Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютери з ліцензійним програмним забезпеченням у кількості – 31 шт., ноутбук з ліцензійним програмним забезпеченням у кількості 1 шт., планшет – 1 шт.
Очікувана вартість
677 000,00 UAH
UA-2019-06-24-002409-a ● e3ce521d91be4d4998a32f52995345e6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Полтавська обласна рада |
Код ЄДРПОУ: | 22530614 |
Вебсайт: | http://oblrada.pl.ua |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, 45 |
Контактна особа: |
Світлана Чайковська +380501906977 chajkovska@oblrada.pl.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2019 17:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 червня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 11 липня 2019 13:20 |
Очікувана вартість: | 677 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 385,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 одиниця
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Соборності, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 липня 2019
—
16 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | вид бюджету - обласний Оплата за Товар здійснюється у порядку, передбаченому п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України, згідно з рахунками та видатковими накладними в термін 7 (семи) робочих днів з моменту постачання Товару. У разі затримки фінансування з обласного бюджету розрахунки здійснюються в термін 7 (семи) робочих днів з дня надходження фінансування на рахунок Покупця | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2019 17:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2019 17:56 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ від 24.06.2019.doc | |
24 червня 2019 17:56 |
Оголошення.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 червня 2019 09:08
Дата відповіді: 25 червня 2019 13:36
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1). В тендерній документації зазначено, «у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент"». Учасник має надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника; у разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється.
2). Обмежень стосовно участі у закупівлі ФОПів немає, в тому числі і неплатників податків. Так, його ціна буде розглядатись як остаточна, без додавання суми ПДВ. Всі вимоги до квалііфікації учасників та спосіб їх підтвердження зазначені в оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
2). Обмежень стосовно участі у закупівлі ФОПів немає, в тому числі і неплатників податків. Так, його ціна буде розглядатись як остаточна, без додавання суми ПДВ. Всі вимоги до квалііфікації учасників та спосіб їх підтвердження зазначені в оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
Корпуса системних блоків
Дата подання: 28 червня 2019 10:46
Дата відповіді: 01 липня 2019 08:51
Шановний Замовник, Ви вказали в ТД наступні параметри корпуса:
Блок живлення ATX потужністю не більше 350W (обов’язково вказати модель), малошумний з термоконтролем, з Active PFC (Active
Power Factor Correction), з вентилятором не менше ніж 120 мм, з механічним вимикачем, з ККД не нижче ніж 85+); · Блок живлення має бути сертифікований за стандартами TUV, CB та CE (EMC); (надати відповідні сертифікати або їх частини); · Наявність на передній панелі корпусу не менше 2-x USB (3.0) роз’ємів та роз’ємів Line-in, Line-out; · Кількість вільних відсіків на передній панелі не менше ніж один 3,5″; · товщина бокових стінок не менше ніж 0,5 мм
Хочемо Вас зауважити, що такі вимоги, яка товщина корпуса, наявність відсіків 3,5" є несуттевими в технічному плані, але обмежують конкурентність пропозицій. Також хочемо зауважити, що потужність блоку живлення 350Вт та менше, може не вистачити для системних блоків с діскретними відеокартами.
Просимо переглянути ТД стосовно корпусів системних блоків та внести зміни
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Передбачена потужність 28 блоків з живленням до 350w є складовою частиною конфвгурації яка вимагається. Дісткетні відеокарти передбачені для конфігурації з потужністю не гірший ніж 800W. (2 і 1 компи). Системні блоки 28 шт ук не передбачають наявність діскретної відеокарти.
Всі вимоги ст 22 ЗУПро пуб закуп враховані при підготовці тенд докум. Права учасників не обмежено та не дискриміновано. Адже за умов тендеру кожен з учасників має право запропонувати інший товар аналог ніж пережбачений тендерною документацією надавши підтвердження його еквівалентності.
Всі вимоги ст 22 ЗУПро пуб закуп враховані при підготовці тенд докум. Права учасників не обмежено та не дискриміновано. Адже за умов тендеру кожен з учасників має право запропонувати інший товар аналог ніж пережбачений тендерною документацією надавши підтвердження його еквівалентності.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 липня 2019 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
636 334,26
UAH з ПДВ
|
617 360,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
638 400,00
UAH з ПДВ
|
617 362,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" |
638 731,92
UAH з ПДВ
|
617 363,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Індустріальні системи автоматизації" |
676 200,00
UAH з ПДВ
|
622 040,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
617 360,04
UAH з ПДВ
|
16 липня 2019 15:50
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
617 362,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2019 13:33
|
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" #39396481 |
Переможець |
617 363,52
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2019 16:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 08:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2019 16:14
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2019 16:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2019 13:56
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2019 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2019 10:24
|
142.pdf | укладений |
20 серпня 2019 10:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |