Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектні роботи стадії «П» по об’єкту «Будівництво ситуаційного центру протидії загрозам у місті Києві
Очікувана вартість
15 300 000,00 UAH
UA-2019-06-24-001514-b 84fa8a0f573048e0ac881933a487ce93
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губаненко Юрій Петрович

380677897738 kp.informatika.kmda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 31024875
Місцезнаходження: 03186, Україна , Київ обл., Київ, Левка Мацієвича, 3
Контактна особа: Губаненко Юрій Петрович
380677897738
kp.informatika.kmda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 18:12
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 18 липня 2019 13:38
Очікувана вартість: 15 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 76500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Проектні роботи стадії «П» по об’єкту «Будівництво ситуаційного центру протидії загрозам у місті Києві
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проектні роботи стадії «П» по об’єкту «Будівництво ситуаційного центру протидії загрозам у місті Києві (джерело фінансування: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03113, Україна, місто Київ, Київ, Дегтярівська, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Поетапно згідно з календарним планом робіт Пiсляоплата 30 Банківські 85
Виконання робіт Після отримання позитивного експертного звіту Пiсляоплата 30 Банківські 15

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2019 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2019 15:10
ТД_Сит.центр_зі змінами від 09.07.2019.doc
09 липня 2019 15:09
Зміни_Сит.центр_09.07.2019.docx
09 липня 2019 15:08
ТД_Сит.центр_зі змінами від 09.07.2019.doc
04 липня 2019 18:28
Додаток 6 ч.10.pdf
04 липня 2019 18:27
Додаток 6 ч.9.pdf
04 липня 2019 18:27
Додаток 6 ч.8.pdf
04 липня 2019 18:26
Додаток 6 ч.7.pdf
04 липня 2019 18:26
Додаток 6 ч.6.pdf
04 липня 2019 18:25
Додаток 6 ч.5.pdf
04 липня 2019 18:25
Додаток 6 ч.4.pdf
04 липня 2019 18:24
Додаток 6 ч.3.pdf
04 липня 2019 18:24
Додаток 6 ч.2.pdf
04 липня 2019 18:24
Додаток 6 ч.1.pdf
04 липня 2019 18:23
Додаток 6.docx
09 липня 2019 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2019 18:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2019 15:10
ТД_Сит.центр_зі змінами від 09.07.2019.doc
04 липня 2019 18:21
ТД_проектування_Сит.центр зі змінами від 04.07.2019 .doc
09 липня 2019 15:09
Зміни_Сит.центр_09.07.2019.docx
04 липня 2019 18:23
Зміни_Сит.центр_04.07.2019.docx
09 липня 2019 15:08
ТД_Сит.центр_зі змінами від 09.07.2019.doc
04 липня 2019 18:20
ТД_проектування_Сит.центр зі змінами від 04.07.2019 .doc
24 червня 2019 18:13
ТД_проектування_Сит.центр зі змінами від 25.03.2019.doc
04 липня 2019 18:28
Додаток 6 ч.10.pdf
04 липня 2019 18:27
Додаток 6 ч.9.pdf
04 липня 2019 18:27
Додаток 6 ч.8.pdf
04 липня 2019 18:26
Додаток 6 ч.7.pdf
04 липня 2019 18:26
Додаток 6 ч.6.pdf
04 липня 2019 18:25
Додаток 6 ч.5.pdf
04 липня 2019 18:25
Додаток 6 ч.4.pdf
04 липня 2019 18:24
Додаток 6 ч.3.pdf
04 липня 2019 18:24
Додаток 6 ч.2.pdf
04 липня 2019 18:24
Додаток 6 ч.1.pdf
04 липня 2019 18:23
Додаток 6.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Адрес ситуационного центра
Дата подання: 25 червня 2019 15:36
Дата відповіді: 01 липня 2019 09:43
Укажите пожалуйста адрес где должен будет распологаться ситуационный центр .
Відповідь: Шановний Учаснику! Адреса будівництва визначена у відповідності до п. 1.7. Проекту договора (Додаток 4 до тендерної документації). Так, згідно зазначеного пункту визначено: «Адреса об’єкта проектування: м. Київ, вул. Кирилівська, 57.» Кадастровий номер ділянки відсутній та необхідне оформлення планується проводити паралельно з виконанням проектних робіт. Слід зауважити, що відповідно до п. 5.1.3. Договору (Додаток 4 до ТД) Замовник має право змінити адресу об’єкта проектування зазначену у п. 1.7. цього Договору без зміни загальної ціни Договору визначеної у п. 3.1. Договору. Також інформуємо, що наразі на розгляді та опрацюванні знаходиться проект Розпорядження Київької міської державної адміністрації.
Общие вопросы
Дата подання: 26 червня 2019 10:16
Дата відповіді: 01 липня 2019 09:43
Просьба предоставить на просмотр схему предпроектного предложения.
Відповідь: Шановний Учаснику! Вимоги формування пропозиції передбачені умовами тендерної документації
Общие вопросы
Дата подання: 26 червня 2019 10:19
Дата відповіді: 01 липня 2019 09:44
Просим дать информацию о проекте отвода земельного участка под предполагаемую площадь здания 8000 метров квадратных.
Відповідь: Адреса будівництва визначена у відповідності до п. 1.7. Проекту договора (Додаток 4 до тендерної документації). Так, згідно зазначеного пункту визначено: «Адреса об’єкта проектування: м. Київ, вул. Кирилівська, 57.» Кадастровий номер ділянки відсутній та необхідне оформлення планується проводити паралельно з виконанням проектних робіт. Слід зауважити, що відповідно до п. 5.1.3. Договору (Додаток 4 до ТД) Замовник має право змінити адресу об’єкта проектування зазначену у п. 1.7. цього Договору без зміни загальної ціни Договору визначеної у п. 3.1. Договору. Також інформуємо, що наразі на розгляді та опрацюванні знаходиться проект Розпорядження Київької міської державної адміністрації.
общие вопросы
Дата подання: 26 червня 2019 10:20
Дата відповіді: 01 липня 2019 09:46
Просьба уточнить класс последствий СС-2.
Відповідь: Шановний Учаснику! Клас наслідків СС-2, зазначений в завданні на проектування, визначено на етапі передпроектної документації. В свою черчу у відповідності до вимог ДСТУ-Н Б В.1.2-16– клас наслідків визначається на етапі розроблення проектної документації розрахунком.
общие вопросы
Дата подання: 26 червня 2019 10:21
Дата відповіді: 01 липня 2019 09:47
Очередность проектирования будет иметь место или здание будет выпускаться как единый комплекс.
Відповідь: Шановний Учаснику!
Як передбачено завданням на проектування – проектна документація розробляється загалом на об’єкт, але проектом може бути передбачено виділення пускових комплексів, за результатами проектування
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-24-001514-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП "ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ", Код ЄДРПОУ:14307759
Дата подання: 19 липня 2019 09:25
Аукцион
Добрый день, господа.
Настоящим хочу сообщить, что в процессе аукциона, по техническим причинам, не зависящим от нас произошла ошибка и вместо 13 970 000,00
зафиксировалась цена 1 397 000,00. Наше обращение уже рассматривается техотделом "Прозоро".
Просим Вас с пониманием отнестись к сложившейся ситуации.

Заранее благодарен, с надеждой на плодотворное и взаимовыгодное сотрудничество!!!

Зам. директора ГП Южгипронииавиапром Семенчин А.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 липня 2019 14:53
Шановний учаснику! У відповідь на Вашу вимогу UA-2019-06-24-001514-b.a1 від 19.07.2019 повідомляємо, що Законом України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) не передбачено повноважень Замовника щодо процедури електронного аукціону, визначеної ст. 29 Закону.
Також Законом не передбачена можливість звернення переможця аукціону з вимогою до замовника на етапі після проведення аукціону.
Інформуємо, що Законом не передбачено виправлення технічних помилок учасника.
Вимога відхилена.
Номер вимоги: UA-2019-06-24-001514-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:40086874
Дата подання: 28 серпня 2019 11:14
Щодо неправомірного визначення переможця
Шановний Замовнику!
Уважно вивчивши тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "АІММ-ГРУП" на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-24-001514-b, Ми категорично не погоджуємось з Вашим рішенням викладеним у Протоколі №128/19 від 23.08.2019 р. щодо визначення Товариство з обмеженою відповідальністю "АІММ-ГРУП" переможцем процедури закупівлі.
Докладніше, у доданому файлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 вересня 2019 10:53
Шановний учаснику! Розглянувши Вашу вимогу UA-2019-06-24-001514-b.c2 про скасування рішення щодо визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "АІММ-ГРУПП" переможцем процедури закупівлі, повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Оскарження рішень Замовника щодо визнання переможця здійснюється шляхом подання скарги до Уповноваженого органу (ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі").
Враховуючи наведене прийнято рішення про відхилення згадуваної вимоги.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

28 серпня 2019 11:14
Вимога_28.09.19.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-24-001514-b.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:40086874
Дата подання: 02 вересня 2019 17:25
СКАРГА на рішення Замовника щодо обрання переможцем учасника ТОВ «АІММ-ГРУП», тендерна пропозиція якого не відповідає кваліфікаційним вимогам, визначеним у тендерній документації Замовника
«02» вересня 2019 року Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03110, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОП ПРОЕКТ» 08300, Київська область, м. Бориспіль, вул. Лермонтова, буд. 14 Код ЄДРПОУ : 40086874 Замовник: Комунальне підприємство «ІНФОРМАТИКА» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 03186, м. Київ, вул. Левка Мацієвича, буд. 3 Код ЄДРПОУ: 31024875 СКАРГА на рішення Замовника щодо обрання переможцем учасника ТОВ «АІММ-ГРУП», тендерна пропозиція якого не відповідає кваліфікаційним вимогам, визначеним у тендерній документації Замовника під час проведення процедури закупівлі: «ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Проектні роботи стадії «П» по об’єкту «Будівництво ситуаційного центру протидії загрозам у місті Києві»)», ідентифікатор закупівлі № UA – 2019-06-24-001514-b Комунальне підприємство «ІНФОРМАТИКА» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі по тексту – Замовник) проводить процедуру відкритих торгів на закупівлю по предмету: «ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Проектні роботи стадії «П» по об’єкту «Будівництво ситуаційного центру протидії загрозам у місті Києві»), (далі по тексту – Процедура закупівлі). Кінцевий строк подання тендерних пропозицій було визначено 17 липня 2019 17:00. В результаті завершення строку на подання тендерних пропозицій, пропозиції були подані від наступних учасників: - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОП ПРОЕКТ» (далі по тексту Скаржник); - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АІММ-ГРУП» (далі по тексту –Переможець); - ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ»; - ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ЛИТЕР» 23 серпня 2019 року після проведення аукціону, на засіданні тендерного комітету Замовника, незважаючи на те, що Голова тендерного комітету запропонував відхилити тендерну пропозицію ТОВ «АІММ-ГРУП» через невідповідність тендерної пропозиції ТД Замовника, членами тендерного комітету було прийнято рішення, оформлене протоколом № 128/19, відповідно до якого тендерна пропозиція ТОВ «АІММ-ГРУП» визнана такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам ТД Замовника та визначено Переможцем ТОВ «АІММ-ГРУП» процедури закупівлі. Скаржником після перевірки тендерної пропозиції Переможця було встановлено, що тендерна пропозиція Переможця не відповідає кваліфікаційним вимогам ТД Замовника, в зв'язку з чим Скаржником була подана вимога Замовнику щодо усунення порушень проведення процедури закупівлі, ідентифікатор вимоги № UA-2019-06-24-001514-b.c2 від 28.08.2019 11:11. Станом на момент подання скарги відповіді від Замовника не надійшло на вимогу. Згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Не погоджуючись із вказаним рішенням Замовника, Скаржник звертається зі скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в межах строку передбачених законодавством. Вважаємо, що Замовником було неправомірно прийнято рішення про обрання Переможцем ТОВ «АІММ-ГРУП», оскільки тендерна пропозиція Переможця не відповідає кваліфікаційним вимогам, що визначені у тендерній документації, виходячи з наступного: 1. Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовника: П. 1 «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF) з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації Додатком № 1 ТД Замовника передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції: П.1. п.п. 1.1. Інформацію (довідку або лист) за підписом уповноваженої особи Учасника, завірену печаткою (у разі використання), на фірмовому бланку (у разі використання) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними та достатніми для виконання робіт, яка є предметом закупівлі. Як зазначено в протоколі №128/19 від 23.08.2019 тендерного комітету Замовника, Головою тендерного комітету було повідомлено членам тендерного комітету, що в довідці Переможця про наявність матеріально-технічної бази вказано недостовірну інформацію, щодо року випуску програмного комплексу АВК-5. Окрім цього, Скаржником було виявлено, що в довідці про матеріальну-технічну базу відсутні відомості та копії документів про власне чи орендоване нерухоме майно (нежитлові (офісні) приміщення). Тендерна пропозиція Переможця в цій частини не відповідає ТД Замовника. П.1. п.п.1.2. Інформацію-підтвердження (довідка, або ліцензійна картка, або лист) у довільній формі від компанії-постачальника програмної продукції, про наявність у Учасника спеціалізованого ліцензованого програмного забезпечення, необхідного для виконання графічної та кошторисної частини передбачених робіт, або їх частини (копія ліцензії не менше ніж на 1 робоче місце; у випадку, якщо підтвердження ліцензії відповідного продукту доступне лише в електронному форматі – надати лист-пояснення). Скаржником було виявлено відсутність у складі тендерної пропозиції Переможця інформації-підтвердження (довідки, або ліцензійної картки, або листа) від компанії – постачальника програмної продукції Переможця. Тендерна пропозиція Переможця в цій частини не відповідає ТД Замовника. П.2. п.п. 2.1., п.п.2.2. Інформацію (довідку або лист) за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі використання), на фірмовому бланку (у разі використання) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання умов договору зокрема: - не менше двох працівників по спеціальностям «інженер- проектувальник», «архітектор», «експерт» з наданням кваліфікаційних сертифікатів. Як зазначено в протоколі №128/19 від 23.08.2019 тендерного комітету Замовника, Головою тендерного комітету було повідомлено членам тендерного комітету, що Переможцем не виконано вимоги Додатку 1 п.2, п.п.2.1.,п.п.2.2. ТД Замовника щодо підтвердження наявності працівників вказаної кваліфікації та досвіду їх роботи. Разом з тим, Скаржником було виявлено відсутність у складі тендерної пропозиції Переможця відсутність відомостей щодо наявності у штаті працівників по спеціальностям: інженер-проектувальник та експерт. Тендерна пропозиція Переможця в цій частини не відповідає ТД Замовника. П.2 п.