Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Постачання електричної енергії
Очікувана вартість
3 906 274,81 UAH
UA-2019-06-24-002401-a ● f57238c3358b4ac18c7c9f90bb6b718f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Червоноградводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 00185347 |
Місцезнаходження: | 80100, Україна , Львівська обл., Червоноград, Лесі Українки 1 |
Контактна особа: |
Солдат Володимир Богданович +380324939078 vodokanal@bis.net.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2019 17:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 червня 2019 17:57 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2019 17:57 |
Початок аукціону: | 11 липня 2019 13:47 |
Очікувана вартість: | 3 906 274,81 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 531,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 24 червня 2019 17:52 |
Enquiries until: | 30 червня 2019 17:57 |
Complaints submission until: | до 06 липня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 липня 2019 17:57 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1852720 кВт*год
Постачання електричної енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80100, Україна, Львівська область, об'єкти КП "Червоноградводоканал", відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2019
—
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 липня 2019 15:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 липня 2019 15:49 |
Перелік змін.doc | |
02 липня 2019 15:49 |
Проект Договору зі змінами.doc | |
02 липня 2019 15:49 |
Тендерна документація зі змінами.doc |
02 липня 2019 15:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 липня 2019 15:49 |
Перелік змін.doc
|
|||
02 липня 2019 15:49 |
Проект Договору зі змінами.doc
|
|||
02 липня 2019 15:49 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання 1
Дата подання: 26 червня 2019 12:39
Дата відповіді: 02 липня 2019 14:45
1). На сторінці 5 Тендерної документації наявна вимога Замовника надати Учаснику довідку в довільній формі, що засвідчує можливість надання замовнику платіжних документів безоплатно у підрозділі учасника (центрі обслуговування клієнтів) в межах Львівської області (із вказанням місця розташування, посади, ПіБ та контактного телефону керівника) та на персональній сторінці споживача через веб-сайт електропостачальника у порядку, передбаченому договором про постачання електричної енергії споживачу.
Просимо роз’яснити наступне: якщо у нашого підприємства на сьогоднішній день не має підрозділу в межах Львівської області, проте у разі визнання нас переможцем торгів ми зобов’язуємся: або орендувати приміщення в даному регіоні, або заключити договір про співпрацю з контрагентом, який має такі підрозділи (відповідно, у Замовника буде можливість отримувати платіжні документи безоплатно в межах Львівської області) – чи не буде це підставою відхилення нашої тендерної пропозиції ?
Тим більше, вимога щодо наявності підрозділу Учасника в регіоні Замовника не передбачено ліцензійними умовами на здійснення діяльності з постачання електричної енергії, а також неодноразово визнавалася дискримінаційною зі сторони Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією вимагається надати довідку в довільній формі, що засвідчує можливість надання замовнику платіжних документів безоплатно у підрозділі учасника (центрі обслуговування клієнтів) в межах Львівської області (із вказанням місця розташування, посади, ПіБ та контактного телефону керівника) та на персональній сторінці споживача через веб-сайт електропостачальника у порядку, передбаченому договором про постачання електричної енергії споживачу.Делегування функцій, які згідно вимог «Правил роздрібного ринку електричної енергії» повинні виконуватись постачальником електричної енергії будь-яким особам, які не є учасниками ринку електричної енергії, нормами спеціального законодавства не передбачено.
Вважаємо, що вимога підтвердити можливість надавати замовнику розрахункові документи у підрозділі учасника (центрі обслуговування споживачів) не є дискримінаційною, оскільки споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, а також отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію та користуватись послугами центру обслуговування споживачів свого електропостачальника.
Зокрема, пункт 4.14 «Правил Роздрібного ринку електричної енергії» зазначає наступне:«Платіжний документ формується електропостачальником за обсяг електричної енергії згідно з обраною комерційною пропозицією до договору про постачання електричної енергії споживачу.
Платіжні документи надаються електропостачальниками споживачам безкоштовно.
Платіжні документи на оплату надаються споживачам у відповідних структурних підрозділах електропостачальника, через персональну сторінку споживача на веб-сайті електропостачальника або електронною поштою, факсимільним зв’язком, поштовим зв’язком, кур’єром чи іншими способами з використанням інформаційних технологій у системі електронного документообігу у порядку, передбаченому договором про постачання електричної енергії споживачу».
Тобто, даний пункт надає можливість споживачеві обирати зручний для нього спосіб (способи) отримання платіжних документів серед перелічених у ньому. Наше підприємство вважає доцільним передбачити можливість отримання рахунків у структурних підрозділах електропостачальника.
Пункт 4.22.«Правил Роздрібного ринку електричної енергії» надає споживачеві право обрати спосіб оплати за електричну енергію та зазначає, що оплата за відповідним платіжним документом може бути здійснена за вибором споживача готівковими коштами або платіжною карткою чи безготівковими коштами в центрах обслуговування споживачів.
Крім того, пункт 8.3.6. «Правил роздрібного ринку електричної енергії» прямо зобов‘язує учасників роздрібного ринку здійснювати особистий прийом споживачів.
Користуватись послугами центрів обслуговування споживачів,які територіально віддалені від нашого місцезнаходження, для оперативного вирішення проблемних питань, що можуть виникнути під час постачання електричної енергії, є економічно недоцільним.
Вважаємо, що вимога підтвердити можливість надавати замовнику розрахункові документи у підрозділі учасника (центрі обслуговування споживачів) не є дискримінаційною, оскільки споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, а також отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію та користуватись послугами центру обслуговування споживачів свого електропостачальника.
Зокрема, пункт 4.14 «Правил Роздрібного ринку електричної енергії» зазначає наступне:«Платіжний документ формується електропостачальником за обсяг електричної енергії згідно з обраною комерційною пропозицією до договору про постачання електричної енергії споживачу.
Платіжні документи надаються електропостачальниками споживачам безкоштовно.
Платіжні документи на оплату надаються споживачам у відповідних структурних підрозділах електропостачальника, через персональну сторінку споживача на веб-сайті електропостачальника або електронною поштою, факсимільним зв’язком, поштовим зв’язком, кур’єром чи іншими способами з використанням інформаційних технологій у системі електронного документообігу у порядку, передбаченому договором про постачання електричної енергії споживачу».
Тобто, даний пункт надає можливість споживачеві обирати зручний для нього спосіб (способи) отримання платіжних документів серед перелічених у ньому. Наше підприємство вважає доцільним передбачити можливість отримання рахунків у структурних підрозділах електропостачальника.
Пункт 4.22.«Правил Роздрібного ринку електричної енергії» надає споживачеві право обрати спосіб оплати за електричну енергію та зазначає, що оплата за відповідним платіжним документом може бути здійснена за вибором споживача готівковими коштами або платіжною карткою чи безготівковими коштами в центрах обслуговування споживачів.
Крім того, пункт 8.3.6. «Правил роздрібного ринку електричної енергії» прямо зобов‘язує учасників роздрібного ринку здійснювати особистий прийом споживачів.
Користуватись послугами центрів обслуговування споживачів,які територіально віддалені від нашого місцезнаходження, для оперативного вирішення проблемних питань, що можуть виникнути під час постачання електричної енергії, є економічно недоцільним.
Запитання 2
Дата подання: 26 червня 2019 12:39
Дата відповіді: 02 липня 2019 14:49
2). На сторінці 5 Тендерної документації наявна вимога Замовника надати учаснику довідку в довільній формі, про наявність у учасника кол-центру згідно з вимогами, встановленими нормативно-правовими актами НКРЕКП.
Доводимо до Вашого відома, що відповідно до інформаційного листа НКРЕКП за № 3058/20/7-19 від 20.03.2019 р., – для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення Центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.
Повідомляємо, що ми обслуговуємо менше 50000 споживачів.
Враховуючи вищезазначене, необхідність створення Центрів обслуговування споживачів (в тому числі інформаційно-консультаційних центрів та кол-центрів) для нашого підприємства не передбачена нормативно-правовими актами НКРЕКП, а тому просимо виключити з умов тендерної документації вищезазначену дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено відповідні зміни в Тендерну документацію
Запитання 3
Дата подання: 26 червня 2019 12:40
Дата відповіді: 02 липня 2019 14:53
3). На сторінці 6 Тендерної документації наявна вимога Замовника надати учаснику гарантійний лист підписаний уповноваженою особою, щодо гарантування виконання договірних зобов’язань з постачання електричної енергії, в разі перемоги на торгах. А саме, що у разі невиконання або неналежного виконання свого зобов’язання щодо постачання електричної енергії як з власної вини постачальника так і з вини третіх осіб, в тому числі у разі непогодження оператором системи розподілу (обленерго) зміни постачальника, зважаючи на те що покупець буде змушений укласти договір з постачальником «останньої надії», постачальник зобов’язаний відшкодувати різницю між тарифом постачальника «останньої надії».
Просимо роз’яснити: які треті особи маються на увазі, і чому ми як постачальник електричної енергії повинні відповідати за їхню вину, якщо договір постачання, що може бути укладений між нами є двостороннім в розумінні ст. 626 Цивільного кодексу України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До відповідного пункту Тендерної документації внесено зміни
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СОНЯЧНИЙ ТЕХНОПАРК ОЛЕШКИ" #42323434 |
Відхилено |
3 700 000,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2019 15:21
|
ТОВ "ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ" #42092130 |
Переможець |
3 906 252,61
UAH з ПДВ
|
19 липня 2019 15:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2019 15:40
|
Договір | укладений |
31 липня 2019 15:38
|