Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки, багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
689 000,00 UAH
UA-2019-06-25-000442-b 677592bd169940529ac0ec64862d9757
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Раковіца Світлана Степанівна

0373623989 buhosvita2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Кіцманської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147256
Місцезнаходження: 59300,, Україна , Чернівецька обл., Кіцмань, Чернівецька область, м. Кіцмань, вул. Шевченка, 7
Контактна особа: Раковіца Світлана Степанівна
0373623989
buhosvita2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2019 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2019 18:00
Очікувана вартість: 689 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Ноутбуки, багатофункціональні пристрої

Тендерна документація

25 червня 2019 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2019 11:31
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 2019.docx
25 червня 2019 11:31
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-25-000442-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Медіа-Вест", Код ЄДРПОУ:23959024
Дата подання: 19 липня 2019 14:33
Вимога
Шановний Замовник! Уважно вивчивши Тендерну документацію Відділу освіти, молоді та спорту Кіцманської районної державної адміністрації на закупівлю Комп’ютерного обладнання та приладдя (ноутбуки, багатофункціональні пристрої, комп’ютери) ЛОТ 1 та тендерну пропозицію учасника ПП "Снік-Гал" хочемо зазначити наступне:
У складі тендерної пропозиції ПП "Снік-Гал" відсутні окремі документи, а саме:
1. Не надано гарантійний лист про те, що в разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Постачальником становить два дні з моменту отримання повідомлення від Покупця. (Розділ VI. Підрозділу 4 Тендерної документації).
2. Всупереч вимогам Розділу 3 підрозділу 1 Тендерної документації у складі пропозиції учасника ПП "Снік-Гал" відсутній гарантійний лист про те, що до ціни пропозиції не включаються витрати, які учасники понесли при підготовці пропозиції та проведені процедури закупівлі, учасник самостійно несе усі витрати, пов'язані з підготовкою та поданням його пропозиції, і не може вимагати від Замовника їх повернення чи включення цих витрат до вартості товару, який буде ним запропонований.
3. Згідно додатку 3 до тендерної документації вимагалось надання учасниками документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, а саме копії аналогічних договорів про поставку комп’ютерної техніки за 2018 рік та за 2019 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору за кожен рік)оригінали позитивних листів – відгуків виданих не раніше червня 2019 року.
Учасником ПП "Снік-Гал" було завантажено у складі тендерної пропозиції копії наступних аналогічних договорів та листів відгуків:
-договір від 19.04.2019 року № 60, та від лист відгук від 29.05.2018 року №10-23/113
-договір від 28.08.2018 року №178/18 та лист відгук від 10.01.2019 року №01.04-47, тобто учасником не було надано листи відгуки видані не раніше червня 2019 року.
4. Згідно тендерної документації (технічного завдання замовника) вимагалось надання учасниками Копію сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 стосовно виробництва електронно-обчислювальних машин та іншого устаткування для обробки інформації, ремонту та технічного обслуговування електронно-обчислювальних машин та іншого устаткування для обробки інформації дійсного на дату подання тендерних пропозицій.
Учасником надано сертифікат викладений англійською мовою.
Згідно Розділу 1 підрозділу 7 до Тендерної документації: “під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником та учасником викладаються українською мовою. У разі якщо в пропозиції учасника надається копія документа іншою мовою, необхідно надати переклад українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника)”.
В порушення вищезазначеної вимоги, в складі тендерної пропозиції ПП "Снік-Гал" відсутній переклад українською мовою Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 посвідчений нотаріально або завірений учасником.
5. Також згідно Технічного завдання Замовника вимагається надати Копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 стосовно виробництва електронно-обчислювальних машин та іншого устаткування для обробки інформації, ремонту та технічного обслуговування електронно-обчислювальних машин та іншого устаткування для обробки інформації дійсного на дату подання тендерних пропозицій.
В складі Тендерної пропозиції учасника ПП "Снік-Гал" вищезазначений документ відсутній.
Враховуючи все вище викладене, відповідно до статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник був зобов'язаний відхилити пропозицію такого Учасника, як таку що не відповідає умовам тендерної документації.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель - об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Враховуючи зазначене вимагаємо:
1. Вимогу задовольнити.
2. Скасувати протокол засідання тендерного комітету №3 від 18.07.2019 року щодо визначення переможцем ПП "Снік-Гал"
3. Відхилити пропозицію учасника ПП "Снік-Гал" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
4. Провести оцінку тендерних пропозицій у відповідності ЗУ “Про публічні закупівлі”.
5. У випадку ігнорування зазначеної Вимоги тендерним комітетом, відсутності рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "Снік-Гал" в системі електронних закупівель протягом 3 днів ми змушені будемо звернутись за захистом своїх прав у порядку статті 18 ЗУ “Про публічні закупівлі” до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із відповідною Скаргою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 липня 2019 19:12
1.1 Надано Гарантійний лист у файлі № 19,що задовольняє вимоги замовника
2.1 Надано Гарантійний лист у файлі № 23 що задовольняє вимоги замовника
3.1.Згідно файлів № 3,4,5 подані документи повністю відповідають вимогам Замовника
4.1. Міжнародні сертифікати подаються тільки в оригіналі і тільки тому є повністю відповідні і автентичні. Переклад міжнародного сертифікату може бути завірений та підтверджений спеціалістом-лінгвістом з сертифікатом на право технічних перекладів, що підтверджується його дипломом від європейського вишу або відповідним сертифікатом.
5.1. В архіві СЕРТИФІКАТИ подані всі необхідні сертифікати стосовно даної закупівлі згідно чинного законодавства в Україні.
Вирішальним і основним критерієм у визначені переможця державних закупівель є ціна запропонованого товару
Номер вимоги: UA-2019-06-25-000442-b.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП МАТВІЇВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3231003275
Дата подання: 27 липня 2019 15:17
Скарга
Шановний Замовник! Уважно вивчивши Тендерну документацію Відділу освіти, молоді та спорту Кіцманської районної державної адміністрації на закупівлю Комп’ютерного обладнання та приладдя (ноутбуки, багатофункціональні пристрої, комп’ютери) ЛОТ 1 та тендерну пропозицію учасника ПП "Снік-Гал" хочу зазначити наступне:
- У складі тендерної пропозиції ПП "Снік-Гал" надав Лист-відгук за травень 2019р, січень 2019р, грудень 2017р. Відповідно до вимог Замовника (Додаток 2, п3), Учасником (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору за кожен рік) та оригінали позитивних листів – відгуків виданих не раніше червня 2019 року.
- Відповідно до вимог Замовника (Технічне завдання), «В пропозиції учасник повинен чітко зазначати фірму виробника та модель пропонованого товару. Недотримання вищевказаної вимоги є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника». ПП "Снік-Гал" у своїй пропозиції вказав тільки лінійку ноутбуків “Ноутбуки Dell Inspiron 3573”, яка складається з понад 10 (десяти) моделей. Чітка модель ноутбука відсутня, чим не дотримана вимога тендерної документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Також згідно Технічного завдання Замовника вимагається надати:
1) Копію сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 стосовно виробництва електронно-обчислювальних машин та іншого устаткування для обробки інформації, ремонту та технічного обслуговування електронно-обчислювальних машин та іншого устаткування для обробки інформації дійсного на дату подання тендерних пропозицій.

2) Копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 стосовно виробництва електронно-обчислювальних машин та іншого устаткування для обробки інформації, ремонту та технічного обслуговування електронно-обчислювальних машин та іншого устаткування для обробки інформації дійсного на дату подання тендерних пропозицій.

В складі Тендерної пропозиції учасника ПП "Снік-Гал" відсутні наступні сертифікати:
- ДСТУ ISO 9001:2015 на МФУ Canon;
- ДСТУ ISO 9001:2015 на ноутбук Dell;
- ДСТУ ISO 14001:2015 на МФУ Canon.
Відповідно до умов Тендерної документації Замовника, та рішення тендерного комітету прийнятого відповідно до Протоколу №5 засідання тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту Кіцманської районної державної Адміністрації від 25 червня 2019 року згідно класифікатора закупівлі UA-2019-06-03-000308-c , Тендерний комітет зобов’язаний відхилити Тендерну документацію ПП "Снік-Гал", як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.

Враховуючи вище наведені факти, прошу скасувати рішення про визначення ПП "Снік-Гал" переможцем по Закупівлі від 18.07.2019 року (Протокол №3) по Лоту №1, як таке що суперечить вимогам тендерної документації замовника та суперечить раніше прийнятим рішенням тендерного комітету згідно класифікатора закупівлі UA-2019-06-03-000308-c . І відповідно перейти до розгляду наступного учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2019 16:55
Згідно файлів № 3,4,5 подані документи повністю відповідають вимогам Замовника
4.1. Міжнародні сертифікати подаються тільки в оригіналі і тільки тому є повністю відповідні і автентичні. Переклад міжнародного сертифікату може бути завірений та підтверджений спеціалістом-лінгвістом з сертифікатом на право технічних перекладів, що підтверджується його дипломом від європейського вишу або відповідним сертифікатом.
5.1. В архіві СЕРТИФІКАТИ подані всі необхідні сертифікати стосовно даної закупівлі згідно чинного законодавства в Україні.
Номер вимоги: UA-2019-06-25-000442-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Медіа-Вест", Код ЄДРПОУ:23959024
Дата подання: 19 липня 2019 14:35
Вимога
Шановний Замовник! Уважно вивчивши Тендерну документацію Відділу освіти, молоді та спорту Кіцманської районної державної адміністрації на закупівлю Комп’ютерного обладнання та приладдя (ноутбуки, багатофункціональні пристрої, комп’ютери) ЛОТ 2 та тендерну пропозицію учасника ПП "Снік-Гал" хочемо зазначити наступне:
У складі тендерної пропозиції ПП "Снік-Гал" відсутні окремі документи, а саме:
1. Не надано гарантійний лист про те, що в разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Постачальником становить два дні з моменту отримання повідомлення від Покупця. (Розділ VI. Підрозділу 4 Тендерної документації).
2. Всупереч вимогам Розділу 3 підрозділу 1 Тендерної документації у складі пропозиції учасника ПП "Снік-Гал" відсутній гарантійний лист про те, що до ціни пропозиції не включаються витрати, які учасники понесли при підготовці пропозиції та проведені процедури закупівлі, учасник самостійно несе усі витрати, пов'язані з підготовкою та поданням його пропозиції, і не може вимагати від Замовника їх повернення чи включення цих витрат до вартості товару, який буде ним запропонований.
3. Згідно додатку 3 до тендерної документації вимагалось надання учасниками документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, а саме копії аналогічних договорів про поставку комп’ютерної техніки за 2018 рік та за 2019 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору за кожен рік)оригінали позитивних листів – відгуків виданих не раніше червня 2019 року.
Учасником ПП "Снік-Гал" було завантажено у складі тендерної пропозиції копії наступних аналогічних договорів та листів відгуків:
-договір від 19.04.2019 року № 60, та від лист відгук від 29.05.2018 року №10-23/113
-договір від 28.08.2018 року №178/18 та лист відгук від 10.01.2019 року №01.04-47, тобто учасником не було надано листи відгуки видані не раніше червня 2019 року.
4. Згідно тендерної документації (технічного завдання замовника) вимагалось надання учасниками Копію сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 стосовно виробництва електронно-обчислювальних машин та іншого устаткування для обробки інформації, ремонту та технічного обслуговування електронно-обчислювальних машин та іншого устаткування для обробки інформації дійсного на дату подання тендерних пропозицій.
Учасником надано сертифікат викладений англійською мовою.
Згідно Розділу 1 підрозділу 7 до Тендерної документації: “під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником та учасником викладаються українською мовою. У разі якщо в пропозиції учасника надається копія документа іншою мовою, необхідно надати переклад українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника)”.
В порушення вищезазначеної вимоги, в складі тендерної пропозиції ПП "Снік-Гал" відсутній переклад українською мовою Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 посвідчений нотаріально або завірений учасником.
5. Також згідно Технічного завдання Замовника вимагається надати Копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 стосовно виробництва електронно-обчислювальних машин та іншого устаткування для обробки інформації, ремонту та технічного обслуговування електронно-обчислювальних машин та іншого устаткування для обробки інформації дійсного на дату подання тендерних пропозицій.
В складі Тендерної пропозиції учасника ПП "Снік-Гал" вищезазначений документ відсутній.
Враховуючи все вище викладене, відповідно до статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник був зобов'язаний відхилити пропозицію такого Учасника, як таку що не відповідає умовам тендерної документації.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель - об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Враховуючи зазначене вимагаємо:
1. Вимогу задовольнити.
2. Скасувати протокол засідання тендерного комітету №3 від 18.07.2019 року щодо визначення переможцем ПП "Снік-Гал"
3. Відхилити пропозицію учасника ПП "Снік-Гал" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
4. Провести оцінку тендерних пропозицій у відповідності ЗУ “Про публічні закупівлі”.
5. У випадку ігнорування зазначеної Вимоги тендерним комітетом, відсутності рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "Снік-Гал" в системі електронних закупівель протягом 3 днів ми змушені будемо звернутись за захистом своїх прав у порядку статті 18 ЗУ “Про публічні закупівлі” до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із відповідною Скаргою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 липня 2019 19:12
