Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (інтерактивні комплекси, багатофункціональні пристрої), джерело фінансування-кошти місцевого бюджету
Computer equipment (Interactive complexes, multifunction devices), source of funding: local budget funds
Очікувана вартість
21 431 992,00 UAH
UA-2019-06-24-002455-a e079a0d00a364e2bb97eef8418add447
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковалів Світлана Володимирівна

+380342535657 ekonomichnyl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент освіти та науки Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40312499
Місцезнаходження: 76019, Україна , Івано-Франківська область обл., місто Івано-Франківськ, вул. Кардинала Любомира Гузара, 15
Контактна особа: Ковалів Світлана Володимирівна
+380342535657
ekonomichnyl@ukr.net
Додаткові контактні особи: Карпик Наталія Миронівна
+380342535685
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education Ivano-Frankivsk City Council
National ID: 40312499
Contact point: Kovaliv Svitlana Volodymyrivna
+380342535657
ekonomichnyl@ukr.net
Additional contacts: Karpyk Nataliya Muronivna
+380342535685

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 червня 2019 18:22
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2019 18:27
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 18:27
Початок аукціону: 10 жовтня 2019 13:00
Очікувана вартість: 21 431 992,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 107 159,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 642959.76 UAH
Publication date: 24 червня 2019 18:22
Enquiries until: 24 серпня 2019 18:27
Complaints submission until: до 30 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 вересня 2019 18:27

Information

Estimated total value: 21 431 992 UAH including VAT
Minimal lowering step: 107 160 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється для закладів освіти м.Івано-Франківська
Purchase is made for educational institutions of Ivano-Frankivsk
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 шт
Інтерактивний комплекс (інтерактивна панель + ноутбук вчителя),джерело фінансування-кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Interactive complex (Interactive panel + teacher's laptop),source of funding: local budget funds
CPV: 30230000-0
Період постачання: по 31 жовтня 2019
34 шт
Багатофункціональний пристрій (принтер/сканер/копір),джерело фінансування-кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Multifunction device ( printer/scanner/copier), source of funding: local budget funds
CPV: 30230000-0
Період постачання: по 31 жовтня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Аванс 60 Календарні 30
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2019 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 15:16
Зміни_до_ТД_від_27_08_2019.doc
27 серпня 2019 15:16
Тендерна_документація_від 27_08_2019_.doc
27 серпня 2019 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 18:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 15:16
Зміни_до_ТД_від_27_08_2019.doc
27 серпня 2019 14:33
Зміни до тендерної документації від 27.08.2019.docx
23 серпня 2019 16:45
Зміни до тендерної документації від 23.08.2019.docx
25 липня 2019 15:21
Зміни до тендерної документації.docx
27 серпня 2019 15:16
Тендерна_документація_від 27_08_2019_.doc
27 серпня 2019 14:33
Тендерна документація від 27.08.2019.docx
23 серпня 2019 16:59
Тендерна документація від 23.08.2019.docx
23 серпня 2019 16:45
Тендерна документація від 23.08.2019.docx
25 липня 2019 15:21
Тендерна документація зі змінами.doc
24 червня 2019 18:23
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Операційна система панелі
Дата подання: 28 червня 2019 17:49
Дата відповіді: 02 липня 2019 16:36
У технічних вимогах до інтерактивної панелі не вказується яка операційна система інтеактивної панелі, натомість для ноутбука чітко вказана Windows 10 Pro. При цьому в характеристиках програмного забезпечення вказується обов’язкова вимога роботи з ОС Windows та MacOS. Враховуючи ті факти, що ОС MacOS є власніттю Apple Inc., компанія Apple Inc. не випускає інтерактивні панелі та заборону встановлювати ОС MacOS на продукти не від компанії Apple Inc. (пункт 2. А ліцензійної угоди https://www.apple.com/legal/sla/docs/macOS1014.pdf), просимо дати чітку відповідь в чому є необхідність підтримки ПЗ інтерактивної панелі ОС MacOS та яка ОС повинні бути встановлені на інтерактивній панелі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваш запит. Наразі Замовник не встановлював вимоги щодо операційної системи інтерактивної панелі. Замовник зацікавлений в інтерактивній панелі, яка має відповідні можливості, що описані в ТД. Щодо програмного забезпечення («Конструктор занять для створення інтерактивних завдань з елементами гри»; «для створення інтерактивних слайдів, уроків, опорних конспектів»; «для створення і проведення опитувань і тестувань»), то воно буде встановлюватися на ноутбук з ОС Windows 10 Pro та, за необхідності, повинно мати можливість встановлення на комп’ютери від компанії Apple Inc. з ОС MacOS і працювати під її управлінням. Якщо Учасник запропонує програмне забезпечення, що працює під управлінням не тільки ОС Windows та MacOS, Замовник вважатиме, що така пропозиція відповідає цій вимозі.
Програмне забезпечення
Дата подання: 28 червня 2019 18:05
Дата відповіді: 02 липня 2019 16:38
В порівняння до ТД закупівлі UA-2018-07-11-000708-b яку проводив Замовник в 2018 році в цій тендерній документації додані вимоги до ПЗ які можуть бути виконані ПЗ Smart Learning Suite, а саме: 1. ПЗ повинно працювати під управлінням операційних систем Windows та MacOS, 2. Програмне забезпечення повинно підтримувати імпорт файлів .ppt, .pptx, .xps, .iwb., 3. Програмне забезпечення повинно підтримувати експорт у WEB сторінку, файли малюнків, PowerPoint, PDF, CFF., 4. Користувач повинен мати безкоштовний доступ до OnLine бібліотеки не менше 60 000 готових інтерактивних уроків, гейміфікованих завдань, зображень, відео, 3D контенту, з різних предметів, для всіх класів початкової, середньої і старшої школи. Вказати діюче посилання на цей Інтернет ресурс., 5. ПЗ повинно мати функцію розпізнавання рукописного тексту українською мовою. Таким чином Замовник звужує варіанти ПЗ лише до Smart Learning Suite. Чи буде Замовник розглядати інше ПЗ? Якщо так то просимо прибрати дискримінаційні вимоги щодо ПЗ. Просимо у випадку надання відповіді на кшталт "еквівалент допускається у випадку його відповідності вимогам Замовника" привести приклад хоча б 1-го варіант еквіваленту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Замовником не вимагається конкретне програмне забезпечення, у тому числі ПЗ Smart Learning Suite та Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників. Наприклад, на ринку існують пропозиції щодо товару та програмного забезпечення: приклади сайтів - http://inter-systems.com.ua, https://www.mozaweb.com. Також, замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і, особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним, ліцензійним, мультисистемним, підтримувати українську мову і оновлюватися. Якщо запропонований Вами товар і програмне забезпечення відповідає встановленим технічним вимогам, то вони будуть вважатися такими, що відповідають вимогам тендерної документації.
Багатофункціональний пристрій
Дата подання: 12 липня 2019 10:41
Дата відповіді: 16 липня 2019 15:45
Доброго дня. В технічних характеристика багатофункціонального пристрою Замовником вказані точні габаритні розміри. Єдина модель яка на 100% відповідає всім технічним характеристикам вже знята в виробництва. Нові моделі від того ж виробника мають кращі характеристики щодо швидкості друку проте їх габаритні розміри дещо відрізняються. http://epson.ua/catalog/compare/?comp=6975&item[1]=1191622&item[2]=1121878&item[3]=1173331 Прохання внести зміни в габаритні розміри таким чином щоб актуальні моделі могли їм відповідати (наприклад не більше 500 х 350 x 180) або взагалі прибрати габаритні розміри з технічних характеристик.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Обов'язкова сертифікація обладнання
Дата подання: 12 липня 2019 17:01
Дата відповіді: 16 липня 2019 15:46
Яким чином Ви збираєтеся упевнитися на етапі кваліфікації, що запропоноване обладнання, згідно із Законодавством України, пройшло обов'язкову сертифікацію (а для цього обладнання вона обов'язкова), має Висновок СЕС, так як буде використовуватися в дитячих навчальних закладах, і декларації відповідності, не вимагаючи надання даних документів в тендерній документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу, що в Додатку №4 до тендерної документації Замовника міститься вимога надання Учасниками в складі їх тендерних пропозицій висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Сертифікація обладнання за для безпеки дітей!!!
Дата подання: 16 липня 2019 16:22
Дата відповіді: 19 липня 2019 16:01
Вимога надання Учасниками в складі їх тендерних пропозицій висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи не надає впесненності, що радіовипромінювання бездротового зв'язку, електричне устаткування,та інші прилади, що підлягають обов'язковій сертифікації, безпечні для використання у дитячих навчальних закладах. Вимагаємо внести зміни у ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником визначено вичерпний перелік документів, які мають бути надані учасниками торгів, на підтвердження технічних, якісних та кількісних вимог до предмета закупівлі.
Сертифікація
Дата подання: 16 липня 2019 22:07
Дата відповіді: 19 липня 2019 16:00
Згідно коду ДК 021:2015 - 30230000-0 Замовником визначено предмет закупівлі за показником четвертої цифри, що відповідає частині 2 п.1 Наказу МЕРТ №454 від 17.03.2017. Замовник вирішив не розділяти заупівлю на окремі лоти. Прохання прояснити чому до окремих елементів Інтерактивного комплексу застосовуються різні вимоги щодо сертифікації. Так згідно Додатку 2 до Інтерактивної панелі не застосовується жодних вимог щодо сертифікації, а для ноутбука вчителя застосовується вимога відповідності 3-м різним сертифікаціям які застосовуються в окремих країнах та жодним чином офіційно не визнані в Україні. До прикладу Energy Star - це програма сертифікації, що контролюється урядом США та жодним чином не стосується України та її ринку, EPEAT - це програма рейтингування компютерних продуктів для споживачів на певних ринках. Станом на липень 2019 до переліку країн які представлені в реєстрі EPEAT входить лише 24 країни, серед яких Україна відсутня. Прохання привести єдині вимоги щодо сертифікації інтерактивного комплексу та його складових, або взагалі прибрати вимоги щодо відповідності згаданим міжнародним сертифікатам для Ноутбука вчителя, як це було в закупівлі 2018 року UA-2018-07-11-000708-b. Також прохання прояснити чи буде відхилена тендерна пропозиція у випадку якщо ноутбук вчителя не буде відповідати сертифікації вказаній в тендерній документації, але яка не є обов'язковою в Україні та жодним чином не визнана органами державного технічного нагляду.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На запит учасника щодо сертифікації ноутбука вчителя міжнародним стандартам, замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-24-002455-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙ ОН", Код ЄДРПОУ:41258527
Дата подання: 10 липня 2019 12:13
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, бути укомплектованою україномовними інструкціями про використання та зберігання. Обладнання предмету закупівлі повинні відповідати усім обов’язковим вимогам що, встановлені ГСТУ 79.001-99 «Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги», затвердженого наказом МОН України від 12.03.1999 р. № 65. Таким чином усе обладнання, яке поставляється у заклади загальної середньої освіти повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у закладах освіти. Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам" Обладнання, яке використовується в закладах освіти, повинно відповідати державним стандартам щодо використання в закладах освіти України та, відповідно, мати «Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам». Що стосується програмного забезпечення, то всі методичні матеріали, які використовуються в освітньому процесі, повинні бути грифовані — отримати висновок Міністерства освіти і науки України «Схвалено для використання у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів». Враховуючи все вищезазначене вимагаємо викласти тендерну документацію у відповідності та додати наступні пункти:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
- копії сертифікатів якості (сертифікат відповідності, висновок СЕС тощо), які підтверджують відповідність товару.
- копії чинних на дату розкриття пропозицій сертифікатів/декларацій відповідності на обладнання, що має бездротові комунікації (Wi-Fi, Bluetooth), які підтверджують відповідність запропонованого Товару вимогам технічних регламентів щодо електромагнітної сумісності та безпеки, що можуть застосовуватися на території України в смугах радіочастот загального користування.
- копію листа про надання грифу уповноваженими державними установами України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на обладнання (інтерактивні панелі) та спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення.
Учасник несе відповідальність за поставку неліцензійного програмного забезпечення та за підробку наклейок сертифікатів автентичності , аби приховати від Замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення.
А також Учасник несе відповідальність за недостовірність інформації в поданих документах згідно із Законами України. У разі надання учасником недостовірної інформації, він особисто несе відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 липня 2019 12:04
Уважно розглянувши вашу вимогу, можемо зазначити наступне:
Відповідно до до ч.5 Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів (надалі – Типовий перелік), затвердженого Наказ Міністерства освіти і науки України 22.06.2016 № 704:
Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки:
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт
на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів;
- бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними
українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальної програми.
Отже, такі документи мають бути подані на момент постачання продукції.
Типовий перелік не містить вимоги обов’язкової наявності грифа МОН або
свідоцтва МОН. Умова щодо наявності грифу Міністерства освіти або Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на товар, який є предметом закупівлі, не є обов’язковою.
Тендерний комітет не заперечує проти надання учасниками у складі тендерних пропозицій додаткових документів.
Крім вищезазначеного звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.29 ч.1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Отже, замовник самостійно розробляє тендерну документацію виходячи із своїх потреб та з додержанням принципів здійснення закупівель.
Виходячи з вищевикладеного Ваша вимога залишається без задоволення.
Номер вимоги: UA-2019-06-24-002455-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙ ОН", Код ЄДРПОУ:41258527
Дата подання: 16 липня 2019 16:43
Внесення змін у Тендерну Документацію шо до можливості участі Постачальників з більш сучаснум обладнанням.
Згідно вимог ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі», Метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статті 3 та 5. А також для можливості забезпечення навчальних заходів Івано-Франківської області більш сучаснім обладнанням з більшим строком актуальності технічної складової частини без збільшення бюджета Закупівлі.

Враховуючи все вищезазначене наполягаємо на внесення Замовником змін у Тендерну документаціі.

А саме, Доповнити ТЕХНІЧНУ СПЕЦИФІКАЦІЮ, ТЕХНІЧНІ (ЯКІСНІ) ВИМОГИ ДО ТОВАРУ, Додатки 1 та 2 Тендерної документації виразом: «Інтерактивний комплекс (інтерактивна панель + ноутбук вчителя, або інтерактивна панель із вбудованим в неї комп’ютером (Мультиборд)), вказавши в специфікації більш потужні характеристики:
- Довжина діагоналі 75"
- Процесор Intel Core i7 8-покоління
- Кількість ядер процесора 6
- Емність встановленого ОЗП 8 ГБ DDR4 SDRAM
- Накопичувач SSD 240 Gb
- Дискретний відеоадаптер Nvidia GeForce GT 1030 (або аналог) Об'єм встановленої Відеопам'яті - 2 ГБ
-Встановлена операційна система • Windows 10 Pro та • Android 5.1
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 липня 2019 15:58
В додатку №2 до тендерної документації визначено мінімальні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. Технічні, якісні та кількісні характеристики товарів, що пропонуються Учасниками торгів повинні відповідати або бути кращими за наведені показники.
Пропозиції, що є гіршими за визначені тендерною документацією мінімальні технічні, якісні та кількісні характеристики будуть визнані такими, що не відповідають вимогам тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-24-002455-a.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕС ТІ СІ», Код ЄДРПОУ:37142603
Дата подання: 18 липня 2019 13:53
Скарга
Скарга щодо встановлення замовником дискримінаційних вимог
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 липня 2019 15:26
рішення від 22.07.2019 № 9794 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 липня 2019 15:26
Рвшення від 08.08.19 № 10916.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2019 22:31
Номер скарги: UA-2019-06-24-002455-a.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕС ТІ СІ», Код ЄДРПОУ:37142603
Дата подання: 26 липня 2019 18:17
Скарга
Скарга щодо порушення Замовником закону України "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 липня 2019 19:20
Рішення від 31.07.2019 №10370 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 31 липня 2019 19:20
Рішення від 13.08.2019 №11142.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2019 20:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано замовником.
Дата виконання рішення замовником: 23 серпня 2019 17:23
Номер скарги: UA-2019-06-24-002455-a.a5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП Салій Наталія Миколаївна, Код ЄДРПОУ:3325715761
Дата подання: 24 серпня 2019 20:38
Скарга щодо порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга щодо порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 29.08.2019 № 11979.pdf
Дата публікації: 30 серпня 2019 00:30
Номер скарги: UA-2019-06-24-002455-a.a6
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ БМС ТЕХНО, Код ЄДРПОУ:22945907
Дата подання: 19 вересня 2019 19:03
Скарга щодо рішення Замовника
Скарга щодо незаконного рішення Замовника та порушення прав Учасника торгів ТОВ "БМС ТЕХНО"
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Необхідність додання документів
Дата: 19 вересня 2019 19:05
Рішення від 24.09.2019 № 13509.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2019 23:10
Номер скарги: UA-2019-06-24-002455-a.b7
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ БМС ТЕХНО, Код ЄДРПОУ:22945907
Дата подання: 19 вересня 2019 20:53
Скарга щодо незаконного рішення Замовника
Скарга до Антимонопольного комітету України щодо незаконного рішення Замовника та порушення прав учасника торгів ТОВ "БМС ТЕХНО"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 вересня 2019 20:11
рішення від 24.09.2019 № 13481 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 24 вересня 2019 20:11
рішення від 08.10.2019 № 14446.pdf
Дата публікації: 11 жовтня 2019 18:19
Номер скарги: UA-2019-06-24-002455-a.a8
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ЛанТек", Код ЄДРПОУ:30692374
Дата подання: 20 вересня 2019 18:31
на рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника
Пропозиція ПП "ЛанТек" була відхилена Замовником як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Вважаємо, що рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника є протиправним та дискримінаційним, і таким, що порушує права Скаржника щодо неупередженої та об’єктивної оцінки його тендерної пропозиції та підлягає скасуванню.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 вересня 2019 11:57
рішення від 24.09.2019 № 13482+ лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 25 вересня 2019 11:57
рішення від 08.10.2019 № 14445.pdf
Дата публікації: 11 жовтня 2019 18:20

Документи подані скаржником

18 липня 2019 13:53
скарга stc.pdf
18 липня 2019 13:53
Платежное поручение.pdf
18 липня 2019 13:53
Додатки 2.3.4.5.pdf

Документи подані скаржником

26 липня 2019 18:17
Банк.pdf
26 липня 2019 18:17
скарга stc-2.pdf

Документи подані скаржником

24 серпня 2019 20:38
Скарга ФОП Салій Н.М.
27 серпня 2019 10:23
Скан-копія

Документи Органу Оскарження

Документи Органу Оскарження

24 вересня 2019 23:10
Рішення від 24.09.2019 № 13509.pdf

Документи подані скаржником

19 вересня 2019 20:53
Скарга
19 вересня 2019 20:53
Договір від 14.03.2017
19 вересня 2019 20:53
Скарга (у форматі word)

Документи подані скаржником

20 вересня 2019 18:31
ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ.pdf
20 вересня 2019 18:31
СКАРГА.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-06-24-002455-ae079a0d00a364e2bb97eef8418add447
Найменування: Департамент освіти та науки Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40312499
Місцезнаходження: 76019, Україна, Івано-Франківська область обл., місто Івано-Франківськ, вул. Кардинала Любомира Гузара, 15
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДБН ІНЖБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ БМС ТЕХНО Документи
Відхилено
Документи
ПП "ЛанТек" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

03 вересня 2019 18:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 вересня 2019 11:59
Електронний підпис
02 вересня 2019 11:57
Статут.pdf
02 вересня 2019 11:57
6.Проект договору.pdf
02 вересня 2019 11:57
Гарантія.zip
02 вересня 2019 11:57
Висновок СЕС_ноутбук.pdf
02 вересня 2019 11:57
Декларації_ноутбук.pdf
02 вересня 2019 11:57
Витяг з ЄДР.pdf
02 вересня 2019 11:57
Довідки з банку.pdf
02 вересня 2019 11:57
Висновок СЕС_панель.pdf
02 вересня 2019 11:57
Протокол_№1.pdf
02 вересня 2019 11:57
12.Лист роз'яснення.pdf
02 вересня 2019 11:57
Протокол_№11.pdf
02 вересня 2019 11:57
Авторизація_Dell.pdf
02 вересня 2019 11:57
Висновок CEC_принтер.pdf
02 вересня 2019 11:56
Витяг платника ПДВ.pdf
02 вересня 2019 11:56
2.Технічна специфікація.pdf

Документи

03 вересня 2019 18:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

03 вересня 2019 15:28
Електронний підпис
03 вересня 2019 15:26
технічка.pdf
02 вересня 2019 14:49
Електронний підпис
02 вересня 2019 14:46
Фінансова звітність (1).pdf
02 вересня 2019 14:46
технічна специфікація.pdf
02 вересня 2019 14:46
технічка.pdf
02 вересня 2019 14:46
Статут ДБН оригінал.pdf
02 вересня 2019 14:45
сервісний центр.pdf
02 вересня 2019 14:45
Свід. ПДВ.pdf
02 вересня 2019 14:45
реєстр.pdf
02 вересня 2019 14:45
проект.pdf
02 вересня 2019 14:45
працівники.pdf
02 вересня 2019 14:45
порівняльна.pdf
02 вересня 2019 14:45
персональні.pdf
02 вересня 2019 14:45
мтб.pdf
02 вересня 2019 14:45
інформація ст17.pdf
02 вересня 2019 14:45
інформація про учасника.pdf
02 вересня 2019 14:45
Гарантія ДБН ІНЖБУД.zip
02 вересня 2019 14:45
гарантійний лист вимоги.pdf
02 вересня 2019 14:45
витяг.pdf
02 вересня 2019 14:45
Висновок СЕС V130 V330.pdf
02 вересня 2019 14:45
банк рахунок.pdf
02 вересня 2019 14:45
банк заборгованість.pdf

Документи

03 вересня 2019 18:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
03 вересня 2019 18:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 вересня 2019 21:27
Електронний підпис
02 вересня 2019 21:07
30_Сангіг_Epson.pdf
02 вересня 2019 21:07
29_Сангіг_Dell.pdf
02 вересня 2019 21:07
28_Сангіг_Labwe.pdf
02 вересня 2019 21:07
16_Статут ТОВ БМС Техно.PDF
02 вересня 2019 21:06
15_Довідки з банків.pdf
02 вересня 2019 21:06
11_Витяг з ЄДР.pdf
02 вересня 2019 21:06
10_Виписка з ЄДР.pdf
02 вересня 2019 21:06
4_Лист-гарантія Стаття 17.PDF

Документи

03 вересня 2019 18:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

03 вересня 2019 14:35
Електронний підпис
03 вересня 2019 14:13
Електронний підпис
03 вересня 2019 14:06
Рішення.pdf
03 вересня 2019 14:06
Реестр.pdf
03 вересня 2019 14:06
Наказ на призначення.pdf
03 вересня 2019 14:06
+Фінансова звітність.pdf
03 вересня 2019 14:05
+Статут_зі_змінами.pdf
03 вересня 2019 14:05
+Сертифікат експертизи.pdf
03 вересня 2019 14:05
+Проект договору.pdf
03 вересня 2019 14:05
+Лист-гарантія санкції.pdf
03 вересня 2019 14:05
+Копія свідоцтва ПДВ.pdf
03 вересня 2019 14:05
+Інформаційний лист.pdf
03 вересня 2019 14:05
+Довідка-4ОПП.pdf
03 вересня 2019 14:04
+Довідка по ст. 17.pdf
03 вересня 2019 14:04
+Витяг.pdf
03 вересня 2019 14:04
+Висновок СЕС БФП.pdf
03 вересня 2019 14:04
+ Висновок СЕС панелі.pdf

Документи

03 вересня 2019 18:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

03 вересня 2019 16:13
Електронний підпис
03 вересня 2019 16:10
Протокол НР.7Z
03 вересня 2019 16:10
Наказ Фролова Ю.М.7Z
03 вересня 2019 16:10
Лист для клієнтів.7z
03 вересня 2019 16:10
Зміни до Гарантії 98-17-488.7z
03 вересня 2019 16:10
Гарантія 98-17-488.7z
03 вересня 2019 16:10
Витяг із Статуту.7z
03 вересня 2019 16:10
Банківська ліцензія.7z
03 вересня 2019 16:10
9.ИтИ Ф1 (Баланс).pdf
03 вересня 2019 16:10
7.Витяг з ЄДР.pdf
03 вересня 2019 16:09
3.Статут.pdf
03 вересня 2019 16:09
13.Авторизаційні листи.pdf
03 вересня 2019 16:09
12.Проект Договору.pdf
03 вересня 2019 16:09
10.Довідка з банку (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДБН ІНЖБУД"

ТОВ БМС ТЕХНО

ПП "ЛанТек"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 18:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДБН ІНЖБУД" Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 15:28
Електронний підпис
03 вересня 2019 15:26
технічка.pdf
02 вересня 2019 14:49
Електронний підпис
02 вересня 2019 14:46
Фінансова звітність (1).pdf
02 вересня 2019 14:46
технічна специфікація.pdf
02 вересня 2019 14:46
технічка.pdf
02 вересня 2019 14:46
Статут ДБН оригінал.pdf
02 вересня 2019 14:45
сервісний центр.pdf
02 вересня 2019 14:45
Свід. ПДВ.pdf
02 вересня 2019 14:45
реєстр.pdf
02 вересня 2019 14:45
проект.pdf
02 вересня 2019 14:45
працівники.pdf
02 вересня 2019 14:45
порівняльна.pdf
02 вересня 2019 14:45
персональні.pdf
02 вересня 2019 14:45
мтб.pdf
02 вересня 2019 14:45
інформація ст17.pdf
02 вересня 2019 14:45
інформація про учасника.pdf
02 вересня 2019 14:45
Гарантія ДБН ІНЖБУД.zip
02 вересня 2019 14:45
гарантійний лист вимоги.pdf
02 вересня 2019 14:45
витяг.pdf
02 вересня 2019 14:45
Висновок СЕС V130 V330.pdf
02 вересня 2019 14:45
банк рахунок.pdf
02 вересня 2019 14:45
банк заборгованість.pdf

Публічні документи

03 вересня 2019 16:13
Електронний підпис
03 вересня 2019 16:10
Протокол НР.7Z
03 вересня 2019 16:10
Наказ Фролова Ю.М.7Z
03 вересня 2019 16:10
Лист для клієнтів.7z
03 вересня 2019 16:10
Зміни до Гарантії 98-17-488.7z
03 вересня 2019 16:10
Гарантія 98-17-488.7z
03 вересня 2019 16:10
Витяг із Статуту.7z
03 вересня 2019 16:10
Банківська ліцензія.7z
03 вересня 2019 16:10
9.ИтИ Ф1 (Баланс).pdf
03 вересня 2019 16:10
7.Витяг з ЄДР.pdf
03 вересня 2019 16:09
3.Статут.pdf
03 вересня 2019 16:09
13.Авторизаційні листи.pdf
03 вересня 2019 16:09
12.Проект Договору.pdf
03 вересня 2019 16:09
10.Довідка з банку (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДБН ІНЖБУД"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 жовтня 2019 09:05
Коментар щодо відміни: Замовник відміняє торги відповідно до рішення органу оскарження на підставі ч.9 ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи:
17 жовтня 2019 09:05
протокол засідання