Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Трактор МТЗ-82.1 або еквівалент;тракторний відвал для снігу гідро поворотний; плуг навісний
Очікувана вартість
1 076 700,00 UAH
UA-2019-06-24-001586-b e1b038b2e26c436a8f972470af4942ad
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шпильовий Олександр

380982956136 shpilevoy.rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Баландинської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 04410539
Місцезнаходження: 20843, Україна , Черкаська обл., с. Баландине, вулиця Шевченка, 21
Контактна особа: Шпильовий Олександр
380982956136
shpilevoy.rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 21:38
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 15 липня 2019 14:05
Очікувана вартість: 1 076 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 383,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Вимоги щодо товару визначені у тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 Одиниця
Трактор МТЗ-82.1 або еквівалент (Джерело фінансування
закупівлі - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20843, Україна, Черкаська область, Кам'янський район, село Баландине, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби
1 Одиниця
тракторний відвал для снігу гідро поворотний (Джерело фінансування
закупівлі - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20843, Україна, Черкаська область, Кам'янський район, село Баландине, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби
1 Одиниця
плуг навісний (Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20843, Україна, Черкаська область, Кам'янський район, село Баландине, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 16:19
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД.doc
27 червня 2019 16:19
НОВА_РЕДАКЦІЯ_ТД _ ТРАКТОР.docx
24 червня 2019 21:39
ТЕХНІЧНЕ_ЗАВДАННЯ.docx
24 червня 2019 21:38
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.docx
27 червня 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 21:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 16:19
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД.doc
27 червня 2019 16:19
НОВА_РЕДАКЦІЯ_ТД _ ТРАКТОР.docx
24 червня 2019 21:38
ТД _ ТРАКТОР.docx
24 червня 2019 21:39
ТЕХНІЧНЕ_ЗАВДАННЯ.docx
24 червня 2019 21:38
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-25-000016 ● cb8a2dc00bdb4d528b5fef1b991c0d20
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 червня 2019 15:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

25.06.2019 №65
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 25.06.2019 №_65

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

1 UA-2019-06-24-001586-b, 24.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-25 15:18:19

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Трактор МТЗ-82.1 або еквівалент;тракторний відвал для снігу гідро поворотний; плуг навісний ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-24-001586-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) чому при проведенні цієї закупівлі оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднене в електронній системі закупівель без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутній пункт «41. Вид предмета закупівлі»?
2) з яких підстав тендерна документація, що затверджена рішенням тендерного комітету Баландинської сільської ради від 24.06.2019, не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пунктах 2,3,8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-27 16:31:49

Пояснення

Розглянувши Ваш запит, згідно процедури відкриті торги (оголошення UA-2019-06-24-001586-b), предмет закупівлі «Код ДК 021:2015: 34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби (Трактор МТЗ-82.1 або еквівалент;тракторний відвал для снігу гідро поворотний; плуг навісний)», повідомляємо наступне.
1. Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579, «ФОРМА ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів» має містити 4-1. Вид предмета закупівлі. При цьому під час оприлюднення Оголошення про проведення процедури закупівлі замовником була допущена технічна помилка, а саме не обрано поле «4-1. Вид предмета закупівлі».
2. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі наявності підстав передбачених ч 1, 2 ст. 17 Закону. Також ч. 3 ст 17 Закону передбачено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також в листі від 24.04.2017 № 3304-06/13652-06 “Щодо застосування статей 17, 32 Закону”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель зокрема в частині “Щодо вимог статті 17 Закону” зазначено, що Частиною другою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. А тому було Замовником прийнято рішення не вимагати від учасник інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. А тому замовником прийнято рішення внести відповідні зміни до Тендерної документації та Оголошення про проведення процедури закупівлі затверджені Протоколом тендерного комітету від 27.06.2019 Отже, замовником внесені відповідні зміни до закупівлі UA-2019-06-24-001586-b. та відповідно до частини восьмої статті 7-¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснення оприлюднно через електронну систему закупівель відповідні пояснення. Таким чином Замовником виконано заходи щодо усунення порушень.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши Ваш висновок про результати моніторингу закупівлі, згідно процедури відкриті торги (оголошення UA-2019-06-24-001586-b), предмет закупівлі «Код ДК 021:2015: 34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби (Трактор МТЗ-82.1 або еквівалент;тракторний відвал для снігу гідро поворотний; плуг навісний)», повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Замовником було прийнято рішення внести відповідні зміни до Тендерної документації та Оголошення про проведення процедури закупівлі затверджені Протоколом тендерного комітету від 27.06.2019 та відповідно зміни до закупівлі UA-2019-06-24-001586-b. У частині 5 ст. 7-1 Закону зазначено, що Замовник у межах строку здійснення моніторингу закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Також повідомляємо що замовник під час внесення змін до тендерної документації діяв у межах закону, а саме частини 2 ст. 23 Закону в якій передбачено що строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу. Проте замовником за для усунення порушення законодавства про публічні закупівлі внесено відповідні зміни до тендерної документації та оголошення про проведення процедури закупівлі та продовжено строк для подачі тендерних пропозицій що становить менше ніж 15 днів з дня внесених змін, та відповідно оголошення в вірній публікації повністю відповідає діючому законодавству. Таким чином Замовником виконано заходи щодо усунення порушень. Відповідно Замовник при розробленні тендерної документації діяв у спосіб, що передбачений законодавством і при цьому імперативність вказаної норми в частині врахування в тендерній документації вказаної позиції згідно ст. 22 Закону Замовником не порушено. У відповідності до положень Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» органи держаудитслужби не уповноважені тлумачити законодавство з питань у сфері закупівель, а отже наведена Вами інформація у висновку про результати моніторингу закупівлі щодо того, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону є виключно суб’єктивною думкою виконавця моніторингу. Частиною 7 ст. 7-1 Закону передбачено, що у висновку обов’язково зазначається опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу закупівлі. Статтею 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Враховуючи вказане, трактування посадових осіб держаудитслужби: “що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону” а також висновок про те, що “встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї” суперечить вимогам чинного законодавства, а також не відповідає вимогам частини 7 ст. 7-1 Закону, а саме у висновку відсутнє посилання на норму законодавства у сфері публічних закупівель, яку порушено. В цілому повідомляємо, що у висновку про результати моніторингу закупівлі необгрунтовано наведені порушення законодавства з питань публічних закупівель, Однак на вимогу Державної аудиторської служби, з урахуванням неможливості усунення порушення, торги буде відмінено за підставою абзац 2 ч. 1 ст. 31 закону України "Про публічні закупівлі" а саме, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, у строки передбачені Законом. Протокол тендерного комітету додається.

2019-07-05 13:19:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Тендерним комітетом замовника процедуру відмінено за підставою абзац 2 ч. 1 ст. 31 закону України "Про публічні закупівлі" а саме, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (протокол від 05.07.2019 №60).

2019-07-08 17:54:09

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 липня 2019 13:21
Коментар щодо відміни: За підставою абзац 2 ч. 1 ст. 31 закону України "Про публічні закупівлі" а саме, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
05 липня 2019 13:20
Протокол № 60.pdf