Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція (Реконструкція зливостокової каналізації системи озер Опечень в Оболонському районі» на ділянці озера Пташине) (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
20 139 000,00 UAH
UA-2019-06-24-002277-a e084522293a64e52872346bfe471ec83
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Юрченко

+380675493905 09876an@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО»
Код ЄДРПОУ: 23505151
Вебсайт: http://pleso.com.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3
Контактна особа: Анна Юрченко
+380675493905
09876an@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2019 19:00
Початок аукціону: 10 липня 2019 14:23
Очікувана вартість: 20 139 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 201 390,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція
Строк виконання робіт – не може перевищувати 730 календарних днів з дати підписання договору про закупівлю у відповідності до календарного графіку виконання робіт.
Місце виконання робіт – м. Київ, Оболонський район, озеро Пташине.
Обсяг виконання робіт наведений у Додатку 2 до тендерної документації.

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція зливостокової каналізації системи озер Опечень в Оболонському районі» на ділянці озера Пташине
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київ, м Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 червня 2019  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за фактично виконані Підрядником роботи здійснюються шляхом їх оплати на підставі акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт, оформлених згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, за формами № КБ-2в та довідки (довідок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 у безготівковому порядку на розрахунковий рахунок Виконавця на умовах відстрочки платежу на термін до 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання коштів на розрахунковий рахунок від головного розпорядника бюджетних коштів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Строк виконання робіт: 30%
670-689 днів: 30%
690-709 днів: 20%
710-729 днів: 10%
730 і більше днів: 0%
24 червня 2019 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 17:15
Додаток_№_3_Пташине.doc
24 червня 2019 17:15
ТД_Пташине.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-24-000046 ● 9456df024103471b824e86eafa6c9739
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 січня 2020 17:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.01.2020 № 14

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
23.01.2020 № 14

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2019-06-24-002277-a 24.06.2019 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-28 12:16:49

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції зливостокової каналізації системи озер Опечень в Оболонському районі» на ділянці озера Пташине, очікуваною вартістю 20 139 000,00 грн (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-24-002277-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, просимо надати пояснення щодо відсутності інформації про джерело фінансування закупівлі у формі оголошення про проведення відкритих торгів та повідомленні по намір укласти договір у відповідності до вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-30 13:35:21

Відповідь

Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «Плесо» (далі – КП «ПЛЕСО») уважно розглянуло та опрацювало запит Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України та за результатами опрацювання, в межах компетенції, повідомляє наступне.
Процедура закупівлі «Реконструкція (Реконструкція зливостокової каналізації системи озер Опечень в Оболонському районі» на ділянці озера Пташине) (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)», ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-24-002277-a оголошена КП «ПЛЕСО» на виконання на відповідно до вимог закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Відповідно до вимог Закону умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом, і не можуть встановлюватися або змінюватися іншими законами України, крім законів, що містять виключно норми щодо внесення змін до цього Закону. Частиною 2 ст. 21 Закону встановлюється вимоги та вичерпний перелік інформації що повинна обов’язково міститися в оголошенні про закупівлю. В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються: - найменування та місцезнаходження замовника; - назва предмета закупівлі; - кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; - очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів; - строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; - кінцевий строк подання тендерних пропозицій; - розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); - дата та час розкриття тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону; - розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у відсотках або грошових одиницях та математична формула, що буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки.
Згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 21 Закону в оголошенні може зазначатися додаткова інформація, визначена замовником. Зі змісту абзацу 2 ч. 2 ст. 21 Закону випливає, що будь яка інша інформація, крім визначеної цією частиною, зазначається замовником на власний розсуд і виходячи зі змісту ч. 2 ст. 2 Закону не може бути визначена як обов’язкова будь яким підзаконним нормативно-правовим актом (в тому числі наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель»). Таким чином КП «ПЛЕСО» дотримався вимог, встановлених чинним законодавством під час оголошення вищезазначеної процедури закупівлі.
Окремо слід зазначити наступне.
Необхідність внесення інформації про джерело фінансування закупівлі передбачено формою оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019 року.
Пунктом 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019 року визначено, зокрема, що формами документів зазначених у пункті 1 цього наказу (в тому числі і форму оголошення про проведення відкритих торгів), затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель.
Станом на 24 червня 2019 року, тобто, на момент публікації оголошення про проведення відкритих торгів, обов’язкове поле «10². Джерело фінансування закупівлі» в електронній системі закупівель було відсутнє.
Лише починаючи з 01 листопада 2019 року в системі з'явилося нове поле – «джерело фінансування». Дане поле реалізоване в рамках Наказу Мінекономрозвитку № 490 та є обов'язковим для заповнення для надпорогових закупівель та звіту про укладені договори. З 1 листопада 2019 року державні замовники мають заповнювати поле «джерело фінансування» під час створення річного плану. В усі інші форми інформація про джерело буде підтягуватися автоматично через зв'язку план-тендер. Відповідно, щоб у друкованих формах та у звіті про укладений договір відображалося джерело фінансування, необхідно зробити зв'язку план-звіт (тендер). До інформації про джерела фінансування буде запропоновано внести інформацію про суму та валюту. Замовник може вказати декілька джерел фінансування. При створенні закупівлі після 31 жовтня замовники отримають в особистому кабінеті на майданчиках сповіщення про необхідність внесення змін в річний план, де мають зазначити джерело фінансування. У випадку створення річного плану після 31 жовтня замовникам потрібно буде відразу заповнити дану інформацію в плані закупівель.
Викладене вище, додатково підтверджується, зокрема, публікацією на офіційному веб-сайті ДП «Прозорро» за посиланням https://prozorro.gov.ua/news/novaciya-prozorro-dopomozhe-v-monitoringu-vitrat-byudzhetiv.
Таким чином, підприємство не мало технічної можливості для внесення інформації про джерело фінансування закупівлі у зв’язку із відсутністю відповідного поля для його заповнення в електронній системі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником були дотримані вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу № 490 під час публікації оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір і висновок моніторингу з цього питання є необґрунтованим та таким, що не відповідає вимогам законодавства. Саме тому, замовник не може вжити заходів щодо усунення порушень. Замовник не допустив порушень під час складання тендерної документації тому і не може вжити заходів щодо їх усунення. Ураховуючи зазначене вважаємо, що висновок моніторингу з цього питання є таким, що суперечить вимогам Закону

2020-02-25 16:23:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Скасування висновку про результати моніторингу
Дата публікації: 10 березня 2020

Документи:

10 березня 2020 15:14
Електронний підпис
10 березня 2020 15:14
Пташине.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2019 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ КНЯЖНА ЛИБІДЬ 18 343 773,67
UAH з ПДВ
18 343 773,67
UAH з ПДВ
1.4285714286 12 840 641.57 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ КАПІТАЛ-БУД" 20 136 485,82
UAH з ПДВ
20 136 485,82
UAH з ПДВ
1.1428571429 17 619 425.09 Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КНЯЖНА ЛИБІДЬ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ КАПІТАЛ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КНЯЖНА ЛИБІДЬ
#40818552
Переможець 18 343 773,67
UAH з ПДВ
16 липня 2019 17:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2019 17:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КНЯЖНА ЛИБІДЬ
#40818552
18 343 773,67
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 19:43
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 10:43
ДУ №6 від 17.12.2020 до дог 1196 Опечень Пташине(1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 10:43
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2020 22:04
ДУ №5 на минус плюс від 23.04.20 к 119623042020163536.pdf зміни до договору
23 квітня 2020 22:02
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 16:51
ДУ №4 від 28.02.2020 до дог 1196 Опечень Пташине.pdf зміни до договору
28 лютого 2020 16:49
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2020 16:55
ДУ №3 від 03.02.20 до дог 1196.pdf зміни до договору
05 лютого 2020 16:48
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2019 16:28
Пташине Doc1.docx зміни до договору
22 листопада 2019 16:26
пташине Doc2.docx зміни до договору
22 листопада 2019 16:26
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2019 14:00
Дод_1196003.pdf зміни до договору
23 серпня 2019 14:00
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 08:52
Дог 1196 від 29.07.2019 Пташине.pdf укладений
30 липня 2019 08:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягів робіт за договором у 2019 році в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період
Номер договору про закупівлю: 1196
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення обсягів фінансування за об'єктом, зміна плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 1196
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 13.1, 13.2 Договору від 29.07.2019 №1196 (далі – Договір), дійшли взаємної згоди щодо внесення змін до Договору в частині того, що: 1.Цiна цього залишається незмінною. 2. На виконання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) вiд 28.12.2019 №2290 оплата за об’єктом «Реконструкція зливостокової каналізації системи озер Опечень в Оболонському районі» на ділянці озера Пташине» в 2020 році у сумі 1772329,16грн з ПДВ буде здійснена за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету за КПКВ 2818311, КЕКВ 3210. 3. Внесення змін до реквізитів сторін. 4. Викладення Додатку 3 «План фінансування будівництва» до договору у новій редакції. 5. Bci iншi умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції i Сторони підтверджують її обов’язковість щодо себе.
Номер договору про закупівлю: 1196
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 13.1, 13.2 Договору від 29.07.2019 №1196 (далі – Договір), дійшли взаємної згоди щодо внесення змін до Договору в частині того, що: 1.Цiна цього залишається незмінною. 2. По об’єкту «Реконструкція зливостокової каналізації системи озер Опечень в Оболонському районі» на ділянці озера Пташине» зменшується фінансування та обсяги робіт в 2020 році. 3. Викладення Додатку 3 «План фінансування будівництва» до договору у новій редакції. 4. Bci iншi умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції i Сторони підтверджують її обов’язковість щодо себе.
Номер договору про закупівлю: 1196
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягів фінансування, зміна реквізитів замовника, зміна плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 1196
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення фінансування у 2020 році на 600 000,00 грн., у зв'язку з чим внесені уточнення до Договірної ціни та викладені у новій редакції додатки до договору
Номер договору про закупівлю: 1196
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 18 343 773,67
UAH (в тому числі ПДВ 3 057 295,61 UAH)