Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2019-06-24-000662-c d5a77bba2ed345bcb2bfc6ae3a453a8e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Вікторія Федорівна

+380574523811 loz_rvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02146162
Місцезнаходження: 64600, Україна , Харківська обл., Лозова, ВУЛИЦЯ ЛОЗОВСЬКОГО, будинок 10-А
Контактна особа: Олійник Вікторія Федорівна
+380574523811
loz_rvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2019 16:30
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2019 16:30
Початок аукціону: 10 липня 2019 15:37
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 шт
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64604, Україна, Харківська обл., Лозова, Лозовського, 10а, згідно дислокації закладів освіти Лозівського району Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2019 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 16:10
Персональні комп'ютери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 червня 2019 08:58
Дата відповіді: 25 червня 2019 13:41
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ПРОТОКОЛ № 70
засідання тендерного комітету управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації щодо надання відповіді учаснику закупівлі: код ДК 021-2015 (CPV) : 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери)

«25» червня 2019 року м. Лозова

Присутні:
Голова тендерного комітету: Сапецьких О.Є. – начальник групи централізованого господарського обслуговування управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації;
Заступник голови тендерного комітету: Погуляй Т.Л. – заступник головного бухгалтера управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації;
Секретар тендерного комітету: Олійник В.Ф. – економіст централізованої бухгалтерії управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації;
Члени тендерного комітету:
Винник І.В. – юрист методичного центру юридичного та кадрового забезпечення управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації;
Нагорний А.Л. – начальник відділу транспортного забезпечення управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації;
Житкова Л.В. – начальник відділу організації харчування управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації;
Челомбітько О.М. – бухгалтер матеріального відділу управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації.
Порядок денний:
Щодо надання відповіді учаснику закупівлі код ДК 021-2015 (CPV): 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери)
Слухали:
Голову тендерного комітету, начальника групи централізованого господарського обслуговування управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації Сапецьких О.Є., яка повідомила про те, що 25.06.2019 через електронний майданчик надійшли наступні запитання стосовно закупівлі код ДК 021-2015 (CPV): 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери):
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. Вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Члени тендерного комітету, розглянувши дані запитання вирішили надати наступні відповіді:
- стосовно першого запитання: Відповідно до Додатку № 6 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
- стосовно другого запитання: Учасники фізичні особи – підприємці неплатники ПДВ беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Замовник розглядатимете цінову пропозицію ФО-П неплатника ПДВ як остаточну, до ціни сума ПДВ 20% (не платника ПДВ) додаватися не буде.
Ухвалили:
1. Надати вищевказані відповіді шляхом розміщення їх на електронному торговому майданчику «SmartTender.biz»
Результати поіменного голосування членів тендерного комітету:
Склад комітету Прізвище та ініціали Результати голосування
(«За», «Проти», «Утримався»)
Голова тендерного комітету Сапецьких О.Є. «За»
Заступник голови тендерного комітету Погуляй Т.Л. «За»
Секретар тендерного комітету Олійник В.Ф. «За»
Член тендерного комітету Винник І.В. «За»
Член тендерного комітету Нагорний А.Л. «За»
Член тендерного комітету Житкова Л.В. «За»
Член тендерного комітету Челомбітько О.М. «За»
Голосували: «ЗА» - 7. «ПРОТИ» - 0. «УТРИМАВСЯ» - 0.
Щодо даного питання, винесеного на голосування, тендерний комітет проголосував одноголосно «за».

Голова тендерного комітету:
Начальник групи централізованого господарського
обслуговування управління освіти, молоді та спорту
Лозівської районної державної адміністрації О.Є. Сапецьких

Заступник голови тендерного комітету:
Заступник головного бухгалтера
управління освіти, молоді та спорту
Лозівської районної державної адміністрації Т.Л. Погуляй

Секретар тендерного комітету:
Економіст централізованої бухгалтерії
управління освіти, молоді та спорту
Лозівської районної державної адміністрації В.Ф. Олійник

Члени тендерного комітету:
Юрист методичного центру юридичного та кадрового
забезпечення управління освіти, молоді та спорту
Лозівської районної державної адміністрації І.В. Винник

Начальник відділу транспортного
забезпечення управління освіти, молоді та
спорту Лозівської районної державної адміністрації А.Л. Нагорний

Начальник відділу організації харчування
управління освіти, молоді та спорту Лозівської
районної державної адміністрації Л.В. Житкова

Бухгалтер матеріального відділу управління
освіти, молоді та спорту Лозівської районної
державної адміністрації О.М. Челомбітько

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2019 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР"ЮА" 346 320,00
UAH з ПДВ
346 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ТРЕЙД СІСТЕМ" 349 500,00
UAH з ПДВ
349 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2019 09:32
Електронний підпис
18 липня 2019 16:44
Довідка МВС_13.07.19.zip
09 липня 2019 15:18
Фото товару.pdf
09 липня 2019 15:17
Електронний підпис
09 липня 2019 14:37
Електронний підпис
09 липня 2019 14:36
Тендерна пропозиція.pdf
09 липня 2019 14:36
Сертифікати ISO.pdf
09 липня 2019 14:36
Проект договору.pdf
09 липня 2019 14:35
Копія Статуту.pdf
09 липня 2019 14:35
Довідка_корупція.zip
09 липня 2019 14:35
Довідка_корупція_ТОВ.zip
09 липня 2019 14:35
Довідка про досвід.pdf
09 липня 2019 14:35
Довідка МВС.zip
09 липня 2019 14:35
Довідка АМКУ.pdf
09 липня 2019 14:35
Висновки СЕС.pdf

Публічні документи

09 липня 2019 14:42
Устав_.pdf
09 липня 2019 14:41
Извлечение НДС.pdf
09 липня 2019 14:41
Выписка 23.11.18.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР"ЮА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ТРЕЙД СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР"ЮА"
#40316781
Переможець 346 320,00
UAH з ПДВ
16 липня 2019 08:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2019 08:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР"ЮА"
#40316781
346 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2019 08:58
Додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
09 серпня 2019 08:56
Електронний підпис укладений
02 серпня 2019 15:08
Договір №25-Т.pdf укладений
02 серпня 2019 15:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 25-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML