Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4, конверти
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-06-24-001151-a f2519dc64e6f47a687e136bd0bda4ddc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Машталова

+380342790266 gunptender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 40108798
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Академіка Сахарова, буд. 15
Контактна особа: Ольга Машталова
+380342790266
gunptender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2019 16:00
Початок аукціону: 10 липня 2019 14:15
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1546 пачка
Папір А4 (210х297 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5000 штука
Конверт С5 (162х229 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5000 штука
Конверт С5 (162х229 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3000 штука
Конверт С4 (229х324 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться протягом 10 робочих днів, шляхом безготівкового переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі. Підставою для проведення розрахунків є видаткова(і) накладна(і). Оплата за поставлений Постачальником Товар, буде проводитись з урахуванням реального фінансування видатків (та/або надходження коштів) Державного бюджету на зазначені цілі Покупця. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-24-001151-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 26 червня 2019 10:59
Технічні характеристики предмета закупівлі
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-06-24-001151-a на закупівлю ДК 021-2015 код 30 190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, де Замовником виступає Головне управління Національної поліції в Івано-Франківській області, нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу А4 були встановлені для конкретної марки паперу.
Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показник офісного паперу А4: Товщина паперу, мікрон ISO 534 106+/-3. Надати аналог згідно встановлених параметрів разом з іншими показниками– неможливо.
Просимо Вас зробити корегування параметру до Паперу офісного А4, а саме показник паперу: Товщина паперу, мікрон ISO 534 103+/-3 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 липня 2019 13:10
За результатами розгляду повідомляємо наступне. Ураховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства України. При формуванні технічних вимог до паперу А-4 були вказані такі параметри якості, які необхідні для забезпечення меншого зносу картриджів та друкувальної техніки і мінімізації витрат на її технічне обслуговування та ремонт. Твердження про те, що технічні вимоги були встановлені для конкретної марки паперу, не відповідає дійсності, так як для паперу А-4 із заявленими технічними вимогами відповідає папір різних торгових марок.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2019 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 140 633,16
UAH з ПДВ
134 380,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 143 040,00
UAH з ПДВ
134 430,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2019 15:39
Електронний підпис
19 липня 2019 15:39
переможець.pdf
11 липня 2019 17:46
Електронний підпис
11 липня 2019 17:45
ЦП 2.pdf
08 липня 2019 17:52
Електронний підпис
08 липня 2019 17:51
Документи частина 3.rar
08 липня 2019 17:51
Документи частина 2.pdf
08 липня 2019 17:51
Документи частина 1.pdf

Публічні документи

09 липня 2019 15:58
Електронний підпис
09 липня 2019 15:56
цп.pdf
09 липня 2019 15:56
тв.pdf
09 липня 2019 15:55
ст 17 ст28.pdf
09 липня 2019 15:55
Свідоцтво ПДВ.pdf
09 липня 2019 15:55
санкції.pdf
09 липня 2019 15:55
С5 коричневий.pdf
09 липня 2019 15:55
С5 80 г м2 білий.pdf
09 липня 2019 15:55
С4.pdf
09 липня 2019 15:55
Протокол.pdf
09 липня 2019 15:55
проект договору.pdf
09 липня 2019 15:55
Наказ.pdf
09 липня 2019 15:55
ліцензування.pdf
09 липня 2019 15:55
коніка Profi.pdf
09 липня 2019 15:55
загальні відомості.pdf
09 липня 2019 15:55
єдиний податок.pdf
09 липня 2019 15:55
договір МЦІТ.pdf
09 липня 2019 15:55
Договір від 12.02.2018.pdf
09 липня 2019 15:55
довкілля.pdf
09 липня 2019 15:55
довідка з банку.pdf
09 липня 2019 15:55
Довідка ЄДРПОУ.pdf
09 липня 2019 15:55
довідка досвід.pdf
09 липня 2019 15:55
гарантія виконання.pdf
09 липня 2019 15:55
Відгук МЦІТ.pdf
09 липня 2019 15:55
Витяг Ромус 16.05.2019.pdf
09 липня 2019 15:55
Витяг ПДВ Ромус.pdf
09 липня 2019 15:55
Висновок СЕСкувер.pdf
09 липня 2019 15:55
Виписка.pdf
09 липня 2019 15:55
21.Довідка 7 ст 17.pdf
09 липня 2019 15:55
20.Довідка 6 ст 17.pdf
09 липня 2019 15:55
18. Довідка 4 ст. 17.pdf
09 липня 2019 15:55
17. Довідка п1 ст. 6.pdf
09 липня 2019 15:55
16.Довідка працівники.pdf
09 липня 2019 15:55
15. Довідка МТБ.pdf
09 липня 2019 15:55
15. Довідка 1 ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 134 380,32
UAH з ПДВ
17 липня 2019 12:43
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2019 12:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
134 380,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:28
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2019 17:07
Додаткова угода № 1 від 13.08.2019.pdf зміни до договору
14 серпня 2019 17:00
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 15:58
Договір від 30.07.2019 № 332.pdf укладений
30 липня 2019 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 332
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 134 380,32
UAH (в тому числі ПДВ 22 396,72 UAH)