Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
пасажирський мікроавтобус (б/у або новий)
Очікувана вартість
1 150 000,00 UAH
UA-2019-06-24-000410-a ● 2c5a6e51a1b943f59acafebab5cdb91a
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 05408361 |
Місцезнаходження: | 08440, Україна , Київська обл., Переяслав-Хмельницький р-н, с.Велика Каратуль,вул.Сахна, 22-А |
Контактна особа: |
Бут Людмила Миколаївна +380456751674 raykab@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2019 10:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2019 10:51 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2019 10:51 |
Початок аукціону: | 12 липня 2019 12:42 |
Очікувана вартість: | 1 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,30% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
пасажирський мікроавтобус (б/у або новий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08400, Україна, Київська область, м.Переяслав-Хм., вул.І.Мазепи,6/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2019 15:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2019 15:26 |
додатки 2.doc | |
03 липня 2019 15:26 |
Оголошення 2.doc | |
03 липня 2019 15:26 |
додатки.doc | |
03 липня 2019 15:26 |
Оголошення.doc | |
24 червня 2019 10:46 |
ТД мікроавтобус.doc |
03 липня 2019 15:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 липня 2019 15:26 |
додатки 2.doc
|
||||||
03 липня 2019 15:26 |
Оголошення 2.doc
|
||||||
03 липня 2019 15:26 |
додатки.doc
|
||||||
03 липня 2019 15:26 |
Оголошення.doc
|
||||||
24 червня 2019 10:46 |
ТД мікроавтобус.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-24-000410-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС № 100", Код ЄДРПОУ:34685334
Дата подання: 28 червня 2019 22:31
Обмеження конкуренції в процедурі закупівлі
Законом України «Про публічні закупівлі» визначено , що «публічні закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників»
Відділ освіти Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Київської області у закупівлі за предметом ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Пасажирський мікроавтобус) визначив бюджет у 1 150 000,00 грн. і при цьому тендерним комітетом вимагається автобус бувший у вжитку, в той час , як за такі гроші можна придбати новий актуальний мікроавтобус японського або корейського виробництва .
Крім цього , однією з необхідних характеристик предмету закупівлі визначено наявність у транспортному засобі датчику дощу , який не є критично необхідним при експлуатації автобусу, але підвищує вартість предмету закупівлі.
Функціями, що значно обмежують конкуренцію в процедурі закупівлі UA-2019-06-24-000410-a є :
- «Система допомоги паркування,» в тій її частині, що передбачає наявність камери огляду передньої. Сучасні автобуси мають безкапотну конструкцію кабіни і при цьому наявність відеокамери попереду це непотрібний функціонал, так як водій без проблем ( враховуючи його розміщення за кермом в кабіні « командирська посадка») може безаварійно припаркувати автобус у 100% випадків. ;
- «попередження втоми» , так як цільовим призначенням автобусу не є довготермінові поїздки без зміни та контролю за кількістю годин, проведених за кермом водієм. Така функція наявна в автобусах лише одного автомобільного бренду у цілому світі, що, відповідно , обмежує конкуренцію та дискримінує інших потенційних учасників закупівлі.
Незрозумілою є вимога про наявність в автобусі системи «круїз – контролю» при механічній коробці передач . Ця система в даному випадку взагалі не може використовуватися за своїм прямим призначенням, але значно обмежує можливості учасників пропонувати альтернативні варіанти до «запланованого до закупівлі» автобусу.
Враховуючи описане вище, просимо:
● Передбачити умовами закупівлі можливість пропонувати як автобуси, що були у вжитку, так і нові;
● Виключити з необхідних опцій автобуса :
- фільтр « датчик дощу»;
- допомога паркування з використанням відеокамери попереду;
- систему «круїз контроль»
- функцію « попередження втоми»
Розгорнути
Згорнути
Відділ освіти Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Київської області у закупівлі за предметом ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Пасажирський мікроавтобус) визначив бюджет у 1 150 000,00 грн. і при цьому тендерним комітетом вимагається автобус бувший у вжитку, в той час , як за такі гроші можна придбати новий актуальний мікроавтобус японського або корейського виробництва .
Крім цього , однією з необхідних характеристик предмету закупівлі визначено наявність у транспортному засобі датчику дощу , який не є критично необхідним при експлуатації автобусу, але підвищує вартість предмету закупівлі.
Функціями, що значно обмежують конкуренцію в процедурі закупівлі UA-2019-06-24-000410-a є :
- «Система допомоги паркування,» в тій її частині, що передбачає наявність камери огляду передньої. Сучасні автобуси мають безкапотну конструкцію кабіни і при цьому наявність відеокамери попереду це непотрібний функціонал, так як водій без проблем ( враховуючи його розміщення за кермом в кабіні « командирська посадка») може безаварійно припаркувати автобус у 100% випадків. ;
- «попередження втоми» , так як цільовим призначенням автобусу не є довготермінові поїздки без зміни та контролю за кількістю годин, проведених за кермом водієм. Така функція наявна в автобусах лише одного автомобільного бренду у цілому світі, що, відповідно , обмежує конкуренцію та дискримінує інших потенційних учасників закупівлі.
Незрозумілою є вимога про наявність в автобусі системи «круїз – контролю» при механічній коробці передач . Ця система в даному випадку взагалі не може використовуватися за своїм прямим призначенням, але значно обмежує можливості учасників пропонувати альтернативні варіанти до «запланованого до закупівлі» автобусу.
Враховуючи описане вище, просимо:
● Передбачити умовами закупівлі можливість пропонувати як автобуси, що були у вжитку, так і нові;
● Виключити з необхідних опцій автобуса :
- фільтр « датчик дощу»;
- допомога паркування з використанням відеокамери попереду;
- систему «круїз контроль»
- функцію « попередження втоми»
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 липня 2019 14:56
Вимоги розглянуті та внесено відповідні зміни до ТД замовника, які ми вважали за необхідне
Номер вимоги: UA-2019-06-24-000410-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС № 100", Код ЄДРПОУ:34685334
Дата подання: 28 червня 2019 22:37
Ззавищення необхідних витрат коштів бюджету та порушення принципу конкурентності
Під час ознайомлення з тендерною документацією на закупівлю за предметом ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Пасажирський мікроавтобус) Відділу освіти Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Київської області унікальний номер в системі ProZorro UA-2019-06-24-000410-a ) дуже вразила сама сутність закупівлі : за ціною нового мікроавтобусу виробництва ЄС відбувається закупівля відвертого непотрібу , який старанно відслужив свій ресурс старому господарю . І організатори тендеру навіть не розширили характеристики предмету закупівлі доповненням «або новий» ( ну хоча б для створення враження конкурентного характеру закупівлі) .
Відділ освіти за 1 150 000 грн. 00 коп. з грошей платників податків бажає придбати транспортний засіб з гарантією аж 12 місяців і навіть не наданою виробником автобусу , а «забезпеченою» звичайним листом продавця товару бувшого у вжитку ( не дистриб’ютора, не дилера ). Такого продавця ні Замовник, ні діти , яких цей комфортабельний автобус повинен перевозити гарантовано 12 місяців за зазначений вище 1 150 000,00 грн. , навряд чи побачить ще коли – небудь після того, як останній отримає гроші з бюджету на свій рахунок.
Некоректною є вимога Замовника про стандарт екологічної безпеки ЄВРО 6 у транспортному засобі, що був у вжитку. Навіть зовсім нелояльне українське законодавство вимагає стандарт ЄВРО 5 і те тільки при першій реєстрації транспорту !
Автобус з характеристиками відповідно предмету закупівлі за 5 років експлуатації втратив властивості екологічної безпеки , його зношена паливна система – це максимум ЄВРО 3 по факту ( але ж потім мабуть з бюджету ще будуть потрібні гроші на ремонт паливної системи і хіба інтереси дітей і суспільства в даному випадку у пріоритеті ? ). Саме цікаве, що вимог щодо економного споживання автобусом, який планується за кошти бюджету, пального в документації не висувається взагалі ніяких.
В ТД старанно розписані всі можливі системи безпеки , які апріорі далеко не всі працюють в 5-річному комерційному автобусі . А назви цих систем прописані у виконанні одного виробника ( чим не привід для дискваліфікації інших учасників , у яких ці системи є, але називаються по-іншому ? ) . Вимога про наявність у автобусі системи «блокуванні диференціалу» дає привід сумніватися , чи є предметом закупівлі саме автобус , чи трактор або всюдихід ( а може це вимога , що має на меті «відсіяти чужих учасників»? ) . Крім цього , для комфортного перевезення малечі цілком достатньо колісної бази від 3300 до 3750 мм. і потужності двигуна від 125 до 155 к.с. і одночасно такі показники створюють конкурентні умови у закупівлі, адже дають можливість пропонувати більше різних моделей автобусів , а не тільки той старенький MERSEDES , який імовірно вже чекає свого часу , щоб бути купленим у цій процедурі
З огляду на викладене вище
ВИМАГАЄМО:
1. Розширити характеристики та доповнити вимоги до предмету закупівлі:
- доповненням « або новий»;
- колісна база від 3300 до 3750 мм;
- потужність від 125 до 155 к.с. .
- наявністю невичерпаної гарантії виробника 3 роки або 100 000 км. пробігу;
- витрати пального не більше 7,5 л/100км;
2. Змінити характеристики автобусу до закупівлі :
- стандарт екологічної безпеки ЄВРО 5
3. п.10 технічних характеристик щодо показників безпеки вимогою про наявність в автобусі системи курсової стабілізації , яка включає в себе всі перелічені Замовником опції
4. Виключити з ТД вимогу щодо наявності
- системи блокування диференціалу EPS
Розгорнути
Згорнути
Відділ освіти за 1 150 000 грн. 00 коп. з грошей платників податків бажає придбати транспортний засіб з гарантією аж 12 місяців і навіть не наданою виробником автобусу , а «забезпеченою» звичайним листом продавця товару бувшого у вжитку ( не дистриб’ютора, не дилера ). Такого продавця ні Замовник, ні діти , яких цей комфортабельний автобус повинен перевозити гарантовано 12 місяців за зазначений вище 1 150 000,00 грн. , навряд чи побачить ще коли – небудь після того, як останній отримає гроші з бюджету на свій рахунок.
Некоректною є вимога Замовника про стандарт екологічної безпеки ЄВРО 6 у транспортному засобі, що був у вжитку. Навіть зовсім нелояльне українське законодавство вимагає стандарт ЄВРО 5 і те тільки при першій реєстрації транспорту !
Автобус з характеристиками відповідно предмету закупівлі за 5 років експлуатації втратив властивості екологічної безпеки , його зношена паливна система – це максимум ЄВРО 3 по факту ( але ж потім мабуть з бюджету ще будуть потрібні гроші на ремонт паливної системи і хіба інтереси дітей і суспільства в даному випадку у пріоритеті ? ). Саме цікаве, що вимог щодо економного споживання автобусом, який планується за кошти бюджету, пального в документації не висувається взагалі ніяких.
В ТД старанно розписані всі можливі системи безпеки , які апріорі далеко не всі працюють в 5-річному комерційному автобусі . А назви цих систем прописані у виконанні одного виробника ( чим не привід для дискваліфікації інших учасників , у яких ці системи є, але називаються по-іншому ? ) . Вимога про наявність у автобусі системи «блокуванні диференціалу» дає привід сумніватися , чи є предметом закупівлі саме автобус , чи трактор або всюдихід ( а може це вимога , що має на меті «відсіяти чужих учасників»? ) . Крім цього , для комфортного перевезення малечі цілком достатньо колісної бази від 3300 до 3750 мм. і потужності двигуна від 125 до 155 к.с. і одночасно такі показники створюють конкурентні умови у закупівлі, адже дають можливість пропонувати більше різних моделей автобусів , а не тільки той старенький MERSEDES , який імовірно вже чекає свого часу , щоб бути купленим у цій процедурі
З огляду на викладене вище
ВИМАГАЄМО:
1. Розширити характеристики та доповнити вимоги до предмету закупівлі:
- доповненням « або новий»;
- колісна база від 3300 до 3750 мм;
- потужність від 125 до 155 к.с. .
- наявністю невичерпаної гарантії виробника 3 роки або 100 000 км. пробігу;
- витрати пального не більше 7,5 л/100км;
2. Змінити характеристики автобусу до закупівлі :
- стандарт екологічної безпеки ЄВРО 5
3. п.10 технічних характеристик щодо показників безпеки вимогою про наявність в автобусі системи курсової стабілізації , яка включає в себе всі перелічені Замовником опції
4. Виключити з ТД вимогу щодо наявності
- системи блокування диференціалу EPS
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 липня 2019 14:57
Вимоги розглянуті та внесено відповідні зміни до ТД замовника, які ми вважали за необхідне
Номер вимоги: UA-2019-06-24-000410-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС № 100", Код ЄДРПОУ:34685334
Дата подання: 29 червня 2019 09:54
Дотримання принципів публічних закупівель
Шановний пане голово тендерного комітету !
Прошу Вас розглянути та затвердити деякі зміни до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Пасажирський мікроавтобус) Відділу освіти Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Київської області в частині технічних характеристик та комплектації предмету закупівлі .
По – перше : загальну характеристику автобуса визначити як « б/в або новий» , що справедливо збільшить конкурентність тендеру та наблизить його умови до відповідності принципу максимальної економії.
По – друге : виключити вимогу про подвійні колеса ( конструкція сучасних мікроавтобусів може мати як одне колесо в задній частині , так і два, але це в жодній мірі не впливає і не погіршує ані характеристики, ані безпечність експлуатації автобуса . Сучасні транспортні засоби створюються кваліфікованими фахівцями та проходять декілька сертифікацій та випробувань до того , як будуть використані за призначенням . Відтак, визначати , що два колеса ззаду краще ніж одне, це неправильно. Проте така умова суттєво обмежує варіанти для пропозицій в межах закупівлі.
По – третє : 3 Виключити СD - програвач із комплектації як цивілізаційний атавізм . Може 5 років тому це і була актуальна опція , але не зараз До компанії можна прибрати блютуз та голосове керування гаджетами . Водій , який перевозить дітей , в жодному випадку не має права відволікатись на подібні речі : ні розмовляти по телефону ( навіть через блютуз ) , ні шукати якусь музику під час руху автобуса . Цього робити не можна ! То навіщо ж тоді потрібно платити за такі функції з коштів бюджету?
По – четверте: Виключити з опцій додатковий автономний нагрівач . Можливо це і було актуальним 5 років тому , але не зараз . Сучасні дизельні двигуни в змозі безпроблемно функціювати до - 29 градусів за цельсієм , чого більш ніж достатньо на території України .
По – п’яте : виключити вимогу про наявність в автобусі поручнів для пасажирів . Дітей не можна перевозити в стоячому стоячки , вони повинні сидіти та бути пристебнутими пасками безпеки . Тож навіщо тоді поручні ?!
По – шосте : Виключити вимогу про нявність системи "старт-стоп" як суттєвого показнику для мікроавтобусу . Ця система , або її наявність , взагалі не може бути ніяким показником . Показником є витрати палива на 100 км. пробігу . Якщо наявність системи знижує витрати пального ( в чому дуже сумніваються фахівці ) - добре , виробник може цим пишатись , якщо не знижує - також добре для виробника , бо ця система дуже дорога . Окрім цього , вона дуже незручна в користуванні , і водії майже завжди її відключають . Тож пропонуємо прибрати з опцій систему "старт-стоп" , а включити замість неї вимогу про " витрати пального - не більше 7.0 літрів на 100 км.".
Крім цього , щоб запобігти недорозумінням на майбутнє , прошу роз’яснень щодо зазначеної у тендерній документації вимоги по пасажировмістності по формулі 16 + 1. Переднє сидіння з правої сторони від водія в деяких модифікаціях мікроавтобусів буває зроблене як одне + пів- сидіння . Фактично це одне сидіння , але деякі тендерні комітети рахують його як два сидіння , що абсолютно не відповідає дійсності . Два сидіння мають окрему один від одного металічну основу , окрему верхню та нижню частини та окреме кріплення до полу , і можуть бути зняті незалежно одне від одного . Так скільки все ж таки сидінь та місць для сидіння повинен мати предмет закупівлі ? Та чи не на краще було б змінити 16+1 на 15+1 для спрощення трактування пасажировмісткості без конфліктів . І що не менш важливо , бо від такої зміни значно покращилась би конкурентність цього тендеру , а це як раз те , чого йому найбільше не вистачає . Не може бути що різниця в одне місце повністю спаплюжить найкращі наміри організаторів публічної закупівлі .
Розгорнути
Згорнути
Прошу Вас розглянути та затвердити деякі зміни до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Пасажирський мікроавтобус) Відділу освіти Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Київської області в частині технічних характеристик та комплектації предмету закупівлі .
По – перше : загальну характеристику автобуса визначити як « б/в або новий» , що справедливо збільшить конкурентність тендеру та наблизить його умови до відповідності принципу максимальної економії.
По – друге : виключити вимогу про подвійні колеса ( конструкція сучасних мікроавтобусів може мати як одне колесо в задній частині , так і два, але це в жодній мірі не впливає і не погіршує ані характеристики, ані безпечність експлуатації автобуса . Сучасні транспортні засоби створюються кваліфікованими фахівцями та проходять декілька сертифікацій та випробувань до того , як будуть використані за призначенням . Відтак, визначати , що два колеса ззаду краще ніж одне, це неправильно. Проте така умова суттєво обмежує варіанти для пропозицій в межах закупівлі.
По – третє : 3 Виключити СD - програвач із комплектації як цивілізаційний атавізм . Може 5 років тому це і була актуальна опція , але не зараз До компанії можна прибрати блютуз та голосове керування гаджетами . Водій , який перевозить дітей , в жодному випадку не має права відволікатись на подібні речі : ні розмовляти по телефону ( навіть через блютуз ) , ні шукати якусь музику під час руху автобуса . Цього робити не можна ! То навіщо ж тоді потрібно платити за такі функції з коштів бюджету?
По – четверте: Виключити з опцій додатковий автономний нагрівач . Можливо це і було актуальним 5 років тому , але не зараз . Сучасні дизельні двигуни в змозі безпроблемно функціювати до - 29 градусів за цельсієм , чого більш ніж достатньо на території України .
По – п’яте : виключити вимогу про наявність в автобусі поручнів для пасажирів . Дітей не можна перевозити в стоячому стоячки , вони повинні сидіти та бути пристебнутими пасками безпеки . Тож навіщо тоді поручні ?!
По – шосте : Виключити вимогу про нявність системи "старт-стоп" як суттєвого показнику для мікроавтобусу . Ця система , або її наявність , взагалі не може бути ніяким показником . Показником є витрати палива на 100 км. пробігу . Якщо наявність системи знижує витрати пального ( в чому дуже сумніваються фахівці ) - добре , виробник може цим пишатись , якщо не знижує - також добре для виробника , бо ця система дуже дорога . Окрім цього , вона дуже незручна в користуванні , і водії майже завжди її відключають . Тож пропонуємо прибрати з опцій систему "старт-стоп" , а включити замість неї вимогу про " витрати пального - не більше 7.0 літрів на 100 км.".
Крім цього , щоб запобігти недорозумінням на майбутнє , прошу роз’яснень щодо зазначеної у тендерній документації вимоги по пасажировмістності по формулі 16 + 1. Переднє сидіння з правої сторони від водія в деяких модифікаціях мікроавтобусів буває зроблене як одне + пів- сидіння . Фактично це одне сидіння , але деякі тендерні комітети рахують його як два сидіння , що абсолютно не відповідає дійсності . Два сидіння мають окрему один від одного металічну основу , окрему верхню та нижню частини та окреме кріплення до полу , і можуть бути зняті незалежно одне від одного . Так скільки все ж таки сидінь та місць для сидіння повинен мати предмет закупівлі ? Та чи не на краще було б змінити 16+1 на 15+1 для спрощення трактування пасажировмісткості без конфліктів . І що не менш важливо , бо від такої зміни значно покращилась би конкурентність цього тендеру , а це як раз те , чого йому найбільше не вистачає . Не може бути що різниця в одне місце повністю спаплюжить найкращі наміри організаторів публічної закупівлі .
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 липня 2019 14:58
Вимоги розглянуті та внесено відповідні зміни до ТД замовника, які ми вважали за необхідне
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТРЕВЕЛ-КОМПАНІ" #42995777 |
Очікує рішення |
1 146 000,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2019 13:03
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 19 липня 2019 09:25 |
Коментар щодо відміни: | Через тимчасову відсутність достатньої кількості членів тендерного комітету для прийняття рішення |
Документи:
19 липня 2019 09:25
|
рішення.doc |