Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Столи письмові та шафи для документів
Очікувана вартість
31 000,00 UAH
UA-2019-06-24-000831-c ● dc83865c0cb04539b804c50f49a73ec8
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП ММР "Маріупольська міська лікарня № 1" |
Код ЄДРПОУ: | 01990683 |
Місцезнаходження: | 87504, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вул. Радіна, 2 |
Контактна особа: |
Ідрісов Костянтин Георгійович +380629469256 tender.hospital1897@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2019 19:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 червня 2019 19:47 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2019 19:47 |
Початок аукціону: | 02 липня 2019 14:35 |
Очікувана вартість: | 31 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,29% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Столи письмові однотумбові - 10 шт., шафи для документів - 10 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Столи письмові та шафи для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2019 20:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2019 20:04 |
5. Информація столи та шафи.docx | |
24 червня 2019 19:43 |
ДОГОВІР_ПРО_ЗАКУПIВЛЮ - меблі.docx | |
24 червня 2019 19:43 |
3. ФОРМА ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.doc | |
24 червня 2019 19:43 |
2. Вимоги_щодо_оформлення_пропозицii_учасником.docx | |
24 червня 2019 19:43 |
1. Стіл письмовий простий та шафа Технічний опис та вимоги.docx |
24 червня 2019 20:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 червня 2019 20:04 |
5. Информація столи та шафи.docx
|
|||
24 червня 2019 19:43 |
ДОГОВІР_ПРО_ЗАКУПIВЛЮ - меблі.docx
|
|||
24 червня 2019 19:43 |
3. ФОРМА ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.doc
|
|||
24 червня 2019 19:43 |
2. Вимоги_щодо_оформлення_пропозицii_учасником.docx
|
|||
24 червня 2019 19:43 |
1. Стіл письмовий простий та шафа Технічний опис та вимоги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП та визначення його ціни
Дата подання: 25 червня 2019 08:45
Дата відповіді: 25 червня 2019 08:55
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» недискримінація (рівність) учасників означає, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Учасник процедури закупівлі – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або не резидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури. (п.35 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Варто зазначити, що згідно податкового законодавства існують певні обмеження щодо здійснення діяльності платників єдиного податку. Вичерпну інформацію з цього приводу Ви можете отримати в органах ДФСУ.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі одного критерію: ціни.
Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна, визначена учасником в тендерній пропозиції з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування, в т.ч. ПДВ.
Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, зважування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством, а також не визначених законодавством, але які несе або може понести учасник у зв’язку з поставкою товару за Договором.
Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.
До розрахунку ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені Учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю.
До розрахунку ціни входять усі види послуг, у тому числі й ті, які Учасником доручатимуться для виконання третім особам. Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо та вважається врахованою у ціні його тендерної пропозиції.
Учасник процедури закупівлі – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або не резидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури. (п.35 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Варто зазначити, що згідно податкового законодавства існують певні обмеження щодо здійснення діяльності платників єдиного податку. Вичерпну інформацію з цього приводу Ви можете отримати в органах ДФСУ.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі одного критерію: ціни.
Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна, визначена учасником в тендерній пропозиції з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування, в т.ч. ПДВ.
Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, зважування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством, а також не визначених законодавством, але які несе або може понести учасник у зв’язку з поставкою товару за Договором.
Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.
До розрахунку ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені Учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю.
До розрахунку ціни входять усі види послуг, у тому числі й ті, які Учасником доручатимуться для виконання третім особам. Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо та вважається врахованою у ціні його тендерної пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2019 15:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КОВАЛЕНКО ОЛЕКСАНДРА ВОЛОДИМИРІВНА" |
29 600,00
UAH з ПДВ
|
24 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МАМОНОВА НАТАЛЯ ІВАНІВНА" |
26 770,00
UAH з ПДВ
|
25 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Мазний Ігор Іванович |
30 000,00
UAH з ПДВ
|
26 350,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Грізоглазов Сергій Володимирович |
30 300,00
UAH з ПДВ
|
30 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КОВАЛЕНКО ОЛЕКСАНДРА ВОЛОДИМИРІВНА" #1723009888 |
Переможець |
24 999,00
UAH з ПДВ
|
25 липня 2019 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
доп 1 договор 90.pdf | зміни до договору |
05 серпня 2019 12:28
|
Договір 90 підписано | укладений |
31 липня 2019 11:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Покупця |
Номер договору про закупівлю: | 90 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |