Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка та відновлення картриджів принтерів
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2019-06-24-001508-b c866277340804f6ab22b6c1a3412853c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Загоровський Андрій Володимирович

380444682868 kyivexp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київекспертиза"
Код ЄДРПОУ: 21606480
Вебсайт: http://kievexpert.com/
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кирилівська, 113
Контактна особа: Загоровський Андрій Володимирович
380444682868
kyivexp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 18:10
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 липня 2019 15:25
Очікувана вартість: 8 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,25%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Вимоги до Виконавця: 1. Форма власності: крім фізичної особи – підприємця (дозволяється ФОП груп 3 і 4, який є платником ПДВ). 2. Платник ПДВ. 3. Розмістити на електронному майданчику до початку аукціону такі відомості та копії документів: 3.1. копія виписки ЄДРПОУ; 3.2. копія витягу з реєстру платників ПДВ (для ФОП додатково свідоцтво платника єдиного податку); 3.3. комерційна пропозиція за формою наданої нижче таблиці; 3.4. реквізити підприємства, зокрема місцезнаходження, контактний телефон, ім’я контактної особи, адресу електронної скриньки. 4. Наявність досвіду виконання аналогічних замовлень не менше 5 років. 5. Наявність у штаті підприємства фахівців необхідної кваліфікації з відповідною вищою технічною освітою, а також обладнання та інструменту для здійснення заправки, відновлення, ремонту та перевірки картриджів. 6. Копії листів-відгуків про виконання аналогічних замовлень — не менше 2. 7. Час надання послуг не повинен перевищувати один робочий день після надходження заявки від Замовника. 8. Транспортування картриджів (патрія від 5 одиниць) виконується за рахунок виконавця і здійснюється за адресою: вул. Кирилівська, 113, м. Київ. 9. Розрахунок за надані послуги здійснюється за підсумками місяця на підставі акту наданих послуг протягом 30 календарних днів з дати його підписання. Докладні вимоги до Виконавця наведені в окремому файлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 штуки
Заправка та відновлення картриджів принтерів шляхом заміни порожніх картриджів на повні, з наданням обмінного фонду у розмірі 10 (десять) картриджів HP CE505A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, місто Київ, Київ, вул. Кирилівська, 113
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Адекватність тендеру
Дата подання: 25 червня 2019 10:53
Дата відповіді: 25 червня 2019 14:06
7. У разі неможливості проведення ремонту або відновлення картриджу виконавець повинен на безоплатній основі надати картридж взамін непридатного до використання. Питання : Ви замовляєте послуги чи нові картриджі?
Відповідь: Вид предмету закупівлі: Послуги. Наше підприємство в цій закупівлі закуповує послуги заправки картриджів для принтерів. Пункт 7 стосується надання картриджу у межах дії договору, доповнюючи вимогу щодо наданням обмінного фонду у розмірі 10 (десять) картриджів HP CE505A.
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Дата подання: 25 червня 2019 12:49
Дата відповіді: 25 червня 2019 14:23
Шановний Замовнику! Вимога - Форма власності: крім фізичної особи – підприємця (дозволяється ФОП груп 3 і 4, який є платником ПДВ) є дискримінаційною. Для створення рівних умов для всіх потенційних учасників: як платників так і неплатників ПДВ, визначте у тендерній документації вимогу, що оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм «Ціна» без ПДВ. Ви є платником податку на додану вартість, тобто відповідно до Податкового кодексу України можете включати суму податку в податковий кредит і таким чином, компенсувати різницю в пропозиціях між постачальниками - платниками і неплатниками ПДВ. Ви здійснюєте закупівлі виключно за кошти державного бюджету України і є платником ПДВ, з метою максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів та забезпечення рівних умов, що виключають дискримінацію всіх учасників, - не тільки неплатників ПДВ, а й тих хто є платником зазначеного податку, встановіть у тендерній документації вимогу щодо здійснення оцінки пропозицій на рівних умовах, зокрема без ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: КП «Київекспертиза» не здійснює закупівлю цих послуг за бюджетні кошти. Так як система електронних закупівель передбачає обов’язкове зазначення очікуваної вартості "з ПДВ" або "без ПДВ", а наше підприємство має статут платника на загальних підставах, оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію "ЦІНА" з урахуванням ПДВ. Система електронних закупівель допускає до участі тендерні пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування. Враховуючи те, що учасники (платники ПДВ та не платники ПДВ) під час проведення аукціону знаходяться в нерівних умовах, ми при визначенні найбільш економічно вигідної пропозиції учасника не платника ПДВ додаватимемо до ціни його пропозиції 20% загальної вартості предмету закупівлі (ПДВ), що пропонується.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2019 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" 7 480,00
UAH з ПДВ
7 280,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "ЕПС-СЕРВІС" 7 680,00
UAH з ПДВ
7 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2019 14:12
Статут .rar
27 червня 2019 14:12
Цінова пропозиція.pdf
27 червня 2019 14:12
Висновок ДСЕС на тонер.pdf
27 червня 2019 14:12
Договор 2.rar
27 червня 2019 14:12
Договор 1.zip

Публічні документи

27 червня 2019 20:26
Лист_Маккон.pdf
27 червня 2019 20:26
Висновок 1 001.pdf
27 червня 2019 20:26
Висновок 4 001.pdf
27 червня 2019 20:26
Висновок 3 001.pdf
27 червня 2019 20:26
Висновок 2 001.pdf
27 червня 2019 20:26
Сертифікат STMC SSC.pdf
27 червня 2019 20:26
лист-відгук №2.pdf
27 червня 2019 20:26
Лист-відгук .pdf
27 червня 2019 20:26
Лист-відгук ЕПС.pdf
27 червня 2019 20:26
Лист_відгук№4.pdf
27 червня 2019 20:26
Протокол зборів.pdf
27 червня 2019 20:26
Статут ЕПС.pdf
27 червня 2019 20:26
Витяг ЕПС.pdf
27 червня 2019 20:26
Інформаційна довідка.pdf
27 червня 2019 20:26
Свідоцтво ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"

Приватне підприємство "ЕПС-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"
#37634298
Переможець 7 280,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 13:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2019 13:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"
#37634298
7 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
2019 Рішення 16 Договір ТОВ Вічний картридж.PDF укладений
05 липня 2019 14:40