1.1 Надано Гарантійний лист у файлі № 19,що задовольняє вимоги замовника
2.1 Надано Гарантійний лист у файлі № 23 що задовольняє вимоги замовника
3.1.Згідно файлів № 3,4,5 подані документи повністю відповідають вимогам Замовника
4.1. Міжнародні сертифікати подаються тільки в оригіналі і тільки тому є повністю відповідні і автентичні. Переклад міжнародного сертифікату може бути завірений та підтверджений спеціалістом-лінгвістом з сертифікатом на право технічних перекладів, що підтверджується його дипломом від європейського вишу або відповідним сертифікатом.
5.1. В архіві СЕРТИФІКАТИ подані всі необхідні сертифікати стосовно даної закупівлі згідно чинного законодавства в Україні.
Вирішальним і основним критерієм у визначені переможця державних закупівель є ціна запропонованого товару
Номер вимоги: UA-2019-06-25-000442-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Медіа-Вест", Код ЄДРПОУ:23959024
Дата подання: 19 липня 2019 14:37
Вимога
Шановний Замовник! Уважно вивчивши Тендерну документацію Відділу освіти, молоді та спорту Кіцманської районної державної адміністрації на закупівлю Комп’ютерного обладнання та приладдя (ноутбуки, багатофункціональні пристрої, комп’ютери) ЛОТ 3 та тендерну пропозицію учасника ПП "Снік-Гал" хочемо зазначити наступне:
У складі тендерної пропозиції ПП "Снік-Гал" відсутні окремі документи, а саме:
1. Не надано гарантійний лист про те, що в разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Постачальником становить два дні з моменту отримання повідомлення від Покупця. (Розділ VI. Підрозділу 4 Тендерної документації).
2. Всупереч вимогам Розділу 3 підрозділу 1 Тендерної документації у складі пропозиції учасника ПП "Снік-Гал" відсутній гарантійний лист про те, що до ціни пропозиції не включаються витрати, які учасники понесли при підготовці пропозиції та проведені процедури закупівлі, учасник самостійно несе усі витрати, пов'язані з підготовкою та поданням його пропозиції, і не може вимагати від Замовника їх повернення чи включення цих витрат до вартості товару, який буде ним запропонований.
3. Згідно додатку 3 до тендерної документації вимагалось надання учасниками документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, а саме копії аналогічних договорів про поставку комп’ютерної техніки за 2018 рік та за 2019 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору за кожен рік)оригінали позитивних листів – відгуків виданих не раніше червня 2019 року.
Учасником ПП "Снік-Гал" було завантажено у складі тендерної пропозиції копії наступних аналогічних договорів та листів відгуків:
-договір від 19.04.2019 року № 60, та від лист відгук від 29.05.2018 року №10-23/113
-договір від 28.08.2018 року №178/18 та лист відгук від 10.01.2019 року №01.04-47, тобто учасником не було надано листи відгуки видані не раніше червня 2019 року.
4. Згідно тендерної документації (технічного завдання замовника) вимагалось надання учасниками Копію сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 стосовно виробництва електронно-обчислювальних машин та іншого устаткування для обробки інформації, ремонту та технічного обслуговування електронно-обчислювальних машин та іншого устаткування для обробки інформації дійсного на дату подання тендерних пропозицій.
Учасником надано сертифікат викладений англійською мовою.
Згідно Розділу 1 підрозділу 7 до Тендерної документації: “під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником та учасником викладаються українською мовою. У разі якщо в пропозиції учасника надається копія документа іншою мовою, необхідно надати переклад українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника)”.
В порушення вищезазначеної вимоги, в складі тендерної пропозиції ПП "Снік-Гал" відсутній переклад українською мовою Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 посвідчений нотаріально або завірений учасником.
5. Також згідно Технічного завдання Замовника вимагається надати Копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 стосовно виробництва електронно-обчислювальних машин та іншого устаткування для обробки інформації, ремонту та технічного обслуговування електронно-обчислювальних машин та іншого устаткування для обробки інформації дійсного на дату подання тендерних пропозицій.
В складі Тендерної пропозиції учасника ПП "Снік-Гал" вищезазначений документ відсутній.
Враховуючи все вище викладене, відповідно до статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник був зобов'язаний відхилити пропозицію такого Учасника, як таку що не відповідає умовам тендерної документації.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель - об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Враховуючи зазначене вимагаємо:
1. Вимогу задовольнити.
2. Скасувати протокол засідання тендерного комітету №3 від 18.07.2019 року щодо визначення переможцем ПП "Снік-Гал"
3. Відхилити пропозицію учасника ПП "Снік-Гал" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
4. Провести оцінку тендерних пропозицій у відповідності ЗУ “Про публічні закупівлі”.
5. У випадку ігнорування зазначеної Вимоги тендерним комітетом, відсутності рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "Снік-Гал" в системі електронних закупівель протягом 3 днів ми змушені будемо звернутись за захистом своїх прав у порядку статті 18 ЗУ “Про публічні закупівлі” до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із відповідною Скаргою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 липня 2019 19:12
1.1 Надано Гарантійний лист у файлі № 19,що задовольняє вимоги замовника
2.1 Надано Гарантійний лист у файлі № 23 що задовольняє вимоги замовника
3.1.Згідно файлів № 3,4,5 подані документи повністю відповідають вимогам Замовника
4.1. Міжнародні сертифікати подаються тільки в оригіналі і тільки тому є повністю відповідні і автентичні. Переклад міжнародного сертифікату може бути завірений та підтверджений спеціалістом-лінгвістом з сертифікатом на право технічних перекладів, що підтверджується його дипломом від європейського вишу або відповідним сертифікатом.
5.1. В архіві СЕРТИФІКАТИ подані всі необхідні сертифікати стосовно даної закупівлі згідно чинного законодавства в Україні.
Вирішальним і основним критерієм у визначені переможця державних закупівель є ціна запропонованого товару

Документи подані скаржником

19 липня 2019 14:33
Вимога лот 1.PDF

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

19 липня 2019 14:35
Вимога лот 2.PDF

Документи подані скаржником

19 липня 2019 14:37
вимога лот 3.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-25-000442-b.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Медіа-Вест", Код ЄДРПОУ:23959024
Дата подання: 26 липня 2019 12:55
СКАРГА на рішення Замовника у сфері публічних закупівель
Відділом освіти, молоді та спорту Кіцманської районної державної адміністрації (далі по тексту – Замовник) проводиться закупівля товару: Комп’ютерне обладнання та приладдя (ноутбуки, багатофункціональні пристрої, комп’ютери) (30200000-1) (ДК 021:2015), посилання на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель- https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-25-000442-b (далі по тексту- Закупівля). Пропозиції для участі у процедурі Закупівлі були подані від: ПП "Снік-Гал" 415 584,00 грн (первинна пропозиція) 415 584грн. з ПДВ (остаточна пропозиція) ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" 435 960,00 грн(первинна пропозиція) 433 410 грн з ПДВ(остаточна пропозиція) ТОВ "Медіа-Вест" 438 346,08 грн(первинна пропозиція) 435 846 грн з ПДВ(остаточна пропозиція) ФОП МАТВІЇВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ 463 080,00 грн(первинна пропозиція) 463 080 грн. без ПДВ(остаточна пропозиція) Рішенням Тендерного комітету Замовника від 18.07.19 р. (Протокол №3) ПП "Снік-Гал" визнано переможцем по даній Закупівлі. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу- 18.07.2019 року. Уважно вивчивши Тендерну документацію Відділу освіти, молоді та спорту Кіцманської районної державної адміністрації на закупівлю: “Комп’ютерного обладнання та приладдя (ноутбуки, багатофункціональні пристрої, комп’ютери)” та тендерну пропозицію учасника ПП "Снік-Гал" вважаємо, неправомірним визначення переможцем закупівлі учасника ПП "Снік-Гал". 19 липня 2019 року ми звернулися до Замовника з вимогою (UA-2019-06-25-000442-b.b1) надати обгрунтоване роз'яснення стосовно правомірності визначення переможцем учасника ПП "Снік-Гал" по даній закупівлі, обгрунтувавши підстави, через які тендерна пропозиція такого учасника повинна бути відхилена в результаті чого наша вимога відхилена замовником . З відхиленням поданої вимоги не погоджуємося у зв'язку з наступним: 1. Згідно додатку 2 до тендерної документації вимагалось надання учасниками документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, а саме пунктом 3 вимагається надання учасниками: копії аналогічних договорів про поставку комп’ютерної техніки за 2018 рік та за 2019 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору за кожен рік) оригінали позитивних листів – відгуків виданих не раніше червня 2019 року. Учасником ПП "Снік-Гал" було завантажено у складі тендерної пропозиції копії наступних аналогічних договорів та копії листів відгуків: -договір від 19.04.2019 року № 60, та копія листа- відгуку від 29.05.2019 року №10-23/113 -договір від 28.08.2018 року №178/18 та копія листа- відгуку від 10.01.2019 року №01.04-47, тобто учасником не було надано оригіналів листів відгуків видані не раніше червня 2019 року. Замовник у своїй відповіді на нашу вимогу стосовно даного пункту вказує на те, що згідно “файлів № 3,4,5”, які завантажені у архіві “Кваліфікаційні Критерії” подані документи повністю відповідають вимогам Замовника. У файлі 5 під назвою “Листи відгуки замовників” , який знаходиться у архіві “Кваліфікаційні Критерії” містяться копії листів відгуків надані учасником від 29.05.2019 року №10-23/113 та від 10.01.2019 року №01.04-47, що суперечить вимогам замовника. Згідно п.1 ч.1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" та Розділу V “Оцінка тендерної пропозиції”, підрозділу 3 “Відхилення тендерних пропозицій’, тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: учасник: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України “Про публічні закупівлі”. 2. У відповідності до Розділу VI. Підрозділу 4 Тендерної документації Замовника, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій гарантійний лист про те, що в разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Постачальником становить два дні з моменту отримання повідомлення від Покупця. В порушення вищезазначеної вимоги, учасником надано інформацію, що суперечить вимогам замовника, а саме: надана у файлі №19 “гарантійний лист поставки обладнання та сервісного обслуговування”, що міститься у архіві під назвою “Гарантійні листи згідно ТД” інформація, що заміна товару неналежної якості буде здійснюватися на протязі 3 (трьох) робочих днів. Замовник у своїй відповіді на нашу вимогу від 19 липня 2019 року по вищевказаному пункту ссилається на те, що учасником ПП "Снік-Гал" надано такий гарантійний лист у файлі № 19 “гарантійний лист поставки обладнання та сервісного обслуговування”. У зазначеному замовником гарантійному листі, який наданий учасником вказано, що заміна дефектного та пошкодженого товару здійснюється на протязі 3 (трьох) робочих днів коштами ПП»СНІК-ГАЛ», що суперечить вимогам тендерної документації. 3. Відповідно до Розділу VI. Підрозділу 4 Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій гарантійний лист про те, що Заміна Товару здійснюється власними силами Постачальника та за його власний рахунок. Учасником такого гарантійного листа надано не було. 4. Згідно тендерної документації (технічного завдання замовника) вимагалось надання учасниками Копії сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 стосовно виробництва електронно-обчислювальних машин та іншого устаткування для обробки інформації, ремонту та технічного обслуговування електронно-обчислювальних машин та іншого устаткування для обробки інформації дійсного на дату подання тендерних пропозицій. Учасником надано сертифікат викладений англійською мовою. Згідно Розділу 1 підрозділу 7 до Тендерної документації: “під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником та учасником викладаються українською мовою. У разі якщо в пропозиції учасника надається копія документа іншою мовою, необхідно надати переклад українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника)”. В порушення вищезазначеної вимоги, в складі тендерної пропозиції ПП "Снік-Гал" відсутній переклад українською мовою Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015. У своїй відповіді на подану нами вимогу по даному пункту, замовник нам зазначив наступне: “Міжнародні сертифікати подаються тільки в оригіналі і тільки тому є повністю відповідні і автентичні”. Враховуючи, що вимога про надання перекладу документа українською мовою поширюється на всі документи, які надаються у складі пропозиції учасника, копія Міжнародного сертифікату теж повинна бути надана із перекладом українською мовою. 5. Також згідно Технічного завдання Замовника (Додаток 3 ТД) вимагається надати Копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 стосовно виробництва електронно-обчислювальних машин та іншого устаткування для обробки інформації, ремонту та технічного обслуговування електронно-обчислювальних машин та іншого устаткування для обробки інформації дійсного на дату подання тендерних пропозицій. В складі Тендерної пропозиції учасника ПП "Снік-Гал" вищезазначений документ взагалі відсутній. Замовником нам у відповіді на подану нами вимогу було зазначено, що: «В архіві “Сертифікати” подані всі необхідні сертифікати стосовно даної закупівлі згідно чинного законодавства в Україні” У наданому учасником архівованому файлі, “Сертифікати”, зокрема не міститься копії сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 стосовно виробництва електронно-обчислювальних машин та іншого устаткування для обробки інформації, ремонту та технічного обслуговування електронно-обчислювальних машин та іншого устаткування для обробки інформації дійсного на дату подання тендерних пропозицій. Враховуючи вищезазначене, пропозиція ПП "Снік-Гал" мала бути відхилена на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" та Розділу V, підрозділу 3 Тендерної документації Замовника як така що не відповідає умовам тендерної документації. У п.15 ст.1 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року, вказано: “переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір.” Аналогічна ситуація стосовно неправомірного визначення переможцем учасника ПП "Снік-Гал" спостерігається і по Лоту 2 та Лоту 3 даної закупівлі. Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель - об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому. У відповідності до ч.6 ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі” за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно із Законом. Враховуючи викладене, не відхиливши пропозицію ПП "Снік-Гал", замовником було вчинено дії, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок яких було порушено право скаржника бути визнаним переможцем по закупівлі. На підставі вищезазначеного, керуючись статтею 18 ЗУ “Про публічні закупівлі”- ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Медіа-Вест» до розгляду; 2. Перевірити тендерну пропозицію ПП "Снік-Гал", подану для участі в Закупівлі, на відповідність умовам тендерної документації і вимогам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель; 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ПП "Снік-Гал" переможцем по Закупівлі від 18.07.2019 року (Протокол №3) по Лотах №1, №2, №3; 4. Зобов’язати Замовника відхилити пропозицію учасника ПП "Снік-Гал" по Лотах №1, №2, №3 як таку, що не відповідає умовам тендерної документації; 5. Зобов’язати Замовника провести оцінку тендерних пропозицій у відповідності до вимог ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 липня 2019 19:47
Рішення від 30.07.2019 № 10272 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 30 липня 2019 19:47
Рішення від 13.08.2019 № 11123.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2019 20:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано.
Дата виконання рішення замовником: 21 серпня 2019 11:40

