Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна організація (установа, заклад) відділ освіти молоді і спорту Новомиргородської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02144105 |
Місцезнаходження: | 26000, Україна , Кіровоградська обл., Новомиргород, Соборності, 112 |
Контактна особа: |
Анастасьєва Надія Василівна 380968696247, osvita_buhgalteria@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2019 11:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 23 липня 2019 11:46 |
Очікувана вартість: | 681 537,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 815,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2019 11:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2019 11:51 |
Додаток № 5 до ТД.docx | |
25 червня 2019 11:51 |
Тендерна пропозиція №4.docx | |
25 червня 2019 11:51 |
Додаток № 3 до ТД.docx | |
25 червня 2019 11:47 |
Інформація про учасника, додаток № 2.docx | |
25 червня 2019 11:47 |
Договір проект, додаток № 1.doc | |
25 червня 2019 11:44 |
Тендерна документація Вугілля.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-27-000004 ● 28c95c0644a54e04b305da42eb5fb204
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2019 14:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.06.2019 № 37
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 27.06.2019 № 37
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-06-25-000455-b 25.06.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-27 14:30:23
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Вугілля марки ДГ 13-100» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-25-000455-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «4¹. Вид предмета закупівлі», «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10². Джерело фінансування закупівлі».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-01 12:13:09
Пояснення на запит
Прийнято рішення про скасування відкритих торгів на закупівлю твердого палива (код ДК 021:2015 - 09110000-3), а саме: вугілля марки ДГ 13-100, на загальну вартість предмета закупівлі - 681 537 грн., номер закупівлі UA-2019-06-25-000455-b, згідно ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Інформація про відміну
Дата відміни: | 01 липня 2019 12:07 |
Коментар щодо відміни: | У зв'язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель |
01 липня 2019 12:06
|
IMG_20190701_100701.jpg |
01 липня 2019 12:06
|
IMG_20190701_100641.jpg |
01 липня 2019 12:05
|
IMG_20190701_100624.jpg |