Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Двері
Очікувана вартість
13 000,00 UAH
UA-2019-06-24-002197-a 6d644b7884a14516b46a58bd46300a69
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Жук

+380444526340 zhyck.bogdan@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Святошинське лісопаркове господарство"
Код ЄДРПОУ: 03359687
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Святошинська будинок 24
Контактна особа: Богдан Жук
+380444526340
zhyck.bogdan@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2019 17:00
Очікувана вартість: 13 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
Двері
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київ, Київ, Святошинська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює 100 % оплату поставленого Товару та наданих Послуг протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту належного оформлення видаткових накладних та Актів приймання-передачі наданих Послуг. Після підписання Сторонам Договору Замовник здійснює поставку та монтажні послуги Товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання заявки від Замовника, надісланої Замовником факсимільним зв’язком або електронною поштою. Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2019 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 16:57
Оголошення.doc
24 червня 2019 16:57
Договір.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій