Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Запасні частини до колійної техніки (RM-80)»
Очікувана вартість
3 203 721,31 UAH
UA-2019-06-24-001532-a f2eaafd689424dcb82809d81e4ae69da
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Код ЄДРПОУ: 40123454
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7
Контактна особа: -
+380444069838,+380444069837
crekm.dog@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2019 08:00
Початок аукціону: 11 липня 2019 13:21
Очікувана вартість: 3 203 721,31 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
161 штука
«Запасні частини до колійної техніки (кутова деталь, балка, диск)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2019 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 15:07
ТД_ЗЧ_колійної_техніки _торги 24.06.19.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-08-000013 ● ed0f8d1af0d1494f9f22c98f1e5934cb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 грудня 2020 15:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.12.2020 № 236

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.12.2020 № 236


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-06-24-001532-a, 24.06.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення ДАСУ від 25.11.2020 №003100-18/7905-2020.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-08 16:24:56

Запит про надання пояснень ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин" Дата: 08.12.2020запит

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за предметом: «Запасні частини до колійної техніки (RM-80)» за ID: UA-2019-06-24-001532-a, що проведена філією «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» ПАТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до умов договору поставки від 05.08.2019 ЦРЕКМ/В-19140 (далі – Договір поставки) з ТзОВ «Техноекотрейдінг» (пункт 4.3 розділу 4)– загальна сума договору на момент його підписання складала 3 203 526,0 грн з ПДВ, термін дії до 31.12.2019.
Водночас, додатковою угодою № 1 від 18.12.2019 до вказаного договору до пункту 4.3 розділу 4 Договору поставки внесено зміни в частині загальної суми договору, і яка відповідно склала 3 802 188,0 грн з ПДВ, та продовжено дію Договору до 31.03.2020 та в частині оплати до повного виконання.
Замовником в повідомленні про зміни до Договору зазначено, що зміни вносяться у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію щодо об’єктивних обставин продовження строків дії договору про закупівлю з долученням документального підтвердження таких об’єктивних обставин (затверджений план видатків на наступний рік)..
2. Надати інформацію щодо фактичного строку виконання зобов’язань щодо поставки товару та фактичної оплати по договору та по додатковій угоді з долученням документального підтвердження.
3. Надати інформацію щодо номеру процедури закупівлі, для проведення якої здійснювалося продовження строку дії Договору до 31.03.2020 на 20 відсотків вартості.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-11 16:05:41

Відповідь на питання

Західний офіс
Державної аудиторської служби України
Філія «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» АТ «Укрзалізниці» (далі – філія ЦРЕКМ) відповідає на запитання.
По питанню 1. Згідно частини 6 статті 41 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. До філії ЦРЕКМ наприкінці 2019 року було доведено ліміти фінансування на 2020 рік затверджені установленим порядком по АТ «Укрзалізниці» для проведення закупівлі ТМЦ необхідних для виконання покладених на філію ЦРЕКМ функцій. Згідно затверджених планів закупівлі була проведена робота з контрагентом щодо можливості постачання продукції на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в 2019 році, за цінами не вище договірних.
Витяг з Специфікованого плану закупівель по запасним частинам філії ЦРЕКМ надається.
По питанню 2. Надання інформації (документального підтвердження) по даному питанню потребує детального розгляду із залученням спеціалістів інших підрозділів. Для надання правильної відповіді філією ЦРЕКМ просимо вас детально описати, які саме необхідно надати документи в підтвердження поставки товару та фактичної оплати по договору та подовжити строк надання інформації, що найменше до 18.12.2020, у зв’язку з відсутністю працівників з причини хвороби на COVID-19. Також просимо врахувати, що згідно рішення керівництва АТ «Укрзалізниця», для економії коштів, кожен понеділок у працівників АТ «Укрзалізниця» не робочій день.
По питанню 3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-24-001532-a ДК 021:2015: 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху («Запасні частини до колійної техніки RM-80»).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-09 16:53:07

Про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за предметом: «Запасні частини до колійної техніки (RM-80)» за ID: UA-2019-06-24-001532-a, що проведена філією «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» ПАТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Частиною 1 статті 14 Закону передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Моніторингом встановлено, що відповідно до умов тендерної документації (Додаток 8) Замовником визначено вимогу про надання переможцем торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника (прошиті, пронумеровані та скріплені печаткою).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чому в тендерній документації міститься вимога щодо надання переможцем у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документів у паперовій формі. Чи надані зазначені у Додатку 8 документи переможцем у визначений Законом термін, якщо так, то просимо до пояснення долучити документальне підтвердження надання переможцем ТзОВ «Техноекотрейдінг» цих документів.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-11 17:58:07

Надання відповіді 2

Західний офіс
Державної аудиторської служби України
Філія «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» АТ «Укрзалізниці» (далі – філія ЦРЕКМ) відповідає на запитання.
Процедура торгів на закупівлю ДК 021:2015: 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху («Запасні частини до колійної техніки RM-80») (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-24-001532-a) проводилась філією ЦРЕКМ згідно діючого на той час Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в редакції від 27.01.2018, підстава - 2265-VIII, в якому згідно абзацу другого частини 3 статті 17 зазначено: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.». Тобто в Законі в редакції від 27.01.2018, підстава - 2265-VIII під час проведення процедури торгів не було чітко зазначено, як саме Замовник повинен вимагати, а Переможець надати зазначені документи. Також, Замовнику не було відомо чи має можливість (мається на увазі функціонал майданчика Уповноваженого органу) Переможець торгів завантажити на електронний майданчик документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17. Виходячи з наданої аргументації Замовник вважає, що проводив процедури торгів згідно діючого на той час законодавства України.
Ще по цьому питанню Замовник хоче зазначити, що Північним офісом Державної аудиторської служби України виїзною ревізією з 18.12.2020 по 16.03.2020 проводилась ревізія окремих питань фінансово-господарської діяльності філії ЦРЕКМ за період з 01.01.2018 по 30.09.2019 року по місцю фізичного розташування Замовника (м. Київ, вул. Качалова, 7). Документи, які надавались переможцями торгів у паперовій формі за період з 01.01.2018 по 30.09.2019 року перевірялись Головним державним аудитором Північного офісу Держаудітслужби, порушень та зауважень, які необхідно в подальшому виправити, по цьому питанню не було. В довідці перевірки таких порушень або зауважень не зазначено.
Переможцем торгів надані всі документи, які вимагались (додаються).
Редакцією від 19.04.2020, підстава - 114-IX в частині 6 статті 17 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» змінилась вимога надання документів від Переможця торгів: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.». На даний час Закон конкретно вимагає оприлюднення документів переможця торгів в електронній системі закупівель.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-11 16:33:55

Про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за предметом: «Запасні частини до колійної техніки (RM-80)» за ID: UA-2019-08-05-000046-b, що проведена філією «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» АТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до умов договору поставки від 18.09.2019 ЦРЕКМ/В-19162 (далі – Договір поставки) з ТзОВ «Техноекотрейдінг» (пункт 4.3 розділу 4)– загальна сума договору на момент його підписання складала 3 759 600,0 грн з ПДВ, термін дії до 31.12.2019.
Водночас, додатковою угодою № 1 від 18.12.2019 до вказаного договору до пункту 4.3 розділу 4 Договору поставки внесено зміни в частині загальної суми договору, і яка відповідно склала 4 511 520,0 грн з ПДВ, та продовжено дію Договору до 31.03.2020 та в частині оплати до повного виконання.
Замовником в повідомленні про зміни до Договору зазначено, що зміни вносяться у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Враховуючи вищенаведене, повторно прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Додатковою угодою №1 від 18.12.2019 до договору продовжено строк дії договору від 18.09.2019 ЦРЕКМ/В-19162, що достатньо для проведення якої саме процедури закупівлі (вказати ID процедури)?
2. Надати документи, щодо фактичного строку виконання зобов’язань, а саме поставки товару (накладні та або інші документи, що свідчать про отримання товару) та фактичної оплати по договору і по додатковій угоді (платіжні документи: банківські виписки та або інші документи, що свідчать про оплату за товар).

Наголошуємо, що відповідно до частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» пояснення на запит замовником надається протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Також, повідомляємо, що Законом не передбачено продовження терміну надання пояснення замовником.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-16 13:09:03

Надання відповіді

Добрий день! Запит не відповідає номеру ID процедури торгів.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-11 16:45:24

НА ЗАМІНУ про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за предметом: «Запасні частини до колійної техніки (RM-80)» за ID: UA-2019-06-24-001532-a, що проведена філією «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» ПАТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за предметом: «Запасні частини до колійної техніки (RM-80)» за за ID: UA-2019-06-24-001532-a, що проведена філією «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» АТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до умов договору поставки від 18.09.2019 ЦРЕКМ/В-19162 (далі – Договір поставки) з ТзОВ «Техноекотрейдінг» (пункт 4.3 розділу 4)– загальна сума договору на момент його підписання складала 3 759 600,0 грн з ПДВ, термін дії до 31.12.2019.
Замовником в повідомленні про зміни до Договору зазначено, що зміни вносяться у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Враховуючи вищенаведене, повторно прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Додатковою угодою №1 від 18.12.2019 до договору продовжено строк дії договору від 18.09.2019 ЦРЕКМ/В-19162, що достатньо для проведення якої саме процедури закупівлі (вказати ID процедури)?
2. Надати документи, щодо фактичного строку виконання зобов’язань, а саме поставки товару (накладні та або інші документи, що свідчать про отримання товару) та фактичної оплати по договору і по додатковій угоді (платіжні документи: банківські виписки та або інші документи, що свідчать про оплату за товар).

Наголошуємо, що відповідно до частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» пояснення на запит замовником надається протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Також, повідомляємо, що Законом не передбачено продовження терміну надання пояснення замовником.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-16 17:28:18

Надання відповіді

Доброго дня! На перше питання. Процедура закупівлі, договір, додаткові угоди, зміни, доповнення, запитання, скарги, вимоги, що стосуються даного предмету закупівлі, завжди розміщуються в єдиній закупівлі і стосуються одного ID-номера в електронній системі закупівель, яка розроблена згідно Закону України «Про публічні закупівлі». Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-24-001532-a. На друге питання. Надано окремий файл.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-12-24 15:53:34

Звернення

Добрий день. Замовник заперечує проти рішення винесеного по проведеному моніторингу закупівлі UA-2019-06-24-001532-a.
Висновок 1. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації не зазначено електронну адресу особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. При цьому (пункт 1.2.3. Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації) вказано, що що e-mail відсутній, хоча в інформації про процедуру, розміщену на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель, зазначено електронну адресу: 2019TENDER@GMAIL.COM.
На висновок 1. Процедура торгів на закупівлю товарів «Запасні частини до колійної техніки» ДК 021:2015: 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху ID: UA-2019-06-24-001532-a була оголошена 24 червня 2019 15:07 згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) по діючій на той час редакції Закону (Редакція від 01.01.2019, підстава - 2629-VIII) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2629-19). В наведеній редакції Закону згідно пункту 16 частини 2 статті 22 тендерна документація повинна МІСТИТИ: «прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;».
На виконання вимог Закону Замовником розроблено тендерну документацію в якій 8 разів МІСТИТЬСЯ юридична/поштова/фізична адреса (зазначається місце знаходження) уповноважених осіб та складу Замовника. В п. 1.2.2. розділу 1 тендерної документації наведено місцезнаходження, а в п. 1.2.3. розділу 1 - Посадова особа Замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. В Законі по діючій на той час редакції не має ствердження про необхідність зазначення у тендерній документації ЕЛЕКТРОННОЇ адреси особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками, хоча в оголошені торгів електронним майданчиком закупівель зазначається E-mail: crekm.dog@gmail.com організатора закупівлі. Така електронна адреса, як 2019TENDER@GMAIL.COM в оголошені торгів та тендерній документації Замовника не зазначалась.
На висновок 2. Процедура закупівлі UA-2019-06-24-001532-a передбачена загальним річним планом закупівлі запасних частин до колійної, автомобільної та тракторної техніки ID: UA-P-2019-02-21-001079-b.
На висновок 3. Майданчиком закупівель zakupki.prom.ua на час оголошення процедури торгів не було розроблено функції по зазначенню джерела фінансування. Це проблема повідомлялась, і на майданчик, і фахівцям Держаудітслужби України, які робили перевірки раніше. Не оприлюднення джерела фінансування провинна в повній мірі майданчика zakupki.prom.ua, з яким підписано договір о наданні послуг.
На висновок 4. Згідно п. 12 ч. 1 статті 10 Закону звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання. Звіт було оприлюднено Замовником вчасно.
Інші виявлені моніторингом зауваження будуть обов’язково усунені Замовником. На майбутнє будуть вжиті належні заходи щодо недопущення наведених у моніторингу зауважень.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Добрий день. Замовник заперечує проти рішення винесеного по проведеному моніторингу закупівлі UA-2019-06-24-001532-a. Висновок 1. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації не зазначено електронну адресу особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. При цьому (пункт 1.2.3. Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації) вказано, що що e-mail відсутній, хоча в інформації про процедуру, розміщену на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель, зазначено електронну адресу: 2019TENDER@GMAIL.COM. На висновок 1. Процедура торгів на закупівлю товарів «Запасні частини до колійної техніки» ДК 021:2015: 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху ID: UA-2019-06-24-001532-a була оголошена 24 червня 2019 15:07 згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) по діючій на той час редакції Закону (Редакція від 01.01.2019, підстава - 2629-VIII) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2629-19). В наведеній редакції Закону згідно пункту 16 частини 2 статті 22 тендерна документація повинна МІСТИТИ: «прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;». На виконання вимог Закону Замовником розроблено тендерну документацію в якій 8 разів МІСТИТЬСЯ юридична/поштова/фізична адреса (зазначається місце знаходження) уповноважених осіб та складу Замовника. В п. 1.2.2. розділу 1 тендерної документації наведено місцезнаходження, а в п. 1.2.3. розділу 1 - Посадова особа Замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. В Законі по діючій на той час редакції не має ствердження про необхідність зазначення у тендерній документації ЕЛЕКТРОННОЇ адреси особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками, хоча в оголошені торгів електронним майданчиком закупівель зазначається E-mail: crekm.dog@gmail.com організатора закупівлі. Така електронна адреса, як 2019TENDER@GMAIL.COM в оголошені торгів та тендерній документації Замовника не зазначалась. На висновок 2. Процедура закупівлі UA-2019-06-24-001532-a передбачена загальним річним планом закупівлі запасних частин до колійної, автомобільної та тракторної техніки ID: UA-P-2019-02-21-001079-b. На висновок 3. Майданчиком закупівель zakupki.prom.ua на час оголошення процедури торгів не було розроблено функції по зазначенню джерела фінансування. Це проблема повідомлялась, і на майданчик, і фахівцям Держаудітслужби України, які робили перевірки раніше. Не оприлюднення джерела фінансування провинна в повній мірі майданчика zakupki.prom.ua, з яким підписано договір о наданні послуг. На висновок 4. Згідно п. 12 ч. 1 статті 10 Закону звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання. Звіт було оприлюднено Замовником вчасно. Інші виявлені моніторингом зауваження будуть обов’язково усунені Замовником. На майбутнє будуть вжиті належні заходи щодо недопущення наведених у моніторингу зауважень.

2020-12-24 15:54:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2019 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Техноекотрейдінг 3 203 526,00
UAH з ПДВ
3 203 526,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "М-ГРАНД" 3 203 679,60
UAH з ПДВ
3 203 679,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2019 14:30
Підтвердження цін
09 липня 2019 13:56
Кв част 11 Витяг.pdf
09 липня 2019 13:56
Fwd_ гарантия тех.zip
09 липня 2019 13:56
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Техноекотрейдінг

ТОВ "М-ГРАНД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Техноекотрейдінг
#39215196
Переможець 3 203 526,00
UAH з ПДВ
16 липня 2019 17:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2019 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Техноекотрейдінг
#39215196
3 203 526,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 14:30
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 18:40
ДУ 19140.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 18:39
Електронний підпис укладений
06 серпня 2019 09:51
19140.pdf укладений
06 серпня 2019 09:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ЦРЕКМ/В-19140
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 3 203 526,00
UAH (в тому числі ПДВ 533 921,00 UAH)