Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Заправка та відновлення картриджів принтерів
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2019-06-24-001508-b ● c866277340804f6ab22b6c1a3412853c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київекспертиза" |
Код ЄДРПОУ: | 21606480 |
Вебсайт: | http://kievexpert.com/ |
Місцезнаходження: | 04073, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кирилівська, 113 |
Контактна особа: |
Загоровський Андрій Володимирович 380444682868 kyivexp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2019 18:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 02 липня 2019 15:25 |
Очікувана вартість: | 8 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,25% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Вимоги до Виконавця: 1. Форма власності: крім фізичної особи – підприємця (дозволяється ФОП груп 3 і 4, який є платником ПДВ). 2. Платник ПДВ. 3. Розмістити на електронному майданчику до початку аукціону такі відомості та копії документів: 3.1. копія виписки ЄДРПОУ; 3.2. копія витягу з реєстру платників ПДВ (для ФОП додатково свідоцтво платника єдиного податку); 3.3. комерційна пропозиція за формою наданої нижче таблиці; 3.4. реквізити підприємства, зокрема місцезнаходження, контактний телефон, ім’я контактної особи, адресу електронної скриньки. 4. Наявність досвіду виконання аналогічних замовлень не менше 5 років. 5. Наявність у штаті підприємства фахівців необхідної кваліфікації з відповідною вищою технічною освітою, а також обладнання та інструменту для здійснення заправки, відновлення, ремонту та перевірки картриджів. 6. Копії листів-відгуків про виконання аналогічних замовлень — не менше 2. 7. Час надання послуг не повинен перевищувати один робочий день після надходження заявки від Замовника. 8. Транспортування картриджів (патрія від 5 одиниць) виконується за рахунок виконавця і здійснюється за адресою: вул. Кирилівська, 113, м. Київ. 9. Розрахунок за надані послуги здійснюється за підсумками місяця на підставі акту наданих послуг протягом 30 календарних днів з дати його підписання. Докладні вимоги до Виконавця наведені в окремому файлі.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 штуки
Заправка та відновлення картриджів принтерів шляхом заміни порожніх картриджів на повні, з наданням обмінного фонду у розмірі 10 (десять) картриджів HP CE505A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04073, Україна, місто Київ, Київ, вул. Кирилівська, 113
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2019 18:11 |
Вимоги до постачальника картриджів 2019-ІІ півріччя.xls |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Адекватність тендеру
Дата подання: 25 червня 2019 10:53
Дата відповіді: 25 червня 2019 14:06
7. У разі неможливості проведення ремонту або відновлення картриджу виконавець повинен на безоплатній основі надати картридж взамін непридатного до використання.
Питання : Ви замовляєте послуги чи нові картриджі?
Відповідь: Вид предмету закупівлі: Послуги. Наше підприємство в цій закупівлі закуповує послуги заправки картриджів для принтерів. Пункт 7 стосується надання картриджу у межах дії договору, доповнюючи вимогу щодо наданням обмінного фонду у розмірі 10 (десять) картриджів HP CE505A.
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Дата подання: 25 червня 2019 12:49
Дата відповіді: 25 червня 2019 14:23
Шановний Замовнику!
Вимога - Форма власності: крім фізичної особи – підприємця (дозволяється ФОП груп 3 і 4, який є платником ПДВ) є дискримінаційною.
Для створення рівних умов для всіх потенційних учасників: як платників так і неплатників ПДВ, визначте у тендерній документації вимогу, що оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм «Ціна» без ПДВ.
Ви є платником податку на додану вартість, тобто відповідно до Податкового кодексу України можете включати суму податку в податковий кредит і таким чином, компенсувати різницю в пропозиціях між постачальниками - платниками і неплатниками ПДВ.
Ви здійснюєте закупівлі виключно за кошти державного бюджету України і є платником ПДВ, з метою максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів та забезпечення рівних умов, що виключають дискримінацію всіх учасників, - не тільки неплатників ПДВ, а й тих хто є платником зазначеного податку, встановіть у тендерній документації вимогу щодо здійснення оцінки пропозицій на рівних умовах, зокрема без ПДВ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: КП «Київекспертиза» не здійснює закупівлю цих послуг за бюджетні кошти. Так як система електронних закупівель передбачає обов’язкове зазначення очікуваної вартості "з ПДВ" або "без ПДВ", а наше підприємство має статут платника на загальних підставах, оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію "ЦІНА" з урахуванням ПДВ. Система електронних закупівель допускає до участі тендерні пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування. Враховуючи те, що учасники (платники ПДВ та не платники ПДВ) під час проведення аукціону знаходяться в нерівних умовах, ми при визначенні найбільш економічно вигідної пропозиції учасника не платника ПДВ додаватимемо до ціни його пропозиції 20% загальної вартості предмету закупівлі (ПДВ), що пропонується.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2019 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" |
7 480,00
UAH з ПДВ
|
7 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "ЕПС-СЕРВІС" |
7 680,00
UAH з ПДВ
|
7 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" #37634298 |
Переможець |
7 280,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2019 13:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
2019 Рішення 16 Договір ТОВ Вічний картридж.PDF | укладений |
05 липня 2019 14:40
|