Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-92, дизельне паливо (бланки дозволів (талони) (по Україні)
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2019-06-25-000464-b ● 22a6525eb1024e4094c107359e3423fb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 38625593 |
Вебсайт: | http://zp.dsns.gov.ua |
Місцезнаходження: | 69002, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, Фортечна, 65 |
Контактна особа: |
Польська Ольга Сергіївна +380617879454 tender@zp.dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2019 11:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2019 11:42 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2019 11:42 |
Початок аукціону: | 15 липня 2019 15:56 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40000 л
Бензин А-92, дизельне паливо (бланки дозволів (талони) (по Україні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 липня 2019 16:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 липня 2019 16:15 |
Проект договору з переліком змін.doc | |
04 липня 2019 16:15 |
Проект договору с корекцией (1).doc | |
25 червня 2019 11:38 |
Тендерна документація_БЕНЗИН_2019 3.doc |
04 липня 2019 16:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 липня 2019 16:15 |
Проект договору з переліком змін.doc
|
|||
04 липня 2019 16:15 |
Проект договору с корекцией (1).doc
|
|||
25 червня 2019 11:38 |
Тендерна документація_БЕНЗИН_2019 3.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання
Дата подання: 26 червня 2019 08:05
Дата відповіді: 26 червня 2019 15:28
1) чи можлива передплата?
2) чи можливе виключення п. 4.7 проекту договору?
3)чи можливе виключення п. 6.2 , п. 6.3 проекту договору?
Відповідь: 1. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», одним з головних принципів публічних закупівель є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель. Саме з цією метою здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, здійснюється по факту і не передбачає попередньої оплати. Крім цього, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати, відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, попередню оплату, лише у разі закупівлі зазначеного в цієї Постанові товарів, робіт і послуг. Бензин не відноситься до такого товару. А тому встановлення попередньої оплати не можливо.
2. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», одним з головних принципів публічних закупівель є максимальна економія та ефективність. Саме з цією метою при здійсненні зазначених закупівель, ціна є єдиним критерієм визначення переможця. В той же час вимога економії та ефективності унеможливлює здійснення закупівель вище ринкової ціни на товар та ціни що застосовуються для роздрібної реалізації Продукції у відповідний день в мережі автозаправних станцій Переможця. З цих причин виключення з умов проекту договору п.4.7 не можливо.
3. Штрафні санкції, зазначені в пунктах 6.2, 6.3 проекту договору, передбачені ч.2 ст. 231 Господарського кодексу України і не можуть бути виключені. Закупівля товарів, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється саме за умов виконання зобов’язань щодо строків поставки та якості поставленого товару тому нарахування штрафних санкцій, є запорукою забезпечення та виконання умов договору. Замовника. Тому виключення пунктів 6.2, 6.3 з проекту договору не можливо.
Таким чином, всі запропоновані зміни до проекту неможливі.
2. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», одним з головних принципів публічних закупівель є максимальна економія та ефективність. Саме з цією метою при здійсненні зазначених закупівель, ціна є єдиним критерієм визначення переможця. В той же час вимога економії та ефективності унеможливлює здійснення закупівель вище ринкової ціни на товар та ціни що застосовуються для роздрібної реалізації Продукції у відповідний день в мережі автозаправних станцій Переможця. З цих причин виключення з умов проекту договору п.4.7 не можливо.
3. Штрафні санкції, зазначені в пунктах 6.2, 6.3 проекту договору, передбачені ч.2 ст. 231 Господарського кодексу України і не можуть бути виключені. Закупівля товарів, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється саме за умов виконання зобов’язань щодо строків поставки та якості поставленого товару тому нарахування штрафних санкцій, є запорукою забезпечення та виконання умов договору. Замовника. Тому виключення пунктів 6.2, 6.3 з проекту договору не можливо.
Таким чином, всі запропоновані зміни до проекту неможливі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-25-000464-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП", Код ЄДРПОУ:42005671
Дата подання: 23 липня 2019 09:50
ВИМОГА
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника закупівлі UA-2019-06-25-000464-b ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ», з підстав, передбачених п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Відмінити процедуру відкритих торгів UA-2019-06-25-000464-b з підстав, передбачених ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Відмінити процедуру відкритих торгів UA-2019-06-25-000464-b з підстав, передбачених ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скасована
Дата: 23 липня 2019 09:53
Причина: ТЕХНІЧНА ПОМИЛКА
Номер вимоги: UA-2019-06-25-000464-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП", Код ЄДРПОУ:42005671
Дата подання: 23 липня 2019 09:56
ВИМОГА
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника закупівлі UA-2019-06-25-000464-b ТОВ «РІФ СІЧ», з підстав, передбачених п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Відмінити процедуру відкритих торгів UA-2019-06-25-000464-b з підстав, передбачених ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Відмінити процедуру відкритих торгів UA-2019-06-25-000464-b з підстав, передбачених ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 липня 2019 14:16
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», одним з головних принципів публічних закупівель є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, а також недискримінація учасників та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Відповідно пп. 15 п. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації.