Документи подані скаржником

26 липня 2019 12:55
Скарга.PDF
26 липня 2019 12:55
Скан плат. доручення.PDF

Документи подані замовником

06 серпня 2019 11:43
457 Пояснення в АМКУ.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Ноутбуки, багатофункціональні пристрої
Опис предмету закупівлі:
Ноутбуки, багатофункціональні пристрої
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 468 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 500,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 11 липня 2019 14:57
Закінчення: 11 липня 2019 15:30
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

48 шт
Ноутбуки і багатофункціональні пристрої
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59300, Україна, Чернівецька обл., Кіцмань, Шевченка,7
Дата доставки: 26 липня 2019  —  01 вересня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів Покупцем з його поточного рахунку на поточний рахунок Продавця, що визначений в розділі XII цього Договору протягом 10 календарних днів після поставки товару та пред'явлення Постачальником накладної на оплату товару. Кошти державного і місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 червня 2019 11:39
Дата відповіді: 26 червня 2019 11:56
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні характеристики повинні відповідати технічним вимогам товару або бути кращими. всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент»
2. Ціна пропозиції учасника визначається відповідно до його системи оподаткування (з ПДВ або без ПДВ)

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2019-06-25-000442-b.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Медіа-Вест", Код ЄДРПОУ:23959024
Дата подання: 26 липня 2019 12:55
СКАРГА на рішення Замовника у сфері публічних закупівель
Відділом освіти, молоді та спорту Кіцманської районної державної адміністрації (далі по тексту – Замовник) проводиться закупівля товару: Комп’ютерне обладнання та приладдя (ноутбуки, багатофункціональні пристрої, комп’ютери) (30200000-1) (ДК 021:2015), посилання на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель- https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-25-000442-b (далі по тексту- Закупівля). Пропозиції для участі у процедурі Закупівлі були подані від: ПП "Снік-Гал" 415 584,00 грн (первинна пропозиція) 415 584грн. з ПДВ (остаточна пропозиція) ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" 435 960,00 грн(первинна пропозиція) 433 410 грн з ПДВ(остаточна пропозиція) ТОВ "Медіа-Вест" 438 346,08 грн(первинна пропозиція) 435 846 грн з ПДВ(остаточна пропозиція) ФОП МАТВІЇВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ 463 080,00 грн(первинна пропозиція) 463 080 грн. без ПДВ(остаточна пропозиція) Рішенням Тендерного комітету Замовника від 18.07.19 р. (Протокол №3) ПП "Снік-Гал" визнано переможцем по даній Закупівлі. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу- 18.07.2019 року. Уважно вивчивши Тендерну документацію Відділу освіти, молоді та спорту Кіцманської районної державної адміністрації на закупівлю: “Комп’ютерного обладнання та приладдя (ноутбуки, багатофункціональні пристрої, комп’ютери)” та тендерну пропозицію учасника ПП "Снік-Гал" вважаємо, неправомірним визначення переможцем закупівлі учасника ПП "Снік-Гал". 19 липня 2019 року ми звернулися до Замовника з вимогою (UA-2019-06-25-000442-b.b1) надати обгрунтоване роз'яснення стосовно правомірності визначення переможцем учасника ПП "Снік-Гал" по даній закупівлі, обгрунтувавши підстави, через які тендерна пропозиція такого учасника повинна бути відхилена в результаті чого наша вимога відхилена замовником . З відхиленням поданої вимоги не погоджуємося у зв'язку з наступним: 1. Згідно додатку 2 до тендерної документації вимагалось надання учасниками документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, а саме пунктом 3 вимагається надання учасниками: копії аналогічних договорів про поставку комп’ютерної техніки за 2018 рік та за 2019 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору за кожен рік) оригінали позитивних листів – відгуків виданих не раніше червня 2019 року. Учасником ПП "Снік-Гал" було завантажено у складі тендерної пропозиції копії наступних аналогічних договорів та копії листів відгуків: -договір від 19.04.2019 року № 60, та копія листа- відгуку від 29.05.2019 року №10-23/113 -договір від 28.08.2018 року №178/18 та копія листа- відгуку від 10.01.2019 року №01.04-47, тобто учасником не було надано оригіналів листів відгуків видані не раніше червня 2019 року. Замовник у своїй відповіді на нашу вимогу стосовно даного пункту вказує на те, що згідно “файлів № 3,4,5”, які завантажені у архіві “Кваліфікаційні Критерії” подані документи повністю відповідають вимогам Замовника. У файлі 5 під назвою “Листи відгуки замовників” , який знаходиться у архіві “Кваліфікаційні Критерії” містяться копії листів відгуків надані учасником від 29.05.2019 року №10-23/113 та від 10.01.2019 року №01.04-47, що суперечить вимогам замовника. Згідно п.1 ч.1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" та Розділу V “Оцінка тендерної пропозиції”, підрозділу 3 “Відхилення тендерних пропозицій’, тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: учасник: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України “Про публічні закупівлі”. 