Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми – Полтава (влаштування транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу на км 75+420), Сумська область
Очікувана вартість
24 223 290,80 UAH
UA-2019-06-24-000804-a 8380a220c17747e3b04622304a272d2d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Субчак

+380442570231 tender.fininpro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 12:10
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2019 12:00
Початок аукціону: 11 липня 2019 11:40
Очікувана вартість: 24 223 290,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 121 116,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 121116.45 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми – Полтава (влаштування транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу на км 75+420), Сумська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами) "Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва", та від 23.04.2014р. № 117(із змінами) "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику на строк не більше 3 (трьох) місяців авансу (але не пізніше кінця поточного бюджетного року) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в сумі, що не перевищує 30 (тридцяти) відсотків від суми бюджетних зобов'язань поточного року на підставі наданих рахунків - фактур. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та протягом 3 (трьох) місяців з моменту отримання авансу виконати належним чином обсяг закупівель та надати Замовнику підтверджуючі документи (Акт прийняття виконаних робіт (форма КБ-2В) та Довідку про вартість виконаних підрядних робіт (форма КБ-3)) на суму сплаченого авансу, а Замовник зобов'язується їх прийняти встановленим порядком. При закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2019 12:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 12:10
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2019 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" 21 255 682,50
UAH з ПДВ
21 255 682,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 24 160 303,00
UAH з ПДВ
23 796 953,62
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 24 044 505,00
UAH з ПДВ
23 802 271,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2019 18:09
Електронний підпис
22 липня 2019 18:02
Довідка.zip
10 липня 2019 11:55
Електронний підпис
10 липня 2019 11:23
Електронний підпис
10 липня 2019 11:20
10 Паспорт директора.pdf
10 липня 2019 11:20
9 ІПН директора.pdf
10 липня 2019 11:20
6 Відомості учасника.PDF
10 липня 2019 11:20
4 Технічне завдання.PDF
10 липня 2019 11:20
2.4 Договори оренди.pdf

Публічні документи

10 липня 2019 11:59
povnovazhenna.pdf
10 липня 2019 11:59
84_TП.pdf
10 липня 2019 11:59
trudovi_knyzhky_зм.pdf
10 липня 2019 11:45
vytiag_0507.pdf
10 липня 2019 11:45
Статут нова редакція.pdf
10 липня 2019 11:45
ПДВ.pdf
10 липня 2019 11:45
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf

Публічні документи

10 липня 2019 11:53
Електронний підпис
10 липня 2019 11:51
2.3. Наявність досвіду.pdf
10 липня 2019 11:51
1. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"
#24157485
Переможець 21 255 682,50
UAH з ПДВ
17 липня 2019 16:29
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" #24157485

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2019 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"
#24157485
21 255 682,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 16:35
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 16:02
ДУ №9 до БДР130-08-19.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 16:01
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2020 14:10
ДУ №8 до БДР130-08-19.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 14:10
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2020 18:19
ДУ №7 до БДР 130-08-19.pdf зміни до договору
02 липня 2020 18:18
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 14:36
ДУ №6 до БДР 130-08-19.pdf зміни до договору
31 січня 2020 14:36
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 16:47
ДУ №5 до БДР 130-08-19.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 16:46
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2019 14:53
ДУ №4 до БДР 130-08-19.pdf зміни до договору
22 жовтня 2019 14:51
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2019 17:13
ДУ №3 до БДР 130-08-19.pdf зміни до договору
11 вересня 2019 17:13
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2019 14:36
ДУ №2 до БДР 130-08-19.pdf зміни до договору
06 вересня 2019 14:36
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2019 15:26
ДУ №1 до БДР-130-08-19.pdf зміни до договору
14 серпня 2019 15:25
Електронний підпис укладений
06 серпня 2019 16:51
№ БДР 130-08-19.pdf укладений
06 серпня 2019 16:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.1.1., п.5.1., Розділу 14 Договору та доповнено Договір Додатком №3
Номер договору про закупівлю: БДР-130/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №БДР-130/08-19 від 06.08.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Розділу 15 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-130/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору підряду №БДР-130/08-19 від 06.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Додатку №3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-130/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору підряду №БДР-130/08-19 від 11.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.1., 2.1., Додатку №2 та №3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-130/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до Договору підряду №БДР-130/08-19 від 06.08.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.1. та Додатку №3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-130/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5 до Договору підряду №БДР-130/08-19 від 06.08.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Розділу 15 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-130/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6 до Договору №БДР-130/08-19 від 06.08.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1., 6.10., 7.1., 8.4., 8.5., 9.10., 10.3., Розділу 8, 9, 13, 15, Додатку №2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-130/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №7 до Договору №БДР-130/08-19 від 06.08.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Додатку №2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-130/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №8 до Договору №БДР-130/08-19 від 06.08.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1. та Додатку 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-130/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №9 до Договору №БДР-130/08-19 від 06.08.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 435 191,02
UAH (в тому числі ПДВ 2 572 531,84 UAH)