Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп’ютери
Очікувана вартість
580 000,00 UAH
UA-2019-06-24-000823-c d52e294e991c41c5bc61413527bf31d6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрич Михайло Григорович

+380373021993 cbvvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Вижницької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39402835
Місцезнаходження: 59200, Україна , Чернівецька обл., Вижниця, вул. Українська, 88а
Контактна особа: Андрич Михайло Григорович
+380373021993
cbvvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 19:06
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2019 21:00
Початок аукціону: 17 липня 2019 13:01
Очікувана вартість: 580 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 шт
комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59200, Україна, Чернівецька область, Вижниця, вул.Українська, 88-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2019 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2019 14:30
Перелік змін.doc
09 липня 2019 14:30
ТД зі змінами.doc
24 червня 2019 19:07
Додаток 3.doc
24 червня 2019 19:07
договір.doc
09 липня 2019 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 19:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2019 14:30
Перелік змін.doc
09 липня 2019 14:30
ТД зі змінами.doc
24 червня 2019 19:07
ТД.doc
24 червня 2019 19:07
Додаток 3.doc
24 червня 2019 19:07
договір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 червня 2019 08:46
Дата відповіді: 26 червня 2019 16:11
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У випадку, якщо тендерна документація (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасникам торгів слід мати на увазі, що, у своїх пропозиціях Законом не забороняється пропонувати відповідні еквіваленти.
Оцінка Учасників з ПДВ та без ПДВ здійснюється на рівних умовах
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 26 червня 2019 09:49
Дата відповіді: 26 червня 2019 16:12
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: дані зміни вноситись не будуть

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2019 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИНДЕЙ АНТОН ОЛЕКСАНДРОВИЧ 530 000,00
UAH з ПДВ
530 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Харюк Павло Васильович 578 000,00
UAH з ПДВ
578 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2019 19:30
проект_договору.pdf
16 липня 2019 19:30
Паспорт.PDF
16 липня 2019 19:30
Охорони праці.pdf
16 липня 2019 19:30
Лист гар. поставки.pdf
16 липня 2019 19:30
Довідка17.pdf
16 липня 2019 19:30
Довідка підписання.pdf
16 липня 2019 19:30
Витяг.PDF
16 липня 2019 19:30
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

19 липня 2019 16:17
МВС.jpg
19 липня 2019 16:17
ДФС.jpg
15 липня 2019 17:04
1551-19.zip
15 липня 2019 17:04
пропозиція ч2.pdf
15 липня 2019 17:04
пропозиція ч1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИНДЕЙ АНТОН ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ФОП Харюк Павло Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИНДЕЙ АНТОН ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3163813153
Відхилено 530 000,00
UAH з ПДВ
18 липня 2019 13:24
ФОП Харюк Павло Васильович
#3107322975
Переможець 578 000,00
UAH з ПДВ
18 липня 2019 13:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 липня 2019 13:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Харюк Павло Васильович
#3107322975
578 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 липня 2019 13:27
Електронний підпис
18 липня 2019 13:25
пртокол розгляду.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:50
Електронний підпис укладений
07 серпня 2019 19:30
7.jpg зміни до договору
07 серпня 2019 19:27
6.jpg зміни до договору
07 серпня 2019 19:27
Електронний підпис укладений
07 серпня 2019 19:14
5.jpg укладений
07 серпня 2019 19:12
4.jpg укладений
07 серпня 2019 19:12
3.jpg укладений
07 серпня 2019 19:12
2.jpg укладений
07 серпня 2019 19:12
1.jpg укладений
07 серпня 2019 19:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 238
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 256 000,00
UAH