Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт системи опалення у Комунальному закладі освіти «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 400» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, провулок Крушельницької, 16 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
79 589,00 UAH
UA-2019-06-24-002505-a b2678c6df8244ebf8b5a2f133b749dce
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Володимирівна Самець

+380677674083 samets@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Олена Володимирівна Самець
+380677674083
samets@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 19:36
Звернення за роз’ясненнями: до 27 червня 2019 21:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2019 23:00
Початок аукціону: 03 липня 2019 11:23
Очікувана вартість: 79 589,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 397,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


джерело фінансування - кошти міського бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт системи опалення у Комунальному закладі освіти «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 400» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, провулок Крушельницької, 16
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗО ДНЗ № 400, провулок Крушельницької, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата на підставі акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, з врахуванням статті 23 Бюджетного кодексу України Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-24-002505-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Теплотехніка", Код ЄДРПОУ:31402141
Дата подання: 09 липня 2019 18:22
Дискваліфікація
Звертаємо Вашу увагу на те, що лист за вих.№69/1 від 01.07.19 «Лист про погодження з проектом договору» від ТОВ Підприємство «Теплотехніка» за змістом і суттю відповідає листу «про згоду з істотними (основними) умовами договору», який не було надано в складі тендерної пропозиції.
Задіяний у виробничому процесі Салангін О. А. виконує всі обов'язки, відповідні обов'язкам виконробу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 липня 2019 09:36
Тендерна пропозиція учасника ТОВ Підприємства "Теплотехніка" відхилена у зв'язку з невідповідністю кваліфікаційним криетріям та вимогам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-06-24-002505-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Теплотехніка", Код ЄДРПОУ:31402141
Дата подання: 11 липня 2019 20:04
Невідповідність тендерної документації
Згідно з Переліком документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам замовника (пункт 3 кваліфікаційних критеріїв), необхідно підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Предмет закупівлі - поточний ремонт системи опалення у Комунальному закладі освіти «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 400» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, провулок Крушельницької, 16 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт). Учасник «ФОП Гошкадор В. В.» надав довідку з перерахуванням аналогічних робіт, серед яких немає досвіду виконання поточного ремонту системи опалення. Вважаємо вказані роботи відмінними від предмету закупівлі і такими, що не являються «аналогічними».

У відповідності до пункту «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» (файл - Оголошення про проведення допорогової закупівлі), а саме – «Документи, які оформлюються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника (або установи, організації, тощо), назва адресата, назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер, текст документа, підпис уповноваженої особи учасника». Звертаю Вашу увагу, що у вказаних документах Учасника «ФОП Гошкадор В. В.» (листи від 02.07.19 на вих.№07/1, 07/2, 07/3, 07/4, 07/5, 07/6 та ін.) відсутні дані про назву адресата, хоча це ОБОВ’ЯЗКОВИЙ РЕКВІЗИТ. Вважаємо пропозицію, подану Учасником «ФОП Гошкадор В. В.» невідповідною умовам закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 липня 2019 09:26
Відповідно до п.п. 3.1 п. 3 розділу І Додатку 3 "Кваліфікаційні критерії та вимоги" під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір, укладений не раніше 2016 року. Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам:
- укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є предмет закупівлі – поточний ремонт, капітальний ремонт, нове будівництво або реконструкція;
- сторонами визначена ціна договору;
- сторонами встановлений строк дії договору.
Тобто, під аналогічним розуміється договір на виконання будь-яких робіт з поточного або каптільного ремонту, нового будівництва або реконструкції. ФОП Гошкадор В. В. надано договір на виконання робіт з поточного ремонту, тобто, підтверджено наявність аналогічного досвіду відповідно до вимог закупівлі.
Відсутність назви адресату є несуттєвою помилкою, що жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника ФОП Гошкадор В. В. Тендерна пропозиція ФОП Гошкадор В. В. відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам закупівлі, тому рішення щодо визначення ФОП Гошкадор В. В. перегляду не підлягає.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2019 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Теплотехніка" 74 985,00
UAH з ПДВ
74 985,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГОШКАДОР ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ" 79 500,00
UAH з ПДВ
79 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2019 15:40
ЦПД.pdf
04 липня 2019 15:40
Кошторис.pdf
04 липня 2019 15:15
Трудові книжки.pdf
04 липня 2019 15:15
Техпаспорт авто.pdf
04 липня 2019 15:15
Статут.pdf
04 липня 2019 15:15
Сертифікат3.pdf
04 липня 2019 15:15
Сертифікат2.pdf
04 липня 2019 15:15
Сертифікат1.pdf
04 липня 2019 15:15
Свідоцтво ПДВ.jpg
04 липня 2019 15:15
Проект договора.pdf
04 липня 2019 15:15
Паспорт БСС.pdf
04 липня 2019 15:15
Загальні відомості.pdf
04 липня 2019 15:15
Договір підряду 1_18.pdf
04 липня 2019 15:15
Витяг ПДВ.pdf
01 липня 2019 17:05
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 липня 2019 20:44
Електронний підпис
08 липня 2019 20:40
Сертификати 2019.pdf
02 липня 2019 16:21
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Теплотехніка"

ФОП "ГОШКАДОР ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Теплотехніка"
#31402141
Відхилено 74 985,00
UAH з ПДВ
08 липня 2019 15:07
ФОП "ГОШКАДОР ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ"
#2383201196
Переможець 79 500,00
UAH з ПДВ
10 липня 2019 09:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2019 09:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГОШКАДОР ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ"
#2383201196
79 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 липня 2019 09:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2019 11:47
Дод.угода 1 від 30.10.2019 договір 41ПТР_19.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 11:47
Електронний підпис укладений
22 липня 2019 11:32
Договір № 41ПТР_19 від 22.07.2019 - ДНЗ № 400.pdf укладений
22 липня 2019 11:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 41ПТР/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML