Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дезінфікуючі засоби, хлорні таблетки
Очікувана вартість
30 500,00 UAH
UA-2019-06-24-000762-b ● 13902a21ddcc47b6b85a1bb7819234f2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Обласна комунальна установа "Вінницька обласна станція переливання крові" |
Код ЄДРПОУ: | 05484474 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Пирогова, 48 |
Контактна особа: |
Терещенко Елла Вікторівна 380432670425 ella_vospk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2019 14:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 червня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 27 червня 2019 11:49 |
Очікувана вартість: | 30 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 152,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Дезінфікуючі засоби: Вернедор - фл. 1л - 35 шт.; Хлорні таблетки: Санідез (банка - 500 шт.) - 30 банок.; Саніліт (банка - 1 кг) - 30 банок. Еквівалент не пропонувати.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
95 штуки
Дезінфікуючі засоби: Вернедор - фл. 1л - 35 шт.; Хлорні таблетки: Санідез (банка - 500 шт.) - 30 банок.; Саніліт (банка - 1 кг) - 30 банок. Еквівалент не пропонувати.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пирогова, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2019 14:18 |
Договір купівлі-продажу_ за заявками.docx |
24 червня 2019 14:18 |
Перелік докум від Учасника_деззасоби.doc |
24 червня 2019 14:18 |
ПРОПОЗИЦІЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-24-000762-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 02 липня 2019 16:36
порушення закону, упереджені дії
Замовник проводить чергову корупційну закупівлю у "свого" постачальника. Відхиляє економічно найвигіднішу пропозицію з аргументами, які не витримують критики. Замість того, щоб розкрадати бюджетні кошти, краще б вивчали законодавчу базу, яка регулює допорогові закупівлі. Наказ №35 Зовнішторгвидав України, на який ви посилаєтесь 19.03. втратив чинність, замість нього - Наказ №11 від 20.03.2019 року., в якому про НЕ розгляд еквівлентів не сказано нічого, тобто залишився один єдиний Закон Про публічні закупівлі, де чітко визначено , що вираз «еквівалент» обов’язковий!Ви не маєте право НЕ розглядати еквіваленти, бо використовуєте бюджетні кошти і засоби які закуповуєте не унікальні! На ринку України існує безліч високоякісних засобів, включаючи ті, що запропонували ми. Ще раз акцентуємо увагу: ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. Якщо наша пропозиція не буде повернута до розгляду тане буде проведена неупереджена оцінка, ми звертаємось до вказаних у першій вимозі контролюючі органи! Хочемо звернути увагу, що вартість пропозиції Учасника, якого Замовник протягує до перемоги впритул наближена до очікуваної вартості, і в процесі аукціону він навіть не намагався конкурувати, бо був впевнений , що зацікавлені посадові особи Замовника протягнуть його до перемоги, що вказує на корупційність цієї закупівлі. Ціни на засоби які він закуповує мають «накрутку» більше ніж 40%, так засіб Саніліт (UA-2019-06-04-001147-b)- коштує 135,00 грн а у вас аж 276,00 грн, це 200% ,на 141,00 грн перевищує ціну в системі! Засіб Санідез ( UA-2019-05-13-001376-a)- 168,00грн , а у вас 327,00грн, у 2 рази більше ! А от Вернедор коштує 5л-792 грн, а у вас 1л-354 !!! Таких цін ще не було! Це вже навіть не 40% хабаря , а всі 100%!!. Такої корупційної закупівлі ще не було! Ми вимагаємо відмінити своє упереджене рішення про відхилення нашої пропозиції, повернути її як таку що відповідає вимогам та є найбільш економічно вигідною. В іншому разі ми направляємо цього листа до департаменту ОЗ, копію головному лікарю, для роз’яснення вам ( тендерному комітету) правила закупівель за державні кошти та дотримання Закону. Корупційні схеми пора ламати. Дві окремі закупівлі під завідомих учасників із цінами , що перевищують вдвічі ,це вже занадто! У вас поки є час, схаменіться , бо за такі ціни комусь прийдеться відповідати, насамперед – головному лікарю!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 липня 2019 15:04
Шановний Учаснику!
Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу.
При відхиленні Вашої пропозиції ми не посилались на Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 і обізнані в тому, що він втратив чинність.
Звертаємо увагу, що процедура проведення допорогової закупівлі з використанням електронної системи закупівель не регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, затверджена наказом № 10 від 19.03.2019 р., не є нормативно-правовим актом обов’язковим до виконання.
Замовником може бути зазначена інформація про предмет закупівлі, яку Замовник вважає за потрібне зазначити. Вказувати еквівалент або аналог Замовником є його правом, а не обов'язком.
Ваші звинувачення носять характер тиску на Замовника заради власних інтересів.
Отже, при допороговій закупівлі Замовник має право закуповувати конкретний предмет закупівлі без передбачення можливості поставки еквівалента. В такому випадку, якщо Учасник пропонує товар, який не відповідає умовам допорогової закупівлі (навіть якщо за характеристиками є еквівалентом), Замовник має право відхилити пропозицію такого Учасника.
Торгова марки засобів, яка вказана в оголошенні Закупівлі, була випробувана в умовах специфіки нашої комунальної установи, відзначена відмінна антимікробна активність та відсутність алергічних реакцій у персоналу установи та відвідувачів.
Замовник не зобов’язаний розглядати еквіваленти, або аналоги, і сам визначає можливість скористатись правом визначення еквівалентів. Вимога Учасника до розгляду еквівалентів є тиском на тендерний комітет, що суперечить чинному Законодавству.
Ваша вимога містить безпідставні звинувачення, що є недопустимо та порушує Законодавство України. Нагадуємо, що відповідно до статті 62 Конституції України обвинувачення не може ґрунтуватися на припущеннях.
Якщо Ви уважно проаналізуєте Закупівлі дезінфекційних засобів нашої установи, то побачите, що дезінфекційні засоби закуповуються у різних постачальників, які надають свої пропозиції.
Повідомляємо, що установа ОКУ «ВОСПК» із засобами "Амісепт", «Госпісепт» не працювала, посівів на наявність мікрофлори після дезінфекції не проводила. Медичний персонал протягом робочого дня використовує дезінфекційний засіб і важливо, щоб такі засоби були без запаху та кольору. Ми не заперечуємо спробувати використовувати в роботі дезінфікаційні засоби, запропоновані Вами, після надання зразків для їх випробування.
Неспроможність Учасника закупівлі запропонувати товари, яких потребує Замовник, не є ознакою дискримінації.
Отже, дискримінаційний характер в оголошенні даної Закупівлі відсутній.
Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу.
При відхиленні Вашої пропозиції ми не посилались на Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 і обізнані в тому, що він втратив чинність.
Звертаємо увагу, що процедура проведення допорогової закупівлі з використанням електронної системи закупівель не регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, затверджена наказом № 10 від 19.03.2019 р., не є нормативно-правовим актом обов’язковим до виконання.
Замовником може бути зазначена інформація про предмет закупівлі, яку Замовник вважає за потрібне зазначити. Вказувати еквівалент або аналог Замовником є його правом, а не обов'язком.
Ваші звинувачення носять характер тиску на Замовника заради власних інтересів.
Отже, при допороговій закупівлі Замовник має право закуповувати конкретний предмет закупівлі без передбачення можливості поставки еквівалента. В такому випадку, якщо Учасник пропонує товар, який не відповідає умовам допорогової закупівлі (навіть якщо за характеристиками є еквівалентом), Замовник має право відхилити пропозицію такого Учасника.
Торгова марки засобів, яка вказана в оголошенні Закупівлі, була випробувана в умовах специфіки нашої комунальної установи, відзначена відмінна антимікробна активність та відсутність алергічних реакцій у персоналу установи та відвідувачів.
Замовник не зобов’язаний розглядати еквіваленти, або аналоги, і сам визначає можливість скористатись правом визначення еквівалентів. Вимога Учасника до розгляду еквівалентів є тиском на тендерний комітет, що суперечить чинному Законодавству.
Ваша вимога містить безпідставні звинувачення, що є недопустимо та порушує Законодавство України. Нагадуємо, що відповідно до статті 62 Конституції України обвинувачення не може ґрунтуватися на припущеннях.
Якщо Ви уважно проаналізуєте Закупівлі дезінфекційних засобів нашої установи, то побачите, що дезінфекційні засоби закуповуються у різних постачальників, які надають свої пропозиції.
Повідомляємо, що установа ОКУ «ВОСПК» із засобами "Амісепт", «Госпісепт» не працювала, посівів на наявність мікрофлори після дезінфекції не проводила. Медичний персонал протягом робочого дня використовує дезінфекційний засіб і важливо, щоб такі засоби були без запаху та кольору. Ми не заперечуємо спробувати використовувати в роботі дезінфікаційні засоби, запропоновані Вами, після надання зразків для їх випробування.
Неспроможність Учасника закупівлі запропонувати товари, яких потребує Замовник, не є ознакою дискримінації.
Отже, дискримінаційний характер в оголошенні даної Закупівлі відсутній.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
14 934,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2019 09:39
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" #38516299 |
Переможець |
30 480,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2019 15:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір.PDF | укладений |
10 липня 2019 11:17
|