Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 45233000-9 "Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг" (Капітальний ремонт вул. Чернишевського (від вул. Водоп’янова до пров. Алтайського) в м. Кропивницькому)
Очікувана вартість
2 695 076,00 UAH
UA-2019-06-24-000742-b c7e71a3b5b00457ab67550883855382a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полякова Ірина Василівна

380522248593 irenpolyakova01@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 03365245
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. В.Перспективна, 41
Контактна особа: Полякова Ірина Василівна
380522248593
irenpolyakova01@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 14:11
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 12 липня 2019 13:54
Очікувана вартість: 2 695 076,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 475,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул. Чернишевського (від вул. Водоп’янова до пров. Алтайського) в м. Кропивницькому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Замовник проводить оплату вартості виконаних Робіт на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2019 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування видатків, призначених на оплату Робіт, Замовник проводить оплату наданих Робіт протягом 10 (десяти) банківських днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника у 2019 році. Пiсляоплата 10 Банківські 70
Iнша подія Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Замовник на підставі рахунку Виконавця зобов'язується перерахувати Виконавцю попередню оплату у розмірі до 30% від загальної вартості Робіт, визначеної Договором на придбання і постачання необхідних для виконання робіт, матеріалів, конструкцій, виробів протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання рахунку Виконавця за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2019 році на небюджетний рахунок Виконавця відкритого в органах Казначейства. Аванс 10 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2019 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 14:13
Тендерна документація.pdf
24 червня 2019 14:13
Додаток 9 до ТД.pdf
24 червня 2019 14:13
Додаток 8 до ТД.pdf
24 червня 2019 14:13
Додаток 7 до ТД.pdf
24 червня 2019 14:13
Додаток 6 до ТД.pdf
24 червня 2019 14:12
Додаток 5 до ТД.pdf
24 червня 2019 14:12
Додаток 4 до ТД.pdf
24 червня 2019 14:12
Додаток 3 до ТД.pdf
24 червня 2019 14:12
Додаток 2 до ТД.pdf
24 червня 2019 14:12
Додаток 1 до ТД.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2019 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП МАМ-СЕРВІС 2 596 212,00
UAH з ПДВ
2 596 212,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРАКА" 2 601 900,00
UAH з ПДВ
2 601 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2019 16:48
Електронний підпис
11 липня 2019 16:18
Реєстр.pdf
11 липня 2019 16:18
Кошторис.pdf
11 липня 2019 16:18
Електронний підпис
11 липня 2019 16:18
19. Копія статуту.pdf
11 липня 2019 16:18
15. Ліцензія.pdf
11 липня 2019 16:18
10. Протокол.pdf
11 липня 2019 16:18
4. штатний розпис.pdf
11 липня 2019 16:18
3.8 ВН на укладчик.jpg
11 липня 2019 16:18
3.4 коток ВН.pdf
11 липня 2019 16:18
3.4 ВН коток 2.pdf
11 липня 2019 16:18
3.4 ВН гудронатор.pdf
11 липня 2019 16:18
2.2. відгук жкг.jpg
11 липня 2019 16:18
2.1. відгук жкх.pdf
11 липня 2019 16:18
1. цп Чернишевського.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП МАМ-СЕРВІС

ТОВ "АРАКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП МАМ-СЕРВІС
#23691254
Переможець 2 596 212,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 13:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2019 13:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП МАМ-СЕРВІС
#23691254
2 596 212,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2021 13:51
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 13:50
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2021 10:51
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
18 травня 2021 10:50
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2020 09:29
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 09:28
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2020 09:18
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
30 червня 2020 09:17
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2020 11:20
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
25 березня 2020 11:16
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 09:08
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 09:07
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 13:59
Договір 556.pdf укладений
05 серпня 2019 13:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору в межах бюджетного призначення на 2019 рік складає 00 грн. 00 коп. з ПДВ. Продовження строку дії договору у зв’язку із неможливістю освоєння бюджетного фінансування та настанням несприятливих погодних умов для виконання будівельних робіт
Номер договору про закупівлю: 556
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору в межах бюджетного призначення на 2020 рік складає 2 596 212 грн. 00 коп. (Два мільйони п’ятсот дев’яносто шість тисяч двісті дванадцять грн. 00 коп.) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 556
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору в межах бюджетного призначення на 2020 рік складає 50 000 грн. 00 коп. (П'ятдесят тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 556
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до абзацу 5 пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: 2.1. Ціна договору в межах бюджетного призначення на 2020 рік складає 0 грн. 00 коп. (нуль грн. 00 коп.) з ПДВ. Внести зміни до розділу 7 пункту 7.1 договору та викласти у наступній редакції: 7.1. Договір набирає чинності і вважається укладеним з моменту його підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2021 року, а частині виконання Виконавцем своїх зобов’язань за Договором – до повного їх виконання.
Номер договору про закупівлю: 556
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору в межах бюджетного призначення на 2021 рік складає 2 596 212 грн. 00 коп (Два мільйони п'ятсот дев'яносто шість тисяч двісті дванадцять гривень 00 коп. ) з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 556
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до абзвцу 1 пункту 2.1, а саме: Загальна вартість робіт за договором становить 2 504 608 грн. 80 коп. (Два мільйони п'ятсот чотири тисячі шістсот вісім грн. 80 коп.) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 556
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 504 608,80
UAH (в тому числі ПДВ 417 434,80 UAH)