Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти,культури,молоді та спорту Сосницької селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41822072 |
Місцезнаходження: | 16100, Україна , Чернігівська обл., смт.Сосниця, вул.Виноградського,36 |
Контактна особа: |
Крючок Сергій 380666542649 Tender_osvita@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2019 10:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 червня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 11 липня 2019 11:32 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2019 10:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2019 10:26 |
ДОДАТОК №3 ПРОЕКТ ДОГОВоРу.doc | |
24 червня 2019 10:26 |
ТД дрова.doc |
24 червня 2019 10:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 червня 2019 10:26 |
ДОДАТОК №3 ПРОЕКТ ДОГОВоРу.doc
|
|||
24 червня 2019 10:26 |
ТД дрова.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-05-000004 ● ee6f9af1c2f040fb8f34cca486b7ec03
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2019 10:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.07.2019 № 43
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 05.07.2019 № 43
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-06-24-000212-b 24.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Сосницької селищної ради інформує, що виявлені порушення виправлені а саме: - у "Формі Тендерна пропозиція" Додаток №1 Тендерної документації зазначено, що учасник погоджується дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 днів з дня розкриття тендерних пропозицій. - а у проекті договору додаток №3 у розділі 5 пункту 5.1 зазначено що "Розрахунки за поставлений товар проводяться Замовником на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України протягом 30 календарних днів після відвантаження товару за адресою Замовника і згідно представлених Постачальником відповідних накладних документів за наявності бюджетного фінансування". Якщо ці виправлення є порушенням, то які наші дії щодо проведення відкритих торгів???
2019-07-09 09:26:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Замовником порушення усунуто, шляхом відміни процедури закупівлі.
2019-07-09 14:07:27
Інформація про відміну
Дата відміни: | 09 липня 2019 12:33 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги, зокрема, в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
09 липня 2019 12:33
|
протокол 50.pdf |