Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навантажувач фронтальний SD300N або еквівалент
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2019-06-24-001195-b d1b21e843217485497fed4cc1c6abc2a
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Віталій Петрович

380647420389 vuconcom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОПАСНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04051744
Місцезнаходження: 93300, Україна , Луганська обл., Попасна, вул. Мічуріна, буд. 1
Контактна особа: Коваленко Віталій Петрович
380647420389
vuconcom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2019 16:00
Початок аукціону: 11 липня 2019 11:00
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43250000-0: Фронтальні ковшові навантажувачі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Навантажувач фронтальний SD300N або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93301, Україна, Луганська область, Попасна, вул. Мічуріна, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 43250000-0 — Фронтальні ковшові навантажувачі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2019 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 16:12
Додаток 5.doc
24 червня 2019 16:12
Додаток 4.doc
24 червня 2019 16:11
Додаток 3.doc
24 червня 2019 16:11
Додаток 2.doc
24 червня 2019 16:10
Додаток 1.doc
24 червня 2019 16:09
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-24-001195-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "МАШРЕМБУД", Код ЄДРПОУ:41453480
Дата подання: 27 червня 2019 11:24
Вимога на зміни в тендерній документації
Шановний Замовник, наша компанія має бажання прийняти участь у закупівлі, яку оголосило Ваше підприємство.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОПАСНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оголошено закупівлю ID UA-2019-06-24-001195-b: «43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі (Навантажувач фронтальний SD300N або еквівалент)»:
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується наступними технічними характеристики створюють дискримінацію серед постачальників.
(файл додається)
Вважаємо, що дані технічні характеристики в сукупності, прописані під одного виробника навантажувачів, Разом з тим, зазначаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.

Виходячи з вищевикладеного,
ПРОСИМО:

1. Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-26-000017 ● b836dc3baa52400f881cf214654369de
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 червня 2019 16:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
25.06.2019 № 29
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 25.06.2019 № 29
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-06-24-001195-b 24.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом Виконавчого комітету Попаснянької міської ради, після розгляду Висновку про результати моніторингу закупівлі ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ. ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ. УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, на предмет закупівлі товару: 43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі (Навантажувач фронтальний SD300N або еквівалент), було прийняте рішення про відміну відкритих торгів відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII зі змінами, а саме, "Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель".

2019-06-27 11:50:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 червня 2019 11:56
Коментар щодо відміни: Тендерним комітетом Виконавчого комітету Попаснянької міської ради, після розгляду Висновку про результати моніторингу закупівлі ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ. ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ. УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, на предмет закупівлі товару: 43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі (Навантажувач фронтальний SD300N або еквівалент), було прийняте рішення про відміну відкритих торгів відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII зі змінами, а саме, "Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель".
Документи:
27 червня 2019 11:56
Протокол_відміна торгів_товар.pdf