Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Ярославів Вал, ПВ-1011, ПВ-1876, ПВ-8053, у Шевченківському районі м.Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013(ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 252 084,40 UAH
UA-2019-06-24-001585-b 43cd5cd9cbd04fef98929219caaa64eb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 21:14
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 24 липня 2019 11:40
Очікувана вартість: 2 252 084,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Ярославів Вал, ПВ-1011, ПВ-1876, ПВ-8053, у Шевченківському районі м.Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти спеціального фонду міського бюджету м. Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ, вул. Ярославів Вал, ПВ-1011, ПВ-1876, ПВ-8053, у Шевченківському районі м.Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може, перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2019 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2019 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 21:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 15:42
Тендерна документація зі змінами від 09.07.2019 з закресленнями.doc
16 липня 2019 15:42
Повідомлення учасникам.pdf
16 липня 2019 15:42
Тендерна документація зі змінами від 16.07.2019.doc
09 липня 2019 15:38
Тендерна документація зі змінами від 09.07.2019.doc
24 червня 2019 21:14
Тендерна документація.doc
09 липня 2019 15:39
Тендерна документація з закресленнями.doc
09 липня 2019 15:39
Повідомлення учасникам.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2019 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП" 2 215 871,87
UAH з ПДВ
2 215 871,87
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Євро Знак 2 250 000,00
UAH з ПДВ
2 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2019 20:09
Електронний підпис
30 липня 2019 20:08
Довідка ДФС 22.07.pdf
30 липня 2019 20:08
Довідка МВС 22.07.pdf
23 липня 2019 11:34
Електронний підпис
23 липня 2019 11:31
20. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
23 липня 2019 11:31
6.Статут 2017.pdf
23 липня 2019 11:31
6.Статут 2016.pdf
23 липня 2019 11:31
6.Витяг.pdf
23 липня 2019 11:31
6.Протокол №2.pdf
23 липня 2019 11:31
6.Відомості ЄДРПОУ.pdf
23 липня 2019 11:31
6.Протокол №1.pdf
23 липня 2019 11:31
6.Наказ №1.pdf
23 липня 2019 11:31
6.Наказ №2.pdf
23 липня 2019 11:31
6.Опис 2016 425932254099.pdf
23 липня 2019 11:31
6.Опис 2017 355936830678.pdf
23 липня 2019 11:31
6.Ліцензія ДАБІ.pdf

Публічні документи

23 липня 2019 12:50
Електронний підпис
23 липня 2019 12:27
ПРОПОЗИЦІЯ1.7z
23 липня 2019 12:27
ПРОПОЗИЦІЯ.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"

ТОВ Євро Знак

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"
#40997395
Переможець 2 215 871,87
UAH з ПДВ
29 липня 2019 17:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2019 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"
#40997395
2 215 871,87
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 17:46
звіт.pdf укладений
21 грудня 2019 17:45
звіт.pdf укладений
21 грудня 2019 17:44
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 15:08
ДУ №1 від 17.12.2019 р.до Дог. №48-КР від 12.08.2019 р..pdf зміни до договору
17 грудня 2019 15:07
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 15:15
Договір №48-КР від 12.08.2019.pdf укладений
13 серпня 2019 15:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 1850995,48 (Один мільйон вісімсот п'ятдесят тисяч дев'ятсот дев'яносто п'ять грн. 48 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 308499,25 (Триста вісім тисяч чотириста дев'яносто дев'ять грн. 25 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 1850995,48 (Один мільйон вісімсот п'ятдесят тисяч дев'ятсот дев'яносто п'ять грн. 48 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 308499,25 (Триста вісім тисяч чотириста дев'яносто дев'ять грн. 25 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)».
Номер договору про закупівлю: 48-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 850 995,48
UAH (в тому числі ПДВ 308 499,25 UAH)