Електричні побутові прилади (придбання електричних приладів)
Electric household appliances (purchase of electric appliances)
Очікувана вартість
10 000 000,00 UAH
UA-2019-06-24-000842-c 344aefcaaf3945839bc44ded281774d2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження замовника: 51931, Україна, Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа замовника: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Official name: Department of Housing and Construction Kam`yanskoy City Council
National ID: 34827358
Contact point: Kirsik Anna Vadymivna
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2019 14:00
Початок аукціону: 15 серпня 2019 15:44
Очікувана вартість: 10 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 24 червня 2019 22:29
Enquiries until: 15 липня 2019 14:00
Complaints submission until: до 21 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 липня 2019 14:00

Information

Estimated total value: 10 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 100 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 200 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Джерело фінансування - міський бюджет
The source of funding is the city budget
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8790 шт
Електричні побутові прилади (придбання електричних приладів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам`янське, вул. Індустріальна, 16
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Electric household appliances (purchase of electric appliances)
CPV: 39710000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки оплати проводяться Покупцем по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання накладної, та виставленого рахунку з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів.У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюється протягом 10 днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - міський бюджет Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

01 липня 2019 10:38
Електронний цифровий підпис
01 липня 2019 10:31
SCAN0006.PDF
01 липня 2019 10:31
Додаток 3_Зміни 1.docx
01 липня 2019 10:31
Додаток 4_Зміни 1.docx
01 липня 2019 10:31
Додаток 5_Зміни 1.doc
01 липня 2019 10:31
ТД електричні прилади 2019_Зміни 1.doc
24 червня 2019 22:40
Додаток 1.docx
24 червня 2019 22:40
Додаток 2.docx
01 липня 2019 10:38
Електронний цифровий підпис
24 червня 2019 22:50
Електронний цифровий підпис
01 липня 2019 10:31
SCAN0006.PDF
01 липня 2019 10:31
Додаток 3_Зміни 1.docx
24 червня 2019 22:40
Додаток 3.docx
01 липня 2019 10:31
Додаток 4_Зміни 1.docx
24 червня 2019 22:40
Додаток 4.docx
01 липня 2019 10:31
Додаток 5_Зміни 1.doc
24 червня 2019 22:40
Додаток 5.doc
01 липня 2019 10:31
ТД електричні прилади 2019_Зміни 1.doc
24 червня 2019 22:40
ТД електричні прилади 2019.doc
24 червня 2019 22:40
Додаток 1.docx
24 червня 2019 22:40
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Выключатели
Дата подання: 26 червня 2019 12:56
Дата відповіді: 27 червня 2019 14:51
Добрый день . В ТД позиция 2 . Вимикач автоматичний диференційний 220в, 16А, 30А шт. 1758 Подскажите пожалуйста - нужно 16А или 30А ? Или напишити нужно кол-во каждой модели . Заранее благодарны .
Відповідь: Доброго дня! з приводу Вашого питання до ТД будуть внесені зміни в яких чітко зазначимо, що "Вимикач автоматичний диференційний 220в, 25А, 1758 шт."
Чекайте на зміни.
Дякуємо за запитання.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-19-000052 ● 6dc0a7da57384e6f8a51b5601dfbecd6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-16
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-19 17:53:20
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
16.08.2019 № 150

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
20 UA-2019-06-24-000842-c 24.06.2019 Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради (ЄДРПОУ 34827358) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-28 18:29:44

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015 – 39710000-2 – Електричні побутові прилади (придбання електричних приладів)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-06-24-000842-с)) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із питань, які надаються у файлі, що прикріплений:

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-02 15:51:47

Відповідь

1. Замовником дотримано норми статті 30 Закону та вимоги тендерної документації щодо відхилення тендерної пропозиції у разі її невідповідності вимогам тендерної документації
2. Замовником дотримано вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» та вважаємо зазначені Вами зауваження є безпідставними.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-09-02 15:49:13

Пояснення з власної ініціативи

1. Замовником дотримано норми статті 30 Закону та вимоги тендерної документації щодо відхилення тендерної пропозиції у разі її невідповідності вимогам тендерної документації.
2. Замовником дотримано вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» та вважаємо зазначені Вами зауваження є безпідставними.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надаємо АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ про результати моніторингу закупівлі (ID моніторингу: UA-M-2019-08-19-000052), оскільки з боку Замовника відсутні порушення вимог частини 5 статті 28 Закону в частині невідхилення тендерної пропозиції учасника (ТОВ «КОМПАНІЯ «АКВАТІКА») через невідповідність вимогам тендерної документації, та допущення до аукціону, а також відсутні порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі (оскільки до оцінки правомірно допущено дві тендерні пропозиції, що відповідають вимогам тендерної документації, а тому відсутні підстави для відміни процедури закупівлі).

2019-09-16 16:54:26

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 09 вересня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 24 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради, 34827358, Україна, Камянське, вул.. Москворецька, 14
  2. Інформація про предмет закупівлі: Електричні побутові прилади (придбання електричних приладів), 10000000UAH, 39710000-2, ДК021, 8790, шт
  3. Інформація про оприлюднення: 344aefcaaf3945839bc44ded281774d2, 2019-06-24
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 19 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протокол розгляду тендерних пропозицій від 09.082019 №208, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 15.08.2019р., тендерні пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «АКВАТІКА» та ТОВ «МІРАНТА ЛТД», повідомлення про намір укласти договір від 16.08.2019р., договір поставки від 03.09.2019р. №897-19, пояснення Замовника на питання надані через електронну систему закупівлі. Відповідно до річного плану закупівель UA-P-2019-06-24-003351-c та інформації про предмет закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник визначив код предмета закупівлі 39710000-2 – Електричні побутові прилади національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749. Опрацюванням тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 24.06.2019р. та тендерні пропозиції учасників торгів ТОВ «КОМПАНІЯ «АКВАТІКА» та ТОВ «МІРАНТА ЛТД» установлено порушення Замовником вимог частини 5 статті 28 Закону в частині невідхилення тендерної пропозиції учасника через невідповідність вимогам тендерної документації, та допущення до аукціону, зокрема: 1. Згідно з вимогами п.2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник повинен надати скановану копію ліцензії, виданої банку та скановану копію документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені скановані копії повинні бути завірені банком. У складі пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «АКВАТІКА» містяться скановані документи копій (довіреність №2797/19, банківська ліцензія №277 від 24.11.2016), які не завірені банком. 2. Згідно з вимогами п.7 розділу «Загальні положення» тендерної документації, документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), викладені іншими мовами ніж українська або російська, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад цих документів має бути засвідченим підписом перекладача, або підписом Учасника тендеру, або посвідчений нотаріально (на розсуд Учасника). У складі пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «АКВАТІКА» (стор.76-80) міститься сертифікат відповідності (реєстраційний номер 1707604717ЕЛ.17/49034). На підтвердження автентичності перекладу копії сертифікату відсутня інформація про те ким здійснений переклад документу та засвідчення такого перекладу підписом. 3. У складі пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «АКВАТІКА» (стор.23) міститься рішення №1 від 04.02.2019р. засновника цього товариства про створення Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «АКВАТІКА». Проте, відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 18.02.2019р. у Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи – дата державної реєстрації юридичної особи була проведена 07.11.2018р. за №12241020000087730. Водночас, у складі пропозиції міститься фінансова звітність за 2018 рік. При цьому у гарантійному листі від 22.07.2019р. №22072019-019 за підписом директора ТОВ «КОМПАНІЯ «АКВАТІКА» (стор. 43) зазначено, що інформація яка міститься у тендерній пропозиції є достовірною. У тендерній документації Замовник зазначив про наступне: «Неспроможність подати всю інформацію, яку вимагає Документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.»., 09 вересня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учасників торгів та допущення їх до аукціону встановлено невідповідність пропозиції визначеного учасника-переможця умовам тендерної документації, та відповідно до норми частини 5 статті 28 Закону тендерна пропозиція підлягала відхиленню та згідно з нормою абзацу 3 частини 5 статті 28 процедура закупівлі підлягала відміні. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення,– порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Ознака оскарження в суді

ПОЗОВНА ЗАЯВА про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2019-08-19-000052) закупівлі товару за кодом СPV за ДК 021:2015 – 39710000-2 Електричні побутові прилади (придбання електричних приладів), ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-24-000842-c) Східного офісу Держаудитслужби, який оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 09 вересня 2019 року.

2019-09-23 16:24:45

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 09 серпня 2019
UA-2019-06-24-000842-c344aefcaaf3945839bc44ded281774d2
Найменування замовника: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження замовника: 51931, Україна, Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Учасник Документи Рішення
ТОВ "МІРАНТА ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "АКВАТІКА"" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕЙРКЛІМ УКРАЇНА" Документи
Відхилено
Документи

Документи

09 серпня 2019 15:42
SCAN0050.PDF
09 серпня 2019 15:48
sign.p7s

Публічні документи

20 липня 2019 09:17
sign.p7s
20 липня 2019 09:17
sign.p7s
20 липня 2019 09:16
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

09 серпня 2019 15:43
SCAN0050.PDF
09 серпня 2019 15:48
sign.p7s

Публічні документи

20 серпня 2019 17:29
sign.p7s
20 серпня 2019 17:25
Комерційна пропозиція.pdf
20 серпня 2019 17:25
Довідка по статті 17.pdf
20 серпня 2019 17:25
Довідка МВС.jpg
20 серпня 2019 17:25
public_doc.pdf
20 серпня 2019 17:25
public_doc.p7s
25 липня 2019 10:45
sign.p7s
25 липня 2019 10:45
sign.p7s
25 липня 2019 10:41
Гарантия_4690.zip
25 липня 2019 10:41
Licence.zip
25 липня 2019 10:41
Dovirenist_Ryzhiy.zip

Документи

09 серпня 2019 15:45
SCAN0050.PDF
09 серпня 2019 15:50
sign.p7s

Публічні документи

25 липня 2019 13:29
sign.p7s
25 липня 2019 13:25
фото_обігрівача.pdf
25 липня 2019 13:25
техпаспорт Ukr.pdf
25 липня 2019 13:25
сертифікат ЕC.pdf
25 липня 2019 13:25
Порівняння_аналог.pdf
25 липня 2019 13:25
Порівняльна таблиця.pdf
25 липня 2019 13:25
Камин_подтвердження.pdf
25 липня 2019 13:25
Документи ЕЙРКЛІМ.pdf
25 липня 2019 13:25
Додаток 5_Договор.pdf
25 липня 2019 13:25
Додаток 3.pdf
25 липня 2019 13:25
Додаток 1.pdf
25 липня 2019 13:25
Гарантійний лист IEK.pdf
25 липня 2019 13:25
гарант лист_камин.pdf
25 липня 2019 13:25
автомати захисту.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2019 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "АКВАТІКА"" 9 965 539,44
UAH з ПДВ
9 965 539,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІРАНТА ЛТД" 9 998 971,20
UAH з ПДВ
9 998 971,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2019 17:29
sign.p7s
20 серпня 2019 17:25
Комерційна пропозиція.pdf
20 серпня 2019 17:25
Довідка по статті 17.pdf
20 серпня 2019 17:25
Довідка МВС.jpg
20 серпня 2019 17:25
public_doc.pdf
20 серпня 2019 17:25
public_doc.p7s
25 липня 2019 10:45
sign.p7s
25 липня 2019 10:45
sign.p7s
25 липня 2019 10:41
Гарантия_4690.zip
25 липня 2019 10:41
Licence.zip
25 липня 2019 10:41
Dovirenist_Ryzhiy.zip

Публічні документи

20 липня 2019 09:17
sign.p7s
20 липня 2019 09:17
sign.p7s
20 липня 2019 09:16
Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ "АКВАТІКА""
#42605929
Переможець 9 965 539,44
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 14:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2019 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "АКВАТІКА""
#42605929
9 965 539,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
04 вересня 2019 14:46
SCAN0002.PDF укладений
04 вересня 2019 14:42

Актуальні тендери

До пошуку