Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

3D сканер, блоки живлення для комп’ютерів, клавіатури, мишки для комп’ютерів, модулі оперативної пам’яті, флеш-пам’ять, диски DVD/RW, жорсткий диск
Очікувана вартість
46 040,00 UAH
UA-2019-06-24-000481-b 7e5079a4d229469ba69a1fc9b0e702c8
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лисик Андрій Михайлович

380322354473 vprusz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26256754
Вебсайт: http://city-adm.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Галицька, 21
Контактна особа: Лисик Андрій Михайлович
380322354473
vprusz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 11:52
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2019 13:00
Очікувана вартість: 46 040,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


3D сканер, блоки живлення для комп’ютерів, клавіатури, мишки для комп’ютерів, модулі оперативної пам’яті, флеш-пам’ять, диски DVD/RW, жорсткий диск

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 3D сканер
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 35 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 175,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
3D сканер
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, вул.Галицька, 21,
Дата доставки: 31 липня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості належним чином поставленої партії товару здійснюється Покупцем в розмірі 100% вартості після отримання товару протягом 20 (двадцяти) днів, з дня отримання фінансування на цю партію товару. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 червня 2019 09:31
Дата відповіді: 25 червня 2019 09:39
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Умовами тендерної документації на закупівлю , передбачена можливість пропонувати еквівалент товару. Зокрема, у випадку, якщо технічна частина цієї документації (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасникам закупівлі слід мати на увазі, що, окрім приведеного, у своїх пропозиціях Законом не забороняється пропонувати відповідні еквіваленти. Тобто у випадку наявності посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати поряд з таким посиланням вираз «або еквівалент». У разі, якщо Учасником закупівлі пропонується еквівалентні марки обладнання, товару тощо критерієм еквівалентності визначається можливість застосування зазначених обладнання, товару тощо за призначенням, для виконання функцій, покладених на таке обладнання, товар. Еквівалентом вважається аналог, технічні вимоги якого відповідають вимогам наведеного обладнання. 2. Відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки у разі здійснення закупівлі товарів для яких існує постійно діючий ринок - ціна (питома вага критерію становить 100%). Водночас вимогами тендерної документації передбачено, що при поданні пропозиції Учасники зазначають інформацію про включення/ невключення до ціни податку на додану вартість (ПДВ) (без ПДВ – у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України). Керуючись положеннями роз’яснення Мінекономрозвитку №3302-05/18308-07 від 08.06.2015 замовник визначає переможцем учасника, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною (п.15 ст.1 Закону № 922-VIII. найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону (п.12 ст.1 Закону № 922-VIII).Окрім того, при провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовник керується базовими принципами їх проведення, що закріплені у статті 3 Закону № 922-VIII, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Отже, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, при розгляді тендерних пропозицій замовник забезпечує однаковий підхід до оцінювання учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Крайник Артем Ігорович 32 420,00
UAH з ПДВ
32 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2019 15:26
Скан_20190705 _4_.pdf
05 липня 2019 15:26
Скан_20190705 _3_.pdf
05 липня 2019 15:26
Скан_20190705.pdf
05 липня 2019 15:26
Договір 229 ламп. пр.pdf
28 червня 2019 19:44
Електронний підпис
28 червня 2019 19:44
Паспорт.pdf
28 червня 2019 19:44
Код.pdf
28 червня 2019 19:44
Довідка.pdf
28 червня 2019 19:44
Довідка банк.pdf
28 червня 2019 19:43
Витяг.pdf
28 червня 2019 19:43
Витяг повний.pdf
28 червня 2019 19:43
виписка.pdf
28 червня 2019 19:43
Виписка з реестра.pdf
28 червня 2019 19:43
Document_USR_1005223205.pdf
28 червня 2019 19:43
Док до тендеру.pdf
28 червня 2019 19:43
тех лист.pdf
28 червня 2019 19:43
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Крайник Артем Ігорович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Крайник Артем Ігорович
#3377001393
Відхилено 32 420,00
UAH з ПДВ
10 липня 2019 09:22

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій