Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Миколаївська обласна інфекційна лікарня Миколаївської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 05483109 |
Місцезнаходження: | 54018, Україна , Николаевская обл., Николаев, Космонавтов, 43 |
Контактна особа: |
Анна Васильевна Шабардина 0939881970 infectlik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2019 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 12 липня 2019 11:49 |
Очікувана вартість: | 5 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Рентген система на 3 робочих місця
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2019 17:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2019 17:06 |
Оголош. про провед. відкр. тор.рентген апарат. 2019.doc | |
24 червня 2019 17:06 |
Проект договору апарат Рентген 2019.doc | |
24 червня 2019 17:06 |
ТД рентген апарат 2019.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-25-000031 ● c2cac8a00751411381edc2e83179cabc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2019 16:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.06.2019 № 104
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків та виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-06-24-001391-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 24 червня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-25 16:42:14
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Рентген система на 3 робочих місця)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Просимо вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівель чи змінам до нього, яким передбачена закупівля UA-2019-06-24-001391-b.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-26 09:45:34
Просимо вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівель чи змінам до нього, яким передбачена закупівля UA-2019-06-24-001391-b.
У зв"язку з технічною помилкую не було опрелюднно план закупвлі за предметом «ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Рентген система на 3 робочих місця)» 26.07. 2019 року було опрелюднено план закупівель UA-P-2019-06-26-000323-b.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, та неможливості усунення виявлених порушень відмінено торгі щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 33110000-4 візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (рентген система на 3 робочі місця ).
2019-06-29 11:08:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
-
2019-07-01 09:16:33
Ризики, що спрацювали
RISK1-2_1
Інформація про відміну
Дата відміни: | 29 червня 2019 11:05 |
Коментар щодо відміни: | про порушення здійснення закупівлі товару |
29 червня 2019 11:05
|
Протокол відміни рентген апарат.pdf |