Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір А4, конверти
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-06-24-001151-a ● f2519dc64e6f47a687e136bd0bda4ddc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108798 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Академіка Сахарова, буд. 15 |
Контактна особа: |
Ольга Машталова +380342790266 gunptender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2019 13:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 червня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 10 липня 2019 14:15 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1546 пачка
Папір А4 (210х297 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5000 штука
Конверт С5 (162х229 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5000 штука
Конверт С5 (162х229 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3000 штука
Конверт С4 (229х324 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться протягом 10 робочих днів, шляхом безготівкового переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі. Підставою для проведення розрахунків є видаткова(і) накладна(і). Оплата за поставлений Постачальником Товар, буде проводитись з урахуванням реального фінансування видатків (та/або надходження коштів) Державного бюджету на зазначені цілі Покупця. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2019 13:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2019 13:55 |
Оголошення (папір А-4, конверти) 2019.doc | |
24 червня 2019 13:55 |
Додаток 3 (кваліфікаційні критерії).docx | |
24 червня 2019 13:55 |
Додаток 4 (кваліфікаційні критерії).docx | |
24 червня 2019 13:55 |
Додаток 2 (технічні хар-ки).docx | |
24 червня 2019 13:55 |
Додаток 5 (проект договору).docx | |
24 червня 2019 13:55 |
Тендерна документація (Папір А-4, конверти) 2019.doc | |
24 червня 2019 13:55 |
Додаток 1 (цінова пропозиція).rtf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-24-001151-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 26 червня 2019 10:59
Технічні характеристики предмета закупівлі
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-06-24-001151-a на закупівлю ДК 021-2015 код 30 190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, де Замовником виступає Головне управління Національної поліції в Івано-Франківській області, нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу А4 були встановлені для конкретної марки паперу.
Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показник офісного паперу А4: Товщина паперу, мікрон ISO 534 106+/-3. Надати аналог згідно встановлених параметрів разом з іншими показниками– неможливо.
Просимо Вас зробити корегування параметру до Паперу офісного А4, а саме показник паперу: Товщина паперу, мікрон ISO 534 103+/-3 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показник офісного паперу А4: Товщина паперу, мікрон ISO 534 106+/-3. Надати аналог згідно встановлених параметрів разом з іншими показниками– неможливо.
Просимо Вас зробити корегування параметру до Паперу офісного А4, а саме показник паперу: Товщина паперу, мікрон ISO 534 103+/-3 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 липня 2019 13:10
За результатами розгляду повідомляємо наступне. Ураховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства України. При формуванні технічних вимог до паперу А-4 були вказані такі параметри якості, які необхідні для забезпечення меншого зносу картриджів та друкувальної техніки і мінімізації витрат на її технічне обслуговування та ремонт. Твердження про те, що технічні вимоги були встановлені для конкретної марки паперу, не відповідає дійсності, так як для паперу А-4 із заявленими технічними вимогами відповідає папір різних торгових марок.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
134 380,32
UAH з ПДВ
|
17 липня 2019 12:43
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2019 17:07
|
Додаткова угода № 1 від 13.08.2019.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2019 17:00
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2019 15:58
|
Договір від 30.07.2019 № 332.pdf | укладений |
30 липня 2019 15:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 332 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |