Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція будівлі інтернату Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Новоолександрівської сільської ради по вул. Паркова буд. 1-Б, в с. Новоолександрівка Дніпровського району Дніпропетровської області під навчально-виховний комплекс “Школа-дитячий садок” (коригування проєкту зі змінами та доповненнями розділів проєкту)
Очікувана вартість
20 558 546,40 UAH
UA-2019-06-24-001541-b ● d67e6a89b153475d9f5f34b3e209b6ce
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40201087 |
Вебсайт: | http://novooleksandrivka.com.ua |
Місцезнаходження: | 52070, Україна , Дніпропетровська обл., с Новоолександрівка, вул Сурська буд 74 |
Контактна особа: |
Гуслистий Сергій Олександрович +380682838097 novool11kab@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2019 18:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 червня 2019 18:57 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2019 18:57 |
Початок аукціону: | 11 липня 2019 13:54 |
Очікувана вартість: | 20 558 546,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 102 792,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 102792.73 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Реконструкція будівлі інтернату Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Новоолександрівської сільської ради по вул. Паркова буд. 1-Б, в с. Новоолександрівка Дніпровського району Дніпропетровської області під навчально-виховний комплекс “Школа-дитячий садок” (коригування проєкту зі змінами та доповненнями розділів проєкту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52070, Україна, Дніпропетровська область, с. Новоолександрівка, вул. Паркова, 1-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 липня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2019 17:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2019 18:52 |
Тендерная документация. Коригування.docx | |
24 червня 2019 18:52 |
Проєкт контракту.docx | |
24 червня 2019 18:52 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні умови тендерної документації
Дата подання: 29 червня 2019 13:57
Дата відповіді: 03 липня 2019 16:28
Доброго дня.
У п. 1.5. Додатку 2 до Тендерної документації Замовник вимагає наявність досвіду виконання аналогічних договорів, а також виконаний договір повинен бути на суму не менше 6 млн. грн. з ПДВ, з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо виконання цього договору. Такі умови Документації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів в порушення частини четвертої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Такі умови є необґрунтованими, безпідставними та дискримінаційними.
Вимогаємо відкоригувати тендерну документацію, відповідно до Закону "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду поставленого запитання Замовник має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення.
Подане звернення не містить обґрунтування чим саме порушуються права заявника (дискримінують його як Учасника). Відсутні доводи на користь того, що заявник загалом може виконати чи навпаки не може виконати вимоги ТД в частині надання аналогічного договору. Заявник не вказує які конкретні умови обмежують його у можливості взяти участь у відкритих торгах.
Заявник не навів/запропонував альтернативну дію дискримінаційній вимозі, щодо складання умов ТД для встановлення критеріїв якісного відбору майбутнього Підрядника.
Вимога не містить обґрунтування того, що дії або бездіяльність замовника порушують саме Закон України «Про публічні закупівлі», а не інше законодавство, інтереси держави тощо;
Отже Заявник не довів необхідність внесення змін до тендерної Документації в цій частині, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Звернення.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Водночас замовники для дотримання принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема максимальної економії та ефективності, та мети цього Закону, можуть попередньо здійснювати вивчення ситуації на ринку, моніторинг комерційних пропозицій потенційних постачальників товарів та ін. Реалії сьогодення передбачають наявність великої кількості потенційних учасників, які можуть виконувати роботи. При цьому, якість виконання робіт під час проведення закупівлі майже не можливо встановити. А тому, Замовнику необхідно розробити тендерну документацію таким чином, щоб уникнути обрання переможцем закупівлі недобросовісних підрядників, які лише формально відповідають вимогам тендерної документації.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Частиною 3 цієї статті передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Отже, чинним законодавством надано право Замовнику закупівлі самостійно визначати кваліфікаційні критерії до учасників та якими документами учасники підтверджують відповідність встановленому критерію. При цьому, виключний перелік документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв в чинних нормативно-правових актах відсутній.
Так, Замовником з метою актуалізації діяльності потенційного учасника, який в майбутньому може бути переможцем процедури закупівлі, та його досвіду роботи (виробничих можливостей) встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору. Замовником не обмежено виконання аналогічних робіт конкретним проміжком часу, а лише встановлено суму виконаного договору в розмірі не менше 6 млн. грн., що на думку Замовника, є достатнім доказом для підтвердження виконання аналогічних робіт по предмету закупівлі. Даний критерій засвідчує можливість учасників виконувати роботи в обсязі, що безпосередньо передбачений робочим проєктом.
Отже, для підтвердження спроможності постійного, безперервного виконання робіт та своєчасного освоєння бюджетних коштів Замовником вимагається надання аналогічних договорів.
Таким чином, враховуючи, що Замовник несе відповідальність за своєчасність виконання робіт передбачених робочим проектом вважаємо, що заявником не обґрунтовано необхідність виключення даної вимоги з тендерної документації.
