Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Болти, гайки, гвинти.
Очікувана вартість
61 103,53 UAH
UA-2019-06-24-001259-b 1de31fceae97467c9d4bc693cb856cfa
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Наталія

+380457921320 bondarenko@ars.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП "Атомремонтсервіс" ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 25881800
Місцезнаходження: 07101, Україна , Київська обл., Київ, проспект Ентузіастів,7, м.Славутич Київської області
Контактна особа: Бондаренко Наталія
+380457921320
bondarenko@ars.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2019 12:00
Очікувана вартість: 61 103,53 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 306,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44530000-4: Кріпильні деталі


ш/з ВТ-65-Т-19, ДК 021:2015 код 44530000-4 Кріпильні деталі (Болти, гайки, гвинти).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35247 шт
Болти, гайки, гвинти.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07101, Україна, Київська обл., Славутич, проспект Ентузіастів, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 липня 2019  —  20 серпня 2019
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 червня 2019 08:56
Дата відповіді: 25 червня 2019 11:08
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII Технічна специфікація (Додаток 2 до ТД) містить детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. В технічній специфікації даної закупівлі не має посилань на конкретну торговельну марку.
2) Відповідно до п.35 ч.1 ст.1 «Визначення основних термінів» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII Учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент). Тому учасники всіх форм власності та організаційно - правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Відповідно до п.9 ч.2 ст.22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII встановлена вимога про те, що за описом методики оцінки за критерієм "ціна" повинна міститись інформація про врахування податку на додану вартість (ПДВ).
А також згідно з висновком АМКУ №40-р/пк-зк від 10.06.2016 не враховувати всю суму ПДВ при здійсненні оцінки пропозицій учасників–є дискримінаційним підходом при здійсненні оцінки пропозицій учасників, до яких застосовується різні системи оподаткування.
Тому в тендерній документації на зазначену закупівлю, в розділі V «Оцінка тендерних пропозицій», встановлена вимога про те, що Учасники подають свої тендерні пропозиції з урахуванням ПДВ. При проведенні оцінки найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів, у тому числі ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТИЗ-МАРКЕТ" 50 872,67
UAH з ПДВ
50 872,67
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2019 10:57
Електронний підпис
10 липня 2019 10:56
Статут.pdf
10 липня 2019 10:56
Довідка ст 17.pdf
10 липня 2019 10:56
Лист відгук.pdf
10 липня 2019 10:56
Опис статут.pdf
10 липня 2019 10:56
Довідка з банку.pdf
10 липня 2019 10:56
Довідка ЄДРПОУ.pdf
10 липня 2019 10:56
Витяг ПДВ.pdf
10 липня 2019 10:56
Витяг з держ реєстру.pdf
10 липня 2019 10:56
Виписка.pdf
10 липня 2019 10:56
Протокол акціонерів.pdf
10 липня 2019 10:56
Наказ директор.pdf
10 липня 2019 10:56
Цінова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТИЗ-МАРКЕТ"

Інформація про відміну

Дата відміни
10 липня 2019 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій