Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт навчальних класів та кабінетів за адресою: м. Кам’янець-Подільський вул. князів Корітовичів, 27
Очікувана вартість
446 000,00 UAH
UA-2019-06-25-000473-a cf9f7bde1c874e83b496a7094f3ade5d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семенов Василь Петрович

+380964750739 honkkom@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Хмельницький обласний навчально-курсовий комбінат
Код ЄДРПОУ: 21332321
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька обл., м Кам'янець-Подільський, вул. Князів Коріатовичів
Контактна особа: Семенов Василь Петрович
+380964750739
honkkom@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2019 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 14:00
Початок аукціону: 12 липня 2019 12:19
Очікувана вартість: 446 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,11%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Джерелом фінансування є кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт навчальних класів та кабінетів за адресою: м. Кам’янець-Подільський вул. князів Корітовичів, 27
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м Кам’янець-Подільський, вул. Князів Коріатовичів, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23 квітня 2014 р. попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються в 2019 році Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Замовник здійснює платежі за надані послуги/виконані роботи на підставі підписаних актів за формою КБ-2 в та довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 протягом 5 робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок замовника Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2019 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 12:23
Таблиця змін (1).doc
27 червня 2019 12:23
ТД поточний ремонт із змінами.doc
27 червня 2019 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2019 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 12:23
Таблиця змін (1).doc
27 червня 2019 12:23
ТД поточний ремонт із змінами.doc
25 червня 2019 14:58
ТД поточний ремонт.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розмір вікон та дверей
Дата подання: 25 червня 2019 17:01
Дата відповіді: 27 червня 2019 12:21
Просимо надати розміри вікон та дверей , або вкажіть хоч би м2 а не штуки, бо штуки неможливо порахувати. В програмному комплексі є варіант коли дефектний акт на основі якого розробляють технічне завдання випускається з матеріалами та обладнанням а не тільки робота. Прошу внести зміни до ТД . Дякую
Відповідь: Добрий день. На ваше звернення будуть внесені відповідні зміни до документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-25-000473-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КМП " Моноліт", Код ЄДРПОУ:21317362
Дата подання: 16 липня 2019 13:01
Лист оскарження
КМП ” Моноліт” оскаржує рішення Уповноваженої особи Скидан Н.М. рішення №4 від 16.07.2019 року про відхилення нашої тендерної пропозиції згідно критеріїв рішення, а саме :
1) Відповідно до вимог пп. 3.5.2 п.3 ( а не п 5.) як зазначено в рішенні №4 від 16.07.2019 року потрібно було надати : Довідка в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників), предмету договорів, сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, номер та дату укладення, які виконувалися в 2016-2018 роках, разом із копіями договорів (не менше трьох) разом із позитивними відгуками до них.
В рішенні №4 від 16.07.2019 року про відхилення нас зазначається що договори надані без додатків хоча в кваліфікаційних критеріях пп.3.5.2 п.3 ніде не зазначається ані одного слова чи натяку про додатки до договорів а зазначається так “з зазначенням кількості аналогічних договорів”
Якщо взяти надані нами договори то два з них не мають взагалі ніяких додатків ( додаткової угоди) а саме Договір №318 від 21 грудня 2018 року та договір №317 від 27 серпня 2018 року, а договір № 186 від 08 серпня 2018 року має додаток ( додаткову угоду №1) яку ми і надали в тендерній пропозиції . Так що відхилення Замовником нас відповідно кваліфікаційних критеріях пп.3.5.2 п.3 вважаємо незаконним і таким який не відповідає дійсності.
2) Відповідно до вимог пп. 3.6.2 , (до речі п.6 взагалі не існує в тендерній документації від 27.06.2019 року як зазначено в рішенні №4 від 16.07.2019 року) потрібно було надати :Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції чинні на дату розкриття тендерних пропозицій оригінали або належним чином завірені копії сертифікатів відповідності на профілі ПВХ для віконних блоків; на пристрої поворотно-відкидні, фурнітуру для вікон і дверей; на пісок із відсівів фракція понад 0 до 5 мм; на разом із, протоколиом сертифікаційних випробувань; на труби і фасонні частини з поліпропілену для внутрішньої каналізації; на цемент (Додаток 2 до тендерної документації).
Згідно додатку 2 до тендерної документації від 27 .06.2019 року та нами наданої договірної ціни та підсумкової відомості ресурсів труб і фасонних частини з поліпропілену для внутрішньої каналізації просто немає. В додатку 2 до тендерної документації від 27 .06.2019 року ніде не зазначається про внутрішні сан-технічні роботи чи внутрішню каналізацію ні в назві розділів локальних кошторисів ні в описі найменування та видів робіт. На ті матеріали які є в договірній ціні згідно додатку 2 відповідно до вимог пп. 3.6.2 нами надано сертифікати та протоколи випробувань . Тому відхилення Замовником нас відповідно кваліфікаційних критеріїв пп.3.6.2 “на труби і фасонні частини з поліпропілену для внутрішньої каналізації” ; вважаємо незаконним і таким який не відповідає дійсності.
Просимо Вас розглянути наше оскарження і прийняти вірне рішення. В випадку відхилення нас вбачаємо в цьому корупційну складову і будемо звертатися в антимонопольний комітет та силові органи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 липня 2019 11:06
Добрий день. Дякуємо Вам що ви взяли участь в закупівлі. Однак, повідомляємо Вам що Ваша тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до вимог пп. 3.5.2., п.5 (п.5 вказано вірно, ст. 5 тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону»), розділу ІІІ тендерної документації учасники мали надати копії аналогічних договорів. Вами у складі тендерної пропозиції надано три аналогічні договори - Договір №318 від 21 грудня 2018 року, Договір №317 від 27 серпня 2018 року та Договір № 186 від 08 серпня 2018 року. Слід вказати що, в 12 розділі, вищевказаних договорів, зазначено що невід’ємними частинами даних договорів є договірні ціни, календарні плани, плани фінансування. Тобто, КМП " Моноліт" надано договори не в повному обсязі. Ідентичної позиції у своїх рішеннях дотримується Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема № 2063-з/пк-пз від 14.12.2016; 476-р/пк-пз від 19.01.2018.
Також повідомляємо Вам що Ваша тендерна пропозиція не відповідає вимогам пп. 3.6.2., п.6 (п. 6 існує та вказаний вірно, ст. 7 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»), розділу ІІІ тендерної документації учасники мали надати оригінал або належним чином завірену копію сертифікату відповідності на труби і фасонні частини з поліпропілену для внутрішньої каналізації. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, означає, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та тягне за собою відхилення такої пропозиції. Оскільки Вами не оскаржувалися умови до тендерної документації, та не було запитань і уточнень стосовно змісту та викладення вимог, Ви автоматично погодилися з усіма без вийнятку умовами тендерної документації. Та відповідно, Ваша тендерна пропозиція мала повністю відповідати вимогам встановленим Замовником.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2019 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КМП " Моноліт" 382 662,95
UAH з ПДВ
382 662,95
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Будмонтажсервіс" 424 369,27
UAH з ПДВ
424 369,27
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2019 13:41
Форма з АВК
12 липня 2019 13:41
Договірна ціна
11 липня 2019 10:36
Електронний підпис
11 липня 2019 10:31
Проект договору.rar
11 липня 2019 10:30
5. Витяг ПДВ (1).pdf
11 липня 2019 10:30
Довідка 1ДФ.rar
11 липня 2019 10:30
45.imd
11 липня 2019 10:30
Договірна ціна.rar
11 липня 2019 10:30
Копія паспорту.rar
11 липня 2019 10:30
Статут.rar
11 липня 2019 10:30
ЛІЦЕНЗІЯ (1).zip
11 липня 2019 10:30
Відгуки.rar
11 липня 2019 10:30
Договора.rar

Публічні документи

10 липня 2019 14:44
23. Проект договору.pdf
10 липня 2019 14:44
59.imd
10 липня 2019 14:44
12. Статут.pdf
10 липня 2019 14:44
16. Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КМП " Моноліт"

ПП ВКФ "Будмонтажсервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КМП " Моноліт"
#21317362
Відхилено 382 662,95
UAH з ПДВ
16 липня 2019 11:11
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Будмонтажсервіс"
#22784491
Переможець 424 369,27
UAH з ПДВ
17 липня 2019 11:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2019 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Будмонтажсервіс"
#22784491
424 369,27
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:46
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 15:56
Договір укладений
30 липня 2019 15:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 424 369,27
UAH (в тому числі ПДВ 70 728,21 UAH)