2. У відповідності до Розділу VI. Підрозділу 4 Тендерної документації Замовника, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій гарантійний лист про те, що в разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Постачальником становить два дні з моменту отримання повідомлення від Покупця. В порушення вищезазначеної вимоги, учасником надано інформацію, що суперечить вимогам замовника, а саме: надана у файлі №19 “гарантійний лист поставки обладнання та сервісного обслуговування”, що міститься у архіві під назвою “Гарантійні листи згідно ТД” інформація, що заміна товару неналежної якості буде здійснюватися на протязі 3 (трьох) робочих днів. Замовник у своїй відповіді на нашу вимогу від 19 липня 2019 року по вищевказаному пункту ссилається на те, що учасником ПП "Снік-Гал" надано такий гарантійний лист у файлі № 19 “гарантійний лист поставки обладнання та сервісного обслуговування”. У зазначеному замовником гарантійному листі, який наданий учасником вказано, що заміна дефектного та пошкодженого товару здійснюється на протязі 3 (трьох) робочих днів коштами ПП»СНІК-ГАЛ», що суперечить вимогам тендерної документації. 3. Відповідно до Розділу VI. Підрозділу 4 Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій гарантійний лист про те, що Заміна Товару здійснюється власними силами Постачальника та за його власний рахунок. Учасником такого гарантійного листа надано не було. 4. Згідно тендерної документації (технічного завдання замовника) вимагалось надання учасниками Копії сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 стосовно виробництва електронно-обчислювальних машин та іншого устаткування для обробки інформації, ремонту та технічного обслуговування електронно-обчислювальних машин та іншого устаткування для обробки інформації дійсного на дату подання тендерних пропозицій. Учасником надано сертифікат викладений англійською мовою. Згідно Розділу 1 підрозділу 7 до Тендерної документації: “під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником та учасником викладаються українською мовою. У разі якщо в пропозиції учасника надається копія документа іншою мовою, необхідно надати переклад українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника)”. В порушення вищезазначеної вимоги, в складі тендерної пропозиції ПП "Снік-Гал" відсутній переклад українською мовою Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015. У своїй відповіді на подану нами вимогу по даному пункту, замовник нам зазначив наступне: “Міжнародні сертифікати подаються тільки в оригіналі і тільки тому є повністю відповідні і автентичні”. Враховуючи, що вимога про надання перекладу документа українською мовою поширюється на всі документи, які надаються у складі пропозиції учасника, копія Міжнародного сертифікату теж повинна бути надана із перекладом українською мовою. 5. Також згідно Технічного завдання Замовника (Додаток 3 ТД) вимагається надати Копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 стосовно виробництва електронно-обчислювальних машин та іншого устаткування для обробки інформації, ремонту та технічного обслуговування електронно-обчислювальних машин та іншого устаткування для обробки інформації дійсного на дату подання тендерних пропозицій. В складі Тендерної пропозиції учасника ПП "Снік-Гал" вищезазначений документ взагалі відсутній. Замовником нам у відповіді на подану нами вимогу було зазначено, що: «В архіві “Сертифікати” подані всі необхідні сертифікати стосовно даної закупівлі згідно чинного законодавства в Україні” У наданому учасником архівованому файлі, “Сертифікати”, зокрема не міститься копії сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 стосовно виробництва електронно-обчислювальних машин та іншого устаткування для обробки інформації, ремонту та технічного обслуговування електронно-обчислювальних машин та іншого устаткування для обробки інформації дійсного на дату подання тендерних пропозицій. Враховуючи вищезазначене, пропозиція ПП "Снік-Гал" мала бути відхилена на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" та Розділу V, підрозділу 3 Тендерної документації Замовника як така що не відповідає умовам тендерної документації. У п.15 ст.1 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року, вказано: “переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір.” Аналогічна ситуація стосовно неправомірного визначення переможцем учасника ПП "Снік-Гал" спостерігається і по Лоту 2 та Лоту 3 даної закупівлі. Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель - об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому. У відповідності до ч.6 ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі” за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно із Законом. Враховуючи викладене, не відхиливши пропозицію ПП "Снік-Гал", замовником було вчинено дії, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок яких було порушено право скаржника бути визнаним переможцем по закупівлі. На підставі вищезазначеного, керуючись статтею 18 ЗУ “Про публічні закупівлі”- ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Медіа-Вест» до розгляду; 2. Перевірити тендерну пропозицію ПП "Снік-Гал", подану для участі в Закупівлі, на відповідність умовам тендерної документації і вимогам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель; 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ПП "Снік-Гал" переможцем по Закупівлі від 18.07.2019 року (Протокол №3) по Лотах №1, №2, №3; 4. Зобов’язати Замовника відхилити пропозицію учасника ПП "Снік-Гал" по Лотах №1, №2, №3 як таку, що не відповідає умовам тендерної документації; 5. Зобов’язати Замовника провести оцінку тендерних пропозицій у відповідності до вимог ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 липня 2019 19:47
Рішення від 30.07.2019 № 10272 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 30 липня 2019 19:47
Рішення від 13.08.2019 № 11123.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2019 20:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано.
Дата виконання рішення замовником: 21 серпня 2019 11:40

