Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт дороги по вулиці Чкалова в м.Буринь Сумської області
Очікувана вартість
967 473,00 UAH
UA-2019-06-24-000638-a 8435cff9525c4d44a86f9d30df1d6527
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Базима

+380965103728 buryn.rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Буринська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04058025
Вебсайт: http://buryn-miskrada.gov.ua
Місцезнаходження: 41700, Україна , Сумська обл., Буринський р-н, м. Буринь, вул. Першотравнева, буд. 1
Контактна особа: Євген Базима
+380965103728
buryn.rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2019 13:00
Початок аукціону: 10 липня 2019 11:39
Очікувана вартість: 967 473,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт дороги по вулиці Чкалова в м.Буринь Сумської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41700, Україна, Сумська область, Буринь, Першотравнева,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата проводиться відповідно до бюджетного законодавства України та Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати, товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у термін не більше одного місяця з дня надходження коштів у розмірі 30% від загального обсягу та наданого Підрядником рахунку на оплату. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником шляхом поетапної оплати за надані послуги, при надходженні коштів з державного бюджету або інших джерел фінансування. Підставою для здійснення розрахунків є підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ - 2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ - 3), які складаються Підрядником у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ і подаються для підписання Замовнику. Після здійснення приймання наданих послуг Замовник проводить оплату за фактично надані послуги. Пiсляоплата 14 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2019 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 11:38
ТД вул. Чкалова м. Буринь .doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-06-000019 ● e1601587c50449fd99057cf44e7626b0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2019 17:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

06.08.2019 № 26

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 06.08.2019 № 26

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-06-24-000638-a 24.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-08-23 14:51:26

Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі

Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Рішення суду

2019-12-05 13:52:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява
Дата публікації: 30 серпня 2019

Документи:

30 серпня 2019 15:50
Електронний підпис
30 серпня 2019 15:47
Позовна заява2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2019 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН 894 658,80
UAH з ПДВ
878 949,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" 940 907,45
UAH з ПДВ
879 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДСВІТ-УКРАЇНА" 930 473,00
UAH з ПДВ
889 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2019 11:29
Електронний підпис
15 липня 2019 10:04
Електронний підпис
15 липня 2019 10:01
Статут
15 липня 2019 10:01
Довідка ГУ ДФС
15 липня 2019 10:01
Довідка МВС
09 липня 2019 12:02
Електронний підпис
09 липня 2019 11:55
ЛІЦЕНЗІЯ РОАД 2017.pdf
09 липня 2019 11:55
ГАРАНТІЯ ЧКАЛОВА.rar
09 липня 2019 11:55
Працівники.pdf
09 липня 2019 11:55
МТБ з підтвердженням.pdf

Публічні документи

09 липня 2019 11:58
Електронний підпис
09 липня 2019 11:57
Кошторис.rar
09 липня 2019 11:57
Гарантия 10000.7z
09 липня 2019 11:57
Аналогічні договори.pdf
09 липня 2019 11:57
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 липня 2019 09:19
Електронний підпис
09 липня 2019 09:17
Гарантійний лист.pdf
08 липня 2019 15:24
Електронний підпис
08 липня 2019 15:22
Тендерна пропозиція.pdf
08 липня 2019 15:22
Тех завдання.pdf
08 липня 2019 15:22
Статут копія-сжатый.pdf
08 липня 2019 15:22
Ліцензія копия.pdf
08 липня 2019 15:22
лист-згода.pdf
08 липня 2019 15:22
Довідка ст 17.pdf
08 липня 2019 15:22
Довідка про МТБ.pdf
08 липня 2019 15:22
Довідка про довкілля.pdf
08 липня 2019 15:21
Витяг ПДВ копія.pdf
08 липня 2019 15:21
Витяг ЄДР копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РОАД КОНСТРАКШН

ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"

ТОВ "БУДСВІТ-УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН
#39023093
Переможець 878 949,60
UAH з ПДВ
11 липня 2019 11:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2019 11:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН
#39023093
878 949,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:10
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2019 15:47
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
23 липня 2019 15:46
Електронний підпис укладений
22 липня 2019 11:40
Договір №175.pdf укладений
22 липня 2019 11:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення зміни до Розділу 12 «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» Договору, змінити та викласти банківські реквізити Підрядника, додавши рахунок: «р/р 37122139704838 у ГУ ДКСУ у Сумській області, МФО 820172».
Номер договору про закупівлю: 175
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 263 684,88
UAH (в тому числі ПДВ 43 947,48 UAH)