п.2.3. Копії документів, що підтверджують трудові відносини Учасника та працівників (штатний розпис, наказ про призначення на роботу, або цивільно-трудова угода, або інше) зазначених в довідці 2.1. Переможцем не надано у складі тендерної пропозиції штатного розпису, надані договори про надання послуг завантажені не в повному обсязі та не підтверджують трудові відносини з Переможцем. Тендерна пропозиція Переможця в цій частини не відповідає ТД Замовника. 2. Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовника: П.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF) з: калькуляцією кошторисної вартості згідно з технічними вимогами, у тому числі розрахунки витрат за кожною статтею. У складі тендерної пропозиції Переможця калькуляція кошторисної вартості тендерної пропозиції Переможця виконано з порушенням чинних кошторисних норм, а саме п.п.2.13, 2.15 «Загальних вказівок по застосуванню збірника цін на проектні роботи для будівництва». Тендерна пропозиція Переможця в цій частини не відповідає ТД Замовника. 3. Розділ 5 «Оцінка тендерних пропозицій» ТД Замовника: П.2 Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: копію статуту (для учасників - юридичних осіб) в останній редакції, приведений у відповідність до чинних норм законодавства . Переможцем у складі тендерної пропозиції надано редакцію Статуту від 26.06.2017 року до набрання чинності Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», який набрав чинності 17.06.2018 року, Статут Переможця не відповідає нормам чинного законодавства та не відповідає умовам ТД Замовника. Тендерна пропозиція Переможця в цій частини не відповідає ТД Замовника. Відповідно до ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерній документації Замовника. Через невідповідність тендерної пропозиції Переможця в частині не дотримання вимог тендерної документації Замовника, згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію Учасника, у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. У відповідності з ч. 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене й у відповідності до ст.ст. 16, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», – ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Встановити органом оскарження порушень законодавства про публічні закупівлі під час здійснення Замовником, КП «ІНФОРМАТИКА» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), код ЄДРПОУ: 31024875, процедури закупівлі в частині невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «АІММ-ГРУП» (код ЄДРПОУ: 39180745) за процедурою закупівлі: «ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Проектні роботи стадії «П» по об’єкту «Будівництво ситуаційного центру протидії загрозам у місті Києві»)», ідентифікатор закупівлі № UA – 2019-06-24-001514-b 3. Зобов'язати Замовника, КП «ІНФОРМАТИКА» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) , код ЄДРПОУ: 31024875, відхилити тендерну пропозицію ТОВ «АІММ-ГРУП» (код ЄДРПОУ: 3918075) шляхом скасування рішення (протокол № 128/19 від 23.08.2019 тендерного комітету Замовника) про обрання Переможцем ТОВ «АІММ-ГРУП» (код ЄДРПОУ: 39180745). Додаток: 1. Платіжне доручення за подання скарги Генеральний директор В.А. Тіунов
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 вересня 2019 20:30
Рішення від 04.09.2019 № 12329 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 04 вересня 2019 20:30
рішення від 23.09.2019 № 13474.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2019 20:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №13474-р/пк-пз від 23.09.2019 року, КП «Інформатика» скасовано рішення про визначення ТОВ «АІММ-ГРУП» переможцем процедури закупівлі за ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Проектні роботи стадії «П» по об’єкту «Будівництво ситуаційного центру протидії загрозам у місті Києві») (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-06-24-001514-b), яке затверджено протоколом засідання тендерного комітету № 128 від 23 серпня 2019 року.
Дата виконання рішення замовником: 07 жовтня 2019 10:20
Номер скарги: UA-2019-06-24-001514-b.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АІММ-ГРУП", Код ЄДРПОУ:39180745
Дата подання: 14 жовтня 2019 13:48
СКАРГА на рішення Замовника щодо обрання переможцем учасника ТОВ «ТОП ПРОЕКТ», тендерна пропозиція якого не відповідає у
Вих 11/09-19 «14» жовтня 2019 року Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03110, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «АІММ-ГРУП» 03048, м. Київ, вул. Кадетський Гай, 6, прим. 264, Код ЄДРПОУ : 39180745. Замовник: Комунальне підприємство «ІНФОРМАТИКА» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 03186, м. Київ, вул. Левка Мацієвича, буд. 3 Код ЄДРПОУ: 31024875 СКАРГА на рішення Замовника щодо обрання переможцем учасника ТОВ «ТОП ПРОЕКТ», тендерна пропозиція якого не відповідає кваліфікаційним вимогам, визначеним у тендерній документації Замовника під час проведення процедури закупівлі: «ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Проектні роботи стадії «П» по об’єкту «Будівництво ситуаційного центру протидії загрозам у місті Києві»)», ідентифікатор закупівлі № UA – 2019-06-24-001514-b Комунальне підприємство «ІНФОРМАТИКА» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі по тексту – Замовник) проводить процедуру відкритих торгів на закупівлю по предмету: «ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Проектні роботи стадії «П» по об’єкту «Будівництво ситуаційного центру протидії загрозам у місті Києві»), (далі по тексту – Процедура закупівлі). Кінцевий строк подання тендерних пропозицій було визначено 17 липня 2019 17:00. В результаті завершення строку на подання тендерних пропозицій, пропозиції були подані від наступних учасників: - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АІММ-ГРУП» (далі по тексту Скаржник); - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОП ПРОЕКТ» (далі по тексту –Переможець); - ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ»; - ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ЛИТЕР» Вважаємо, що Замовником було неправомірно прийнято рішення про обрання Переможцем ТОВ «ТОП ПРОЕКТ», оскільки тендерна пропозиція Переможця не відповідає кваліфікаційним вимогам, що визначені у тендерній документації. Обґрунтовуємо, виходячи з наступного: 1.Вимагалось згідно Тендерної документації: пп.1.1 п 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Додатку 1 Тендерної документації: Інформацію (довідку або лист) за підписом уповноваженої особи Учасника, завірену печаткою (у разі використання), на фірмовому бланку (у разі використання) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними та достатніми для виконання робіт, яка є предметом закупівлі. Примітка: * - У складі пропозиції необхідно надати копії документів, що підтверджують право власності або користування або залучення обладнання та матеріально-технічної бази вказаних в довідці (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди, або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг або інші документи). Надано Переможцем : Договір оренди обладнання № 01/05-19 від 30.05.19, наданий Переможцем підписаний афієльованими особами, із зазначенням вартості орендованого майна нижче ринкової. В договорі всупереч положенню ст. 284 Господарського кодексу України не виконано істотні умови договору оренди а саме: не вказано склад і вартість майна з урахуванням його індексації. Додаток №1 до договору не підписаний обома сторонами, і відповідно юридично немає підтвердження, яке саме майно має передаватися за договором в оренду. Отже, вважаємо, що тендерна пропозиція Переможця в цій частини не відповідає умовам тендерної документації Замовника. 2. Вимагалось згідно Тендерної документації: пп.1.1 п 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Додатку 1 Тендерної документації: Інформація-підтвердження (довідка, або ліцензійна картка, або лист) у довільній формі від компанії-постачальника програмної продукції, про наявність у Учасника спеціалізованого ліцензованого програмного забезпечення, необхідного для виконання графічної та кошторисної частини передбачених робіт, або їх частини (копія ліцензії не менше ніж на 1 робоче місце; у випадку, якщо підтвердження ліцензії відповідного продукту доступне лише в електронному форматі – надати лист-пояснення). Надано Переможцем : Лист пояснення та ліцензійну картку про наявність програмного забезпечення «Строительные Технологии – Смета», ПИР, ІДС «БУДСТАНДАРТ», та програмного забезпечення LibreCAD. Відповідно до умов використання програмного забезпечення «Строительные Технологии – Смета», ПИР, ІДС «БУДСТАНДАРТ», необхідно наявність операційної системи Windows 2000/ХР/vista/Seven (див вимоги до установки і запуску програмної продукції з сайту постачальника програмної продукції, посилання: http://cl.com.ua/documentation_clg/documentation_sts.html), наявність у Переможця ліцензії на використання операційної системи Windows 2000/ХР/vista/Seven, наданими на тендер документами не підтверджується, отже відсутнє програмне забезпечення на 1 робоче місце, як це вимагалося Тендерною документацією. Отже, вважаємо, що тендерна пропозиція Переможця в цій частини не відповідає умовам тендерної документації Замовника. 3. Вимагалось згідно Тендерної документації: пп.5 пункту «Інша інформація» Розділ 5 «Оцінка тендерної пропозиції»: У випадку, якщо статутом або іншим установчим документом встановлено, що укладення договорів (правочинів), потребує попереднього узгодження та/або наступного затвердження такого договору (правочину) загальними зборами чи іншим органом юридичної особи - учасника, або надання дозволу на його укладення, або вчинення з ним будь-яких інших дій, Учасник повинен надати від такого органу юридичної особи - учасника, який попередньо та/або в подальшому буде узгоджувати/затверджувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника та укладення з ним договору про закупівлю, документальне підтвердження надання повноважень (узгодження/дозволу) на укладення договору про закупівлю; Надано Переможцем : Протокол №02 загальних зборів учасників, який не містить інформацію, підтвердження повноважень присутніх на засіданні учасників ТОВ «ТОП ПРОЕКТ» (не вказано розмір частки у статутному капіталі не визначено правомочність загальних зборів), крім, того в протокол, підписано не головою загальних зборів учасників, як це вимагається п 7.9.4. Статуту ТОВ «ТОП ПРОЕКТ», іншу особу для підписання протоколу, згідно Статуту не обрано. Письмового рішення учасника, відповідно до п 7.10.5. Статуту - Переможцем не надано. Отже відсутній документ, який згідно Статуту ТОВ «ТОП ПРОЕКТ» підтверджує повноваження генерального директора ТОВ «ТОП ПРОЕКТ» на підписання Договору за цим тендером. Отже, вважаємо, що тендерна пропозиція Переможця в цій частини не відповідає умовам Тендерної документації Замовника. 4. Вимагалось згідно Тендерної документації: пп 2.4. пункту 2: «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Додатку 1: « 2.4. Наявність у штаті не менше одного працівника відповідної кваліфікації, який має досвід у якості ГАП або ГІП розробки якісної проектно-кошторисної документації, що підтверджується будь-яким відповідним позитивним експертним звітом з відміткою про дотримання вимог до міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та кошторисної частини (на підтвердження цього, надати копію експертного звіту з додатком із зазначенням ПІБ ГАПа, або ГІПа)» Надано Переможцем : Експертний звіт від 26.09.14 р, № 00-0399-14/ЦБ, де генеральним проектувальником зазначено іншу юридичну особу, до ТОВ «ТОП ПРОЕКТ», наданий Переможцем Експертний звіт, жодного відношення не має. Отже, тендерна пропозиція Переможця в цій частини не відповідає умовам Тендерній документації Замовника. 5. Вимагалось надати згідно Тендерної документації: Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції : Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF) з:…калькуляцією кошторисної вартості згідно з технічними вимогами, у тому числі розрахунки витрат за кожною статтею; Надано Переможцем : Кошторис № 2-02/19-П, Kошторис № 3-02/19-ВД, Розрахунок вартості експертизи № 6-02/19-ВЕ, Кошторис №5-02/19-ОБ, Кошторис №4 -02/19-ТВ,Зведений кошторис №1-02/19-ЗКР при цьому: В кошторисі № 3-02/19-ВД – розрахунок зроблено, виходячи з 3-х виконавців робіт, серед яких, зазначено 2-х працівників на посаді провідного інженера, натомість такої посади немає в штатному розписі Переможця, наказу про прийом на роботу цих працівників Переможцем не надано. Отже, тендерна пропозиція Переможця в цій частини не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Крім того, невірно зазначено вартість Стадії" П " кошторису №2-02/19-П, де приміщення ЦОЗД визначено, згідно ЗЦПРБ-90 розділу 51 таб.51-1 п.9-1, оскільки будівля обчислювального центру в складі НБІ має загальну площу від 1500 до 3000м2 , В такому випадку розрахунковий показник 750м2 застосовано не вірно, так як згідно додатку 6 ч.10 PDF експлікація приміщень 1-го поверху на від.+-0,000 , аркуш 2 програмно-апаратний комплекс ситуаційного центру (ПАК СЦ) визначають, що приміщення ЦОЗД даного аркушу складає п.14-15,2м2, п. 15-18,07м2, п.16-107,55м2, п.17-110,28м2. п.18-92,92м2, п.19-44,07м2, п. 20-9,13, п.21-9,56м2 загальна площа становить 406,78м2, що є розрахунковим показником меншим ніж половина мінімального приведеного в таблиці цін розділу ЗЦПРБ-90 розділу 51 таб.51-1 п.9-1. Вказівки до застосування п. 2.15 визначається згідно п. 2.13 вказівок до застосування ЗЦПРБ, так, як приміщення є вбудоване в загальну будівлю комплексу, визначеного п. №1 кошторису №2-02/19-П ЗЦПРБ-90 розділу 51 таб.51-1 п.1. Також, невірно розраховано кошторис №2-02/19-П , оскільки при розрахунку вартості експертизи по кошторису №6-02/19-ВЕ визначений показник є вартість від глави 1-9, що зобов’язує учасника конкурсних торгів, згідно наказу №374 від 08.08.2013, ДСТУ Б Д1.1-2013 п. 1.2 та п. 5.1, п.5.2 , застосувати вартість глави 1-9 до розрахунку вартості Стадії "П" кошторису №2-02/19-П Тендерна пропозиція Переможця в цій частини не відповідає Тендерній документації Замовника. 6. Вимагалось надати згідно Тендерної документації: пп 3.2 - 3.4,. пункт 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 до Тендерної документації : 3.2. На підтвердження виконання аналогічного договору, який зазначений в довідці 3.1., надається копія виконаного договору, копія (-ї) акту (-ів) виконаних робіт або копія (-ї) видаткової (-их) накладної (-их), або інші документи, що підтверджують його виконання.3.4. На підтвердження виконання аналогічного договору, який зазначений в довідці 3.1. надається додатково, копія Завдання на проектування (Завдання на розробку проектної документації), із зазначенням загальної площі приміщень.** Під аналогічним договором розуміється договір на виконання проектних робіт у складі яких є проектування об’єктів із загальною площею приміщень не менше 5000 кв. м. Надано Переможцем :Договір № 01/08-16 від 16.08.16р, з Додатками №1- 3 до договору, акт надання послуг №2 від 24.10.16р. Додатково п. 3.4.Тендерної документації вимагалася копія Завдання на проектування, даний документ Переможцем не надано. В п 1.1. Договору зазначено, виконання робіт з розробки проектної документації стадії Робоча документації по об’єкту: «Технічне переоснащення технологічної лінії цеху металовиробів в м. Лисичанськ, вул. Ордженікідзе,128». Тоді, як Тендерною документацією, передбачаються Послуги з інженерного проектування (Проектні роботи стадії «П» «Будівництво ситуаційного центру протидії загрозам у місті Києві». Технічне переоснащення, це роботи, які включаються до складу робіт з капітального ремонту будівлі, та не є аналогом будівництва, а саме: п 3.2., п 3.2.4. ДБН А.2.2-3:2014 СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО (НА ЗАМІНУ ДБН А.2.2-3-2012 Чинні від 2014-10-01): 3.2 Будівництво - нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об'єктів будівництва; 3.24 Технічне переоснащення - комплекс заходів, щодо підвищення експлуатаційних властивостей об'єктів виробничого та невиробничого призначення, введених в експлуатацію в установленому порядку, що реалізується шляхом впровадження передових техніки та технології, механізації і автоматизації виробництва, оновлення та заміни застарілого і фізично зношеного устаткування новим, більш ефективним. Наданий Переможцем Договір не є аналогічним. В акті надання послуг №2 від 24.10.2016р, вартість Робіт вказана цифрами не відповідає вартості робіт вказаній прописом, відповідно до ст. 9 Закону «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», реальність розрахункових операцій за цим актом не підтверджена належними доказами, оскільки не можна встановити зміст та обсяг господарської операції. Тендерна пропозиція Переможця в цій частини не відповідає умовам тендерної документації Замовника. 7. Вимагалось надати згідно Тендерної документації: Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції : Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF) з :…Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити розбірливі кольорові зображення, підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі; Надано Переможцем : цифровий підпис (файл sign.p.7s), який не є підписом посадової особи учасника, а лише відбитком печатки. (Див. скріншот екрана перевірки підпису на https://czo.gov.ua/verify). Тендерна пропозиція Переможця в цій частини не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Крім того, звертаємо увагу колегії на той факт, що Переможець, за штатним розписом вказав, що в нього штатних одиниць – 1,5 особи за Статутом – статутний капітал – 1000 грн, все майно знаходиться в оренді з афієльованою особою за 1000 грн на рік, при цьому Переможець гарантує виконання Робіт по Договору на 14 900 000,00 грн ( чотирнадцять мільйонів дев’ятсот тисяч гривень 00 коп) в термін до 29.11.2019 року. Отже, враховуючи викладене вище, вважаємо що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принцип недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії та ефективності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників торгів. В той же час, зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до ТОВ «АІММ - ГРУП» та порушують норми ст. 3 та ст. 5 Закону, а також норму абз.5 ч.3 ст.11 Закону, яка зобов’язує тендерний комітет замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця. Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 8, 11, 18, 22, 23, 25, 28, 30 Закону, ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Встановити органом оскарження порушень законодавства про публічні закупівлі під час здійснення Замовником, КП «ІНФОРМАТИКА» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), код ЄДРПОУ: 31024875, процедури закупівлі в частині невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ПРОЕКТ» (код ЄДРПОУ:40086874) за процедурою закупівлі: «ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Проектні роботи стадії «П» по об’єкту «Будівництво ситуаційного центру протидії загрозам у місті Києві»)», ідентифікатор закупівлі № UA – 2019-06-24-001514-b 3. Зобов'язати Замовника, КП «ІНФОРМАТИКА» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) , код ЄДРПОУ: 31024875, відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ТОП ПРОЕКТ» (код ЄДРПОУ:40086874) шляхом скасування рішення (протокол № 146/19 від 04.10.2019 тендерного комітету Замовника) про обрання Переможцем ТОВ «ТОП ПРОЕКТ» (код ЄДРПОУ:40086874). Додаток: 1. Платіжне доручення №432 2. Вимоги до установки і запуску програмної продукції. 3. Скріншот екрана перевірки підпису на https://czo.gov.ua/verify.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 жовтня 2019 22:17
рішення від 17.10.2019 № 14870 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2019 22:17
Рішення від 01.11.2019 № 15837.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2019 23:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протокол № 162/19 від 11.11.2019
Дата виконання рішення замовником: 11 листопада 2019 15:16

Документи подані скаржником

02 вересня 2019 17:25
Оплата АМКУ 02.09.19.pdf
02 вересня 2019 17:25
Скарга АМКУ 02.09.19.pdf
03 вересня 2019 11:21
Електронний підпис
03 вересня 2019 11:21
Електронний підпис

Документи подані замовником

10 вересня 2019 16:43
Пояснення.pdf
23 вересня 2019 13:09
додаткові пояснення.pdf
07 жовтня 2019 10:16
Протокол 145 .pdf

Документи подані скаржником

14 жовтня 2019 13:48
Скарга АІММ_ГРУП.pdf
14 жовтня 2019 15:28
39180745_3215419462_DS190625174715.ZS2
14 жовтня 2019 16:20
sign (18).p7s

Документи подані замовником

24 жовтня 2019 12:01
Пояснення 2.pdf
11 листопада 2019 15:15
Протокол 162.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2019 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ" 15 089 601,60
UAH з ПДВ
1 397 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АІММ-ГРУП" 13 976 516,00
UAH з ПДВ
13 976 516,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОП ПРОЕКТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 15 285 543,31
UAH з ПДВ
14 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛИТЕР" 15 299 341,00
UAH з ПДВ
15 299 341,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2019 16:44
Електронний підпис
11 липня 2019 16:42
19_Довідки.pdf
11 липня 2019 16:41
07_Статут.pdf
11 липня 2019 16:41
02_Зведений кошторис.pdf

Публічні документи

27 серпня 2019 18:12
Електронний підпис
27 серпня 2019 18:08
Електронний підпис
27 серпня 2019 18:02
Електронний підпис
27 серпня 2019 14:14
Довідка_МВС_Іскіердо.pdf
27 серпня 2019 14:14
ст. 17.pdf
27 серпня 2019 14:14
Тендерна пропозиція.pdf
16 серпня 2019 17:15
Електронний підпис
16 серпня 2019 09:15
Довідка_МВС_Іскіердо.pdf
16 серпня 2019 09:15
Тендерна пропозиція.pdf
16 серпня 2019 09:15
ст. 17.pdf
17 липня 2019 14:50
Електронний підпис
17 липня 2019 14:44
Ліцензія 2019.pdf
17 липня 2019 14:44
Витяг ЄДР.pdf
17 липня 2019 14:44
Гарантия 11541.PDF.p7s
17 липня 2019 14:44
Гарантия 11541.PDF (1).p7s
17 липня 2019 14:44
Гарантия 11541.PDF
17 липня 2019 14:44
Уставні документи.pdf
17 липня 2019 14:44
Тендерна попозиція.pdf
17 липня 2019 14:44
Ліцензія 2019.pdf.(2).P7S
17 липня 2019 14:44
Ліцензія 2019.pdf.(1).P7S

Публічні документи

08 жовтня 2019 11:17
Електронний підпис
08 жовтня 2019 10:53
Кошторис.pdf
08 жовтня 2019 10:52
Ст17.pdf
08 жовтня 2019 10:52
Тендерна пропозиція.pdf
08 жовтня 2019 10:52
Тіунов В. А_МВС.pdf
17 липня 2019 15:07
Електронний підпис
17 липня 2019 15:06
28 Дод_5_Тендпроп.pdf
17 липня 2019 15:01
Електронний підпис
17 липня 2019 14:41
6_1 Сертификат БТИ.pdf
17 липня 2019 14:41
7_1 Штатний.pdf
17 липня 2019 14:41
14 Технічне завдання.pdf
17 липня 2019 14:41
3 Лист-пояснення.pdf
17 липня 2019 14:41
6_6 Сертифікат ІП.pdf
17 липня 2019 14:41
22 Копія витягу ПДВ.pdf
17 липня 2019 14:41
23 Витяг з ЄДР.pdf
17 липня 2019 14:41
17 Проект Договору.pdf
17 липня 2019 14:41
1 Мат.тех база.pdf
17 липня 2019 14:41
7_2 Накази.pdf
17 липня 2019 14:41
2 Лицензійна картка.pdf
17 липня 2019 14:41
6_5 Сертифікат Інж.pdf
17 липня 2019 14:41
16 Лист-згода з дог.pdf
17 липня 2019 14:41
4 Договір оренди обл.pdf
17 липня 2019 14:41
24 Копія Статуту 1_1.pdf
17 липня 2019 14:41
6_4 Сертифікат АР.pdf
17 липня 2019 14:41
13 ст 17.pdf
17 липня 2019 14:41
18 Довідка санкції.pdf

Публічні документи

25 листопада 2019 16:16
Електронний підпис
25 листопада 2019 15:55
Пропозиція ПрАТ ЛИТЕР.pdf
22 листопада 2019 15:45
Електронний підпис
22 листопада 2019 15:45
Довідка ДФС КП ІНФОРМАТИКА.pdf
21 листопада 2019 16:34
Електронний підпис
21 листопада 2019 16:34
Довідка МВС (2).pdf
21 листопада 2019 16:34
Довідка ДФС (2).pdf
20 листопада 2019 11:58
Електронний підпис
17 липня 2019 16:46
Електронний підпис
17 липня 2019 16:29
Радушинський.pdf
17 липня 2019 16:29
Козленко І.І. - наказ.pdf
17 липня 2019 16:29
Богндарев А.О. - наказ.pdf
17 липня 2019 16:23
Довідка працівники.pdf
17 липня 2019 16:23
Гарантійний лист.pdf
17 липня 2019 16:23
Том1 ПЗ.pdf
17 липня 2019 16:23
Розрахунки.pdf
17 липня 2019 16:23
Протокол НР.pdf
17 липня 2019 16:23
Підтвердження авто.pdf
17 липня 2019 16:23
Копія витягу ПДВ.pdf
17 липня 2019 16:23
Копія витягу ЄДР.pdf
17 липня 2019 16:23
Експертний звіт.pdf
17 липня 2019 16:23
Досвід ГІП.pdf
17 липня 2019 16:23
Договора по МТБ.pdf
17 липня 2019 16:23
Довідки.pdf
17 липня 2019 16:23
Довідка з банку.pdf
17 липня 2019 16:23
Відгук НБУ.pdf
17 липня 2019 16:23
Аналогіч.договір.pdf
17 липня 2019 16:23
АВК-5.pdf
17 липня 2019 16:23
АВК-5 - копія ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ"

ТОВ "АІММ-ГРУП"

ТОВ "ТОП ПРОЕКТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛИТЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ"
#14307759
Рішення скасоване 1 397 000,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 16:21
Товариство з обмеженою відповідальністю "АІММ-ГРУП"
#39180745
Рішення скасоване 13 976 516,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 16:21
ДП "ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ"
#14307759
Рішення скасоване 1 397 000,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 15:02
Товариство з обмеженою відповідальністю "АІММ-ГРУП"
#39180745
Рішення скасоване 13 976 516,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 15:02
ТОВ "ТОП ПРОЕКТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#40086874
Рішення скасоване 14 900 000,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 15:02
ДП "ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ"
#14307759
Відхилено 1 397 000,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 15:06
Товариство з обмеженою відповідальністю "АІММ-ГРУП"
#39180745
Відхилено 13 976 516,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 15:11
ТОВ "ТОП ПРОЕКТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#40086874
Відхилено 14 900 000,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 15:13
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛИТЕР"
#24720880
Переможець 15 299 341,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 09:54

Документи

04 жовтня 2019 13:09
Електронний підпис
04 жовтня 2019 13:08
Протокол 145 .pdf

Документи

04 жовтня 2019 13:13
Електронний підпис
04 жовтня 2019 13:12
Протокол 145 .pdf

Документи

11 листопада 2019 15:05
Електронний підпис
11 листопада 2019 15:04
Протокол 162.pdf
11 листопада 2019 15:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

11 листопада 2019 15:09
Електронний підпис
11 листопада 2019 15:08
Протокол 162.pdf

Документи

11 листопада 2019 15:13
Електронний підпис
11 листопада 2019 15:12
Протокол 162.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2019 09:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛИТЕР"
#24720880
15 299 341,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 21:17
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 12:17
Договір_43_1_19_12 від 09.12.2019_Проектні роботиП.pdf укладений
11 грудня 2019 12:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Генпроектувальник, згідно Договору на виконання проектних робіт № 43/1/19-12 від 09.12.2019 року - В стані припинення, 18.11.2020, 1002741410043045121, Внесення судового рішення про визнання юридичної особи банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, Підстава: судове рішення, Атрибути судового рішення: Судове рішення про визнання юридичної особи банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури від 21.10.2020 № 910/10086/20