Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбуки
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2019-06-24-000205-b ● af06b4290f074d10b12e6e43c6cb0c6f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління Державного бюро розслідувань, розташоване у місті Львові |
Код ЄДРПОУ: | 42334907 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., місто Львів, вулиця Кривоноса, будинок 6 |
Контактна особа: |
Мельничук Віктор Ігорович +380934391011 lv-dbr-buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2019 10:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 червня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 10 липня 2019 14:20 |
Очікувана вартість: | 90 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79008, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. М. Кривоноса, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Ноутбуки | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2019 10:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2019 10:20 |
Договір Ноутбуки.docx | |
24 червня 2019 10:20 |
Тендерна документація ноутбуки.DOCX |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 червня 2019 09:56
Дата відповіді: 25 червня 2019 14:35
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути краще) усім наведеним у додатку до тендерної документації вимогам та характеристикам.
2. Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо.
2. Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-24-000205-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 10 липня 2019 17:32
Невідповідність пропозицій Учасників вимогам Замовника
Шановний Замовник! Хочемо звернути Вашу увагу на невідповідність пропозицій Учасників вимогам тендерної документації.
1) У своїй пропозиції Учасник ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ пропонує ноутбук Dell Inspiron 3567 (I353410DIL-65B). Гарантія виробника на цей ноутбук складає 12 місяців, а не як вимагалося 36 місяців. Також проект договору поданий Учасником не завірений на кожній сторінці з надписом «З умовами договору згідні», як вимагалося у тендерній документації.
2) Учасник ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" у своїй пропозиції надає довідку про виконання аналогічних договорів з інформацією про 2 виконаних договори, а вимагалося не менше трьох ("Лист у довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів за останні 2 роки разом з документальним підтвердженням їх виконання (копії договорів, видаткових накладних та/або листів-відгуків від організацій - не менше трьох), засвідчений учасником"). Також проект договору поданий Учасником не завірений на кожній сторінці з надписом «З умовами договору згідні», як вимагалося у тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
1) У своїй пропозиції Учасник ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ пропонує ноутбук Dell Inspiron 3567 (I353410DIL-65B). Гарантія виробника на цей ноутбук складає 12 місяців, а не як вимагалося 36 місяців. Також проект договору поданий Учасником не завірений на кожній сторінці з надписом «З умовами договору згідні», як вимагалося у тендерній документації.
2) Учасник ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" у своїй пропозиції надає довідку про виконання аналогічних договорів з інформацією про 2 виконаних договори, а вимагалося не менше трьох ("Лист у довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів за останні 2 роки разом з документальним підтвердженням їх виконання (копії договорів, видаткових накладних та/або листів-відгуків від організацій - не менше трьох), засвідчений учасником"). Також проект договору поданий Учасником не завірений на кожній сторінці з надписом «З умовами договору згідні», як вимагалося у тендерній документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 липня 2019 17:56
Доброго дня, Ваше оскарження результатів кваліфікації задоволене та прийняте до уваги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 липня 2019 14:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
81 500,00
UAH з ПДВ
|
76 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
85 194,00
UAH з ПДВ
|
77 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
84 996,00
UAH з ПДВ
|
83 004,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" |
86 964,00
UAH з ПДВ
|
83 010,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2362405212 |
Рішення скасоване |
76 999,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2019 16:31
|
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2362405212 |
Відхилено |
76 999,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2019 16:50
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
77 000,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2019 16:55
|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Переможець |
83 004,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2019 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2019 16:43
|
Скан договору ноутбуки ТОВ Комел.pdf | укладений |
29 липня 2019 16:41
|