Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реактиви та витратні матеріали для аналізаторів електролітів
Очікувана вартість
39 007,92 UAH
UA-2019-06-24-002422-a 11fe414edf274e4bb77168dc31468358
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плєшаков Павло

+380322 236 83 12 tender.lokl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01996711
Місцезнаходження: 79010, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7
Контактна особа: Плєшаков Павло
+380322 236 83 12
tender.lokl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
10 квітня 2019 року тендерним комітетом опубліковано оголошення № UA-2019-04-10-000302-c на веб – порталі Prozorro, згідно якого було визначено кінцевий термін подання тендерних пропозицій до 17:00 26 квітня 2019 року. Однак, станом на зазначену дату на участь у закупівлі по лоту № 4 Реактиви та витратні матеріали для аналізаторів електролітів було подано менше двох пропозицій, тож відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону процедуру відкритих торгів було відмінено через подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій. Враховуючи потребу у здійсненні закупівлі, тендерним комітетом було прийнято рішення повторно провести процедуру відкритих торгів на закупівлю. Відповідно до оголошення № UA-2019-05-21-001832-c, що оприлюднене на веб – порталі Prozorro, було визначено кінцевий термін подання тендерних пропозицій до 18:00 05 червня 2019 року. Однак, станом на зазначену дату на участь у закупівлі було подано менше двох пропозицій, тож відповідно до ч.1 ст. 31 Закону процедуру відкритих торгів було відмінено через подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій. Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ: замовник може застосувати переговорну процедуру закупівлі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. У зв’язку з наведеними обставинами, згідно до п.4 ч. 2 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі": замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, в цьому випадку Замовник торгів може, як виняток, застосувати переговорну процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 18:09
Оскарження наміру укласти договір: 05 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Під кількістю "7 одиниць" слід розуміти 7 найменувань, згідно Додатку 3 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 од.
Реактиви та витратні матеріали для аналізаторів електролітів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Чернігівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі- кошти медичної субвенції Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

24 червня 2019 18:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МК КВЕРТІМЕД-УКРАЇНА"
#34632649
Переможець 39 007,92
UAH з ПДВ
24 червня 2019 18:09

Документи

24 червня 2019 18:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2019 18:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МК КВЕРТІМЕД-УКРАЇНА"
#34632649
39 007,92
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 червня 2019 18:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 21:10
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2020 11:56
ДУ №2 до дог. 235-7 КвертімедУкраїна (1).pdf зміни до договору
23 березня 2020 11:56
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2020 11:54
ДУ №1 до дог. 235-7 КвертімедУкраїна (1).pdf зміни до договору
23 березня 2020 11:54
Електронний підпис укладений
12 липня 2019 14:54
Договір Квертімед.pdf укладений
12 липня 2019 14:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 235/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення суми додаткової угоди на 20%
Номер договору про закупівлю: 235/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 липня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 39 007,92
UAH (в тому числі ПДВ 2 551,92 UAH)