Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція водопровідної мережі з заміною водонапірної башти з монтажем станції знезалізнення по вул. Чумацький шлях в м. Обухів Київської області
Очікувана вартість
2 867 949,80 UAH
UA-2019-06-24-001590-a 83e8b089f9664c55a39d7ccf5770632e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 25 липня 2019 15:23
Очікувана вартість: 2 867 949,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 867,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція водопровідної мережі з заміною водонапірної башти з монтажем станції знезалізнення по вул. Чумацький шлях в м. Обухів Київської області (Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного бюджету та співфінансування місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700, Україна, Київська область, м. Обухів , вул. Чумацький шлях
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. Аванс 20 Робочі 30
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2019 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 09:22
ТД у новій редакції.PDF
16 липня 2019 09:22
Додатки до ТД у новій редакції.PDF
16 липня 2019 09:22
Перелік змін.PDF
16 липня 2019 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2019 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 09:22
ТД у новій редакції.PDF
08 липня 2019 17:26
ТД у новій редакції.PDF
24 червня 2019 15:17
ТД.PDF
16 липня 2019 09:22
Додатки до ТД у новій редакції.PDF
08 липня 2019 17:26
Додатки до ТД у новій редакції.PDF
24 червня 2019 15:17
Додатки до ТД.PDF
16 липня 2019 09:22
Перелік змін.PDF
08 липня 2019 17:26
Перелік змін.PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-24-001590-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю “ДІФРАНО ЮНІОН” , Код ЄДРПОУ:34968335
Дата подання: 30 червня 2019 15:24
Вимога про усунення порушення
Департаменту регіонального розвитку
Київської обласної державної адміністрації
04119, м.Київ, вул.Юрія Іллєнка, 40




ВИМОГА
про усунення порушення під час проведення
процедури закупівлі №UA-2019-06-24-001590-а

Вами, як Замовником, в електронній системі закупівель опубліковано Тендерну документацію щодо проведення відкритих торгів на закупівлю робіт з «Реконструкція водопровідної мережі з заміною водонапірної башти з монтажем станції знезалізнення по вул.Чумацьий шлях в м.Обухів Київської області (Код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)».

Відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. При цьому, замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до ст.7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.

Законом України «Про публічні закупівлі» установлені правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.

При цьому, метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.

Водночас, порушення як Замовниками, так і Учасниками обов’язкових нормативних приписів у сфері здійснення публічних закупівель призводять до порушення визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципів здійснення закупівель: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Вказана процедура закупівель здійснюється шляхом проведення відкритих торгів.

Статтею 22 розділу ІV «Процедура відкритих торгів» Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що «Тендерна документація повинна містити:

3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. …».

Як вбачається з підпункту 3 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації, тендерна пропозиція повинна, зокрема, містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)) згідно пункту 6 розділу ІІІ та Додатку 2 тендерної документації.

Пункт 6 розділу ІІІ Тендерної документації також містить відсилання в частині технічних, якісних, кількісних та інших вимог до предмету закупівлі до Додатка 2 до Тендерної документації.

Відповідно до визначеної в п.4.1 розділу І Тендерної документації назви предмета закупівлі «Реконструкція водопровідної мережі з заміною водонапірної башти з монтажем станції знезалізнення по вул.Чумацький шлях в м.Обухів Київської області (Код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)», вбачається, що вказані роботи передбачають заміну (тобто спорудження нової) водонапірної башти, а також монтаж (тобто виготовлення нової) станції знезалізнення.

Вказане підтверджується і Додатком 2 до Тендерної документації, в якому в рядках 26-27 таблиці («Локальний кошторис 2-1-4: Устаткування») міститься лаконічна вказівка на:
1. Модульна система водопідготовки – комплект – 1.
2. Башня водонапірна – шт. – 1.

Водночас, всупереч вимогам пп.3 п.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», Додаток 2 до Тендерної документації щодо Модульної системи водопідготовки (1 комплект) та Башні водонапірної (1 штука) не містить:

детального опису, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимог щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилань на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.

Зокрема, проте не обмежуючись, не зазначені такі базові (основні, істотні) характеристики як:
- проектна потужність модульної системи водопідготовки (м3/год);
- необхідні Замовнику характеристики очищеної (знезалізненої) води, що пройшла модульну систему водопідготовки;
- характеристики води, що подається на модульну систему водопідготовки;
- технологія очищення води, що має бути застосована у модульній системі водопідготовки;
- інші, необхідні Замовнику характеристики модульної системи водопідготовки;
- висота башні водонапірної;
- діаметр башні водонапірної;
- місткість резервуару башні водонапірної в м3 або літрах;
- інші, необхідні Замовнику характеристики башні водонапірної.

Враховуючи вказане, а також керуючись ст.ст.3, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,-

ПРОСИМО:

Усунути порушення що мають місце під час проведення процедури закупівель та внести зміни до Тендерної документації, вказавши, зокрема, наступні базові (основні, істотні) характеристики:
- проектна потужність модульної системи водопідготовки (м3/год);
- необхідні Замовнику характеристики очищеної (знезалізненої) води, що пройшла модульну систему водопідготовки;
- характеристики води, що подається на модульну систему водопідготовки;
- технологія очищення води, що має бути застосована у модульній системі водопідготовки;
- інші, необхідні Замовнику характеристики модульної системи водопідготовки;
- висота башні водонапірної;
- діаметр башні водонапірної;
- місткість резервуару башні водонапірної в м3 або літрах
- інші, необхідні Замовнику характеристики башні водонапірної.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 липня 2019 15:30
Доброго дня. Технічне завдання до процедури закупівлі містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, що необхідні для можливості формування цінової пропозиції учасниками. Тож необхідності внесення змін до тендерної документації немає. Додатково, за Вашим запитом, надаємо наступну інформацію стосовно вимог до предмета закупівлі: - проектна потужність модульної системи водопідготовки (м3/год) - 10 м3/год; - необхідні Замовнику характеристики очищеної (знезалізненої) води, що пройшла модульну систему водопідготовки - якість питної, у відповідності з ДСанПін 2.2.4-171-10 "Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної до споживання людиною", за показниками: "Каламутність", "Кольоровість", "Сірководень", "Залізо загальне", "Марганець". - характеристики води, що подається на модульну систему водопідготовки - вода з підвищеним вмістом заліза; - технологія очищення води, що має бути застосована у модульній системі водопідготовки, інші, необхідні Замовнику характеристики модульної системи водопідготовки - проектом передбачено використання системи модульної очисної споруди Organic М-10 (ТОВ Діфрано Юніон") або аналогічні за характеристиками; - висота башні водонапірної - 22 м; - діаметр башні водонапірної - 2000 мм; - місткість резервуару башні водонапірної в м3 або літрах - 50 м3; - інші, необхідні Замовнику характеристики башні водонапірної - відсутні.
Номер вимоги: UA-2019-06-24-001590-a.a2
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю “ДІФРАНО ЮНІОН” , Код ЄДРПОУ:34968335
Скарга
на рішення Замовника про визначення переможцем торгів ТОВ "Альтернатива-В" та на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Діфрано Юніон"
Скасована
Дата: 05 серпня 2019 17:17
Причина: помилково

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-24-001590-a.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю “ДІФРАНО ЮНІОН” , Код ЄДРПОУ:34968335
Дата подання: 05 серпня 2019 17:23
скарга
на рішення Замовника про визначення перемоожцем торгів ТОВ "Альтернатива-В" та на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Діфрано Юніон"
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 08 серпня 2019 20:38
рішення від 08.08.2019 № 10877 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 08 серпня 2019 20:37
рішення від 23.08.2019 № 11770 .pdf
Дата публікації: 27 серпня 2019 23:15
Номер скарги: UA-2019-06-24-001590-a.c4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП «Ялик», Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 05 серпня 2019 22:23
Скарга
Скарга на рішення Замовника
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 08 серпня 2019 15:53
рішення від 08.08.2019 № 10835 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 серпня 2019 15:53
рішення від 23.08.2019 № 11752.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2019 23:09

Документи подані скаржником

05 серпня 2019 17:25
Електронний підпис

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

05 серпня 2019 22:20
Скарга Обухів ЧШ.docx

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 липня 2019 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “ДІФРАНО ЮНІОН” 2 867 947,20
UAH з ПДВ
2 672 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП «Ялик» 2 721 091,70
UAH з ПДВ
2 672 888,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬТЕРНАТИВА-В" 2 673 380,69
UAH з ПДВ
2 673 380,69
UAH з ПДВ
Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОНІКО" 2 800 000,00
UAH з ПДВ
2 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" 2 867 910,00
UAH з ПДВ
2 867 910,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 08:57
Електронний підпис
31 липня 2019 08:47
справка Налоговая.pdf
31 липня 2019 08:28
МВД справка.pdf
23 липня 2019 19:05
Електронний підпис
23 липня 2019 18:56
инши документи Шлях .pdf
23 липня 2019 18:56
СТАТУТ АЛЬТ.PDF
23 липня 2019 18:55
ДОЗВОЛ 001.pdf
23 липня 2019 18:54
ВИТЯГ ПДВ 12,07,19 .pdf
23 липня 2019 18:54
НАКАЗ НАЗ_ОРИГИНАЛ.PDF
23 липня 2019 18:52
КВАЛИФ ВИМ СТ 17 шЛЯХ .pdf
23 липня 2019 18:52
Додаткова угода № 1.pdf
23 липня 2019 18:51
ССРИЭСН .pdf
23 липня 2019 18:51
ЛКЕС 2-1-5_2-1-6 .pdf
23 липня 2019 18:51
ЛК 2-1-1_2-1-6 .pdf
23 липня 2019 18:50
ЛКЕС 2-1-1_2-1-4.pdf
23 липня 2019 18:50
Т2_Т3-10,Т11 .pdf
23 липня 2019 18:50
ОПРЛС 2-1-1_2-1-6 .pdf
23 липня 2019 18:49
ПВР .pdf
23 липня 2019 18:49
ПВП.pdf
23 липня 2019 18:48
розрах зп ШЛЯХ 001.pdf
23 липня 2019 18:48
РОЗРАЗ 1-4 .pdf
23 липня 2019 18:48
ДОГОВОР ЦЕНА .pdf
23 липня 2019 18:48
ПЗ .pdf
23 липня 2019 18:48
календ график шлях .pdf
23 липня 2019 18:47
119.imd
23 липня 2019 18:47
РТСП .pdf
23 липня 2019 18:47
List_pidtv_chast_3.zip
23 липня 2019 18:46
List_pidtv_chast_1.zip
23 липня 2019 18:46
List_pidtv_chast_2.zip
23 липня 2019 18:46
пропозиция шлях .pdf

Публічні документи

15 липня 2019 12:24
тендерна пропозиція.pdf
15 липня 2019 12:24
Статут.pdf
15 липня 2019 12:24
Рішення №1.pdf
15 липня 2019 12:24
працівники.pdf
15 липня 2019 12:24
обладнання.pdf
15 липня 2019 12:24
Витяг ПДВ.pdf
15 липня 2019 12:24
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

16 липня 2019 01:10
Довідки.rar
16 липня 2019 01:10
15.Витяг платника ПДВ.pdf
16 липня 2019 01:10
14.Витяг ЄДРПОУ.pdf
16 липня 2019 01:10
14.Виписка з ЄДР.pdf
16 липня 2019 01:10
12.Протокол засідання.pdf
16 липня 2019 01:10
12.Протокол №1.pdf
16 липня 2019 01:10
12.Опис2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ “ДІФРАНО ЮНІОН”

ПП «Ялик»

Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬТЕРНАТИВА-В"

МАЛЕ ПРИВАТНЕ ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОНІКО"

ТОВ "ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю “ДІФРАНО ЮНІОН”
#34968335
Відхилено 2 672 000,00
UAH з ПДВ
26 липня 2019 17:52
ПП «Ялик»
#34019103
Відхилено 2 672 888,80
UAH з ПДВ
26 липня 2019 17:54
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬТЕРНАТИВА-В"
#34760641
Переможець 2 673 380,69
UAH з ПДВ
26 липня 2019 17:56

Документи

26 липня 2019 17:52
Електронний підпис
26 липня 2019 17:51
Протокол №203.PDF

Документи

26 липня 2019 17:54
Електронний підпис
26 липня 2019 17:53
Протокол №204.PDF

Документи

26 липня 2019 17:56
Електронний підпис
26 липня 2019 17:55
Протокол №205.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2019 17:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬТЕРНАТИВА-В"
#34760641
2 673 380,69
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 липня 2019 17:56
Електронний підпис
26 липня 2019 17:55
Протокол №205.PDF

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 серпня 2019 14:28
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
13 серпня 2019 14:28
Електронний підпис
13 серпня 2019 14:27
Протокол про відміну торгів №281.pdf