Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БУДІВНИЦТВА ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ МІСТА БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34329096 |
Місцезнаходження: | 64200, Україна , Харківська обл., Балаклія, Балаклійський район, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 16 |
Контактна особа: |
Яценко Володимир Володимирович +380574921183 BALZHKH@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2019 18:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 12 липня 2019 12:19 |
Очікувана вартість: | 7 964 317,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 79 643,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 39500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник має право в установленому чинним законодавством порядку перерахувати Підряднику аванс, розмір якого не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, протягом 60 робочих днів з моменту підписання договору, за умови наявності коштів на розрахунковому рахунку. | Аванс | 60 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконанi роботи проводяться на пiдставi документiв про обсяги виконаних робiт форми КБ-2в та їх вартiсть форми КБ-3, протягом 60 робочих днів з моменту підписання, за умови наявності коштів на розрахунковому рахунку. Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету. | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 липня 2019 17:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 липня 2019 17:41 |
Перелік змін 04.07.19.docx | |
04 липня 2019 17:41 |
ТД 04.07.19 р..docx | |
26 червня 2019 09:52 |
Перелік змін 26.06.19.docx | |
24 червня 2019 18:06 |
Додаток 2 Проект договору.doc |
04 липня 2019 17:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
04 липня 2019 17:41 |
Перелік змін 04.07.19.docx
|
|||||||||
04 липня 2019 17:41 |
ТД 04.07.19 р..docx
|
|||||||||
26 червня 2019 09:52 |
Перелік змін 26.06.19.docx
|
|||||||||
24 червня 2019 18:06 |
Додаток 2 Проект договору.doc
|
Скарги до процедури
Дата подання: 01 серпня 2019 13:16
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-16-000020 ● f30c6c4e8b9c47f7996da7dfe1c1f8e0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2019 15:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.10.2019 № 252
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.10.2019 року.
В. о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 16.10.2019 № 252
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2019-06-24-002433-a 24.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БУДІВНИЦТВА ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ МІСТА БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, ознайомились з Запитом про надання пояснень та відповідно до ст.7-1 Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) надає наступні пояснення. Відповідно до ст.2, 20 Закону на веб портале уповноваженого органу оприлюднено інформацію про проведення процедури відкритих торгів оголошення UA-2019-06-24-002433-a на закупівлю Капітальний ремонт ділянки дороги по вул. Харківська в м. Балаклія Харківської області (коригування), очікуваною вартістю - 7 964 317,20 грн. Після проведення аукціону тендерним комітетом було розглянуто тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ДОРОГИ УКРАЇНИ" на відповідність вимогам тендерної документації та відповідно до 4 пункту статті 30 Закону тендерна пропозиція цього учасника була відхилена зв'язку з невідповідністю тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Відповідно до тієї же статті було відхиллено тендерну пропозицію учасника ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33", яка розглядалася наступною. Щодо, питання заданого в межах проведення моніторингу даної закупівлі, про реквізити протоколу, пояснюємо, що ч. 4 ст.11 вказує, що рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Зазначимо, що у Законі окремо не вказано вимоги, що при внесенні змін, повинні бути зазначені реквізити протоколу тендерного комітету Замовника щодо внесення цих змін. Відповідно, перераховані у п.4 ст.11 Закону, вимоги повністю виконані замовником при складанні усіх протоколів до даної закупівлі. Щодо, питання заданого в межах проведення моніторингу даної закупівлі, про заповнення довідки «Про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт», пояснюємо. У графі 3 таблиці Додатку 8 до тендерної документації, зазначено «Посада/спеціальність, розряд». Знак / коса риска - нелітерний орфографічний знак, який застосовується в науковому та діловому мовленні по функції, близької спілкам та чи або, також, як знак альтернативності понять. Тобто, умовами тендерної документації не вимагалося обов’язкового надання і посади, і спеціальності працівників, які будуть залучені до виконання робіт. Також, умовами тендерної документації не вимагалося надання інформації про розряд асфальтобетоника – варильника та машиніста котка. Щодо, питання заданого в межах проведення моніторингу даної закупівлі, про відсутність інформації про ескаватор одноковшовий дизельний на пневмоколісному ходу, місткістю ковша 0,23 м3. Відповідно додатку 7 до тендерної документації встановлено надання довідки наявність обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за договором про закупівлю, де не визначена обов’язкова наявність вищезазначеної машини, більш того у тендерній документації немає жодного посилання на будь який спеціалізований автотранспорт, лише зазначено найменування та види робіт у технічному завданні додатку 4 до тендерної документації. Отже, на підстави вищезазначеного, у замовника не має підстав відхиляти тендерну пропозицію Учасника ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" адже його пропозиція відповідає вимогам та умовам тендерної документації. Також, зазначимо, що станом на 14 листопада 2019 Замовник не має можливості відхилити тендерну пропозицію Учасника ПАТ "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ", так як умови укладеного договору зазначені у п.п.19.1. передбачають звернення до суду у разі відсутності згоди про розірвання договору.
2019-11-14 15:06:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2019 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДОРОГИ УКРАЇНИ" |
6 913 015,02
UAH з ПДВ
|
5 899 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33" |
7 226 876,40
UAH з ПДВ
|
5 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" |
7 407 222,00
UAH з ПДВ
|
6 820 356,83
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КОНТУР" |
7 448 652,38
UAH з ПДВ
|
6 890 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Хозхімсервіс |
7 964 170,21
UAH з ПДВ
|
7 884 527,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЛЕГІОНБУД |
7 964 317,20
UAH з ПДВ
|
7 884 674,03
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДОРОГИ УКРАЇНИ" #36191309 |
Відхилено |
5 899 999,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2019 18:03
|
ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33" #05422384 |
Відхилено |
5 900 000,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2019 11:58
|
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" #03336120 |
Переможець |
6 820 356,83
UAH з ПДВ
|
22 липня 2019 13:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:59
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2019 11:42
|
196 27.08.19.pdf | укладений |
27 серпня 2019 11:29
|