Документи подані скаржником

26 липня 2019 12:55
Скарга.PDF
26 липня 2019 12:55
Скан плат. доручення.PDF

Документи подані замовником

06 серпня 2019 11:43
457 Пояснення в АМКУ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2019 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Медіа-Вест" 438 346,08
UAH з ПДВ
435 846,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Снік-Гал" 415 584,00
UAH з ПДВ
415 584,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" 435 960,00
UAH з ПДВ
433 410,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАТВІЇВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ 463 080,00
UAH з ПДВ
463 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2019 12:07
МВС (серпень).pdf
21 серпня 2019 12:07
МВС (липень).PDF
10 липня 2019 15:57
гарантійний лист.pdf
10 липня 2019 13:07
пропозиція.PDF
10 липня 2019 13:07
проект договору.PDF
10 липня 2019 13:07
Статут.pdf
10 липня 2019 13:07
сертиф.pdf
10 липня 2019 13:07
свідоцтво ПДВ.PDF
10 липня 2019 13:07
Свідоцтво БРЕІН.jpg
10 липня 2019 13:07
протокол зборів.PDF
10 липня 2019 13:07
паспорт.PDF
10 липня 2019 13:07
наказ.PDF
10 липня 2019 13:07
Ліцензійна угода.jpg
10 липня 2019 13:07
лист відгук.pdf
10 липня 2019 13:07
копії сертиф.PDF
10 липня 2019 13:07
заява-згода.PDF
10 липня 2019 13:07
доручення.PDF
10 липня 2019 13:07
договір Мамаївці 2019.pdf
10 липня 2019 13:07
договір 199.pdf
10 липня 2019 13:07
довідки та гарант.pdf
10 липня 2019 13:07
авториз.PDF

Публічні документи

08 липня 2019 18:04
Електронний підпис
08 липня 2019 17:57
34. Заява - згода .pdf
08 липня 2019 17:57
32. Гарантійний лист .pdf
08 липня 2019 17:57
27. Технічне завдання.pdf
08 липня 2019 17:57
17. Сертифікат ISO 9001 2015.pdf
08 липня 2019 17:57
15. Висновок СЕС.pdf
08 липня 2019 17:57
9. Статут .pdf
08 липня 2019 17:57
7. Паспортні дані .pdf
08 липня 2019 17:57
3. Витяг з ЄДРПОУ 26.06.19.pdf
08 липня 2019 17:57
1. Авторизація 2019.pdf

Публічні документи

10 липня 2019 17:57
Електронний підпис
10 липня 2019 17:56
Пояснення.pdf
10 липня 2019 17:44
Електронний підпис
10 липня 2019 17:42
Порівняльна таблиця.pdf
10 липня 2019 17:42
Додаток 2_5.pdf
10 липня 2019 17:42
Право підпису.pdf
10 липня 2019 17:42
5 Досвід.pdf
10 липня 2019 17:42
Авторизація Canon _1_.pdf
10 липня 2019 17:42
Досвід - ноутбуки.PDF
10 липня 2019 17:42
Авторизація.pdf
10 липня 2019 17:42
5 Досвід 2.pdf
10 липня 2019 17:42
Досвід договір компи.pdf
10 липня 2019 17:42
Технічне завдання.pdf
10 липня 2019 17:42
Лист- санкції.pdf
10 липня 2019 17:42
90 днів.pdf
10 липня 2019 17:42
Видаткова ноутбуки.JPG
10 липня 2019 17:42
Видаткова ПК.PDF
10 липня 2019 17:42
ст_17.pdf
10 липня 2019 17:42
Кенон СЕС.PDF
10 липня 2019 17:42
4.4 Лист-гарантія .pdf
10 липня 2019 17:42
6_3 гарантія.pdf
10 липня 2019 17:42
Досвід - договір БФП.PDF
10 липня 2019 17:42
Сертифікат Lenovo 2.pdf
10 липня 2019 17:42
Декларація.pdf
10 липня 2019 17:42
6_1 Довкілля.pdf
10 липня 2019 17:42
Кенон декларація.PDF
10 липня 2019 17:42
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
10 липня 2019 17:42
лист відгук ІАЦ.jpg
10 липня 2019 17:42
1 ціни на товар .pdf
10 липня 2019 17:42
Витяг.pdf
10 липня 2019 17:42
Сертифікат Lenovo.pdf
10 липня 2019 17:42
Договір УОМКСРДА.zip
10 липня 2019 17:42
ЄДР.pdf
10 липня 2019 17:42
Додаток 3.pdf
10 липня 2019 17:42
ISO9001_Canon.pdf
10 липня 2019 17:42
Кенон декларація _1_.PDF
10 липня 2019 17:42
Тендерному комітету.pdf
10 липня 2019 17:42
Сертифікат Lenovo 4.jpg
10 липня 2019 17:42
5.2 Сервісний центр.pdf
10 липня 2019 17:42
3.1 Лист витрати.pdf
10 липня 2019 17:42
Lenovo-ISO9001-Certificates.pdf
10 липня 2019 17:42
Досвід БФП.PDF
10 липня 2019 17:42
5 Доставка товару.pdf
10 липня 2019 17:42
Досвід ДСПВІФ.pdf
10 липня 2019 17:42
iso 14001 Canon.pdf
10 липня 2019 17:42
Завірені документи.pdf
10 липня 2019 17:42
Lenovo-ISO14001-Certificates.pdf
10 липня 2019 17:42
Декларація Canon.pdf
10 липня 2019 17:42
Сертифікат Lenovo 1.pdf
10 липня 2019 17:42
Кенон СЕС _1_.PDF
10 липня 2019 17:42
заборгованість.pdf
10 липня 2019 17:42
2019.06.12-12.2-18-3_13213.pdf
10 липня 2019 17:42
Сертифікат Lenovo 3.jpg
10 липня 2019 17:42
стан рахунку.pdf
10 липня 2019 17:42
ЛИСТ ВІДГУК.pdf
10 липня 2019 17:42
1 витрати .pdf
10 липня 2019 17:42
Авторизація Canon.pdf
10 липня 2019 17:42
Договір ноутбуки.zip
10 липня 2019 17:42
Сервісні центри Canon.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Медіа-Вест"

ПП "Снік-Гал"

ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"

ФОП МАТВІЇВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Снік-Гал"
#19390535
Рішення скасоване 415 584,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 11:38
ПП "Снік-Гал"
#19390535
Відхилено 415 584,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 11:42
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"
#40744685
Відхилено 433 410,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 11:53
ТОВ "Медіа-Вест"
#23959024
Переможець 435 846,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 11:55

Документи

21 серпня 2019 11:53
Електронний підпис

Документи

21 серпня 2019 11:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2019 11:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Медіа-Вест"
#23959024
435 846,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 серпня 2019 11:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 19:31
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2019 16:31
дод угода дог18 від 03,09,190001 (1).pdf зміни до договору
03 вересня 2019 16:31
1_дод угода дог18 від 03,09,190001.pdf укладений
03 вересня 2019 16:30
Електронний підпис укладений
03 вересня 2019 16:18
договір 18 від 03,09, лот 1.pdf укладений
03 вересня 2019 16:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна до переліку товарів та покращення якості товарів
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 435 846,00
UAH (в тому числі ПДВ 72 641,00 UAH)