Головним управлінням ДСНС України встановлено, що за результатами оцінки комерційної та кваліфікаційної частини пропозицій учасників, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «РІФ СІЧ» повністю відповідає умовам тендерної документації Замовника. Причини невідповідності пропозицій Учасників умовам Закупівлі, викладені в аргументованих рішеннях ГУ ДСНС України у Запорізькій області.
Вважаємо вимогу: UA-2019-06-25-000464-b.b2 Учасника ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"(Код ЄДРПОУ:42005671) щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВ «РІФ СІЧ» та відміни процедури відкритих торгів необґрунтованою, безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню з наступних підстав.
1. Відповідно ст.. 15 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову.
Замовником в Тендерній документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-92, дизельне паливо) (по Україні) (далі – Тендерна документація) не висувається вимога щодо автентичного перекладу на іншу мову.
Підпунктом 7.1. пунктом 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» розділу 1 Тендерної документації, зазначено, що під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою.
Зазначаємо, що всі документи, що підготовлені учасником закупівлі ТОВ «РІФ СІЧ», викладені українською мовою, як і вимагається умовами Тендерної документації.
Що стосується паспорта виробника ВАТ «Мозирський нафтопереробний завод» № 58З на дизельне паливо ДТ-Л-К5, сорт С, який надається на мові оригіналу повідомляємо.
Відповідно пп. 1.3.3. п. 1.3 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник надає документи, що підтверджують якість Товару, а саме:
копії документів, виданих державними органами сертифікації (чи призначеними органами з підтвердження відповідності) та виробниками запропонованого палива щодо паспортів його якості.
Підтвердженням якості з боку Учасника є копії документів виробника, що будуть надаватись у складі тендерної пропозиції та підтверджуватимуть її приналежність і якість (сертифікат якості).
Пунктом 1 Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено, що всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки тощо).
Документи подаються учасниками на підтвердження відповідності товару технічним і якісним характеристикам, які надані виробниками та складені на мові оригіналу (зокрема російською мовою), та не потребують перекладу українською мовою, оскільки пунктом 7.1 розділу 1 «Загальні положення» Тендерної документації, на який Ви посилаєтесь, такої умови не встановлено.
Таким чином, Ваші твердження є безпідставними, Тендерна пропозиція ТОВ «РІФ СІЧ» відповідає умовам тендерної документації Замовника, зокрема вимогам, передбаченим пунктом 7.1 розділу 1 «Загальні положення» Тендерної документації.
2. Пунктом 1.3.2 Додатку 1 до Тендерної документації визначений перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, зокрема наявність відповідного дозволу або ліцензії: копію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні дозволу та/або ліцензії, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні нормативно-правові акти законодавства.
Пунктом 1.3.7 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено, що у разі, якщо інформація, що запитується, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, внесених до Переліку відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, оприлюдненому на веб-порталі Уповноваженого органу, Учасник надає довідку у довільній формі із посиланням на джерело походження такої інформації.
З 01.07.2019 набули чинності зміни до ПКУ, внесені Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон), в частині запровадження ліцензування певних видів господарської діяльності та введення в дію Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального.
Постачальники палива є платниками загальнодержавних податків та зборів, що встановлені Податковим Кодексом і є обов'язковими до сплати на усій території України.
Відповідно пп. 14.1.4. п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України, акцизний податок - непрямий податок на споживання окремих видів товарів (продукції), визначених цим Кодексом як підакцизні, що включається до ціни таких товарів (продукції).
Підпунктом 14.1.145 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України визначено, що підакцизні товари (продукція) - товари за кодами згідно з УКТ ЗЕД, на які цим Кодексом встановлено ставки акцизного податку.
Підпунктом 215.1ст. 215 Податкового кодексу України встановлено, що до підакцизних товарів належить пальне.
На підтвердження вимогам Тендерної документації, ТОВ «РІФ СІЧ» надало довідку у довільній формі вих. № 080719/022 від 08.07.2019р., в якій зазначено , що компанія з 01.07.2019р. є платником акцизу на пальне та вказує посилання на офіційний ресурс http://sfs.gov.ua/podatki-ta-zbori/zagalnoderjavni-podatki/aktsizniy-podatok/litsenzuvannya/73516.html, зокрема на Єдиний державний реєстр суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним (далі - Реєстр), де зазначена інформація щодо:
- найменування юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи-підприємця або найменування особи, відповідальної за ведення обліку спільної діяльності;
- код ЄДРПОУ (для фізичних осіб – суб’єктів господарювання – номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта);
- вид господарської діяльності згідно з виданою ліцензією;
- місце виробництва/ зберігання/ оптової/ роздрібної торгівлі пальним (адреса);
- реєстраційний № ліцензії;
- термін дії ліцензії з;
- термін дії ліцензії до;
- дата видачі ліцензії.
Зокрема, інформація з Реєстру:
- № 7890 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "РІФ СІЧ" (код ЄДРПОУ 35450246); Оптова торгівля пальним, за відсутності місць оптової торгівлі; реєстраційний № ліцензії №990614201900952; термін дії ліцензії з 01.07.2019 по 01.07.2024; дата видачі ліцензії 01.07.2019 0:00 .
Таким чином, учасником ТОВ «РІФ СІЧ» у складі тедерної пропозиції наданий документ, що підтверджує виконання вимог, встановлених п. 1.3.2 Додатку 1 до Тендерної документації.
Ваші твердження щодо вiдхилення тендерних пропозицiй ТОВ «ВОГ КАРД» та ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП за допущення аналогічних порушень не правдиві, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «ВОГ КАРД» не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому ст.. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» і має бути відхилена згідно п. 1 ч. 1 ст. 30 цього Закону, тендерна пропозиція ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» не відповідає умовам тендерної документації і має бути відхилена згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто виявлені порушення не є ідентичними та мають різний зміст.
На підставі вищевикладеного, учасником Процедури закупівлі ТОВ «РІФ СІЧ» вимоги Тендерної документації витримані в повному обсязі, Тендерна пропозиція ТОВ «РІФ СІЧ» відповідає кваліфікаційному критерію.
Отже, Головне управління ДСНС України вважає Вашу скаргу такою, що не відповідає дійсності, та є необґрунтованою, в зв’язку з відсутністю порушень, тому не має підстав для її задоволення.
Відповідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Ви маєте право оскаржити відповідь до органу оскарження з обґрунтуванням наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів.
Відповідно пп. 15 п. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації.
Головним управлінням ДСНС України встановлено, що за результатами оцінки комерційної та кваліфікаційної частини пропозицій учасників, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «РІФ СІЧ» повністю відповідає умовам тендерної документації Замовника. Причини невідповідності пропозицій Учасників умовам Закупівлі, викладені в аргументованих рішеннях ГУ ДСНС України у Запорізькій області.
Вважаємо вимогу: UA-2019-06-25-000464-b.b2 Учасника ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"(Код ЄДРПОУ:42005671) щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВ «РІФ СІЧ» та відміни процедури відкритих торгів необґрунтованою, безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню з наступних підстав.
1. Відповідно ст.. 15 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову.
Замовником в Тендерній документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-92, дизельне паливо) (по Україні) (далі – Тендерна документація) не висувається вимога щодо автентичного перекладу на іншу мову.
Підпунктом 7.1. пунктом 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» розділу 1 Тендерної документації, зазначено, що під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою.
Зазначаємо, що всі документи, що підготовлені учасником закупівлі ТОВ «РІФ СІЧ», викладені українською мовою, як і вимагається умовами Тендерної документації.
Що стосується паспорта виробника ВАТ «Мозирський нафтопереробний завод» № 58З на дизельне паливо ДТ-Л-К5, сорт С, який надається на мові оригіналу повідомляємо.
Відповідно пп. 1.3.3. п. 1.3 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник надає документи, що підтверджують якість Товару, а саме:
копії документів, виданих державними органами сертифікації (чи призначеними органами з підтвердження відповідності) та виробниками запропонованого палива щодо паспортів його якості.
Підтвердженням якості з боку Учасника є копії документів виробника, що будуть надаватись у складі тендерної пропозиції та підтверджуватимуть її приналежність і якість (сертифікат якості).
Пунктом 1 Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено, що всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки тощо).
Документи подаються учасниками на підтвердження відповідності товару технічним і якісним характеристикам, які надані виробниками та складені на мові оригіналу (зокрема російською мовою), та не потребують перекладу українською мовою, оскільки пунктом 7.1 розділу 1 «Загальні положення» Тендерної документації, на який Ви посилаєтесь, такої умови не встановлено.
Таким чином, Ваші твердження є безпідставними, Тендерна пропозиція ТОВ «РІФ СІЧ» відповідає умовам тендерної документації Замовника, зокрема вимогам, передбаченим пунктом 7.1 розділу 1 «Загальні положення» Тендерної документації.
2. Пунктом 1.3.2 Додатку 1 до Тендерної документації визначений перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, зокрема наявність відповідного дозволу або ліцензії: копію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні дозволу та/або ліцензії, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні нормативно-правові акти законодавства.
Пунктом 1.3.7 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено, що у разі, якщо інформація, що запитується, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, внесених до Переліку відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, оприлюдненому на веб-порталі Уповноваженого органу, Учасник надає довідку у довільній формі із посиланням на джерело походження такої інформації.
З 01.07.2019 набули чинності зміни до ПКУ, внесені Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон), в частині запровадження ліцензування певних видів господарської діяльності та введення в дію Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального.
Постачальники палива є платниками загальнодержавних податків та зборів, що встановлені Податковим Кодексом і є обов'язковими до сплати на усій території України.
Відповідно пп. 14.1.4. п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України, акцизний податок - непрямий податок на споживання окремих видів товарів (продукції), визначених цим Кодексом як підакцизні, що включається до ціни таких товарів (продукції).
Підпунктом 14.1.145 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України визначено, що підакцизні товари (продукція) - товари за кодами згідно з УКТ ЗЕД, на які цим Кодексом встановлено ставки акцизного податку.
Підпунктом 215.1ст. 215 Податкового кодексу України встановлено, що до підакцизних товарів належить пальне.
На підтвердження вимогам Тендерної документації, ТОВ «РІФ СІЧ» надало довідку у довільній формі вих. № 080719/022 від 08.07.2019р., в якій зазначено , що компанія з 01.07.2019р. є платником акцизу на пальне та вказує посилання на офіційний ресурс http://sfs.gov.ua/podatki-ta-zbori/zagalnoderjavni-podatki/aktsizniy-podatok/litsenzuvannya/73516.html, зокрема на Єдиний державний реєстр суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним (далі - Реєстр), де зазначена інформація щодо:
- найменування юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи-підприємця або найменування особи, відповідальної за ведення обліку спільної діяльності;
- код ЄДРПОУ (для фізичних осіб – суб’єктів господарювання – номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта);
- вид господарської діяльності згідно з виданою ліцензією;
- місце виробництва/ зберігання/ оптової/ роздрібної торгівлі пальним (адреса);
- реєстраційний № ліцензії;
- термін дії ліцензії з;
- термін дії ліцензії до;
- дата видачі ліцензії.
Зокрема, інформація з Реєстру:
- № 7890 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "РІФ СІЧ" (код ЄДРПОУ 35450246); Оптова торгівля пальним, за відсутності місць оптової торгівлі; реєстраційний № ліцензії №990614201900952; термін дії ліцензії з 01.07.2019 по 01.07.2024; дата видачі ліцензії 01.07.2019 0:00 .
Таким чином, учасником ТОВ «РІФ СІЧ» у складі тедерної пропозиції наданий документ, що підтверджує виконання вимог, встановлених п. 1.3.2 Додатку 1 до Тендерної документації.
Ваші твердження щодо вiдхилення тендерних пропозицiй ТОВ «ВОГ КАРД» та ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП за допущення аналогічних порушень не правдиві, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «ВОГ КАРД» не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому ст.. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» і має бути відхилена згідно п. 1 ч. 1 ст. 30 цього Закону, тендерна пропозиція ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» не відповідає умовам тендерної документації і має бути відхилена згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто виявлені порушення не є ідентичними та мають різний зміст.
На підставі вищевикладеного, учасником Процедури закупівлі ТОВ «РІФ СІЧ» вимоги Тендерної документації витримані в повному обсязі, Тендерна пропозиція ТОВ «РІФ СІЧ» відповідає кваліфікаційному критерію.
Отже, Головне управління ДСНС України вважає Вашу скаргу такою, що не відповідає дійсності, та є необґрунтованою, в зв’язку з відсутністю порушень, тому не має підстав для її задоволення.
Відповідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Ви маєте право оскаржити відповідь до органу оскарження з обґрунтуванням наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 липня 2019 16:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
1 039 600,00
UAH з ПДВ
|
1 003 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК |
1 046 400,00
UAH з ПДВ
|
1 004 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ" |
1 053 600,00
UAH з ПДВ
|
1 004 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" |
1 177 200,00
UAH з ПДВ
|
1 177 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РІФ СІЧ" |
1 192 000,00
UAH з ПДВ
|
1 192 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Відхилено |
1 003 800,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2019 12:43
|
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК #39046990 |
Відхилено |
1 004 200,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2019 12:46
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ" #42722773 |
Відхилено |
1 004 400,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2019 12:49
|
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" #42005671 |
Відхилено |
1 177 200,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2019 12:52
|
ТОВ "РІФ СІЧ" #35450246 |
Переможець |
1 192 000,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2019 12:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:34
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2019 10:03
|
Договір | укладений |
31 липня 2019 10:00
|