Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Рентген система на 3 робочих місця)
Очікувана вартість
5 000 000,00 UAH
UA-2019-06-24-001391-b 09e493ff763544b8b66c50bec8184262
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Васильевна Шабардина

0939881970 infectlik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миколаївська обласна інфекційна лікарня Миколаївської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05483109
Місцезнаходження: 54018, Україна , Николаевская обл., Николаев, Космонавтов, 43
Контактна особа: Анна Васильевна Шабардина
0939881970
infectlik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 15:00
Початок аукціону: 12 липня 2019 11:49
Очікувана вартість: 5 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Рентген система на 3 робочих місця

Рентген система на 3 робочих місця
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Единица
Рентген система на 3 робочих місця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 17:06
Оголош. про провед. відкр. тор.рентген апарат. 2019.doc
24 червня 2019 17:06
Проект договору апарат Рентген 2019.doc
24 червня 2019 17:06
ТД рентген апарат 2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-25-000031 ● c2cac8a00751411381edc2e83179cabc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 червня 2019 16:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

25.06.2019 № 104

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків та виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-06-24-001391-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 24 червня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-25 16:42:14

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Рентген система на 3 робочих місця)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Просимо вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівель чи змінам до нього, яким передбачена закупівля UA-2019-06-24-001391-b.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-26 09:45:34

Просимо вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівель чи змінам до нього, яким передбачена закупівля UA-2019-06-24-001391-b.

У зв"язку з технічною помилкую не було опрелюднно план закупвлі за предметом «ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Рентген система на 3 робочих місця)» 26.07. 2019 року було опрелюднено план закупівель UA-P-2019-06-26-000323-b.

Надання інформації про усунення порушення замовником

З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, та неможливості усунення виявлених порушень відмінено торгі щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 33110000-4 візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (рентген система на 3 робочі місця ).

2019-06-29 11:08:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

-

2019-07-01 09:16:33

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 червня 2019 11:05
Коментар щодо відміни: про порушення здійснення закупівлі товару
Документи:
29 червня 2019 11:05
Протокол відміни рентген апарат.pdf