Подане звернення не містить обґрунтування чим саме порушуються права заявника (дискримінують його як Учасника). Відсутні доводи на користь того, що заявник загалом може виконати чи навпаки не може виконати вимоги ТД в частині надання аналогічного договору. Заявник не вказує які конкретні умови обмежують його у можливості взяти участь у відкритих торгах.
Заявник не навів/запропонував альтернативну дію дискримінаційній вимозі, щодо складання умов ТД для встановлення критеріїв якісного відбору майбутнього Підрядника.
Вимога не містить обґрунтування того, що дії або бездіяльність замовника порушують саме Закон України «Про публічні закупівлі», а не інше законодавство, інтереси держави тощо;
Отже Заявник не довів необхідність внесення змін до тендерної Документації в цій частині, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Звернення.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Водночас замовники для дотримання принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема максимальної економії та ефективності, та мети цього Закону, можуть попередньо здійснювати вивчення ситуації на ринку, моніторинг комерційних пропозицій потенційних постачальників товарів та ін. Реалії сьогодення передбачають наявність великої кількості потенційних учасників, які можуть виконувати роботи. При цьому, якість виконання робіт під час проведення закупівлі майже не можливо встановити. А тому, Замовнику необхідно розробити тендерну документацію таким чином, щоб уникнути обрання переможцем закупівлі недобросовісних підрядників, які лише формально відповідають вимогам тендерної документації.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Частиною 3 цієї статті передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Отже, чинним законодавством надано право Замовнику закупівлі самостійно визначати кваліфікаційні критерії до учасників та якими документами учасники підтверджують відповідність встановленому критерію. При цьому, виключний перелік документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв в чинних нормативно-правових актах відсутній.
Так, Замовником з метою актуалізації діяльності потенційного учасника, який в майбутньому може бути переможцем процедури закупівлі, та його досвіду роботи (виробничих можливостей) встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору. Замовником не обмежено виконання аналогічних робіт конкретним проміжком часу, а лише встановлено суму виконаного договору в розмірі не менше 6 млн. грн., що на думку Замовника, є достатнім доказом для підтвердження виконання аналогічних робіт по предмету закупівлі. Даний критерій засвідчує можливість учасників виконувати роботи в обсязі, що безпосередньо передбачений робочим проєктом.
Отже, для підтвердження спроможності постійного, безперервного виконання робіт та своєчасного освоєння бюджетних коштів Замовником вимагається надання аналогічних договорів.
Таким чином, враховуючи, що Замовник несе відповідальність за своєчасність виконання робіт передбачених робочим проектом вважаємо, що заявником не обґрунтовано необхідність виключення даної вимоги з тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-06-24-001541-b.c1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ КАФА ЮНІОН, Код ЄДРПОУ:35163807
Дата подання: 29 липня 2019 11:48
Дата подання: 29 липня 2019 11:48
СКАРГА На дії Замовника
Ми, ТОВ "Кафа Юніон", в особі директора Толкачова Олега Івановича, не погоджуємося з рішенням Замовника, та вважаємо що наша пропозиція була відхилена неправомірно.
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 01 серпня 2019 20:50
рішення від 01.08.2019 № 10439 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2019 20:50
Повідомлення про перенесення дати розгляду скарги UA-2019-06-24-001541-b.c1.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2019 19:46
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.08.2019 № 11461.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2019 14:06
рішення від 19.08.2019 № 11461.pdf
Дата публікації: 22 серпня 2019 19:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 липня 2019 14:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НВП УРС" |
18 638 616,34
UAH з ПДВ
|
18 330 237,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КАФА ЮНІОН |
19 847 579,51
UAH з ПДВ
|
18 432 014,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Трейдальянс" |
19 168 051,33
UAH з ПДВ
|
19 168 051,33
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НВП УРС" #36205845 |
Відхилено |
18 330 237,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2019 15:52
|
ТОВ КАФА ЮНІОН #35163807 |
Відхилено |
18 432 014,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2019 16:09
|
ПП "Трейдальянс" #34915723 |
Переможець |
19 168 051,33
UAH з ПДВ
|
19 липня 2019 16:28
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 22 серпня 2019 17:29 |
Коментар щодо відміни: | рішенням від 19.08.2019 року Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України постановила: Зобов’язати Виконавчий комітет Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області відмінити процедуру закупівлі – «показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи, а саме: «Реконструкція будівлі інтернату Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Новоолександрівської сільської ради по вул. Паркова буд. 1-Б, в с. Новоолександрівка Дніпровського району Дніпропетровської області під навчально-виховний комплекс “Школа-дитячий садок” (коригування проєкту зі змінами та доповненнями розділів проєкту)» |
Документи:
22 серпня 2019 17:29
|
Протокол |