Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Замки, ключі та петлі» код 44520000-1 за ДК 021:2015 (дверні замки та їх частини)
Очікувана вартість
130 513,00 UAH
UA-2019-06-24-000522-b 76ee8b7d55e94ea5a1c923db084a05e4
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тисмінецька Тетяна Володимирівна

380442546680 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Вебсайт: http://kpt.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київська обл., Київ, Набережне шосе, буд. 2
Контактна особа: Тисмінецька Тетяна Володимирівна
380442546680
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 12:13
Звернення за роз’ясненнями: до 27 червня 2019 12:14
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2019 12:15
Початок аукціону: 03 липня 2019 11:14
Очікувана вартість: 130 513,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


«Замки, ключі та петлі» код 44520000-1 за ДК 021:2015 (дверні замки та їх частини)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 Одиниця
«Замки, ключі та петлі» код 44520000-1 за ДК 021:2015 (дверні замки та їх частини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, місто Київ, Київ, Дегтярівська, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2019 12:23
ТУ- замки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 червня 2019 09:29
Дата відповіді: 25 червня 2019 10:21
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. 1. Відповідно до 7. Таблиці 1 Додатку 2 учасник надає довідку (лист) з інформацією про кількісні, якісні та технічні характеристики предмета закупівлі, які повинні відповідати вимогам, викладеним у Додатку 5 до документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (у разі надання еквіваленту, учасник у складі пропозиції надає порівняльну таблицю із зазначенням технічних характеристик запропонованого товару у порівнянні з вимогами замовника).
* У разі якщо у найменуванні товару наявні посилання на конкретні: торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника найменування товару слід читати із словосполученням «або еквівалент». 2. Згідно чинного законодавства у закупівлі беруть участь і юридичні, і фізичні особи. 3. Оцінку пропозицій по ціні проводить електронна система закупівель, аж тоді Замовник розглядає пропозицію переможця по ціні. Наше підприємство є платником ПДВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-24-000522-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Мілова Ірина Миколаївна", Код ЄДРПОУ:2295801448
Дата подання: 09 липня 2019 19:10
Повернення на етап кваліфікації.
Замовник з надуманих підстав та з порушенням чинного законодавства дискваліфікує Учасника. Протокол відхилення тендерної пропозиції яскраво демонструє заангажованість Замовника всупереч бажанню здійснити закупівлю саме потрібного товару за якомога найнижчу ціну. По-перше Замовник зазначає підставою для відхилення ненадання копії свідоцтва про державну реєстрацію або копії виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Хоча Замовник повинен знати, що Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який якраз надав Учасник, цілком та навіть більш розширено надає інформацію нібито потрібну Замовнику. До того ж інформацію актуальну на момент отримання витягу, а не просто копію давнішнього документу без зазначення нинішнього стану контрагента. Звертаємось з цього приводу за роз'ясненням до Міністерства економічного розвитку та торгівлі України і отримуємо відповідь: Відхилення пропозиції з підстави відсутності дублюючого документу, або документу який має дублюючу інформацію - порушення Закону України "Про публічні закупівлі". Тобто, якщо аналітикам Замовника (люди, які проводили аналіз відповідності) потрібна була інформація про Учасника вони могли її отримати з Витягу. Відповідь цілого інформаційно-аналітичного Управління - відхилення. Вони, здається, отримують зарплатню з коштів платників податків? По-друге, Замовник зазначає невідповідність вимогам Додатку 5 в частині наданих технічних характеристик та технічних специфікацій і знову займається словоблудством. Учасник повинен був надати лист довільної форми (бо ніде не було зазначено, що Учасник не повинен відступати від наданої форми) із зазначенням технічних характеристик та порівняльної таблиці з еквівалентами пропозиції, що й було зроблено Учасником у повній відповідності з вимогами Додатку 5. І знов аналітики не знайшли необхідної інформації? В цьому Додатку ніде не виявилося вимоги підписати або відобразити або ще щось зробити з Технічною специфікацією, натомість це виступило другою підставою для відхилення найвигіднішої пропозиції. Отже, вимагаємо відміни рішення про відхилення пропозиції, повернення до етапу кваліфікації, неупередженого ставлення до всіх Учасників та, головне, збереження коштів державного бюджету України в цей такий непростий для країни час.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2019 13:52
09.07.2019 року о 19:10 за київським часом до електронної системи закупівель надійшла вимога по закупівлі № UA-2019-06-24-000522-b «Замки, ключі та петлі» код 44520000-1 за ДК 021:2015 (дверні замки та їх частини) щодо рішення замовника про дискваліфікації пропозиції учасника. Фізична особа-підприємець Мілова Ірина Миколаївна звернулася із вимогою відміни рішення про відхилення пропозиції, повернення до етапу кваліфікації.
Розглянувши вимогу Замовник з цього приводу зазначає наступне.
09.07.2019 року тендерним комітетом КП „Київпастранс” прийнято рішення (№ 24.01-239) дискваліфікувати пропозицію учасника закупівлі фізичної особи-підприємця Мілової Ірини Миколаївни у зв’язку з невідповідністю пропозиції вимогам закупівлі:
1) фізичною особою-підприємцем Міловою Іриною Миколаївною не надано копії свідоцтва про державну реєстрацію або копії виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (у разі підписання пропозиції фізичною особою-підприємцем) (вимога п.п. 2.1.5. п. 2 таблиці 1 додатку 2 документації про проведення закупівлі через електронну систему)
2) Відповідно до п. 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. У п. 7 Додатку 2 до тендерної документації Замовника передбачено, що довідка (лист) з інформацією про кількісні, якісні та технічні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам, викладеним у Додатку 5 до документації. Згідно Додатку 5 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» повинна складатися із Технічної специфікації та Технічних вимог (у разі надання еквіваленту, учасник у складі пропозиції надає порівняльну таблицю із зазначенням технічних характеристик запропонованого товару у порівнянні з вимогами замовника).
Учасник в технічній частині надав тільки порівняльну таблицю, тому його пропозиція була відхилена Замовником на законних підставах

Враховуючи вищевикладене, прийнято рішення не задовольнити вимогу фізичної особи-підприємця Мілової Ірини Миколаївни.
Розгорнути Згорнути
09.07.2019 року о 19:10 за київським часом до електронної системи закупівель надійшла вимога по закупівлі щодо рішення замовника про дискваліфікації пропозиції учасника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2019 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Мілова Ірина Миколаївна" 84 110,00
UAH з ПДВ
84 110,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 122 370,60
UAH з ПДВ
122 370,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ДЕБЮТ УКРАЇНА» 129 125,40
UAH з ПДВ
129 125,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2019 18:49
Довідка ДФС.jpg
01 липня 2019 18:49
Банк кредити.jpg
01 липня 2019 18:49
Банк рахунок.jpg
01 липня 2019 18:49
Dovidka несудимість.pdf
01 липня 2019 18:49
Витяг 30052019.pdf
01 липня 2019 18:49
Довідка без санкцій.pdf
01 липня 2019 18:49
Захист довкілля.pdf
01 липня 2019 18:49
ІПН.pdf
01 липня 2019 18:49
Паспорт.pdf
01 липня 2019 18:49
Цінова пропозиція.pdf
01 липня 2019 18:49
Згода на укл. Договоу.pdf

Публічні документи

02 липня 2019 10:19
Цінова пропозиція.pdf
02 липня 2019 10:19
Технічні вимоги.pdf
01 липня 2019 18:35
19. Виписка (11.02.2019).pdf
01 липня 2019 18:35
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
01 липня 2019 18:35
3. Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
01 липня 2019 18:35
2. Код доступу (06.11.2018).pdf
01 липня 2019 18:35
1. СТАТУТ (05.11.2018).pdf

Публічні документи

02 липня 2019 10:47
Електронний підпис
02 липня 2019 10:46
лист про ліцензію.pdf
02 липня 2019 10:46
згода з тех частиною.pdf
02 липня 2019 10:46
ДУ_Витяг_19.06.19.pdf
02 липня 2019 10:46
довідки з банку.pdf
02 липня 2019 10:46
гарантійний лист.pdf
02 липня 2019 10:46
Висновок СЕС.pdf
02 липня 2019 10:45
2.6.2.додаток 5.pdf
02 липня 2019 10:45
2.5.2.додаток 3.pdf
02 липня 2019 10:45
2.5.1.додаток 4.pdf
02 липня 2019 10:45
2.3.Витяг ПДВ.pdf
02 липня 2019 10:45
1. додаток 1 (цінова).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Мілова Ірина Миколаївна"

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВ «ДЕБЮТ УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Мілова Ірина Миколаївна"
#2295801448
Відхилено 84 110,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 12:17
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Відхилено 122 370,60
UAH з ПДВ
11 липня 2019 14:55
ТОВ «ДЕБЮТ УКРАЇНА»
#42477591
Переможець 129 125,40
UAH з ПДВ
16 липня 2019 14:50

Документи

09 липня 2019 12:17
24.01-239.pdf

Документи

11 липня 2019 14:55
24.01-241.pdf

Документи

16 липня 2019 14:49
24.01-243.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2019 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ДЕБЮТ УКРАЇНА»
#42477591
129 125,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 липня 2019 14:49
24.01-243.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 07 серпня 2019 11:16
Коментар щодо відміни: У зв’язку з не підписанням договору протягом 30 днів після закінчення строку подання пропозицій.
Документи:
07 серпня 2019 11:13
24.01-259.pdf
07 серпня 2019 11:13
Скасування закупівлі.docx