Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Холодильні вітрини
Очікувана вартість
670 000,00 UAH
UA-2019-06-25-000326-b ed52d7012bdf4011af7ff6b8a098f8f1
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Душновська Марія Миколаївна

+380637025097 rynok.cher@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Червоноградський ринок
Код ЄДРПОУ: 03337929
Місцезнаходження: 80100, Україна , Львівська обл., місто Червоноград, ВУЛИЦЯ СОКАЛЬСЬКА будинок 5
Контактна особа: Душновська Марія Миколаївна
+380637025097
rynok.cher@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2019 10:49
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 11 липня 2019 14:48
Очікувана вартість: 670 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Холодильні вітрини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80105, Україна, Львівська область, м. Червоноград, Вулиця Сокальська,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату товару на підставі виставленого рахунку та накладної на умовах відстрочки платежу на термін протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару. Джерело фінансування - власні кошти. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2019 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2019 10:49
Технічні вимоги.docx
25 червня 2019 10:49
Проект договору.doc
25 червня 2019 10:49
Тендерна документація.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 липня 2019 08:52
Коментар щодо відміни: Відповідно до вимог п.3 ч.2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі скороченням видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.
Документи:
05 липня 2019 08:51
Протокол про відміну торгів