету договорів, сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, номер та дату укладення, які виконувалися в 2016-2018 роках, разом із копіями договорів (не менше трьох) разом із позитивними відгуками до них.
В рішенні №4 від 16.07.2019 року про відхилення нас зазначається що договори надані без додатків хоча в кваліфікаційних критеріях пп.3.5.2 п.3 ніде не зазначається ані одного слова чи натяку про додатки до договорів а зазначається так “з зазначенням кількості аналогічних договорів”
Якщо взяти надані нами договори то два з них не мають взагалі ніяких додатків ( додаткової угоди) а саме Договір №318 від 21 грудня 2018 року та договір №317 від 27 серпня 2018 року, а договір № 186 від 08 серпня 2018 року має додаток ( додаткову угоду №1) яку ми і надали в тендерній пропозиції . Так що відхилення Замовником нас відповідно кваліфікаційних критеріях пп.3.5.2 п.3 вважаємо незаконним і таким який не відповідає дійсності.
2) Відповідно до вимог пп. 3.6.2 , (до речі п.6 взагалі не існує в тендерній документації від 27.06.2019 року як зазначено в рішенні №4 від 16.07.2019 року) потрібно було надати :Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції чинні на дату розкриття тендерних пропозицій оригінали або належним чином завірені копії сертифікатів відповідності на профілі ПВХ для віконних блоків; на пристрої поворотно-відкидні, фурнітуру для вікон і дверей; на пісок із відсівів фракція понад 0 до 5 мм; на разом із, протоколиом сертифікаційних випробувань; на труби і фасонні частини з поліпропілену для внутрішньої каналізації; на цемент (Додаток 2 до тендерної документації).
Згідно додатку 2 до тендерної документації від 27 .06.2019 року та нами наданої договірної ціни та підсумкової відомості ресурсів труб і фасонних частини з поліпропілену для внутрішньої каналізації просто немає. В додатку 2 до тендерної документації від 27 .06.2019 року ніде не зазначається про внутрішні сан-технічні роботи чи внутрішню каналізацію ні в назві розділів локальних кошторисів ні в описі найменування та видів робіт. На ті матеріали які є в договірній ціні згідно додатку 2 відповідно до вимог пп. 3.6.2 нами надано сертифікати та протоколи випробувань . Тому відхилення Замовником нас відповідно кваліфікаційних критеріїв пп.3.6.2 “на труби і фасонні частини з поліпропілену для внутрішньої каналізації” ; вважаємо незаконним і таким який не відповідає дійсності.
Просимо Вас розглянути наше оскарження і прийняти вірне рішення. В випадку відхилення нас вбачаємо в цьому корупційну складову і будемо звертатися в антимонопольний комітет та силові органи.
Розгорнути
Згорнути
1) Відповідно до вимог пп. 3.5.2 п.3 ( а не п 5.) як зазначено в рішенні №4 від 16.07.2019 року потрібно було надати : Довідка в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників), предмету договорів, сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, номер та дату укладення, які виконувалися в 2016-2018 роках, разом із копіями договорів (не менше трьох) разом із позитивними відгуками до них.
В рішенні №4 від 16.07.2019 року про відхилення нас зазначається що договори надані без додатків хоча в кваліфікаційних критеріях пп.3.5.2 п.3 ніде не зазначається ані одного слова чи натяку про додатки до договорів а зазначається так “з зазначенням кількості аналогічних договорів”
Якщо взяти надані нами договори то два з них не мають взагалі ніяких додатків ( додаткової угоди) а саме Договір №318 від 21 грудня 2018 року та договір №317 від 27 серпня 2018 року, а договір № 186 від 08 серпня 2018 року має додаток ( додаткову угоду №1) яку ми і надали в тендерній пропозиції . Так що відхилення Замовником нас відповідно кваліфікаційних критеріях пп.3.5.2 п.3 вважаємо незаконним і таким який не відповідає дійсності.
2) Відповідно до вимог пп. 3.6.2 , (до речі п.6 взагалі не існує в тендерній документації від 27.06.2019 року як зазначено в рішенні №4 від 16.07.2019 року) потрібно було надати :Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції чинні на дату розкриття тендерних пропозицій оригінали або належним чином завірені копії сертифікатів відповідності на профілі ПВХ для віконних блоків; на пристрої поворотно-відкидні, фурнітуру для вікон і дверей; на пісок із відсівів фракція понад 0 до 5 мм; на разом із, протоколиом сертифікаційних випробувань; на труби і фасонні частини з поліпропілену для внутрішньої каналізації; на цемент (Додаток 2 до тендерної документації).
Згідно додатку 2 до тендерної документації від 27 .06.2019 року та нами наданої договірної ціни та підсумкової відомості ресурсів труб і фасонних частини з поліпропілену для внутрішньої каналізації просто немає. В додатку 2 до тендерної документації від 27 .06.2019 року ніде не зазначається про внутрішні сан-технічні роботи чи внутрішню каналізацію ні в назві розділів локальних кошторисів ні в описі найменування та видів робіт. На ті матеріали які є в договірній ціні згідно додатку 2 відповідно до вимог пп. 3.6.2 нами надано сертифікати та протоколи випробувань . Тому відхилення Замовником нас відповідно кваліфікаційних критеріїв пп.3.6.2 “на труби і фасонні частини з поліпропілену для внутрішньої каналізації” ; вважаємо незаконним і таким який не відповідає дійсності.
Просимо Вас розглянути наше оскарження і прийняти вірне рішення. В випадку відхилення нас вбачаємо в цьому корупційну складову і будемо звертатися в антимонопольний комітет та силові органи.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 липня 2019 11:06
Добрий день. Дякуємо Вам що ви взяли участь в закупівлі. Однак, повідомляємо Вам що Ваша тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до вимог пп. 3.5.2., п.5 (п.5 вказано вірно, ст. 5 тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону»), розділу ІІІ тендерної документації учасники мали надати копії аналогічних договорів. Вами у складі тендерної пропозиції надано три аналогічні договори - Договір №318 від 21 грудня 2018 року, Договір №317 від 27 серпня 2018 року та Договір № 186 від 08 серпня 2018 року. Слід вказати що, в 12 розділі, вищевказаних договорів, зазначено що невід’ємними частинами даних договорів є договірні ціни, календарні плани, плани фінансування. Тобто, КМП " Моноліт" надано договори не в повному обсязі. Ідентичної позиції у своїх рішеннях дотримується Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема № 2063-з/пк-пз від 14.12.2016; 476-р/пк-пз від 19.01.2018.
Також повідомляємо Вам що Ваша тендерна пропозиція не відповідає вимогам пп. 3.6.2., п.6 (п. 6 існує та вказаний вірно, ст. 7 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»), розділу ІІІ тендерної документації учасники мали надати оригінал або належним чином завірену копію сертифікату відповідності на труби і фасонні частини з поліпропілену для внутрішньої каналізації. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, означає, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та тягне за собою відхилення такої пропозиції. Оскільки Вами не оскаржувалися умови до тендерної документації, та не було запитань і уточнень стосовно змісту та викладення вимог, Ви автоматично погодилися з усіма без вийнятку умовами тендерної документації. Та відповідно, Ваша тендерна пропозиція мала повністю відповідати вимогам встановленим Замовником.
Також повідомляємо Вам що Ваша тендерна пропозиція не відповідає вимогам пп. 3.6.2., п.6 (п. 6 існує та вказаний вірно, ст. 7 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»), розділу ІІІ тендерної документації учасники мали надати оригінал або належним чином завірену копію сертифікату відповідності на труби і фасонні частини з поліпропілену для внутрішньої каналізації. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, означає, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та тягне за собою відхилення такої пропозиції. Оскільки Вами не оскаржувалися умови до тендерної документації, та не було запитань і уточнень стосовно змісту та викладення вимог, Ви автоматично погодилися з усіма без вийнятку умовами тендерної документації. Та відповідно, Ваша тендерна пропозиція мала повністю відповідати вимогам встановленим Замовником.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2019 12:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КМП " Моноліт" |
382 662,95
UAH з ПДВ
|
382 662,95
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Будмонтажсервіс" |
424 369,27
UAH з ПДВ
|
424 369,27
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КМП " Моноліт" #21317362 |
Відхилено |
382 662,95
UAH з ПДВ
|
16 липня 2019 11:11
|
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Будмонтажсервіс" #22784491 |
Переможець |
424 369,27
UAH з ПДВ
|
17 липня 2019 11:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 10:46
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2019 15:56
|
Договір | укладений |
30 липня 2019 15:53
|