Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Овруцька міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04053370 |
Вебсайт: | http://ovruch.ovruch-rayvlada.org.ua |
Місцезнаходження: | 11101, Україна , Житомирська обл., Овруч, Т.Шевченка, 43 |
Контактна особа: |
Макаревич Сергій Васильович 380414842486 ovruchmiskrada@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2019 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 червня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 11 липня 2019 15:10 |
Очікувана вартість: | 5 015 743,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 078,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2019 10:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2019 10:53 |
Тендерна документація Колектор м. Овруч.doc | |
24 червня 2019 16:59 |
ДОДАТОК 4 Проект договору коллектор.docx | |
24 червня 2019 16:59 |
Додаток 3 Технічне завдання до тендерної документації.rtf |
26 червня 2019 10:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 червня 2019 10:53 |
Тендерна документація Колектор м. Овруч.doc
|
|||
24 червня 2019 16:59 |
ДОДАТОК 4 Проект договору коллектор.docx
|
|||
24 червня 2019 16:59 |
Додаток 3 Технічне завдання до тендерної документації.rtf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-12-000002 ● a8c2cdb021cd43da9569542b2682742f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 вересня 2019 11:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.09.2019
№ 50
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.09.2019 № 50.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2019-06-24-001368-b від 24.06.2019 –Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-16 13:02:58
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету: «Реконструкція каналізаційного колектора господарсько-побутових стічних водоочисних споруд в м. Овруч Житомирської області.» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-24-001368-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення та копій документів.
Відповідно до Додатку 1 (таблиця 2) тендерної документації переможець торгів повинен подати замовнику документи у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою 17 статті.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати документи зазначені в Додатку 1 (таблиця 2) тендерної документації, з завантаженням до електронної системи відповідних копій документів, що підтверджують надання вищевказаним документом протягом 5 днів з дня повідомлення про намір укласти договір (в тому числі супровідний лист з відміткою замовника про отримання вищевказаних документів).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-19 16:11:27
Пояснення та довідки,визначених частинами першою і другою 17 статті
У відповідь на Ваше повідомлення в системі прозоро від 16.09.2019 року щодо інформації про результати моніторингу закупівлі « Реконструкція каналізаційного колектора господарсько – побутових стічних водоочисних споруд в м. Овруч Житомирської області» повідомляємо про наступне:
Овруцька міська рада у своїй діяльності при проведенні публічних закупівель керується виключно положеннями законодавства України «Про публічні закупівлі» та інформує про те що тендерний комітет після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою 17 статті , згідно Додатку 1 ( таблиця 2) тендерної документації, підтверджує про отримання документів,які переможець повинен надати протягом 5 днів з дня повідомлення про намір укласти Договір – отримано 22 серпня 2019 року , що на два дні пізніше чім вимагалось замовником.
Але тендерний комітет Овруцької міської ради надав згоду на підписання Договору враховуючі те що 17-18 серпня вихідні дні і учасник який замовив довідки у відповідні служби не мав можливості отримати та завантажити довідки яки вимагались Замовником в установленій строк.
На даному етапі підписання з переможцем вказаної закупівлі договору підряду було за можливе продовжити, оскільки це буде повною мірою відповідати інтересам громади.
В подальшому при проведені тендерних торгів зобов’язуємось строго дотримуватись всіх правил та вимок чинного законодавства у сфері Державних закупівель і в подальшому не допускати помилок.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Закупівлю скасовано. Договір №132 від 25 вересня 2019 року припинено.
2019-10-16 12:35:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору
2019-10-16 13:56:50
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 липня 2019 15:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Елітбуд-1 |
5 012 688,49
UAH з ПДВ
|
4 987 609,78
UAH з ПДВ
|
Документи |
Комунальне підприємство "Водоканал" Овруцької міської ради Житомирської області |
5 009 097,26
UAH з ПДВ
|
5 009 097,26
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Елітбуд-1 #33555092 |
Рішення скасоване |
4 987 609,78
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2019 17:58
|
ПП Елітбуд-1 #33555092 |
Відхилено |
4 987 609,78
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2019 18:00
|
Комунальне підприємство "Водоканал" Овруцької міської ради Житомирської області #40788675 |
Переможець |
5 009 097,26
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2019 08:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2019 16:30
|
Протокол № 29.pdf | укладений |
25 вересня 2019 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2019 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2019 16:21
|
Договір №132.pdf | укладений |
28 серпня 2019 16:21
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
5 009 097,26
UAH (в тому числі ПДВ 834 849,54 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Згідно оголошення про заплановану закупівлю на : «Реконструкція каналізаційного колектора господарсько-побутових стічних водоочисних споруд в м. Овруч Житомирської області - код закупівлі згідно з класифікатором CPV ДК 021:2015 - 4545000 - 6 Інші завершальні будівельні роботи, згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та відповідно п.1до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі – Тендерний комітет Овруцької міської ради вирішив скасувати закупівлю через відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. . |