Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрова для опалення (паливна деревина)
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2019-06-24-000212-b 6c9e0daa80ce4324915f0fc50937873b
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крючок Сергій

380666542649 Tender_osvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти,культури,молоді та спорту Сосницької селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41822072
Місцезнаходження: 16100, Україна , Чернігівська обл., смт.Сосниця, вул.Виноградського,36
Контактна особа: Крючок Сергій
380666542649
Tender_osvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2019 10:22
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2019 12:00
Початок аукціону: 11 липня 2019 11:32
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
750 метри кубічні
Дрова для опалення (паливна деревина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16100, Україна, Чернігівська область, смт.Сосниця, вул.Виноградського,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2019 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 10:26
ДОДАТОК №3 ПРОЕКТ ДОГОВоРу.doc
24 червня 2019 10:26
ТД дрова.doc
24 червня 2019 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 10:26
ДОДАТОК №3 ПРОЕКТ ДОГОВоРу.doc
24 червня 2019 10:26
ТД дрова.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-05-000004 ● ee6f9af1c2f040fb8f34cca486b7ec03
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 липня 2019 10:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

05.07.2019 № 43
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 05.07.2019 № 43

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-06-24-000212-b 24.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відділ освіти, культури, молоді та спорту Сосницької селищної ради інформує, що виявлені порушення виправлені а саме: - у "Формі Тендерна пропозиція" Додаток №1 Тендерної документації зазначено, що учасник погоджується дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 днів з дня розкриття тендерних пропозицій. - а у проекті договору додаток №3 у розділі 5 пункту 5.1 зазначено що "Розрахунки за поставлений товар проводяться Замовником на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України протягом 30 календарних днів після відвантаження товару за адресою Замовника і згідно представлених Постачальником відповідних накладних документів за наявності бюджетного фінансування". Якщо ці виправлення є порушенням, то які наші дії щодо проведення відкритих торгів???

2019-07-09 09:26:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 23 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовником порушення усунуто, шляхом відміни процедури закупівлі.

2019-07-09 14:07:27

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 09 липня 2019 12:33
Коментар щодо відміни: Відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги, зокрема, в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
09 липня 2019 12:33
протокол 50.pdf