Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (утеплення фасаду та заміна віконних, дверних блоків) лікувального корпусу №1 центральної районної лікарні Тетіївської районної ради по вул. Цвіткова, 26 в м. Тетіїв, Київської області
Очікувана вартість
4 861 214,40 UAH
UA-2019-06-24-001003-a 24e732b903664deebcf0814089369620
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 13:15
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 18 липня 2019 12:53
Очікувана вартість: 4 861 214,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 861,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (утеплення фасаду та заміна віконних, дверних блоків) лікувального корпусу №1 центральної районної лікарні Тетіївської районної ради по вул. Цвіткова, 26 в м. Тетіїв, Київської області (Джерело фінансування закупівлі: кошти державного фонду регіонального розвитку та співфінансування місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09801, Україна, Київська область, м. Тетіїв, вул. Цвіткова, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. Аванс 20 Робочі 30
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2019 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2019 11:46
ТД у новій редакції.PDF
09 липня 2019 11:46
Перелік змін.PDF
09 липня 2019 11:46
Додатки до ТД у новій редакції.PDF
01 липня 2019 14:48
Перелік змін.PDF
09 липня 2019 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2019 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2019 11:46
ТД у новій редакції.PDF
01 липня 2019 14:45
ТД зміни.PDF
24 червня 2019 13:15
ТД.PDF
09 липня 2019 11:46
Перелік змін.PDF
09 липня 2019 11:46
Додатки до ТД у новій редакції.PDF
01 липня 2019 14:45
Додатки до ТД зміни.PDF
24 червня 2019 13:15
Додатки до ТД.PDF
01 липня 2019 14:48
Перелік змін.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо помилки в технічному завданні
Дата подання: 27 червня 2019 07:43
Дата відповіді: 01 липня 2019 14:52
Доброго дня! Під час ознайомленя з тедерною документацією нами було виявлено помилку в п.1. Додатку 2. Вона полягає в тому, що п.1 Додатку 2 визначено установлення та розбирання зовнішних металевих трубчастих інвентарних риштуваннь на площу 232,66 м2, в той час як відповідно до п.2 Додатку 2 площа утеплення фасадів мінеральними плитами складає 2326,6 м2 , тобто в 10 раз більше. Просимо усунути вказану вище технічну помилку. З повагою, директор
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. До тендерної документації внесено відповідні зміни.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-24-001003-a.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП «Ялик», Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 06 вересня 2019 23:37
Скарга до органу оскарження
ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Стаття18 п.7 абз.2 Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 11.09.2019 № 12715.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2019 19:42

Документи подані скаржником

06 вересня 2019 23:35
Скарга Тетіїв_06.09.19.pdf
06 вересня 2019 23:35
Скарга Тетіїв_06.09.19.docx

Документи Органу Оскарження

11 вересня 2019 19:42
Рішення від 11.09.2019 № 12715.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-04-000025 ● e701270b077240bc81ced8349be30268
  • Статус: вирішено ● Дата: 17 січня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2019 17:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ



03.09.2019 № 164
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.09.2019 № 164

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-06-24-001003-a 24.06.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Протоколом засідання тендерного комітету № 348 від 09.09.2019 року процедуру відкритих торгів по закупівлі Капітального ремонту (утеплення фасаду та заміна віконних, дверних блоків) лікувального корпусу №1 центральної районної лікарні Тетіївської районної ради по вул. Цвіткова, 26 в м. Тетіїв, Київської області (Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) Замовником було відмінено на підставі абз. 3 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2019-09-13 15:32:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2020-01-17 12:07:37

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2019 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП «Ялик» 4 656 626,28
UAH з ПДВ
4 656 626,28
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" 4 684 568,40
UAH з ПДВ
4 684 568,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25" 4 843 576,62
UAH з ПДВ
4 843 576,62
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ЕСЮ УКРАЇНА" 4 861 004,92
UAH з ПДВ
4 861 004,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БК СД 4 861 172,90
UAH з ПДВ
4 861 172,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2019 08:15
Електронний підпис
28 серпня 2019 08:14
ВідсутнЗаборгован.rar
28 серпня 2019 08:13
ВідсутнСудимості.rar
16 липня 2019 20:01
Електронний підпис
16 липня 2019 19:55
1ТП.rar
16 липня 2019 19:54
5ІншіД.rar
16 липня 2019 19:54
4Забезпеч.rar
16 липня 2019 19:53
3ТЧастина.rar
16 липня 2019 19:53
2Кваліф.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП «Ялик»

ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ЕСЮ УКРАЇНА"

ТОВ БК СД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП «Ялик»
#34019103
Відхилено 4 656 626,28
UAH з ПДВ
25 липня 2019 17:46
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"
#40224937
Відхилено 4 684 568,40
UAH з ПДВ
25 липня 2019 17:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25"
#40724648
Відхилено 4 843 576,62
UAH з ПДВ
25 липня 2019 17:50
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ЕСЮ УКРАЇНА"
#40216774
Переможець 4 861 004,92
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 17:11

Документи

25 липня 2019 17:48
Електронний підпис
25 липня 2019 17:47
Протокол №194.PDF

Документи

25 липня 2019 17:50
Електронний підпис
25 липня 2019 17:49
Протокол №195.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ЕСЮ УКРАЇНА"
#40216774
4 861 004,92
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 09 вересня 2019 16:00
Коментар щодо відміни: Торги відмінено на підставі абз. 3 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
09 вересня 2019 16:00
Електронний підпис
09 вересня 2019 16:00
Протокол відміни Цвіткова.PDF