Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0 - Комп’ютерне обладнання); (Персональні комп’ютери із встановленою операційною системою)
Очікувана вартість
239 184,00 UAH
UA-2019-06-24-001040-a a72e7fb97f2e475d8238ce31b12cbef5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухар Роман Петрович

+380324552391 shkola10@telelan.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Стрийська загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня № 10 Стрийської міської ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 22414570
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., Стрий, вул. З. Красівського,31
Контактна особа: Кухар Роман Петрович
+380324552391
shkola10@telelan.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 13:27
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 10 липня 2019 14:44
Початок аукціону: 10 липня 2019 14:44
Очікувана вартість: 239 184,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 195,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Відповідно до річного плану закупівель на 2019р.

Відповідно річного плану закупівель на 2019 р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штуки
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання); (Персональні комп’ютери із встановленою операційною системою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, Стрий, вул. З. Красівського,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2019 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 13:28
Тендерна документація комп'ютерне обладнання 2019р. 10 школа.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 червня 2019 09:23
Дата відповіді: 26 червня 2019 14:42
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1)У додатку 5 до тендерної документації чітко вказано: "Можуть бути запропоновані аналоги, які не знижують кількісні та якісні характеристики товару"
2) У додатку № 1 до тендерної документації є відповідь на Ваше питання. Так, звичайно, що допускається подання пропозиції учасниками усіх форм власності, в тому числі ФО-П. Згідно тендерної документації р. 5 п. 1 "Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна пропозиції, питома вага цінового критерію становить 100 відсотків" Від так, система автоматично формує реєстр учасників відповідно до результатів аукціону, тому розглядатимуться цінові пропозиції лише за критерієм ціна ( без врахування наявності ПДВ чи не наявності ПДВ) Вважаємо, що плата ПДВ є внутрішнім питанням суб'єкта підприємницької діяльності і його сплата або не сплата не є підставою для прийняття відповідного рішення тендерним комітетом замовника. Звичайно, що будуть враховані також інші вимоги, які викладені у тендерній документації замовника. Тобто, враховуватиметься остаточна ціна за результатами торгів. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2019 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 197 370,00
UAH
189 089,00
UAH
Документи
ФОП Сербин Роман Ігорович 227 430,00
UAH
189 090,00
UAH
Документи

Публічні документи

09 липня 2019 09:13
Електронний підпис
09 липня 2019 09:11
09. 458753_пропозиція.pdf
09 липня 2019 02:24
Електронний підпис
09 липня 2019 02:19
Копія Статуту.pdf
09 липня 2019 02:19
Копія Витягу ПДВ.pdf
09 липня 2019 02:19
09. 458753_пропозиція.pdf

Публічні документи

08 липня 2019 09:33
Проект Договору.pdf
08 липня 2019 09:33
тендерна пропозиція.pdf
06 липня 2019 12:46
Аналогічні договора.pdf
06 липня 2019 12:46
Довідки.pdf
06 липня 2019 12:46
Проект договору.pdf
06 липня 2019 12:46
тендерна пропозиція.pdf
06 липня 2019 12:46
паспортні дані.pdf
06 липня 2019 12:46
Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП Сербин Роман Ігорович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 189 089,00
UAH
11 липня 2019 13:53
ФОП Сербин Роман Ігорович
#3122404791
Переможець 189 090,00
UAH
15 липня 2019 10:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2019 10:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сербин Роман Ігорович
#3122404791
189 090,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 16:40
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2019 13:52
Дод. угода № 2.jpeg зміни до договору
05 серпня 2019 13:51
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2019 11:14
ДОДАТОК2.jpeg зміни до договору
05 серпня 2019 11:12
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2019 12:10
Дод. угода № 1.jpg зміни до договору
02 серпня 2019 12:07
Електронний підпис укладений
29 липня 2019 14:01
Дог. 3 ст..jpg укладений
29 липня 2019 14:00
Дод. до дог..jpg укладений
29 липня 2019 14:00
Дог. 2 ст..jpg укладений
29 липня 2019 14:00
Дог. 1 ст. .jpg укладений
29 липня 2019 14:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Постачальник зобов'язується поставити товар: "ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання ( персональні комп'ютери) в кількості 18 шт. а Покупець прийняти та оплатити товар за ціною 10 505,00 грн. (десять тисяч п'ятсот п'ять грн.,00 к. ) без ПДВ за один комп'ютер.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Постачальник зобов'язується поставити товар: "ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання ( персональні комп'ютери) із встановленою операційною системою в кількості 18 шт. а Покупець прийняти та оплатити товар за ціною 10 505,00 грн. (десять тисяч п'ятсот п'ять грн.,00 к. ) без ПДВ за один комп'ютер."
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Постачальник зобов'язується поставити товар: "ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання ( персональні комп'ютери) із встановленою операційною системою в кількості 18 шт. а Покупець прийняти та оплатити товар за ціною 10 505,00 грн. (десять тисяч п'ятсот п'ять грн.,00 к. ) без ПДВ за один комп'ютер
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 189 090,00
UAH