Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція каналізаційного колектора господарсько-побутових стічних водоочисних споруд в м. Овруч Житомирської області.
Очікувана вартість
5 015 743,00 UAH
UA-2019-06-24-001368-b 3420b593038e49609aa5322715c427c7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макаревич Сергій Васильович

380414842486 ovruchmiskrada@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Овруцька міська рада
Код ЄДРПОУ: 04053370
Вебсайт: http://ovruch.ovruch-rayvlada.org.ua
Місцезнаходження: 11101, Україна , Житомирська обл., Овруч, Т.Шевченка, 43
Контактна особа: Макаревич Сергій Васильович
380414842486
ovruchmiskrada@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 11 липня 2019 15:10
Очікувана вартість: 5 015 743,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 078,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція каналізаційного колектора господарсько-побутових стічних водоочисних споруд в м. Овруч Житомирської області.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Реконструкція каналізаційного колектора господарсько-побутових стічних водоочисних споруд в м. Овруч Житомирської області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11101, Україна, Житомирська область, Овруч, Т.Шевченка,43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-12-000002 ● a8c2cdb021cd43da9569542b2682742f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 вересня 2019 11:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.09.2019
№ 50

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.09.2019 № 50.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2019-06-24-001368-b від 24.06.2019 –Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-16 13:02:58

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету: «Реконструкція каналізаційного колектора господарсько-побутових стічних водоочисних споруд в м. Овруч Житомирської області.» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-24-001368-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення та копій документів.
Відповідно до Додатку 1 (таблиця 2) тендерної документації переможець торгів повинен подати замовнику документи у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою 17 статті.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати документи зазначені в Додатку 1 (таблиця 2) тендерної документації, з завантаженням до електронної системи відповідних копій документів, що підтверджують надання вищевказаним документом протягом 5 днів з дня повідомлення про намір укласти договір (в тому числі супровідний лист з відміткою замовника про отримання вищевказаних документів).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-19 16:11:27

Пояснення та довідки,визначених частинами першою і другою 17 статті

У відповідь на Ваше повідомлення в системі прозоро від 16.09.2019 року щодо інформації про результати моніторингу закупівлі « Реконструкція каналізаційного колектора господарсько – побутових стічних водоочисних споруд в м. Овруч Житомирської області» повідомляємо про наступне:
Овруцька міська рада у своїй діяльності при проведенні публічних закупівель керується виключно положеннями законодавства України «Про публічні закупівлі» та інформує про те що тендерний комітет після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою 17 статті , згідно Додатку 1 ( таблиця 2) тендерної документації, підтверджує про отримання документів,які переможець повинен надати протягом 5 днів з дня повідомлення про намір укласти Договір – отримано 22 серпня 2019 року , що на два дні пізніше чім вимагалось замовником.
Але тендерний комітет Овруцької міської ради надав згоду на підписання Договору враховуючі те що 17-18 серпня вихідні дні і учасник який замовив довідки у відповідні служби не мав можливості отримати та завантажити довідки яки вимагались Замовником в установленій строк.
На даному етапі підписання з переможцем вказаної закупівлі договору підряду було за можливе продовжити, оскільки це буде повною мірою відповідати інтересам громади.
В подальшому при проведені тендерних торгів зобов’язуємось строго дотримуватись всіх правил та вимок чинного законодавства у сфері Державних закупівель і в подальшому не допускати помилок.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Закупівлю скасовано. Договір №132 від 25 вересня 2019 року припинено.

2019-10-16 12:35:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору

2019-10-16 13:56:50

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2019 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Елітбуд-1 5 012 688,49
UAH з ПДВ
4 987 609,78
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Водоканал" Овруцької міської ради Житомирської області 5 009 097,26
UAH з ПДВ
5 009 097,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2019 10:33
Електронний підпис
12 липня 2019 13:23
Електронний підпис
09 липня 2019 20:19
Електронний підпис
09 липня 2019 20:07
підписи.zip
09 липня 2019 20:07
16. персональні дані.pdf
09 липня 2019 20:07
15. субпідрядники.pdf
09 липня 2019 20:07
14. санкції.pdf
09 липня 2019 20:07
12.2. дозволи.pdf
09 липня 2019 20:07
12.1. ліцензія.pdf
09 липня 2019 20:07
11. проект договору.pdf
09 липня 2019 20:07
08. кошторис.pdf
09 липня 2019 20:07
10. захист довкілля.pdf
09 липня 2019 20:07
08. кошторис imd_doc.zip
09 липня 2019 20:07
07. технічне завдання.pdf
09 липня 2019 20:07
06. стаття 17.pdf
09 липня 2019 20:07
04. робітники.pdf
09 липня 2019 20:07
03. обладнання.pdf
09 липня 2019 20:07
02. повноваження.pdf

Публічні документи

22 серпня 2019 11:24
Електронний підпис
22 серпня 2019 09:42
інформ про субпідрядн.pdf
22 серпня 2019 09:42
дов з податков.pdf
22 серпня 2019 09:42
дов з МВС.pdf
09 липня 2019 11:04
Електронний підпис
09 липня 2019 10:47
договір.pdf
09 липня 2019 10:45
Статут.pdf
09 липня 2019 10:45
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
09 липня 2019 10:45
Виписка.pdf
09 липня 2019 10:45
свід платнПДВ.pdf
09 липня 2019 10:44
локальн кошторис.pdf
09 липня 2019 10:43
дог ціна.pdf
09 липня 2019 10:43
підсумк від ресурс.pdf
09 липня 2019 10:43
розрахунки.pdf
09 липня 2019 10:43
деф акт.pdf
09 липня 2019 10:39
тендерна пропозиц.pdf
09 липня 2019 10:37
працівники.pdf
09 липня 2019 10:37
звітність1-дф.pdf
09 липня 2019 10:34
док ст.17 Закону.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Елітбуд-1

Комунальне підприємство "Водоканал" Овруцької міської ради Житомирської області

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Елітбуд-1
#33555092
Рішення скасоване 4 987 609,78
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 17:58
ПП Елітбуд-1
#33555092
Відхилено 4 987 609,78
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 18:00
Комунальне підприємство "Водоканал" Овруцької міської ради Житомирської області
#40788675
Переможець 5 009 097,26
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 08:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 08:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Водоканал" Овруцької міської ради Житомирської області
#40788675
5 009 097,26
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 16:30
Протокол № 29.pdf укладений
25 вересня 2019 16:29
Електронний підпис укладений
28 серпня 2019 16:22
Електронний підпис укладений
28 серпня 2019 16:21
Договір №132.pdf укладений
28 серпня 2019 16:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 009 097,26
UAH (в тому числі ПДВ 834 849,54 UAH)
Причини розірвання договору: Згідно оголошення про заплановану закупівлю на : «Реконструкція каналізаційного колектора господарсько-побутових стічних водоочисних споруд в м. Овруч Житомирської області - код закупівлі згідно з класифікатором CPV ДК 021:2015 - 4545000 - 6 Інші завершальні будівельні роботи, згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та відповідно п.1до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі – Тендерний комітет Овруцької міської ради вирішив скасувати закупівлю через відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. .