Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми – Полтава, обхід м.Суми (влаштування транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу на км 16+312), Сумська область
Очікувана вартість
27 310 068,40 UAH
UA-2019-06-24-000820-a 453848501c4344b9b6346cb50a8d7734
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Субчак

+380442570231 tender.fininpro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 12:13
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2019 12:00
Початок аукціону: 11 липня 2019 11:09
Очікувана вартість: 27 310 068,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 136 550,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 136550.34 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми – Полтава, обхід м.Суми (влаштування транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу на км 16+312), Сумська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами) "Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва", та від 23.04.2014р. № 117(із змінами) "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику на строк не більше 3 (трьох) місяців авансу (але не пізніше кінця поточного бюджетного року) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в сумі, що не перевищує 30 (тридцяти) відсотків від суми бюджетних зобов'язань поточного року на підставі наданих рахунків - фактур. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та протягом 3 (трьох) місяців з моменту отримання авансу виконати належним чином обсяг закупівель та надати Замовнику підтверджуючі документи (Акт прийняття виконаних робіт (форма КБ-2В) та Довідку про вартість виконаних підрядних робіт (форма КБ-3)) на суму сплаченого авансу, а Замовник зобов'язується їх прийняти встановленим порядком. При закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2019 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 12:13
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2019 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" 25 295 887,50
UAH з ПДВ
25 295 887,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 27 199 900,00
UAH з ПДВ
26 833 448,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 26 970 000,00
UAH з ПДВ
26 833 449,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 27 259 103,00
UAH з ПДВ
27 259 103,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2019 18:16
Електронний підпис
22 липня 2019 18:04
Довідка.zip
10 липня 2019 11:56
Електронний підпис
10 липня 2019 11:21
Електронний підпис
10 липня 2019 11:12
10. Паспорт директора.pdf
10 липня 2019 11:12
9. ІПН директора.pdf
10 липня 2019 11:12
5. Хозхiмсервiс_13559_-19_p7s.7z
10 липня 2019 11:12
4. Технічне завдання.pdf
10 липня 2019 11:12
2.4 Договори оренди.pdf

Публічні документи

10 липня 2019 11:52
Електронний підпис
10 липня 2019 11:50
2.3. Наявність досвіду.pdf
10 липня 2019 11:50
1. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

10 липня 2019 11:53
Електронний підпис
10 липня 2019 11:52
G6270.19.7z
10 липня 2019 11:52
10_32.rar
10 липня 2019 11:52
1_9.rar

Публічні документи

10 липня 2019 11:59
85_tp.pdf
10 липня 2019 11:43
vytiag_0507.pdf
10 липня 2019 11:43
Статут нова редакція.pdf
10 липня 2019 11:43
ПДВ.pdf
10 липня 2019 11:43
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВ Данко

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"
#24157485
Переможець 25 295 887,50
UAH з ПДВ
17 липня 2019 16:32
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" #24157485

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2019 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"
#24157485
25 295 887,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 15:07
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 15:49
ДУ №12 до БДР 132-08-19.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 15:47
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2020 11:23
ДУ №11 до БДР 132-08-19.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 11:23
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2020 16:09
ДУ №10 до БДР 132-08-19.pdf зміни до договору
09 вересня 2020 16:08
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2020 14:16
ДУ №9 до БДР 132-08-19.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 14:15
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2020 15:22
ДУ №8 до БДР 132-08-19.pdf зміни до договору
10 липня 2020 15:18
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2020 10:09
ДУ №7 до БДР 132-08-19.pdf зміни до договору
02 липня 2020 18:26
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 14:38
ДУ №6 до БДР 132-08-19.pdf зміни до договору
31 січня 2020 14:38
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 16:50
ДУ №5 до БДР 132-08-19.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 16:50
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2019 14:48
ДУ №4 до БДР 132-08-19.pdf зміни до договору
22 жовтня 2019 14:47
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2019 17:11
ДУ №3 до БДР 132-08-19.pdf зміни до договору
11 вересня 2019 17:11
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2019 14:40
ДУ №2 до БДР 132-08-19.pdf зміни до договору
06 вересня 2019 14:40
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2019 15:28
ДУ №1 до БДР-132-08-19.pdf зміни до договору
14 серпня 2019 15:28
Електронний підпис укладений
06 серпня 2019 16:55
БДР 132-08-19.pdf укладений
06 серпня 2019 16:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.1.1., п.5.1., Розділу 14 Договору та доповнено Договір Додатком №3
Номер договору про закупівлю: БДР-132/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №БДР-132/08-19 від 06.08.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Розділу 15 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-132/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору підряду №БДР-132/08-19 від 06.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Додатку №3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-132/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору підряду №БДР-132/08-19 від 11.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.1., 2.1., Додатку №2 та №3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-132/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до Договору підряду №БДР-132/08-19 від 06.08.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.1. та Додатку №3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-132/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5 до Договору підряду №БДР-132/08-19 від 06.08.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Розділу 15 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-132/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6 до Договору №БДР-132/08-19 від 06.08.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 6.10., 7.1., 8.4., 8.5., 9.10., 10.3., 11.1. Розділу 8, 9, 13, 15, Додатку №2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-132/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №7 до Договору №БДР-132/08-19 від 06.08.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Додатку №3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-132/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №8 до Договору №БДР-132/08-19 від 06.08.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Додатку №2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-132/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №9 до Договору №БДР-132/08-19 від 06.08.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 5.4. та Додатку 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-132/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №10 до Договору №БДР-132/08-19 від 06.08.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Розділу 15 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-132/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №11 до Договору №БДР-132/08-19 від 06.08.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1. та Додатку 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-132/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №12 до Договору №БДР-132/08-19 від 06.08.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 856 217,66
UAH (в тому числі ПДВ 1 476 036,28 UAH)