Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект шкільних меблів для початкових класів Нової української школи (стіл учнівський та стілець учнівський)
Очікувана вартість
278 000,00 UAH
UA-2019-06-24-000810-c 94b887cb844a403fade42c74bdc96d10
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чернега Марина Миколаївна

+380576231784 sahosvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ САХНОВЩИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02146185
Вебсайт: http://sakhnov-ruo.edu.kh.ua/
Місцезнаходження: 64501, Україна , Харківська обл., Харків, Сахновщинський район, смт. Сахновщина, вул. Тарасів шлях, будинок 69
Контактна особа: Чернега Марина Миколаївна
+380576231784
sahosvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 18:25
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2019 21:00
Початок аукціону: 10 липня 2019 13:23
Очікувана вартість: 278 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 340,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
201 комплект
Комплект шкільних меблів для початкових класів Нової української школи (стіл учнівський та стілець учнівський) (кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64508, Україна, Харківська обл., смт. Сахновщина, Загальноосвітні навчальні заклади Сахновщинського району Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактом постачання товару на підставі документів, що підтверджують факт отримання товару „Замовником”. Розрахунки проводяться шляхом оплати „Замовником” грошових коштів на поточний рахунок „Постачальника” на підставі видаткових накладних у термін до 20 (двадцяти) календарних днів з дня прийняття товару. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2019 18:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 18:22
ТД 24.06.19 (1).docx
26 червня 2019 18:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 18:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 18:22
ТД 24.06.19 (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 27 червня 2019 16:26
Дата відповіді: 02 липня 2019 17:42
Добрий день! У Додатку 1 (Тендерна пропозиція) , в пункті 4, учаснику потрібно вставити кількість днів БАНКІВСЬКИХ, протягом яких Замовник має сплатити за поставку товару. Цю інформацію можна отримати лише із проекту договора в Додатку 5. Але в проекті договору в розділі IV пункт 4.1 вказані КАЛЕНДАРНІ ДНІ (20 календарних днів). Отже питання, як правильно заповнити форму тендерної пропозиції, додакту 1. Чекаємо на відповідь. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Оплата здійснюється за фактом постачання товару на підставі документів, що підтверджують факт отримання товару „Замовником”. Розрахунки проводяться шляхом оплати „Замовником” грошових коштів на поточний рахунок „Постачальника” на підставі видаткових накладних у термін до 20 (двадцяти) календарних днів з дня прийняття товару.
Дякуємо за запитання!

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 липня 2019 12:15
Коментар щодо відміни: у зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів
Документи:
04 липня 2019 12:15
протокол 04.07.19.pdf