Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комплект деталей до ПК
Очікувана вартість
31 154,00 UAH
UA-2019-06-24-001441-a 2791715a339e4f7883556b2d66ba24cd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Троненко

+380982148537 2148537@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головний авіаційний координаційний центр пошуку і рятування
Код ЄДРПОУ: 30971145
Місцезнаходження: 04212, Україна , Київська обл., Київ, вул. М.Малиновського, буд. 6
Контактна особа: Ірина Троненко
+380982148537
2148537@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 27 червня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2019 08:00
Початок аукціону: 04 липня 2019 14:09
Очікувана вартість: 31 154,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 623,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 найменувань
комплект деталей до ПК (комплектуючі - материнська плата, відеокарта, плата пам'яті, блок живлення, жорсткий диск 500 Гб, жорсткий диск 1000 Гб, жорсткий диск зовнішній)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04212, Україна, Київська область, м. Київ, Малиновського, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  22 липня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2019 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 14:50
оголошення_комплект ПК.doc
24 червня 2019 14:50
Договір (2).docx
24 червня 2019 14:50
технiчнi_вимоги__.doc
24 червня 2019 14:50
форма_пропозицii_.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 червня 2019 09:34
Дата відповіді: 25 червня 2019 11:26
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1) На підставі відсутності посилань на торгівельну марку (фірму-виробника) Товару, які підлягають замовленню, усі Товари які відповідають визначеним у вимогах характеристик будуть розглядатись як рівноправні. Саме тому поняття «аналог» чи «еквівалент» не застосовувались. 2) Відповідно до норм чинного законодавства, ми будемо оцінювати пропозиції різних учасників, як рівноправні не залежно є вони платником ПДВ чи ні. Якщо по результатах аукціону пропозиція ФОП неплатника ПДВ буде найбільш економічно вигідною. запропонована ним ціна буде остаточною. На етапі кваліфікації буде розглядатись відповідність наданої пропозиції вимогам тендерної документації .

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 липня 2019 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Авакумова Любов Олексіївна" 28 487,00
UAH з ПДВ
28 487,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 31 150,00
UAH з ПДВ
31 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Авакумова Любов Олексіївна"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Авакумова Любов Олексіївна"
#2074520906
Переможець 28 487,00
UAH з ПДВ
08 липня 2019 10:17

Документи

08 липня 2019 10:17
Електронний підпис
08 липня 2019 10:16
протокол 17.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2019 10:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Авакумова Любов Олексіївна"
#2074520906
28 487,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 липня 2019 10:17
Електронний підпис
08 липня 2019 10:16
протокол 17.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 липня 2019 09:35
1207.PDF укладений
12 липня 2019 09:34