Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Відновлення житлового будинку м-ну Сонячний, 5, м. Красногорівка  (капітальний ремонт)"
Очікувана вартість
5 324 756,40 UAH
UA-2019-06-24-002471-a 89daf56cf35f4941a4e9facabaf8ca53
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Ігнатов

+380671258785 dkb.p@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Ігор Ігнатов
+380671258785
dkb.p@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 18:39
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 19:00
Початок аукціону: 12 липня 2019 13:35
Очікувана вартість: 5 324 756,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 159 742,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Клас наслідків -СС2. Строк виконання - 105 днів. Середньомісячна заробітна плата по об'єкту складає 7523,57 грн, що відповідає середньому розряду робіт у будівництві при виконанні робіт у звичайних умовах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Відновлення житлового будинку м-ну Сонячний, 5, м. Красногорівка  (капітальний ремонт)" (Джерело фінансування: бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85630, Україна, Донецька область, м. Красногорівка Мар'їнський район, м-н Снячний, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. При цьому, замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. Пiсляоплата 35 Робочі 70
Iнша подія Замовник, після отримання дозвільних документів на виконання будівельних робіт та визначення відсутності негативного фінансового результату Підрядника, має право надати аванс (для об’єктів будівництва і реконструкції) відповідно до п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 (зі змінами) або попередню оплату (для об’єктів капітального ремонту) відповідно до п.п. 3 п.1 та п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 (зі змінами) у розмірі до 30% від річного обсягу фінансування, але не більш ніж 30% від Договірної ціни за весь період реалізації проекту, який/яку Підрядник зобов'язується використати протягом трьох місяців після одержання, але у будь-якому разі не пізніше ніж до кінця поточного бюджетного року. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються Підрядником Замовнику, але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання авансу/попередньої оплати. Надання авансу або попередньої оплати не є обов’язком Замовника. Аванс 35 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 95%
строк виконання: 5%
у строк, що складає менш ніж 60 %: 5%
у строк від 60 % до 80 %: 3%
у строк, що складає більше 80 %, включно до 99%: 1%
у строк, що дорівнює 100%: 0%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2019 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПП "Юг-Сервіс" 5 322 704,40
UAH з ПДВ
5 162 961,00
UAH з ПДВ
1.0526315789 4 904 812.95 Документи
ТОВ "ДИЗАЙН БУД-ПРОЕКТ" 5 242 809,77
UAH з ПДВ
4 923 324,01
UAH з ПДВ
1.0105263158 4 872 039.38 Документи
ТОВ "БУД ВЕСТ ТРЕЙДIНГ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 5 324 503,00
UAH з ПДВ
5 324 503,00
UAH з ПДВ
1 5 324 503 Документи

Публічні документи

29 липня 2019 15:34
Довідки.pdf
11 липня 2019 12:52
11. Ліцензії.pdf
11 липня 2019 12:52
10. Довідка банку.pdf
11 липня 2019 12:52
9. Баланс.pdf
11 липня 2019 12:52
5. Субпідрядники.pdf
11 липня 2019 12:52
4. Графік.pdf
11 липня 2019 12:52
3. Зведена довідка.pdf
11 липня 2019 12:52
2. Досвід.pdf
11 липня 2019 12:52
1.Заява-пропозиція.pdf

Публічні документи

10 липня 2019 15:54
Електронний підпис
10 липня 2019 15:54
10. Довідка банку.pdf
10 липня 2019 14:03
Електронний підпис
10 липня 2019 13:59
11. Ліцензії.pdf
10 липня 2019 13:59
10. Довідка банку.pdf
10 липня 2019 13:59
9. Баланс.pdf
10 липня 2019 13:59
5. Довідка субпідряд.pdf
10 липня 2019 13:59
4.Графік виконання.pdf
10 липня 2019 13:59
3. Зведена довідка.pdf
10 липня 2019 13:59
2. Досвід.pdf
10 липня 2019 13:59
1. Заява-пропозиція.pdf

Публічні документи

11 липня 2019 16:57
2. Досвід.pdf
11 липня 2019 16:57
9. Баланс.pdf
11 липня 2019 16:57
3. Зведена довідка.pdf
11 липня 2019 16:57
5. Субпідрядники.pdf
11 липня 2019 16:57
1. Заява-пропозиція.pdf
11 липня 2019 16:57
11. Ліцензія.pdf
11 липня 2019 16:57
4. Графік.pdf
11 липня 2019 16:57
10. Довiдка банку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Юг-Сервіс"

ТОВ "ДИЗАЙН БУД-ПРОЕКТ"

ТОВ "БУД ВЕСТ ТРЕЙДIНГ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДИЗАЙН БУД-ПРОЕКТ"
#40710352
Відхилено 4 923 324,01
UAH з ПДВ
18 липня 2019 10:25
ПП "Юг-Сервіс"
#30868099
Переможець 5 162 961,00
UAH з ПДВ
26 липня 2019 17:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2019 17:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Юг-Сервіс"
#30868099
5 162 961,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 15:12
ДУ 5 від 19.11.2020 дог.69б-20 від 12.08.2019.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 15:10
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 10:56
ду4 від 22.09.2020 дог69б-19 від 12.08.2019.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 10:55
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2020 11:11
ду3 від 26.03.2020 дог 69б-19 від 12.08.2019.PDF зміни до договору
27 березня 2020 11:11
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 15:17
ду2 від 24.12.19 дог 69б-19 від 12.08.19.PDF зміни до договору
24 грудня 2019 15:15
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2019 16:06
ду1 від 15.10.19 дог 69б-19 від 12.08.19.PDF зміни до договору
18 жовтня 2019 16:05
Електронний підпис укладений
12 серпня 2019 15:41
договір від 12.08.2019 № 69б-19.PDF укладений
12 серпня 2019 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація у відповідності до положень ст. 3 та ст. 10 Закону України "про публічні закупівлі". Зміна реквізитів через IBAN.
Номер договору про закупівлю: № 69б-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження у відповідності до п.10.3 договору строку дії договору до 31.12.2020
Номер договору про закупівлю: № 69б-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація у відповідності до положень ст.3 та ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі". Зміна обсягів фінансування по роках та відповідного плану, зміна р/р Замовника.
Номер договору про закупівлю: № 69б-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Через затримку фінансування витрат замовника подовжено строк дії договору до 31.12.2021 та змінено відповідний план.
Номер договору про закупівлю: № 69б-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Через коригування проєкту будівництва зменшено обсяг робіт за договором та відповідно зменшено ціну договору до 2178500,01 грн.
Номер договору про закупівлю: № 69б-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML