Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги/роботи з механічного демонтажу
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2019-06-24-001071-b 20cada7c58f4496a84e8e658852411a2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волощук Олена Дмитрівна

+380412438728 obllikzttender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 червня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01991406
Вебсайт: http://zhokl.com.ua
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., Місто Житомир, Вулиця Червоного Хреста будинок 3
Контактна особа: Волощук Олена Дмитрівна
+380412438728
obllikzttender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги/роботи з механічного демонтажу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Червоного Хреста, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Підставою для розрахунків є наявність бюджетних асигнувань та підписаний уповноваженими представниками обох Сторін документ, що підтверджує факт надання послуги: акт наданих послуг. Строк проведення розрахунків —15 банківських днів з моменту виникнення підстав для розрахунків, передбачених п.4.1. Договору, але не пізніше 31.12.2019 року. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки проводяться на протязі 15банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом, але не пізніше 31.12.2019 року. Усі розрахунки проводяться у безготівковій формі Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

24 червня 2019 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Тоідзе Тимур Георгійович
#3217317953
Переможець 60 000,00
UAH
24 червня 2019 16:00

Документи

24 червня 2019 15:59
Електронний підпис
24 червня 2019 15:52
Звіт.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:04
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 16:08
договір 35 05 19 208.pdf укладений
24 червня 2019 16:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 60 000,00
UAH