Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
625 500,00 UAH
UA-2019-06-24-000812-a 5e331890d8ef4b0b8a568eafdd631f65
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Проценко

+380636033638 glavbuxp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНА ПОЛІКЛІНІКА"
Код ЄДРПОУ: 41949913
Місцезнаходження: 18005, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. В'ячеслава Чорновола, буд. 9
Контактна особа: Володимир Проценко
+380636033638
glavbuxp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 12:12
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 11 липня 2019 15:50
Очікувана вартість: 625 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 127,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
104 штука
Принтери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2019 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 12:12
Проект договору.doc
24 червня 2019 12:12
Тендерна документація (2).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги
Дата подання: 26 червня 2019 13:13
Дата відповіді: 01 липня 2019 08:21
Просимо пояснення щодо необхідності вимоги у Розділі 3, пп 1,10 Довідка про декларування змін оптово-відпускних цін на засоби медичного призначення!? Якщо це описка, то внесіть зміни, будь ласка. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня, так це описка, в найближчий час до тендерної документації будут внесені зміни
Технічні вимоги
Дата подання: 27 червня 2019 11:55
Дата відповіді: 01 липня 2019 08:21
Просимо пояснення щодо обладнання, що є предметом закупівлі. 1.В Додатку 2 до Тендерної документації вказано: «Найменування принтер», а «Тип пристрою МФУ». Який тип пристрою Вам потрібен: принтер або БФП? 2.В Додатку 2 до Тендерної документації вказано: «Будова картриджа нероздільна». Але пристрої з роздільними витратними матеріалами є більш вигідними, тому що є можливість замінювати лише відпрацьований елемент: тонер або фотобарабан, що дає суттеву економію при обслуговуванні та заощаджую бюджетні кошти. Більшість виробників виготовляє пристрої у цьому сегменті із роздільними витратними матеріалами. Тому вимагаємо прибрати цю вимогу з тендерної документації. 3.Чи є для Вас важливим критерієм, відсутність чіпу для перезаправки картріджів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В найближчий час до тендерної документації будут внесені зміни, стосовно вашого питання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-24-000812-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ", Код ЄДРПОУ:40679208
Дата подання: 27 червня 2019 16:54
Вимога щодо умов банківської гарантії, а саме, щодо вимоги до надання покриття
Шановний Замовнику!
Згідно ст. 24 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. В такому випадку в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Інших вимог до тендерного забезпечення не передбачено.
Існує три види забезпечення: банківська гарантія, страхова гарантія та гарантія фінансових установ.
В тендерній документації вказана вимога надати банківську гарантію. При цьому вказана вимога «Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття)..»
Хочемо відзначити, що у відповідності до законодавства України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку; гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов'язання боржником; гарантією визнається письмове зобов'язання банку, іншої фінансової установи, страхової організації (гаранта), яке видається за клопотанням іншої особи (принципала), за якими гарант зобов'язується сплатити кредиторові принципала (бенефіціарові) відповідно до умов гарантійного зобов'язання грошову суму після подання бенефіціаром письмової вимоги про її сплату. Таким чином, надання Учасником у складі пропозиції конкурсних торгів оригіналу банківської гарантії та її копії, завіреної банком, без платіжних доручень, квитанцій, договорів з банком, виписок з депозитного рахунку, документів про оцінку рухомого/нерухомого майна, є цілком достатнім для забезпечення пропозиції конкурсних торгів.
Законом не передбачено необхідності встановлення у документації конкурсних торгів вимог, які зобов'язують учасників Процедури закупівлі надавати у складі їх пропозицій конкурсних торгів окрім забезпечення пропозиції конкурсних торгів, зокрема, у вигляді банківської гарантії, ще й документів, які підтверджують забезпечення банківської гарантії. Зазначені вище вимоги Документації можуть перешкодити взяти участь у Процедури закупівлі тим суб'єктам господарювання, які можуть надати забезпечення пропозиції конкурсних торгів у вигляді банківської гарантії, але з незалежних від них обставин не можуть отримати документи, які підтверджують забезпечення банківської гарантії, зокрема, платіжне доручення, квитанцію, виписку з депозитного рахунку тощо.
Також звертаємо Вашу увагу на прийняте рішення АМКУ за номером 1783-р/пк-ск від 06.10.2015р. по аналогічному питанню на користь позивача (тобто, Учасника, а саме ПП «Міжрайпаливо». З текстом рішення можна ознайомитись за посиланням http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/article/117101 Також для зручності, додаємо файл з рішенням до даної вимоги.
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та прибрати вимогу щодо надання банківської гарантії саме з покриттям.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-06-24-000812-a.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ", Код ЄДРПОУ:40679208
Дата подання: 27 червня 2019 17:19
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов в проекті договору
Шановний Замовнику! Подаючи тендеру пропозицію, Учасник таким чином погоджується зі всіма умовами проекту договору. В той же час, згідно умов проекту договору "Товар постачається Замовнику до 31.12.2019 транспортом і за рахунок Постачальника протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин з моменту отримання Постачальником заявки (у разі усної – з подальшим письмовим підтвердженням) від Замовника на умовах DDP – м. Черкаси, вул. ________________ («Інкотермс», у редакції 2010 року).".
Дана вимога є дискримінаційною щодо Учасників з інших міст, так як доставити товар за 1 добу з іншого населеного пункту нереально.
Вимагаємо внести зміни в проект договору, зазначивши більш реальні терміни реагування на заявку щодо поставки товару.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

27 червня 2019 16:54
рішення № 1783 від 06.10.2015.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 липня 2019 14:59
Коментар щодо відміни: З підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 31 Закону "Про публічні закупівлі", а саме: порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договор, передбаченого цим Законом..
Документи:
01 липня 2019 14:59
Електронний підпис
01 липня 2019 14:59
Протокол №23.docx