Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОПАСНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04051744 |
Місцезнаходження: | 93300, Україна , Луганська обл., Попасна, вул. Мічуріна, буд. 1 |
Контактна особа: |
Коваленко Віталій Петрович 380647420389 vuconcom@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2019 16:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 червня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 11 липня 2019 11:00 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 60000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43250000-0: Фронтальні ковшові навантажувачі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2019 16:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2019 16:12 |
Додаток 5.doc | |
24 червня 2019 16:12 |
Додаток 4.doc | |
24 червня 2019 16:11 |
Додаток 3.doc | |
24 червня 2019 16:11 |
Додаток 2.doc | |
24 червня 2019 16:10 |
Додаток 1.doc | |
24 червня 2019 16:09 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОПАСНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оголошено закупівлю ID UA-2019-06-24-001195-b: «43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі (Навантажувач фронтальний SD300N або еквівалент)»:
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується наступними технічними характеристики створюють дискримінацію серед постачальників.
(файл додається)
Вважаємо, що дані технічні характеристики в сукупності, прописані під одного виробника навантажувачів, Разом з тим, зазначаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОСИМО:
1. Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-26-000017 ● b836dc3baa52400f881cf214654369de
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 червня 2019 16:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.06.2019 № 29
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 25.06.2019 № 29
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-06-24-001195-b 24.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерним комітетом Виконавчого комітету Попаснянької міської ради, після розгляду Висновку про результати моніторингу закупівлі ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ. ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ. УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, на предмет закупівлі товару: 43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі (Навантажувач фронтальний SD300N або еквівалент), було прийняте рішення про відміну відкритих торгів відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII зі змінами, а саме, "Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель".
2019-06-27 11:50:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Інформація про відміну
Дата відміни: | 27 червня 2019 11:56 |
Коментар щодо відміни: | Тендерним комітетом Виконавчого комітету Попаснянької міської ради, після розгляду Висновку про результати моніторингу закупівлі ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ. ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ. УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, на предмет закупівлі товару: 43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі (Навантажувач фронтальний SD300N або еквівалент), було прийняте рішення про відміну відкритих торгів відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII зі змінами, а саме, "Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель". |
27 червня 2019 11:56
|
Протокол_відміна торгів_товар.pdf |