Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столи письмові та шафи для документів
Очікувана вартість
31 000,00 UAH
UA-2019-06-24-000831-c dc83865c0cb04539b804c50f49a73ec8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ідрісов Костянтин Георгійович

+380629469256 tender.hospital1897@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП ММР "Маріупольська міська лікарня № 1"
Код ЄДРПОУ: 01990683
Місцезнаходження: 87504, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вул. Радіна, 2
Контактна особа: Ідрісов Костянтин Георгійович
+380629469256
tender.hospital1897@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 19:43
Звернення за роз’ясненнями: до 27 червня 2019 19:47
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 19:47
Початок аукціону: 02 липня 2019 14:35
Очікувана вартість: 31 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,29%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Столи письмові однотумбові - 10 шт., шафи для документів - 10 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Столи письмові та шафи для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП та визначення його ціни
Дата подання: 25 червня 2019 08:45
Дата відповіді: 25 червня 2019 08:55
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» недискримінація (рівність) учасників означає, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Учасник процедури закупівлі – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або не резидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури. (п.35 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Варто зазначити, що згідно податкового законодавства існують певні обмеження щодо здійснення діяльності платників єдиного податку. Вичерпну інформацію з цього приводу Ви можете отримати в органах ДФСУ.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі одного критерію: ціни.
Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна, визначена учасником в тендерній пропозиції з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування, в т.ч. ПДВ.
Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, зважування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством, а також не визначених законодавством, але які несе або може понести учасник у зв’язку з поставкою товару за Договором.
Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.
До розрахунку ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені Учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю.
До розрахунку ціни входять усі види послуг, у тому числі й ті, які Учасником доручатимуться для виконання третім особам. Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо та вважається врахованою у ціні його тендерної пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2019 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОВАЛЕНКО ОЛЕКСАНДРА ВОЛОДИМИРІВНА" 29 600,00
UAH з ПДВ
24 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАМОНОВА НАТАЛЯ ІВАНІВНА" 26 770,00
UAH з ПДВ
25 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мазний Ігор Іванович 30 000,00
UAH з ПДВ
26 350,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Грізоглазов Сергій Володимирович 30 300,00
UAH з ПДВ
30 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2019 19:21
Титульна4.pdf
01 липня 2019 19:21
Титульна3.pdf
01 липня 2019 19:21
Титульна2.pdf
01 липня 2019 19:21
Титульна1.pdf
01 липня 2019 19:21
ДОВІДКА.pdf

Публічні документи

01 липня 2019 17:01
Електронний підпис
01 липня 2019 16:59
СЕСи та декларації.pdf
01 липня 2019 16:59
Копія виписки.pdf
01 липня 2019 16:59
Довідка (статистика).pdf
01 липня 2019 16:59
Декларация МНИ.pdf
01 липня 2019 16:59
Витяг з ЄДР 23.01.2018р.pdf
01 липня 2019 16:59
Цінова пропозиція.pdf
01 липня 2019 16:59
Фото меблів.pdf
01 липня 2019 16:59
Ст. 17.pdf
01 липня 2019 16:59
Проект договір.pdf
01 липня 2019 16:59
Про Закон України.pdf
01 липня 2019 16:59
Паспорт шафа.pdf
01 липня 2019 16:59
Паспорт стіл.pdf

Публічні документи

01 липня 2019 00:55
Висновок держ сан.2.JPG
29 червня 2019 23:13
Гарантійне письмо.pdf
29 червня 2019 23:13
Цінова пропозиція.pdf
29 червня 2019 00:43
Мазний.І.І.(5).jpg
29 червня 2019 00:43
Мазний.І.І.(4).jpg
29 червня 2019 00:43
Мазний.І.І (2).JPG
29 червня 2019 00:43
Мазний.І.І.jpg
29 червня 2019 00:43
Выписка Мазный И.И..jpg
29 червня 2019 00:43
Відомості.pdf
29 червня 2019 00:43
Витяг з реєстру.pdf

Публічні документи

01 липня 2019 14:33
Лист гарантія 12 міс.pdf
01 липня 2019 14:33
Витяг з Держреєстру.pdf
01 липня 2019 14:33
Цінова пропозиція.pdf
01 липня 2019 14:33
Лист-Наказ.pdf
01 липня 2019 14:33
Довідка про санкції.pdf
01 липня 2019 14:33
Довідка з банку.pdf
01 липня 2019 14:33
Сертифікати.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОВАЛЕНКО ОЛЕКСАНДРА ВОЛОДИМИРІВНА"

ФОП "МАМОНОВА НАТАЛЯ ІВАНІВНА"

ФОП Мазний Ігор Іванович

ФОП Грізоглазов С. В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОВАЛЕНКО ОЛЕКСАНДРА ВОЛОДИМИРІВНА"
#1723009888
Переможець 24 999,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 15:39

Документи

25 липня 2019 15:39
Протокол 148

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2019 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОВАЛЕНКО ОЛЕКСАНДРА ВОЛОДИМИРІВНА"
#1723009888
24 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 липня 2019 15:39
Протокол 148

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
доп 1 договор 90.pdf зміни до договору
05 серпня 2019 12:28
Договір 90 підписано укладений
31 липня 2019 11:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Покупця
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 24 999,00
UAH